Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ak je ioniq28 dedusko, tak ja mam co potom? vykopavku? :-D

  • Wilo
    odpovedal
    Bjorn si zopakoval 1000km challenge so starym Ioniqom 28 a stiahol dalsich 20 minut z celkoveho casu vdaka lepsej infrastrukture a rychlejsim nabijackam oproti testu pred 2 rokmi.

    Sranda ako sa tento dedusko drzi zubami nechtami a stale poraza aj niektore novsie auta. Za tu cenu asi bezkonkurencne EV

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Trochu som sa cez vikend povozil po dialnici severne od Viedne, jadza na maxime limitu povolenej rychlosti. Nie su to ziadne dlhodobe vypovedne hodnoty, ale mozno pre niekoho je to zaujimava informacia.
    Click image for larger version  Name:	2021-07-12 14_48_18-Ioniq_dialnica.jpg Views:	7 Size:	109.6 KB ID:	74121

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Hmm, akurat pozeram, ze tato povinnost bola len v USA. V EU sme mali len 2-rocnu lehotu po ukonceni vyroby. Ale v ramci toho noveho nariadenia EU o opravitelnosti vyrobkov sa tato lehota po novom zjavne predlzila na 7-10 rokov.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    jux hmm to som nevedel, to je fakt na figu potom

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo podmienka dostupnosti dielov, ktoru spominas bola za sociku, teraz uz neplati. Teraz to nie je problem len nahradnych dielov ale aj softverovej podpory. Vyrobca si jednoducho povie ze od nejakeho terminu nebude podporovat niektore svoje zariadenia a hotovo.
    Prednedavnom ma tak nasr. Ubiguity. Necelych 5 rokov po kupe prestali podporovat ovladanie AP-ciek novym softverom kontrolera. Cize bud musim vyhodit plne funkcne a ani nie 5 rocne relativne drahe APcka a kupit nove, alebo musim nechat bezat na kontroleri stary softver. Vrrr.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    A neexistuje nahodou taka podmienka uz teraz? Ze vyrobca musi garantovat dostupnost nahradnych dielov do 10 ci kolko rokov od ukoncenia vyroby daneho auta? Otazne je, co sa povazuje pod dostupnostou. Vyrabat vyrabaju, to ze zakaznik caka 2 mesiace uz je jedno 🙈 Ale mudro hovoris, priemysel sa bude musiet zmenit, najma logistika. Lebo aktualny stav, ked sa vozi velka cast dielov, aj celych aut, cez pol planety je neudrzatelny. Otazne je, ci budu chciet zamorske automobilky investovat do relativne maleho a legislativne prisneho trhu, alebo nam tu zostane len EU produkcia a Aziati s USA si budu riesit svoje pieskovisko 🤔

  • SKolja
    odpovedal
    Wilo Za sucasneho stavu z logistikou v automotive ci vseobecne, pokial su original diely vyrabane v Korei tak sa ani necudujem. Proste v buducnosti bude treba nielen pri potravinach, ale aj pri inom tovare uvazovat, ci sa oplati kupovat produkty ktore su vyrabane mimo nasho regionu (EU+EE). Globalizacia ako sme ju poznali doteraz asi pomaly konci, nehovoriac o zbytocnych emisiach pri preprave tovarov cez pol zmegule. Bud predajca bude drzat v buducnosti strategicke zasoby, alebo nepreda. V mojom odbore uz teraz musime zakaznikom garantovat dostupnost nahradnych dielov pod vysokymi zmluvnymi pokutami na 10 a viac rokov. Mozno toto pride aj do spotrebitelskeho sektoru.
    Ale auto my mohlo byt stale v zaruke, oficialne je nesposobile jazdy. Ziadat nahradu alebo papier s razitkom ze nevedia zabezpecit opravu.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja jo uz obvolal cele Slovensko, cele vychodne Rakusko a severne Madarsko. Vsade mu v zasade povedali to iste, ze skla bezne nedrzia, vsetko sa objednava z centralneho EU skladu, a tam nic nie je, caka sa na dodavku a nikto nevie kedy. Povodne avizo bolo v cca polke maja ale skla nikde.

