Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • SKolja
    odpovedal
    Keby niekoho zaujimali specifikacie baterie pre Ioniq (Mozno to tu uz niekde je. Ak ano, tak sory za spam)
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Ioniq_battery_specs.jpg
Videní:	927
Veľkosť:133,5 KB
ID:	67332
    Pripojené súbory

    Pridajte komentár:


  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    a podla tohoto webu len vymenou za NCM 712 by do ioniqa vyslo vyuzitelnych 48kWh !
    Years ago LG Chem decided that for pouch battery cells it would first replace NCM 622 with NCM 712 cathodes before moving to NCMA in 2022, while reserving the NCM 811 cathode to cylindrical battery cells. We’re always talking about NCM 811 cathodes and easily forget that NCM 712 battery cells arrived quietly and are already powering electric cars in Europe. The new generation Renault ZOE was the first electric car in Europe to get the NCM 712 battery cells from LG Chem, but soon others will follow.

  • SKolja
    odpovedal
    otvoreny 38kWh battery pack: https://www.facebook.com/groups/4560...7321660144371/
    Vyzera to na prvy pohlad super modularne a celkom dobre servisovatelne.

    Pridajte komentár:


  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Na iMiEV-e som sa dnes vyblaznil do sytosti... parada... zadny nahon, vypnuty stabilizacny/protismykovy system a mechanicka rucna brzda.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    pri elektrickej rucne zabudni na taketo hrátky. Keby si ju len tukol, tak sa ti zatiahne, ale s takym oneskorenim ako normalne ked stojis. To by si uz davno bol v priekope
    Ked ju podrzis, zacne auto normalne nudzovo brzdit, je to tak na vsetkych autach. A asi vsetky okrem mercedesu preto maju ten gombik cca v strede auta, aby v pripade nudze vedeli auto zastavit aj pasazieri vzadu.

  • SKolja
    odpovedal
    Vcera ked pekne snezilo, som sa chcel z Ioniqom trocha cvicne posmykat. Pri skusani zatiahnutia rucnej brzdy za jazdy som zistil ze neaktivuje rucnu brzdu, ale priamo normalne brzdy na vsetkych kolesach a ABS bolo aktivovane tiez. Takze zo smykania nebolo nic :-(.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ako povies

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo ale ved to vsetko sedi. Ten ioniq je skaredy po facelifte a nabija pomaly. Kritizoval som ho a budem ho za to kritizovat. Tri strany dozadu sa bavime o cennikovej cene za 38-39000. Co uz dosahuje zakladne verzie velkych Korejcov. Za 28 je to nova situacia a pri vybere auta novy podstatny vstupny udaj. Usetrenych 10k vie prepacit aj skarede svetla. Ja ho kupovat nejdem, ale cely zaciatok debaty bol o linku na zlacnene auto. Nabijacky 50kW tu nebudu vecne, ale aktualne ich ioniq vie vyuzit. Nic si neprotireci. Bodka, koniec

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa mna len pobavilo ako sa 3 stranky dozadu kazdy z tohto Ioniqu smeje, na cele s Milanom, ktory tam ma najviac hejtu a vola ho skaredym, nabijanie na smiech a oznacuje ho ako cisto mestske/primestske auto a zrazu je to auto, ktore odporuca ako idealnu kupu, zrazu nevadi ani cakanie na nabijacke (ktore este minuly rok vadilo), atd. Dokonca naznacil aj kacirsku myslienku, ze 50kW nabijacky tu nebudu vecne a v zahranicii je ina situacia, za ktorej zopakovanie som tu bol sfuknuty, lebo zrazu je lepsie lacne nabijanie na 50kW s dlhymi prestojmi a UFC nabijanie je vlastne zle, drahe. Nedalo mi nerypnut si, som slaby a podlahol som silnemu pokuseniu Prosim milost pana o odpustenie
    Naposledy upravené Wilo; 03-01-2021, 08:36.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Ty vole tak táto diskuzia je už nad moje chápanie.
    O čo vam vlastne ide? ( nie, neodpovedajte). Jak starí dedci u piva...

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 akych 12-15? Vsak som hovoril, ze je tam eSoul 64kWh od oficialneho KIA predajcu za 34tis.

