Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ioniq je odkedy prišiel na trh (aj 28 kWh), je kráľom efektivity, pozrite si Tí neveriaci aj oficiálnu tabuľku EPA spotreby. Dobehla ho len Tesla Model 3 SR+ keď bola po roku, dvoch trocha zefektívnená - vyrovnala sa mu spotrebou, zdiela s ním prvú priečku.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Mne to sa to vobec nezda zaujimave a uz vobec nie ked niesu udane podmienky merani a ked pisu ze si data optimalizoval, To ma byt co?
    Konkretne u Zoe mi nedavaju logiku tie cisla.
    Podla vyrobcu sptreba 17,7 pri kapacite bat 52kwh dojazd 385km
    Jemu pri mensej spotrebe 15,9 vysiel dojazd 276km, ten mu vysiel zrejme vypoctom z kapacity 44kwh, ktoru neviem kde vzal. Jedine zeby mal Zoe s degrdaciou 16%. Ale to zas nesedi s tym ze ked nabil 70%=36,9kwh co po prepocte na 100% by davalo kapacitu 52,7kwh (nie 44) to by potom vychadzal podla jeho spotreby dojazd 331km nie 276km.
    Vzhladom na to ze pri mojom teste dojazdu 100-1% pri konstantnej rychlosti gps 105km/h na tmpomate na dialnicipri 32C zamerne bez rekuperacie som spravil 325km a nabka pri naslednom nabiti 1-100% dodala 56kwh, tak k jeho udajom nemam dvoveru, aspon co sa tyka Zoe. Iba ak by boli straty pri DC nabijani 21%, ale potom by som mal super spotrebu z bat. 13,5kwh/100 na dialnici.
    Udaje k ostatnym autam neviem posudit, nemam ich tak osahane.

  • PeterJ
    odpovedal
    Dnes vysiel zaujimavy clanok na pravde. Je prijemne vediet, ze mam najuspornejsie auto na svete😀
    Tu je clanok, 38,3 pri Ioniqu moze byt naozaj viac ako 64,7 pri Audine e tron 50.
    https://auto.pravda.sk/poradna/clano...l-ju-holandan/

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    jux - ja som si počas záruky tiež nemohol sťažovať. Ale posledný rok išla kvalita servisu vo Viedni (Gotheil Schoder gasse) úplne do riti.
    Vrchol bola moja posledná oprava klimatizácie, kedy mi dali termín na štvrtok 9. a auta sa nedotkli celý týždeň, keď som volal v utorok čo je s tým tak mi technik klamal do ucha, že to robia, pričom ten istý technik mi volal o tri dni neskôr že aky mám pin že to idu robiť.
    Oprava mala pritom byt hotová ten istý deň 9.
    A čerešnička na torte - po 2 mesiacoch a 2000 km auto zase hlási nízky tlak v klíme.
    Pritom mi dali zaplatiť novy vyparnik, čo samozrejme nemám ako overiť či si to nevymysleli. Oprava za 1300€ bez DPH.
    Takze tento servis no more.
    Mal som ísť na servis tento týždeň a deň pred odchodom do Viedne mi vola technik, že nemaju prístroj na opravu klímy a že mám prísť v decembri.
    Asi budem musieť ísť do Grazu.
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 19-11-2021, 20:07.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Servis (nie konkretne Auto Pola ale vseobecne) bol jednym z dovodov, preco som uz nechcel ist do korejca. Ked sa tak rozhodnu viaceri, mozno sa korejci trocha uvedomia. Pri I5 sice predlzili interval na 30 tis. ale zas pridali kvapalinu. Zvysovanie ceny hodiny na 72€. Mna aj stvalo, ze ako im pribudlo aut, tak od osmej rana trvali prehliadky do poobedia a niekolkokrat do roka prehravanie software aj mimo pravidelneho servisu.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som som S teslackym servisom nikdy problem nemal, vzdy mi dali nahradnu teslu, pritom moje X/ko bolo z prvych co prisli do EU v 2016, cize malo uvodne muchy. Napriklad som ho vedome prebral s trosku pokrcenymi prednymi sedadlami, ktore vymenili vsetkym z tej serie, ja som ich nechal vymenit az takmer po dvoch rokoch. Tiez menili zvolavackou parkovacie brzdy a vymenili hlinikove skrutky v prednej naprave za nerezove.
    Tiez mi menili dva krat v zaruke predne poloosi, prve dostavali poriadne na drzku, lebo s kazdym sme robili extremne zrychlenia, nie ze by nejako silno drncali, no sami ich po 40tis km vymenili, potom tesne pred 80tis v zaruke som ich dal preventivne este raz vymenit, pricom pri druhej vymene tiez prerobili uchytenie predneho motora, vraj nove poloosi vydrzia tak ovela viac. Velkych zrychleni sme sa uz nabazili az az, vecsinom uz jazdime v chill mode.
    Tiez pomenili nejake drobnosti, napriklad gratis vymenili vnutorne spinace otvarania/zatvarania falkoniek za movy typ, co som si vsimol az po tyzdni. Ja sa urcite nemozem na Tesla servis stazovat.
    Treba si uvedomit, ze starsie tesly maju vecsiu sancu potreby servisu, nove tesly su uz uplne ine auta, urcite budu servis potrebovat minimalne.
    Posledny interval navstevy Tesla servisu s X/kom som absolvoval po viac ako dvoch rokoch, a to len preto, lebo som chcel MCU2.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Ked budete na buduce pindat na Teslu ako ma na hovno servis (ano, ma), tak si spomente na to ako si z vas robia prdel Korejci. Lebo nic ine ako buzeracia zakaznika to nie je. Toto Tesla pre zmenu nerobi .

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    My sme chodili vzdy do Autopola a nikdy nebol problem, opakovane hovorili, ze ziaden strach, km su len informacne a nemusim prist presne. Este mi vyslovene hovorili, ze lepsie prist neskor ako prilis skoro 🤷‍♂️

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    tommik zrovna v Autopole hovoria co som napisal vyssie a tiez v Trencine to hovoria:

    Pri Hyundai sa nemôže prekročiť ani o 1 km a časovo musí byť v tom mesiaci, kedy mala byť (tam pripúšťajú meškať pár dní ale musí to byť vrámci mesiaca)

    O dnoch sa tu nepisalo ale o km.

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    ja to aktualne riesim, ze KIA mi nevedela dat termin skor ako 30.11. a proste presvihnem km, je tam limit 1000km v sucte, ale 1. majitel na 2. prehliadke presvihol o 850 takze prakticky uz nemam rezervu. Som im pisal ze to dobra blbost ked sa na tej prehliadke na to auto proste aj tak len pozru ze existuje. Elektromobil ma jazdit a nie byt odstaveny... napisali mi ze kludne ho mozem odstavit u nich ale dostanu sa k nemu 30.11. takze auto proste bude 14 dni stat a jazdi miesto neho nafta. Ano dal by sa hladat iny servis ale zase problem s logistikou..., proste servis na kazdom rohu... to je super. pravidla su uz horsie.
    Naposledy upravené hudino; 19-11-2021, 14:59.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    V Autopola ma naposledy vysmiali keď som im povedal, že netom sa šíri historka "ani 1 deň navyše". Vraj aká blbosť. Dali si to na zoznam hoaxov, ktoré sa o Hyundai šíria.
    A tiež som to pre istotu urobil tak, že som auto odstavil keď som sa blížil k 15tis km a jazdil druhým.
    Možno by to chcelo nejaké oficiálne stanovisko importéra lebo takto je to JPP

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Co servis to nazor.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 my sme to mali rovnako, cely interval sa poposuval, a potvrdili, ze zaruka normalne plati, ziadny problem 🤷‍♂️

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg Fakt? Ja som mal 86tis ked som isiel na 5500km okruh. Tj. do 90 som mal daleko. Objednaval som sa pri 90 z Danska .. len kym som prisiel domov a prisiel termin co mi dali, uz som mal nabehane 92 tis nieco .. Som sa pytal ci je to problem, ze nie. A kedy najblizsie, ze ci mam prist v 105 .. oni ze nie ... 92+15tis ..

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Kia ma limit 800km navyse v sucte pocas zaruky.
Pracuje...
X