    Miroslav Rojko Asi sa nechapeme. Ja nemyslim skla z polskeho skladu, ale noname skla priamo vyrobene v Polsku povedacky to urcite nie su, s dvoma kusmi z Polska som mal osobnu skusenost ked mi trafili Passata. Dal som do Hornet Autosklo, a v ramci setrenie dosla rec na lacnejsie modely. Objednali sme, po hodine typek vola, ze nesedi. Mi ho este ukazoval, normalne bolo o cca 1mm kratsie. Potom objednali druhe, prislo za 2 dni, a to vobec nedoliehalo, malo jednu stranu zakrivenu. Som sa na to potom vykaslal a dal objednat Pilkington. Bol Made in England. Sadol na prvu supu. Rozdiel v cene bol cca 110€ (260€ vs 370€). Bol mozno z polskeho skladu ale bolo to aspon poriadne sklo

    Tolko k povedackam a akoze marzam. Kto chce, nech si kupuje kludne polske skla vyrobene dakde na dvore 😂

    Pointa celeho prispevku vsak bola niekde uplne inde. A to, ze sa na mass-market znacku neda zohnat uplne zakladny diel, co je dost fail.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som dostal kamen od kamiona na druhy den ako som auto prevzal v 2018. 3 dni trvalo objednanie skla a 24h montaz z lepenim (Vieden Bennewitz). Stale sa predavaju, treba obvolat Huyndai servisy. Denzel predava vseky mozne znacky a auta, tam zasoby urcite nebudu mat. Vo Viedni jazdi vela hybridnych taxikov, pocitam ze mensie servisy budu mat zasoby.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    U mňa to s tým sklom bolo bezproblémové, asi záleží od servisu a tiež od času (keď sa zrovna minuli v EU sklade zásoby).
    A čo sa týka ohovárania poľských skiel -z Poľska vozia všetky autosklá a servisy keď nedávajú originál, sú to také povedačky, ale ak idete do hociakého autoskla, vždy dostanete sklo dovezené z poľského skladu, lebo je to najväčší sklad v Európe a vozia po celej (aj západnej Európe). Sklá stoja pakateľ oproti tomu za čo ich potom účtujú zákazníkovi. Trojciferné číslo za sklo tam ani nie je, od 30 do 70 € stojí bežné sklo, franchisingové autosklo si hodí 100 maržu za to že ho dovezie na SK, servis si dá ďalších 100%.
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 19-05-2021, 16:25.

  • Wilo
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	12D1373E-FC5D-44B1-951D-8240257BA821.jpeg Videní:	0 Veľkosť:114,7 KB ID:	72369 Inac vzdy ma fascinovala nepruznost Tesla servisu a tie hororove pribehy na cakanie na diely, ale zda sa, ze inde to nie je az tak odlisne. Dnes mi volal typek, ktoremu sme v marci 2020 predali firemny Ioniq cely zufaly, ci nahodou neviem odkial zohnat sklo, resp ci som to uz neriesil.

    17.3. tohto roku mu odstrelil kamen od kamionu a rozbilo sklo, prasklina krizom cez cele sklo.
    30.3. sa s tym konecne dostal do servisu, kde mu povedali, ze vedia nove sklo dodat okolo 20.5. To sa mu zdalo trosku vela cakat 7 tyzdnov na obycajne sklo, tak skusil este rakusky Denzel Hyundai vo Viedni. Tam mu dali ze do 11.5. Reku aj tyzden k dobru je fajn, objednali a…. Caka doteraz, 19.5. 🙈

    Rozne autoskla aj Ebay maju v ponuke neoriginalne kusy, bud polskej alebo nemeckej vyroby, v zasade totozni vyrobcovia vsetko. Podla recenzi ale ziadna slava, polske casto nepasuju rozmerovo alebo su krive, a nasledne nedoliehaju, nedrzia alebo zatekaju. Tie nemecke zas sice sedia, ale vraj su dost krehke a podstatne lahsie praskaju. Tak stale caka na original. Pomaly sa blizia 2 mesiace.

    Takze celkom fasa skusenost s takou obycajnou “spotrebnou” suciastkou, akou je celne sklo. Cenu toho skla radsej ani nejdem hovorit, ale za tie roky, co bol Ioniq vo vyrobe, sa v zasade velmi nezmenila od toho, co tu bolo ukazovane nejakym clenom fora par rokov dozadu. Akurat zasoba tych skiel sa zda, ze sa podstatne zmensila. To len tak, ak niekto zvazuje nahodou Ioniq5 a jeho argumentom voci TMY bol napriklad servis. Lebo pre mna to bol pomerne silny argument, ale ako vidim, nie uplne relevantny 😂 servisovanie auta sa stava pomerne krkolomnou zalezitostou bez ohladu na znacku.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Podarilo sa niekomu side-loadnut aplikacie do headunit Ioniqa? Ja sa vobec nemozem dostat do engineering menu (191209).

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Nie ani sledovať, tam písali na americkom fóre, že kto prijme náhradu, tak mu to aj cez bluelink proste nastavujú na 80% - asi pri prijatí peňazí musí podpísať súhlas, určite to majú v zemi právnikov ošetrené.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    To chce Hyundai takto potajme spehovat zakaznikov, kolko kto nabija? To by malo v USA zavan dalsej hromadnej zaloby... no neviem 🤔
Pracuje...
X