    Rozdiel 6tis uz nie je taky velky a dostanes auto, ktore je co sa tyka dojazdu aj nabijania niekde inde, a z rovnakej kuchyne a najma bez zasadnych negativ (ak nevadi svojsky dizajn).

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    obiednajte si apteru ktora ma 1/4 spotrebu TM3 ked ide tak o efektivitu https://youtu.be/AmfXKlnznNs alebo naco vobec nabijat, staci nechat na slnku a mame 50+ km denne nabite

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Presne tak, aj mňa oslovuje efektívnosť a na tú kórejci sú. Ceny nabíjania klesať len tak skoro nebudú, skôr neustále stúpajú a začne to byť znateľné. Keď má auto žrať 30 kWWh/100km, nie je to len drahé pre peňaženku, ale aj na čas nabíjania a nakoniec trpí aj ekológia, treba vyrobiť dvojnásobok energie.
    Pri malobaterkáčoch otvára nové obzory a nové možnosti aj 50 km dojazdu navyše, pri veľa jazdách to môže znamenať zastávku na nabíjanie navyše. A rýchlosť nie j všetko, síce starý Ioniq nabíja rýchle ale aj zdržanie častejším putovaním - odbočením k nabíjačke (nie sú rovno na diaľnici), znamená pár minút navyše, čo pri novom troška kompenzuje pomalšie nabíjanie.

    Kebyže do Ioniq-a dajú 64kWh baterku z Kony (nabíjanie 75kW a dojazd 500 km), je to zasa najlepší EV na trhu tak ako bol pred tromi rokmi, keď tých 28 kWh použiteľných bolo zrovnateľné s konkurenciou. Videli sme to na porovnaní Leaf vs Ioniq, že Ioniq z 28kWh použiteľných prešiel viac ako 40 kWh celkových Leaf. Terajší 38kWh Ioniq je dojazdovo porovnateľný s 52 kWh francúzmi (Peugeot, Citroen, Opel, renault), takže zasa až tak nezaostáva.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo ano, setrime, setrime. Ale jednoducho ak niekto ledva dosiahne na strop 28000 (co je asi stale riadny kus od priemeru SR), tak dalsich 12-15 na korejca so 64 kWh nema.
    To pomale nabijanie je naozaj problem, ale neuvedomujes si, ze ten dojazd je o rovnu 1/3 dlhsi. T.j. ak pri plnej dialnicnej spravis so starym povedzme 150-160km, deti este spia, ty este nie si hladny a prave tych 200km je ideal na prestavku. A ked uz stojis s tym, ze idete obedovat a neviem co vsetko, tak 25 a 45min (napr, neratal som) sa da prezit bez obmedzenia komfortu.
    Miro to napisal s tym chorvatskom objektivne. Proste je to fakt. Jazdis efektivne, obcas zadarmo a ked platis, tak platis znacne menej.
    Takze, nezatracovat, za tu cenu moze pre prevazne Slovenske, 50kW stanice byt velmi dobrym sluhom. A asi zalezi od lokality a tras, kam kto jazdi, ale podobne to bude fungovat aj v okoli.
    Ja som za efektivnost. Ta sa straca ak presun rovnakej posadky, rovnakou rychlostou na rovnake miesto spotrebuje 2-nasobok energie.
    Nie kazdemu vyhovuje starsi elektromobil, Ioniqy maju velakrat cez 100000 a prave ten znacny rozdiel v dojazde moze byt smerodajny pri vybere.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 ale ved o tom pisem od zaciatku. Ak niekomu nevadia dlhsie prestoje a silou mocou chce usetrit par desiatok €, preco neist do stareho dobreho Ioniqa 28, ktory je efektivnejsi, rychlejsie sa nabija a kupis ho za 60% ceny tohto noveho a realne budes cestovat rychlejsie za nizsiu cenu. A to sa este nebavime o stojanoch s minutovou tarifikaciou ako napriklad v Rakusku. Ked uz tak strasne chceme setrit, tak setrime a kupme lepsie auto. Ioniq 38 nie je ani volba rozumu, ani penazenky, ani emocii 🤷‍♂️
Pracuje...