Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba jasne ze sa dostane pod 150€ s Ioniqom v AutoPola:

    75.000km - 117€ (z toho servisna prehliadka 51,30€, zbytok servisny material)
    90.000km - 142€ (servisna prehliadka 85.50€, zbytok material)

    Faktury sa lisili v podstate len v pocte normohodin a spotrebnom materiale v zmysle servisneho planu, pri 90.000km sa menila tusim brzdovka.

    Prvy pripad praca 60€/hod - auto registrovane na prveho kupujuceho (PO)
    Druhy pripad praca tiez 60€/hod - auto preregistrovane na inu osobu (FO) a zahranicnu ECV

    Faktury mozem uploadnut ak by niekto chcel

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ak nemáte "zvýhodnené prehliadky" - tak sa volá znížená sadzba servisu pre prvých majiteľov na SK kúpeného auta, tak by som zvážil osloviť české servisy. Je to za rohom a hodinové sadzby sú po prepočte na € výrazne nižšie. Ja som tak chodil pred mojou EV dobou s inými značkami áut do originálnych servisov (aj počas záruky) do Čiech a bolo to tam za menej ako polovicu ako u nás za to isté.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Neverím že sa dostaneš s cenou pod 150 €, ja som mal garančky na Konu v rozmedzí od 160 - 227 €. Skús si vopred dohodnúť čo majú skontrolovať a koľko to bude stáť. Mne sa naposledy snažili urobiť kontrolu bŕzd a keď som sa ozval že to robili naposledy tak mi technik doslova povedal: dobre teda, tak skontrolujeme geometriu. Najlepšie na tom bolo, že mi dali protokol z kontroly, podľa ktorého bola geometria úplne v poriadku no aj tak si za ňu zaúčtovali 80 ,e bez DPH a ešte v rámci toho rozhasili reflektory.. Osobne sa zamýšľam nad tým že tam už nepôjdem, skúsim na radu prítomných buď Malacky alebo Nové Zámky. Z prístupu servisu AutoPola mám pocit, že musia silou-mocou na zákazníkovi zaarobiť čo najviac peňazí..

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    hej, sorry. Autopola
    Miroslav Rojko nie nebudem ani brat, ktoreho tam smerujem. Ja mam auto po zaruke a neviem si vynachvalit servis v domacich podmienkach
    z Autopola dosla cena do 100e bez peloveho filtru.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    akurát ty tam nebudeš mať ceny ako my ostatní, čo sme Ioniq-y kúpili normálne, za servis budeš mať pomaly raz také sadzby lebo ho máš ojazdený zahraničný (len aby si nečakal 38€ za prehliadku)

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Autopola, nie Autopolis :-D

  • milan84
    odpovedal
    Majitelia ioniqov. V BA alebo najblizsom okoli odporucate na rocnu garancku Autopolis Nova Roznavska?

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja ano, uvedomely predajca. Neplati to ale plosne a v AT zozenies vela kusov bez TC.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    "Heat" podla manualu zapina kurenie, predpokladam ze to indikuje aktivny vyhrev spiralou ale nie je to nikde explicitne napisane, vsade pisu len "heating" bez oznacenia cim sa kuri.
    Ja som v Rakusku, tu bolo v prvej generacii tepelne cerpadlo ako volitelna polozka, ale podla dealera dovozca daval preventivne cerpadlo do vsetkych konfiguracii co objednaval (ja som si ho chcel pridat, a povedali mi ze bez TC neobjednavaju a vsetky skladove objednavky ho maju bez ohladu na vybavu). To si myslim bolo celkom premyslene a uzitocne rozhodnutie.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    vsetky ioniqy predavane na Slovensku ako nove maju TC - najvyssia vybava electric.
    Bez TC su zakladne a niektore prostredne verzie.
    Aj na leafe po nejakom case ked vyhreje interier prestane ist horuci vzduch. Nezhasne heat, ale jednoducho uz nepeckuje a len udrziava. Ten pocitovo chladnejsi vzduch prepdokladam je nejaky udrziavaci a naozaj len pocit v zime sposobuje, ze pripada studeny. Ved zmeras a uvidis.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    A neznamena "HEAT" doohrev cez odporovu spiralu? Ani neviem o tom, ze by do Ioniqov davali TC.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Martin Dravecký - vyskusane aj v mode Auto a aj v manualnom, chova sa to rovnako. Dratovy teplomer je na ceste, pichnem ho do vyduchu a zmeriam na presno. Mne nevadi ze by prestal fukat, ale vadi mi ze pocitovo zacnem citit chlad, lebo zacne fukat zrazu studensim. Normalne by som to nezaregistroval, lebo jazdim kratsie trasy, ale teraz cez pandemiu rozvazam rano deti/zenu aby nemuseli jazdit preplnenym metrom a je to dost iritujuce.

  • Martin Dravecký
    komentoval k 's odpoveď
    Neviem naisto, ale môj PHEV v "AUTO" režime kúrenia tiež dospel do bodu, že sa po ustálení požadovanej teploty vypol (mal som v lete klímu a tá sa vypla a prestala fúkať). Je možné, že je to tým AUTO nastavením. Pokiaľ môžem povedať, systém sa sám nereaktivuje. Možno manuálne nastavenie kúrenia obíde túto fičúru

  • SKolja
    odpovedal
    Spozorovali ste niekto ze Ioniq (moj 2018 s tepelnym cerpadlom) po zahriati interieru prestane kurit? Po zahriati interrieru (40min-1h) sa vypne el. kurenie (zhasne oranzovy inikator "heat" na klimatizacnom paneli a ostane svietit iba modry "cool". Od tohto momentu fuka do interieru iba vlazny vzduch. Zatial som nemeral teplomerom priamo vo vyduchu teplotu, ale pride mi ze vyfukovany vzduch je chladnejsi ako nastavena teplota. Neviem ci to je "vlastnost" alebo chyba po prepnuti kurania kompletne na tepelne cerpadlo.

    Pridajte komentár:


  • Martin Dravecký
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som už disky kúpil (BORBET Y) s CUB UNI snímačmi, ale vďaka PS: šlo o R16 7J 48ET variant a už mesiac na nich jazdím v pohode, neďaleko mali servis, ktorý mi snímače preprogramoval z Hondy od predošlého majiteľa 😊😊
Pracuje...
X