Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 pokrok nezastavis. Ci chces alebo nechces, za 3 roky sa bezna kapacita baterie v EV minimalne zdvojnasobila o moznostiach a vykonoch nabijania ani nehovorim. Ja by som Leaf 1 nazval furik, ale nechcem urazit 🙈

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko no ved ano, ale ked ioniq schytal deduška, tak v tom momente moje auto zostarlo o dalsi kus

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ved sam ho obcas nazyvas veteran

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 Nie, mas skamenelinu.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ak je ioniq28 dedusko, tak ja mam co potom? vykopavku? :-D

  • Wilo
    odpovedal
    Bjorn si zopakoval 1000km challenge so starym Ioniqom 28 a stiahol dalsich 20 minut z celkoveho casu vdaka lepsej infrastrukture a rychlejsim nabijackam oproti testu pred 2 rokmi.

    Sranda ako sa tento dedusko drzi zubami nechtami a stale poraza aj niektore novsie auta. Za tu cenu asi bezkonkurencne EV

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Trochu som sa cez vikend povozil po dialnici severne od Viedne, jadza na maxime limitu povolenej rychlosti. Nie su to ziadne dlhodobe vypovedne hodnoty, ale mozno pre niekoho je to zaujimava informacia.
    Click image for larger version  Name:	2021-07-12 14_48_18-Ioniq_dialnica.jpg Views:	7 Size:	109.6 KB ID:	74121

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Hmm, akurat pozeram, ze tato povinnost bola len v USA. V EU sme mali len 2-rocnu lehotu po ukonceni vyroby. Ale v ramci toho noveho nariadenia EU o opravitelnosti vyrobkov sa tato lehota po novom zjavne predlzila na 7-10 rokov.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    jux hmm to som nevedel, to je fakt na figu potom

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo podmienka dostupnosti dielov, ktoru spominas bola za sociku, teraz uz neplati. Teraz to nie je problem len nahradnych dielov ale aj softverovej podpory. Vyrobca si jednoducho povie ze od nejakeho terminu nebude podporovat niektore svoje zariadenia a hotovo.
    Prednedavnom ma tak nasr. Ubiguity. Necelych 5 rokov po kupe prestali podporovat ovladanie AP-ciek novym softverom kontrolera. Cize bud musim vyhodit plne funkcne a ani nie 5 rocne relativne drahe APcka a kupit nove, alebo musim nechat bezat na kontroleri stary softver. Vrrr.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    A neexistuje nahodou taka podmienka uz teraz? Ze vyrobca musi garantovat dostupnost nahradnych dielov do 10 ci kolko rokov od ukoncenia vyroby daneho auta? Otazne je, co sa povazuje pod dostupnostou. Vyrabat vyrabaju, to ze zakaznik caka 2 mesiace uz je jedno 🙈 Ale mudro hovoris, priemysel sa bude musiet zmenit, najma logistika. Lebo aktualny stav, ked sa vozi velka cast dielov, aj celych aut, cez pol planety je neudrzatelny. Otazne je, ci budu chciet zamorske automobilky investovat do relativne maleho a legislativne prisneho trhu, alebo nam tu zostane len EU produkcia a Aziati s USA si budu riesit svoje pieskovisko 🤔

  • SKolja
    odpovedal
    Wilo Za sucasneho stavu z logistikou v automotive ci vseobecne, pokial su original diely vyrabane v Korei tak sa ani necudujem. Proste v buducnosti bude treba nielen pri potravinach, ale aj pri inom tovare uvazovat, ci sa oplati kupovat produkty ktore su vyrabane mimo nasho regionu (EU+EE). Globalizacia ako sme ju poznali doteraz asi pomaly konci, nehovoriac o zbytocnych emisiach pri preprave tovarov cez pol zmegule. Bud predajca bude drzat v buducnosti strategicke zasoby, alebo nepreda. V mojom odbore uz teraz musime zakaznikom garantovat dostupnost nahradnych dielov pod vysokymi zmluvnymi pokutami na 10 a viac rokov. Mozno toto pride aj do spotrebitelskeho sektoru.
    Ale auto my mohlo byt stale v zaruke, oficialne je nesposobile jazdy. Ziadat nahradu alebo papier s razitkom ze nevedia zabezpecit opravu.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja jo uz obvolal cele Slovensko, cele vychodne Rakusko a severne Madarsko. Vsade mu v zasade povedali to iste, ze skla bezne nedrzia, vsetko sa objednava z centralneho EU skladu, a tam nic nie je, caka sa na dodavku a nikto nevie kedy. Povodne avizo bolo v cca polke maja ale skla nikde.

    Miroslav Rojko Asi sa nechapeme. Ja nemyslim skla z polskeho skladu, ale noname skla priamo vyrobene v Polsku povedacky to urcite nie su, s dvoma kusmi z Polska som mal osobnu skusenost ked mi trafili Passata. Dal som do Hornet Autosklo, a v ramci setrenie dosla rec na lacnejsie modely. Objednali sme, po hodine typek vola, ze nesedi. Mi ho este ukazoval, normalne bolo o cca 1mm kratsie. Potom objednali druhe, prislo za 2 dni, a to vobec nedoliehalo, malo jednu stranu zakrivenu. Som sa na to potom vykaslal a dal objednat Pilkington. Bol Made in England. Sadol na prvu supu. Rozdiel v cene bol cca 110€ (260€ vs 370€). Bol mozno z polskeho skladu ale bolo to aspon poriadne sklo

    Tolko k povedackam a akoze marzam. Kto chce, nech si kupuje kludne polske skla vyrobene dakde na dvore 😂

    Pointa celeho prispevku vsak bola niekde uplne inde. A to, ze sa na mass-market znacku neda zohnat uplne zakladny diel, co je dost fail.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som dostal kamen od kamiona na druhy den ako som auto prevzal v 2018. 3 dni trvalo objednanie skla a 24h montaz z lepenim (Vieden Bennewitz). Stale sa predavaju, treba obvolat Huyndai servisy. Denzel predava vseky mozne znacky a auta, tam zasoby urcite nebudu mat. Vo Viedni jazdi vela hybridnych taxikov, pocitam ze mensie servisy budu mat zasoby.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    U mňa to s tým sklom bolo bezproblémové, asi záleží od servisu a tiež od času (keď sa zrovna minuli v EU sklade zásoby).
    A čo sa týka ohovárania poľských skiel -z Poľska vozia všetky autosklá a servisy keď nedávajú originál, sú to také povedačky, ale ak idete do hociakého autoskla, vždy dostanete sklo dovezené z poľského skladu, lebo je to najväčší sklad v Európe a vozia po celej (aj západnej Európe). Sklá stoja pakateľ oproti tomu za čo ich potom účtujú zákazníkovi. Trojciferné číslo za sklo tam ani nie je, od 30 do 70 € stojí bežné sklo, franchisingové autosklo si hodí 100 maržu za to že ho dovezie na SK, servis si dá ďalších 100%.
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 19-05-2021, 16:25.
Pracuje...