Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Preto sa pýtam, ja som bol po pár desiatok-stoviek km a nič nehovorili. To navstivenie servisu inde by bolo fajn, každých 15000 s elektromobilom je zbytočne. Paci sa mi teraz pri Tesle že nemusím , s ioniqom idem zachvíľku opäť + dnes opäť prasklo sklo zničoho nič. Priamka 10cm. Platí záruka aj na sklo? -
Ahojte, pls. nema niekto kontakt na vrakac alebo obchodnika so sekundarnymi pouzivanymi dielmi na Ioniq. Kolega ma zavadu ale nakolko nedodrzal servisne intervaly tak mu to neuznali v ramci zaruky a oprava draha ako prasa. Zhaname preto na sekundarnom trhu. Dik -
SKolja skor nechapem ich pristup v servise. Kdekolvek odovzdas auto akejkolvek znacky, servisakovi po zadani VIN alebo nacitani elektronickeho kluca vybehne zoznam zvolavaciek, ak nejake su, a automaticky ich urobia. Vacsinou na ne upozornia este pri prijmani auta a zakaznik sa nemusi nic pytat.
Skor ci rocnik 2018 sa uz nepovazoval ako vyrieseny, a uz mal novy motorcek, a zvolavacka sa nan nevztahovala. A ty si mal proste len pech na blby kus 🤷♂️ Tazko povedat… v kazdom pripade mi to pride ako strasne cudne technicke riesenie, ze porucha nejakeho motorceka uplne zablokuje nabijanie. Pri DC by som to este pochopil, ze vytiahnutie uprostred najvacsich peciek asi nie je uplne zdrave. Ale zablokovat aj AC nabijanie? -
Miroslav Rojko priamo zvolavacka nebola (aspon tuna v AT, pretoze tu priamo ministerstvo dopravy informuje o zvolavackach pisomne postou majitelov vozidiel a nic som nedostal), ale je na to ten technicky list ako casta chyba, to mi spominali aj v servise. -
prejdi fórum o Ioniq, či to nie je chyba zámku zamykania, bola na to zvolávačka (resp. menili pri symptómoch) -
Reportujem prvy problem, po 3 rokoch a cca 28000km mi prestalo auto nabijat.
Symptomy: pri spusteni nabijania v pristrojovke cvaka, nabijanie sa nespusti a nie je pocut zvuk zatvarania zamku nabijacieho portu. Pri jednom z pokusov z 10 zacnu blikat vsetky 3 modre indikatory na palubovke = charging error.
Po kolecku po rozlicnych nabijackach, L2, Fast, Ultra vsade vyhadzuje chybu spustenia nabijania, som este vyskusal odpojit 12V AUX bateriu, ale nepomohlo.
Tak som sa dnes rano vybral do servisu a podla predpokladu je to zavada na motorceku zamykania konektora. Diel objednany a vymena v pondelok ma trvat 1h. Samozrejme kryte zarukou.
Toto je jeden zo znamych problemov Ioniq-u a Hyundai vydalo o tom technicku spravu (podarilo sa mi dohladat iba US verziu, ale ten isty problem je aj s EU verziou):
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...51892-9999.pdf
Pri hladani detailov sa mi podarilo dohladat americku databazu vsetkych verejne znamych problemov, mozno to niekomu pomoze:
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2017/H...Communications
Pridajte komentár:
-
Ta roleta hneva aj mna, najhorsie je ze ten pevny kus na konci zavadzia ked je plne nalozeny kufor. Je sice na nu miesto pod dnom kufra, ale ked uz je nalozene, tak sa to tam tazko uklada ;-). Na delene sklo som si zvykol, ale stale mi to pride neprakticke. A volant je story sama o sebe, velmi rychlo sa osucha. Ale co som zachytil, tak zatial Hyundai meni v zaruke za novy. Oneskorenie senzorov som si vsimol, ale zatial mi to neprislo nijako kriticke.
Na jednu vec som ale zabudol, a to su defaultne ECO pneumatiky (zimne aj letne). Tu by som sa snazil ist do inych z lepsou adheziou, pohladaj tu na fore uz sa to tu riesilo.
Dufam ze ostatne veci budu len pozitivne :-).
Tesime sa na dalsi feedback.
Pridajte komentár: