Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Práve preto chcem najbližšie skúsiť Hyundai v Malackách alebo Nových Zámkoch, tam sa nehrajú na "prvého majiteľa". Ešte je otázne dokedy má význam chodiť na garančke (hlavne kvôli batérií) keďže moje auto už dva roky malo..

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    a to máš kontroly po 30000 km, nie 15000 ako hyundai ale nie všetci máme drahé, servisy skúšajú, len nie všetci sa dajú

    ja vždy kážem len to čo je povinné aby robili a platím v Hyundai normálne

    keď porovnám Nissan Žilina (lebo kto chodí napr. do BA, má pomaly raz také ceny na servis) a Hyundai AutoPola, tak pri 15000 km nájazde ročne to je skoro rovnako (Nissan má okolo 70 ročne a Hyundai má skákano nepárny rok 55€, párny 95€ aj s kontrolou karosérie), inak je to pri ročnom nájazde 30000 km, vtedy je Nissan vďaka dlhšiemu intervalu na tom na polovici

  • Priusák
    komentoval k 's odpoveď
    Nerozumiem tomu chaosu ohľadom cien a vecí, ktoré sa majú na danej garančke skontrolovať/vymeniť.
    To akože Hjundé nemá nič na tento spôsob?:
    https://www.toyota-zilina.sk/file/ed..._model2017.pdf
    https://www.ppcteam.sk/file/edee/dea...model_2017.pdf

    Takto si to porovnám krížom cez Slovensko a viem kam mám ísť

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    drahe mate tie priehladky veru, mne kontrola po 3 rokov v nissane v ziline, s tym ze mi aj opravoali hadicku do ostrekovaca a dezinfikovali klimu vysla na 60-70 eur tusim, presne si to uz nepamatam.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba jasne ze sa dostane pod 150€ s Ioniqom v AutoPola:

    75.000km - 117€ (z toho servisna prehliadka 51,30€, zbytok servisny material)
    90.000km - 142€ (servisna prehliadka 85.50€, zbytok material)

    Faktury sa lisili v podstate len v pocte normohodin a spotrebnom materiale v zmysle servisneho planu, pri 90.000km sa menila tusim brzdovka.

    Prvy pripad praca 60€/hod - auto registrovane na prveho kupujuceho (PO)
    Druhy pripad praca tiez 60€/hod - auto preregistrovane na inu osobu (FO) a zahranicnu ECV

    Faktury mozem uploadnut ak by niekto chcel

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ak nemáte "zvýhodnené prehliadky" - tak sa volá znížená sadzba servisu pre prvých majiteľov na SK kúpeného auta, tak by som zvážil osloviť české servisy. Je to za rohom a hodinové sadzby sú po prepočte na € výrazne nižšie. Ja som tak chodil pred mojou EV dobou s inými značkami áut do originálnych servisov (aj počas záruky) do Čiech a bolo to tam za menej ako polovicu ako u nás za to isté.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Neverím že sa dostaneš s cenou pod 150 €, ja som mal garančky na Konu v rozmedzí od 160 - 227 €. Skús si vopred dohodnúť čo majú skontrolovať a koľko to bude stáť. Mne sa naposledy snažili urobiť kontrolu bŕzd a keď som sa ozval že to robili naposledy tak mi technik doslova povedal: dobre teda, tak skontrolujeme geometriu. Najlepšie na tom bolo, že mi dali protokol z kontroly, podľa ktorého bola geometria úplne v poriadku no aj tak si za ňu zaúčtovali 80 ,e bez DPH a ešte v rámci toho rozhasili reflektory.. Osobne sa zamýšľam nad tým že tam už nepôjdem, skúsim na radu prítomných buď Malacky alebo Nové Zámky. Z prístupu servisu AutoPola mám pocit, že musia silou-mocou na zákazníkovi zaarobiť čo najviac peňazí..

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    hej, sorry. Autopola
    Miroslav Rojko nie nebudem ani brat, ktoreho tam smerujem. Ja mam auto po zaruke a neviem si vynachvalit servis v domacich podmienkach
    z Autopola dosla cena do 100e bez peloveho filtru.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    akurát ty tam nebudeš mať ceny ako my ostatní, čo sme Ioniq-y kúpili normálne, za servis budeš mať pomaly raz také sadzby lebo ho máš ojazdený zahraničný (len aby si nečakal 38€ za prehliadku)

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Autopola, nie Autopolis :-D

  • milan84
    odpovedal
    Majitelia ioniqov. V BA alebo najblizsom okoli odporucate na rocnu garancku Autopolis Nova Roznavska?

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja ano, uvedomely predajca. Neplati to ale plosne a v AT zozenies vela kusov bez TC.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    "Heat" podla manualu zapina kurenie, predpokladam ze to indikuje aktivny vyhrev spiralou ale nie je to nikde explicitne napisane, vsade pisu len "heating" bez oznacenia cim sa kuri.
    Ja som v Rakusku, tu bolo v prvej generacii tepelne cerpadlo ako volitelna polozka, ale podla dealera dovozca daval preventivne cerpadlo do vsetkych konfiguracii co objednaval (ja som si ho chcel pridat, a povedali mi ze bez TC neobjednavaju a vsetky skladove objednavky ho maju bez ohladu na vybavu). To si myslim bolo celkom premyslene a uzitocne rozhodnutie.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    vsetky ioniqy predavane na Slovensku ako nove maju TC - najvyssia vybava electric.
    Bez TC su zakladne a niektore prostredne verzie.
    Aj na leafe po nejakom case ked vyhreje interier prestane ist horuci vzduch. Nezhasne heat, ale jednoducho uz nepeckuje a len udrziava. Ten pocitovo chladnejsi vzduch prepdokladam je nejaky udrziavaci a naozaj len pocit v zime sposobuje, ze pripada studeny. Ved zmeras a uvidis.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    A neznamena "HEAT" doohrev cez odporovu spiralu? Ani neviem o tom, ze by do Ioniqov davali TC.
Pracuje...