Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • SKolja
    odpovedal
    Kedze sa lucim z Ioniqom a na mojom novom aute evDash nie je podporovany (dufam ze len prechodne ;-)), tak ponukam kompletny set M5Stack Core2 pre Ionig 28/38kWh vhodny na evDash (nainstalovane):
    • Krytka na poistkovu skrinku s "upravou" na OBD kabel
    • predlzovaci OBD kabel z vyvodom napravo
    • OBD - COMMU cabel z integrovanmy voltmetrom INA3221A na ochranu pred vybitim 12V baterie
    • M5STACK Core2 IOT kit (alebo Core 1 podla vyberu)
    • CAN modul COMMU (M011) pre M5Stack
    • Drziak Brodit do vyduchu ventilacie
    Mam aj GPS modul pre M5Stack, ten kludne dam aj samostatne.
    Pripojené súbory

    Pridajte komentár:


  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    Tak problém vyriešený, baterka stará je Ok, odpálilo poistku DC-DC 400-12v meniča. Mali poslednú skladom v Hyundai, 70€. Ak by niekto potreboval novú baterku Vartu tak dajte vediet, vieme sa dohodnúť.

  • Peter A
    komentoval k 's odpoveď
    LacoJ nova baterka S5 ma min napatie pri dodavke 12,4 V je to vidno aj na nalepke pouzivana baterka ma mat interval 12,7V -100% a pri 12,2V sa uvadza kapacita 0%

  • SKolja
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od LacoJ Pozrieť príspevky
    baterka mala 11,53v
    to je z mojho pohladu zalostne malo, aspon 12V by si tam mal mat.

    Pridajte komentár:


  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    Tak dal som novú baterku, a auto stále svieti ako vianočný stromček, baterka mala 11,53v tak som ju dal nabiť ešte tu novú a uvidím či to pomôže. Počíta s nejakým minimálnym napätím ?

  • SKolja
    odpovedal
    @LacoJ​ Original diel je part number 37110-G5400 :https://www.hyundaipartsdeal.com/gen...110-g5400.html
    Tuna si vyber nahradu: https://www.euautoteile.de/ersatztei...20520-electric

    Ako pisem o par prispevkov skor, ja som este nemenil a nikdy nedobijal inak ako automatickym dobijanim v aute.

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba Detto u mňa. Po 2 rokoch hotovo. Dal som BOSCH S5 12V 52AH 520A a zatiaľ je pokoj.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som na Kone menil pred dvomi rokmi. A keďže sa miesto 45 Ah zmestila 50-ka, tak je tam. Ma o cca 10% väčšiu kapacitu a všetko je v pohode. Treba dat takú aká sa zmestí a je jedno či to bude Varta, Bosch alebo čokoľvek iné.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ved tam je standardna pre korejcov, ta vyssia, tusim uzsie kontakty? urcite bosch a dalsie znacky robia. Naco original? maju ine zelezo?

  • LacoJ
    odpovedal
    Ahojte, riešil niekto umretu 12v baterku na ioniq 28kw ? Vyzerá že mi umrela a zháňam novú. Je cesta len original alebo je aj nejaká náhrada. Auto má 5rokov a 2 mesiace.

    Pridajte komentár:


  • Yco
    odpovedal
    Zdravím vospolok. Ospravedlňujem sa za tak trochu offtopic príspevok/ otázku: Je tu niekto, kto je z Košíc a má HYUNDAI Ionic Plug-In Hybrid (2020+)? Chcel by som sa pozhovárať a vidieť ho naživo, ak sa dá. Rozmýšľam totiž nad kúpou jazdeného. Dík.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    @PeterJ ja mam v Ioniqu 28kWh uz skoro 4 roky povodnu 12V bateriu, este sa mi nestalo ze by mi ju vybilo. Zatial so ju este nedobijal. Auto castokrat ostava cez noc nezamknute a parkuje pred domom (vonku). Mam tiez BM2 battery monitor (https://www.amazon.de/gp/product/B09...?ie=UTF8&psc=1) a ako hovori @nick81 auto aj s najnovsim SW dobija bateriu len raz denne v pevne stanovenom intervale: Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Ioniq_12V_battery_charging.jpg
Videní:	592
Veľkosť:49,6 KB
ID:	86077
    V aute mam trvalo zapojeny AAWireless and OBD2 adapter (ten sa ale po case sam odpoji).
    Jazdim denne cez pracovne dni, polovicu vikendov auto stoji a nejazdi.
    Ten 12V LiIon starter rozhodne nie je na zahodenie, ja ho nemam, zatial by som ho nevyuzil, ale pomozu aj obycajne startovacie kable (aj bez nastartovania druheho auta).

    Ohladom nabijania bola zavada na aktuatore zamykania kabla v nabijacom porte, pokial nezamkne kabel, bateria sa nebude nabijat (ani na 240V nabijacom kabli). Uz som to tu niekde v tomto vlakne popisoval. Huyndai ma na to specificky servisny maunal, menia cely nabijaci port bezplatne.

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Vďaka za inšpiráciu. V prvé septembrové dni bude cieľom Gdansk aj pre Konu

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    nuz, ale potom to nebude problem cisto hyundai? V Leafe mam povodnu, 8-rocnu 12V. Dobijat ju vidim podla ledky na pristrojovke hocikedy, ked som pri aute dlhsi cas v garazi a pod.
    Tesla ma super (teda neviem ci to robili len stare S/X alebo aj trojky), ze hlasi potrebnu vymenu, resp. nizky stav nabitia. Toto by sa mohla naucit skupina ostatnych vyrobcov.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Ano. Bavíme sa tu o tom, ako udržiava EV nabitú 12V batériu, nie?
    Tesla dobíja podľa potreby a podľa toho čo je v aute zapnuté (napr. sentry mód by vybil 12V cez noc ako nič).
    Vid merania čo robil už dávnejšie Julo Binder (jux). Dej mu Pán Bůh věčnou slávu…
Pracuje...
X