Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Chcel som iba povedat, ze ak sa v tvojej kombinacii HW adapter nezobudza, tak sa nebude zobudzat v ziadnom aute, ani pri testovani "na stole". Teda ak je spravny moj predpoklad, ze zobudzanie robi bluetooth a nie aktivita na CAN zbernici. Ja som si prave kvoli takymto problemom vyrobil vlastny OBD adapter s RF modulom IQRF. Potreboval som ale spolahlivu komunikaciu auta s wallboxom, nie riesenie na sposob DashBoardu
-
Ten adapter, co nick81 isiel v pohode, v Ioniqu sa mne nechcel zobudit. Ale nie som si isty, ze je to chyba auta- to mu na OBD poskytuje nepretrzite napajanie, uspava a zobudza ho bluetooth komunikacia a s tym auto nic nema. Skor to tipujem na nejaku "nekompatibilitu" BLE... u mna ho nevedel zobudit moj mobil samsung a kedze to nebola moja priorita, neskumal som to hlbsie.
-
nick81 tento pouzivam v Mazde a ma vypinac, vyskusam ci je samozobudzaci: https://www.amazon.de/gp/product/B01...&psc=1&fpw=alm
Alebo tento ktory by mal zvladat auto sleep a auto wake-up: https://www.obdlink.com/products/obdlink-lx/
-
SKolja Tak to je pre mňa nová info. Tým, že ten z Ebay mi robí to isté na Nirovi, myslel som si že tam bude problém. Potom Ioniq je v haji.
Alebo potom ten CAN, len letovať sa nebude chcieť každému.
Asi len portovať na iný adaptér.
Aký adaptér by bol pre teba ok ? Klasický nejaký s BT3 ?
Lebo už máme spravený interface pre COMM modul.. čiže pridali by sme okrem BLE4 ..
BT3 verziu.
-
nick81 obidva mam z amazonu.de, jedem priamo od amazonu a druhy od ineho predajcu na amazone (TonwonEU):
https://www.amazon.de/gp/product/B07...?ie=UTF8&psc=1
Ja box kazde rano neotvaram, do dvierok som vyrezal dieru aby mi tam vosiel po zavreti predlzovaci kabel a ten mam vyvedeny pod volantom, nechcem si odpalit konektor mechanickym vychodenim kontaktov... (nahradne dvierka stali cca 10€ v servise ;-))
https://www.amazon.de/gp/product/B07...&psc=1&fpw=alm
Ale je jedno ci je adapter na kabli alebo priamo, nezobudza sa tak ci tak. :-(Naposledy upravené SKolja; 09-12-2020, 13:39.
-
Ja som v casoch, ked sa nick81 pripravoval na prichod eNira mu trochu pomahal s OBD, mal som par dni od neho pozicany na testovanie presne tento adapter a na mojom Ioniqu sa spraval presne ako pises- nechcel sa zobudit. Preto som si ho nakoniec ani nekupil. Lubosovi som to vtedy hlasil... a bol to ten, ktory jemu v pohode isiel.Naposledy upravené Peterka; 09-12-2020, 13:08.
-
Mám tiež problém .. 1. Vgate som mal v evobd2 z kanady ten išiel OK. 2. Som objednal cez EBAY .. Tento druhý má rovnaký problém zo zobúdzaním . 3. Adaptér z Amazovu (predražený) Ten ide pekne .. Martin CZ má ioniq tiež sa mu nechce zobúdzať.
Vyzerá, ako by tam boli rôzne firmware. S tým 1 a 3. som bežal celé mesiace. Žiaľ oba sú už preč a ako debil každé ráno otváram box
Kde si kupoval ty ten tvoj ? Tento amazon link posielam všetkým https://www.amazon.com/Vgate-Bluetoo.../dp/B06XGB4873 .. Zatiaľ sa nikto nesťažoval, len hmm 50$ s delivery.Naposledy upravené nick81; 09-12-2020, 13:41.
-
Pouziva niekto Vgate iCar Pro Bluetooth 4.0 (BLE) OBD2 adapter na Ioniqu prvej generacie (2017-2019)? Mam 2 rozlicne kusy a ani jeden sa nechce zobudzat pri zapnuti auta. Ma to byt podporovana featura, na inych autach to funguje, nick81 ho pouziva na jeho eNire a nema problem so zobudzanim.
Problem je ze pri kazdom zapnuti auta musim OBD2 adapter mechanicky znova zasunut do konektora. Neverim ze 2 ODB co mam kupene od 2 roznych dodavatelov s odstupom viac ako rok maju tu istu chybu. Pride mi to ako nejaka "vlastnost" auta.
-
dam to aj sem pre istotu:
Nove video je vonku. Dal som si zalezat na podanych info, snad sa vam to bude pacit.
https://www.youtube.com/watch?v=8HDY8-I5FdY
Pridajte komentár:
-
milan84 Ja jazdim cca 40km kolecko kazde rano do centra mesta (Vieden) a naspat. Vcera bez predohrevu za 14,8kWh/100km, dnes s predohrevom za 12,1. Celorocna spotreba 14,1kWh/100km, ale 99% jazd su taketo priskoky max 40-50km na jeden raz. Kurenie vzdy na 22,5C auto alebo 2-3stupen ventilatora. Driver only nepouzivam, V lete s klimou to byva medzi 10-13kWh/100km. Jazdim svizne, vacsinou na eko, ale medzi semaformi sport (tam kde to ma vyznam vyuzit), regen vzdy max. Pol cesty auto plne (4 osoby) druha polovicka iba sofer. Ked vypne spiralu, klima berie okolo 500WNaposledy upravené SKolja; 10-11-2020, 09:48.
Pridajte komentár: