Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • SKolja
    odpovedal
    Palo Vitaj v klube. Jedine riesenie je ako pises kombinacia obmedzenia nabijania na nocny tarif a spustenia riadenou zasuvkou. Tiez som uvazoval podobne, nechcel som nabijat do 100% ale nakoniec som to nateraz vzdal. Auto ma dostatocny horny buffer a vyzera ze bateria prezije auto. A ked nie, tak za 10 rokov bude urcite dost firiem ktore budu schopne vymenit bateriu za novu/vacsiu za rozumnu cenu.
    nick81 nakodoval diagnosticky nastroj EVDash a s komunitou pracuju na vylepsovani funkcii a dufam ze coskoro pridaju aj aktivne riadenie funkcii v aute a minimalne sa bude dat zastavit nabijanie na urcitych percentach, pripadne uz teraz sa daju data z auta posielat na server a z tade si moze riadena zasuvka brat aktualny stav baterie a vypnut pri pozadovanych percentach.
    Takze pokial si IT kutil, dalo by sa to urobit uz aj teraz. Ale zatial hotove riesenie nie je.

    Pridajte komentár:


  • Palo
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od Palo
    Mozno tym nastavenim nabijania len v tarife? Ze mu tam nastavim tarifu od rana povedzme 6.00 a az vtedy sa zacne dobijat a moze aj vyhriat do 7.00i interier...?

    Pridajte komentár:


  • Palo
    odpovedal
    Ahojte Ionici.

    Hlasim sa do klubu cakatelov na Teslu kupou jazdeneh Ioniqu (05/2018, 19750km) :-)
    Auto som si v nedelu priviezlo zo Slovenska do Finska, kde momentalne zijem (1977km za 2,5dna a 20x dobijanie pri priemernej teplote -4°C a severaku s plne nalozenym autom).

    Mam vsak teraz jednu otazku na Vas, verim, ze mi poradite. Byvam v rodinnom dome s pristreskom, kde mam klasicku Schuko 2230V zasuvku a dobijam normlane v pohode Hyundai nabijackou.
    Otazka znie:

    Ako nastavit/spravit to tak, aby bol Ioniq rano o 7:00 vyhriaty, no zaroven nebol nabyty na 100%?

    Povodne som myslel, ze to vyriesim jednoducho Smart zasuvkou, ktoru tam mam uz davno, kedze mam na Priuse elektricku DEFAu a vyhrieval som interiier dialkovo takto. No ked som to dnes skusal s Ioniqom, tak auto to nezvladlo, interier vyhriety nebol a ani nenabijal. Nastavil som zvoleny cas odjazdu s tym, ze zasuvku som mu zapol 45min pred odjazdom. Bohuzial to nepochopil a nic sa nestalo. Pravdepodobne, ked chcel zacat dobijat uz daleko skor (hodiny skor) a nemal stavu v zasuvke tak jednoducho ten schedule ani nezacal a tak sa nevyhrial ani interier.
    Da sa to nejako este obist? Mozno tym nastavenim nabijania len v tarife? Ze mu tam nastavim tarifu od rana povedzme 6.00 a az vtedy sa zacne dobijat a moze aj vyhriat do 7.00i interier...?

    Diki
    Palo

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ok uz som nasiel info priamo z korejskeho media, nakoniec sa v tom 2017 jedna o autobusy. Kona sa este nevyrabala vtedy, a Ioniqy az 2019.

    “Kona Electric: Vehicles manufactured from May 11, 2018 to March 13, 2020
    Ionic Electric: Vehicles manufactured from May 2, 2019 to November 30, 2019
    Electric bus: Vehicles produced from November 16, 2017 to March 11, 2020

    ※ For vehicles equipped with battery cells that do not apply an insulating coating to the positive terminal portion of the LG Energy Solutions Co., Ltd. made in factory in China (Nanjing)”

    Zjavne chyba na strane LG v ich cinskej tovarni 🤷‍♂️

    Tak sorry ak sa niekto tesil 😂

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja ano, ale spalovacia. Popravde neviem kedy sa zacala vyrabat elektrika, ale v tomto clanku z Jula 2018 pisu, ze konecne oficialne zacala vyroba Kony EV. V maji a juni odisla len pilotna varka 1000ks. Zas sa mi nezda, zeby to vyrabali 6 mesiacov ak to malo byt od novembra 2017. A v tomto odvetvi sa velmi neskladuje, vsetko ide “just-in-time” tak neviem 🤔 ci mas nejake ine info?

    Hyundai is coming out with one of only a few new all-electric vehicles in the entire auto industry this year:...

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo to sa vobec nevylucuje, Kona sa zacala vyrabat v Novembri 2017

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    39kWh Ioniq sa zacal vyrabat az 2019/2020, tu pisu o Novembri 2017.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Podla mojho nazoru sa to bude tykat iba 39kWh verzie, stary Ioniq ma ine baterie. Problem je s LG NMC622 bateriami, pisu ze moze nastat skrat alebo iba strata kapacity clankov pravdepodobne budu menene za SK NMC622 baterie pouzivane v Kii.

  • Wilo
    odpovedal
    Vyzera to tak, ze okrem Kony EV sa budu zvolavat kvoli rizikovej LG baterii aj Ioniqy. Ludia co vyslahali baterku budu mat radost 😇 podla toho clanku sa to tyka aut vyrobenych od Novembra 2017 do Marca 2020. Vymeny maju zacat 29.3.2021 a ma to trvat cca 2 roky kvoli problematickej zasobe baterii (potrebuju 82.000 nahradnych battery packov). Otazne ako sa to podpise pod dodavky novych modelov.
    Hyundai Motor will conduct probably the largest all-electric vehicle battery recall ever, replacing batteries in some 82,000 vehicles due to fire risks.

    Pridajte komentár:


  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Cauko, dnes vecer sa chystam tu trosku poupratovat

  • Pavol
    odpovedal
    Poprosím, mohli by ste to presunúť do novej témy IONIQ5?

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    nooo. vedel som, ze creva su z "malej" Kony. Ale ked to islo na trh, cital som, ze sa zvacsila kapacita, nie ze je to komplet prebrata bat. z Kony.
    tak zas som o nieco mudrejsi

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 tu mas specifikacie baterie, 1st gen vzduchom chladena a 2nd gen vodou. Pri 2nd gen Ioniq zdiela techniku baterie zo slabsou Konou, ine je ale zapuzdrenie.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ako je mozne, ze to vyzera uplne inak ako nakresy a fotky starsich bateriii?
    ved 38kWh mala byt len inak poukladane vnutro, tu sa divame na nieco uplne ine. Kde je chyba?
    A co tie hrube (kvapalinove??) rurky? Ved ioniq mal vzduchove chladenie.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    dango presne toto si myslim ze bude jedna z moznosti ako upgradovat, specialne pre 1st gen, kde je to este jednoduchsie kedze tam je iba vzduchove chladenie. Hadam sa do to ho nejaky moderi casom pustia.
Pracuje...