- Krytka na poistkovu skrinku s "upravou" na OBD kabel
- predlzovaci OBD kabel z vyvodom napravo
- OBD - COMMU cabel z integrovanmy voltmetrom INA3221A na ochranu pred vybitim 12V baterie
- M5STACK Core2 IOT kit (alebo Core 1 podla vyberu)
- CAN modul COMMU (M011) pre M5Stack
- Drziak Brodit do vyduchu ventilacie
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Kedze sa lucim z Ioniqom a na mojom novom aute evDash nie je podporovany (dufam ze len prechodne ;-)), tak ponukam kompletny set M5Stack Core2 pre Ionig 28/38kWh vhodny na evDash (nainstalovane):
- Likes 2
-
Pôvodne zverejnené od LacoJ Pozrieť príspevkybaterka mala 11,53v
Pridajte komentár:
-
@LacoJ Original diel je part number 37110-G5400 :https://www.hyundaipartsdeal.com/gen...110-g5400.html
Tuna si vyber nahradu: https://www.euautoteile.de/ersatztei...20520-electric
Ako pisem o par prispevkov skor, ja som este nemenil a nikdy nedobijal inak ako automatickym dobijanim v aute.
Pridajte komentár:
-
Ahojte, riešil niekto umretu 12v baterku na ioniq 28kw ? Vyzerá že mi umrela a zháňam novú. Je cesta len original alebo je aj nejaká náhrada. Auto má 5rokov a 2 mesiace.
Pridajte komentár:
-
Zdravím vospolok. Ospravedlňujem sa za tak trochu offtopic príspevok/ otázku: Je tu niekto, kto je z Košíc a má HYUNDAI Ionic Plug-In Hybrid (2020+)? Chcel by som sa pozhovárať a vidieť ho naživo, ak sa dá. Rozmýšľam totiž nad kúpou jazdeného. Dík.
Pridajte komentár:
-
@PeterJ ja mam v Ioniqu 28kWh uz skoro 4 roky povodnu 12V bateriu, este sa mi nestalo ze by mi ju vybilo. Zatial so ju este nedobijal. Auto castokrat ostava cez noc nezamknute a parkuje pred domom (vonku). Mam tiez BM2 battery monitor (https://www.amazon.de/gp/product/B09...?ie=UTF8&psc=1) a ako hovori @nick81 auto aj s najnovsim SW dobija bateriu len raz denne v pevne stanovenom intervale:
V aute mam trvalo zapojeny AAWireless and OBD2 adapter (ten sa ale po case sam odpoji).
Jazdim denne cez pracovne dni, polovicu vikendov auto stoji a nejazdi.
Ten 12V LiIon starter rozhodne nie je na zahodenie, ja ho nemam, zatial by som ho nevyuzil, ale pomozu aj obycajne startovacie kable (aj bez nastartovania druheho auta).
Ohladom nabijania bola zavada na aktuatore zamykania kabla v nabijacom porte, pokial nezamkne kabel, bateria sa nebude nabijat (ani na 240V nabijacom kabli). Uz som to tu niekde v tomto vlakne popisoval. Huyndai ma na to specificky servisny maunal, menia cely nabijaci port bezplatne.
Pridajte komentár:
-
Vďaka za inšpiráciu. V prvé septembrové dni bude cieľom Gdansk aj pre Konu
-
nuz, ale potom to nebude problem cisto hyundai? V Leafe mam povodnu, 8-rocnu 12V. Dobijat ju vidim podla ledky na pristrojovke hocikedy, ked som pri aute dlhsi cas v garazi a pod.
Tesla ma super (teda neviem ci to robili len stare S/X alebo aj trojky), ze hlasi potrebnu vymenu, resp. nizky stav nabitia. Toto by sa mohla naucit skupina ostatnych vyrobcov.
-
Ano. Bavíme sa tu o tom, ako udržiava EV nabitú 12V batériu, nie?
Tesla dobíja podľa potreby a podľa toho čo je v aute zapnuté (napr. sentry mód by vybil 12V cez noc ako nič).
Vid merania čo robil už dávnejšie Julo Binder (jux). Dej mu Pán Bůh věčnou slávu…
Pridajte komentár: