Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo na servis sa v tomto nemozem stazovat, ked bola zvolavacka, vzdy ma imformovali uz pri vstupe medzi dverami a ani nepotrebovali moje VIN cislo. ;-) Pocitam ze je to tak, zebna moje auto sa ta zvolavacka nevztahuje, kedze bolo vyrobene az neskor.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja skor nechapem ich pristup v servise. Kdekolvek odovzdas auto akejkolvek znacky, servisakovi po zadani VIN alebo nacitani elektronickeho kluca vybehne zoznam zvolavaciek, ak nejake su, a automaticky ich urobia. Vacsinou na ne upozornia este pri prijmani auta a zakaznik sa nemusi nic pytat.

    Skor ci rocnik 2018 sa uz nepovazoval ako vyrieseny, a uz mal novy motorcek, a zvolavacka sa nan nevztahovala. A ty si mal proste len pech na blby kus 🤷‍♂️ Tazko povedat… v kazdom pripade mi to pride ako strasne cudne technicke riesenie, ze porucha nejakeho motorceka uplne zablokuje nabijanie. Pri DC by som to este pochopil, ze vytiahnutie uprostred najvacsich peciek asi nie je uplne zdrave. Ale zablokovat aj AC nabijanie?

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Asi na SK nemali problem zvolat tych 5 a pol Ionicov co tu predali.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo OK, beriem spat, ja mam model 2018, tak samozrejme ze zvolavacku z roku 2017 som nedostal. V servise som sa priamo na zvolavacku nepytal, pretoze som predpokladal ze ak by bola, tak by som to dostal postou ;-)

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Sranda, aky rozdielny pristup. V SR bola na tento zamok oficialna zvolavacka, este dakedy v 2017 par mesiacov po spusteni predaja. Myslim ze to bol uplne prvy recall.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko priamo zvolavacka nebola (aspon tuna v AT, pretoze tu priamo ministerstvo dopravy informuje o zvolavackach pisomne postou majitelov vozidiel a nic som nedostal), ale je na to ten technicky list ako casta chyba, to mi spominali aj v servise.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    prejdi fórum o Ioniq, či to nie je chyba zámku zamykania, bola na to zvolávačka (resp. menili pri symptómoch)

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 skusal som oboje, AC aj DC.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Skúšali si aj AC, či len DC?

  • SKolja
    odpovedal
    Reportujem prvy problem, po 3 rokoch a cca 28000km mi prestalo auto nabijat.
    Symptomy: pri spusteni nabijania v pristrojovke cvaka, nabijanie sa nespusti a nie je pocut zvuk zatvarania zamku nabijacieho portu. Pri jednom z pokusov z 10 zacnu blikat vsetky 3 modre indikatory na palubovke = charging error.
    Po kolecku po rozlicnych nabijackach, L2, Fast, Ultra vsade vyhadzuje chybu spustenia nabijania, som este vyskusal odpojit 12V AUX bateriu, ale nepomohlo.
    Tak som sa dnes rano vybral do servisu a podla predpokladu je to zavada na motorceku zamykania konektora. Diel objednany a vymena v pondelok ma trvat 1h. Samozrejme kryte zarukou.
    Toto je jeden zo znamych problemov Ioniq-u a Hyundai vydalo o tom technicku spravu (podarilo sa mi dohladat iba US verziu, ale ten isty problem je aj s EU verziou):
    https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...51892-9999.pdf
    Pri hladani detailov sa mi podarilo dohladat americku databazu vsetkych verejne znamych problemov, mozno to niekomu pomoze:
    https://www.nhtsa.gov/vehicle/2017/H...Communications
    https://www.nhtsa.gov/vehicle/2018/H...Communications

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Ta roleta hneva aj mna, najhorsie je ze ten pevny kus na konci zavadzia ked je plne nalozeny kufor. Je sice na nu miesto pod dnom kufra, ale ked uz je nalozene, tak sa to tam tazko uklada ;-). Na delene sklo som si zvykol, ale stale mi to pride neprakticke. A volant je story sama o sebe, velmi rychlo sa osucha. Ale co som zachytil, tak zatial Hyundai meni v zaruke za novy. Oneskorenie senzorov som si vsimol, ale zatial mi to neprislo nijako kriticke.
    Na jednu vec som ale zabudol, a to su defaultne ECO pneumatiky (zimne aj letne). Tu by som sa snazil ist do inych z lepsou adheziou, pohladaj tu na fore uz sa to tu riesilo.
    Dufam ze ostatne veci budu len pozitivne :-).
    Tesime sa na dalsi feedback.

  • PeterJ
    odpovedal
    Ahojte, píšete mi niektorí, aby som sa podelil o dojmy, tak som si konečne chvíľku našiel. Ďakujem všetkým za komenty a rady, najmä "SKolja".Veru budem riešiť to nabíjanie pred domom, teraz som dosť málo doma (aj Ioniq by som kúpil až neskôr keby to nebolo za tú cenu), ale narazil som na toto, tak reku či nepočkať :-)

    https://zsedrive.sk/?gclid=CjwKCAjw4...hoC5HEQAvD_BwE (ide o to odpočítavanie vpravo dole)

    K Ioniqu - mám na ňom len cestu z predajne (aj to stále lialo) a pár km po meste, najazdených má možno 120 km. V živote som mal iba 3 autá - Suzuki SX4 1,6 (2014), Hyundai i30 1,4 MPi (2019) a teraz Ioniqa. Takže nie som žiadny auto profík a skôr to teda berte ako porovnanie i30 a Ioniqa po prvých dojmoch, alebo skôr pocity zo zmeny.

    - najprv to, v čom mi príde i30 lepšia:

    - brzdy - i30 ich má neuveriteľne ostré, v krízovej situácii a najmä pri nižšej rýchlosti to je akoby dal niekto palicu do kolesa bicykla, i30 okamžite zastane, Ioniq najprv rekuperuje a brzdy sú slabšie. Aj pedál treba stláčať viac, dokonca som na prvé pokusy ani nevedel zaradiť rýchlosť, myslel som si, že som brzdu stlačil, ale nie. Brzdy sú v Ioniqu hlučnejšie, až šúchajú. To bol dojem aj z i30, keď som ju kúpil, ale tu je to výraznejšie. Možno je to tým, že Ioniq je celkovo tichší, tak tie zvuky viac vnímam. Celkovo ale čo sa týka bŕzd, určite si zvyknem a keby som nemal i30, možno by som toto nevnímal.

    - skosený volant mi zatiaľ nevyhovuje, pretože keď sa rýchlo vracia do základnej polohy, tak tie hrany narážajú do rúk. A asi som čudný, ale mne asi viac vyhovuje základný plastový volant na i30 (mám exotickú úplne najnižšiu výbavu i30 Classic, ktorú má iba minimum ľudí).

    - roletka v kufri - toto nechápem. i30 má pre mňa lepšie riešenie. To keď si cestujúci vzadu chce šmariť kabát dozadu tak nemôže? Tá roletka je slabá, nevyhovuje mi to

    - výhľad dozadu - prvýkrát to bola hrôza keď som išiel z predajne a ešte bolo všetko zle nastavené. Plus ten predel okna... Ale zvyknem si.

    - pri senzoroch mám pocit ako pri volante - čím lacnejšie, tým lepšie. Mal som ich dorobené do SX4 aj do i30 ako doplnok a po zaradení spiatočky to bolo spoľahlivé, pípalo to správne a nahlas. tu sa ozývajú zvuky neskôr a nepotrebujem až tak čiarky na displeji, ale poriadny zvuk a včas. Sú dobré, ale v i30 to bolo lepšie.

    - svetlá sú cca také isté na i30, len žlté a Ioniq má biele :-) Možno stretávacie sú trochu lepšie na Ioniqu, ale pri použití diaľkových je to cca to isté. Ale ešte si to viac porovnám.

    a teraz v čom sa mi Ioniq páči:

    - samozrejme elektrický pohon, to je niečo, na čo si zvykám, už teraz sa mi to veľmi páči. Ioniq má zrýchlenie 10,2, i30 cca 12,3, ale pocitovo je to úplne iné, paráda. Samozrejme tichosť, plynulosť tiež. Píšem to len takto stroho, ale v skutočnosti je toto drastický rozdiel, keď to preženiem, tak ono je to v podstate i30 bez zvuku a s omnoho lepšou akceleráciou :-) Na semafóre sa mi stalo, že sme si s posádkou hovorili "bože, tu niečo vrčí" - ale bolo to auto za nami :-)

    - pokiaľ ide o miesto, je to slušné. i30 má rázvor 2650mm a Ioniq 2700mm, miesta je ale cca rovnako, možno o chlp viac miesta je v Ioniqu na kolená, ale zase menej na hlavu.

    - audio systém je lepší ako v i30. V mojom i30 som si ho dal prerobiť (v rámci možností) v Hifol v BA, ale toto je ešte lepšie. Zároveň to ale nie je nejaký highend a je potrebné výrazne ubrať basy a pridať výšky, bez toho je to trošku "americky" zadunené. Celkovo ale spokojnosť, SK4 aj i30 v základe mali neuspokojivý zvuk. V Ioniqu si viem pozrieť aj film z USB (keď sa auto pohne, obraz zmizne)

    - ďalšie výhody pramenia z toho, že i30 som mal v základe a toto je najvyššia výbava, takže teraz mám vyhrievané všetky sedačky, bedrovú opierku (super), lakťové opierky a plno asistentov. K nim sa vyjadrím nabudúce, lebo som ich zatiaľ veľmi nevedel otestovať. V meste úspešne funguje asistent, ktorý upozorní, že sa vozidlo predomnou pohlo. To keď čumím na všetky tie podsvietené plôšky, tak sa zasnívam a toto je spoľahlivé. Viac som bohužiaľ nevedel otestovať, adaptívny tempomat a pod., na to potrebujem viac času.

    Celkové dojmy sú super, vadia mi len detaily, na ktoré si navyše určite zvyknem. Ďalšie veci ešte otestujem, keby vás niečo zaujímalo, pýtajte sa, určite odpoviem, aj keď možno neskôr. Vôbec kúpu neľutujem, za 26 900 je to pre mňa najlepšie auto na svete :-)

    Pridajte komentár:


  • hudino
    odpovedal
    Mas PeterJ uz pre nas nejake pozitivne referencie k I38?

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Ahojte má niekto z vás Ioniq 38kWh a najazdených zopár desiatok tisíc km ? Zaujíma ma dlhodobá spotreba a bežné veci. Dá sa s tým autom jazdiť za 10 kWh na 100 km ako z prvou verziou 28 kWh ?

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od tommik Pozrieť príspevky
    jj, výbava Electric+ má "Predné Bi-LED svetlomety", ale nie som odborník na Ioniq, len som si prečítal cenník
    Naozaj, uslo mi ze Electric+ vybava ma tieto svetla. V tom pripade ziarovky riesit netreba ;-). Sorry za zavadzajuce info.

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X