Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
a to máš kontroly po 30000 km, nie 15000 ako hyundai ale nie všetci máme drahé, servisy skúšajú, len nie všetci sa dajú
ja vždy kážem len to čo je povinné aby robili a platím v Hyundai normálne
keď porovnám Nissan Žilina (lebo kto chodí napr. do BA, má pomaly raz také ceny na servis) a Hyundai AutoPola, tak pri 15000 km nájazde ročne to je skoro rovnako (Nissan má okolo 70 ročne a Hyundai má skákano nepárny rok 55€, párny 95€ aj s kontrolou karosérie), inak je to pri ročnom nájazde 30000 km, vtedy je Nissan vďaka dlhšiemu intervalu na tom na polovici -
Nerozumiem tomu chaosu ohľadom cien a vecí, ktoré sa majú na danej garančke skontrolovať/vymeniť.
To akože Hjundé nemá nič na tento spôsob?:
https://www.toyota-zilina.sk/file/ed..._model2017.pdf
https://www.ppcteam.sk/file/edee/dea...model_2017.pdf
Takto si to porovnám krížom cez Slovensko a viem kam mám ísť -
Roman-ba jasne ze sa dostane pod 150€ s Ioniqom v AutoPola:
75.000km - 117€ (z toho servisna prehliadka 51,30€, zbytok servisny material)
90.000km - 142€ (servisna prehliadka 85.50€, zbytok material)
Faktury sa lisili v podstate len v pocte normohodin a spotrebnom materiale v zmysle servisneho planu, pri 90.000km sa menila tusim brzdovka.
Prvy pripad praca 60€/hod - auto registrovane na prveho kupujuceho (PO)
Druhy pripad praca tiez 60€/hod - auto preregistrovane na inu osobu (FO) a zahranicnu ECV
Faktury mozem uploadnut ak by niekto chcel -
Ak nemáte "zvýhodnené prehliadky" - tak sa volá znížená sadzba servisu pre prvých majiteľov na SK kúpeného auta, tak by som zvážil osloviť české servisy. Je to za rohom a hodinové sadzby sú po prepočte na € výrazne nižšie. Ja som tak chodil pred mojou EV dobou s inými značkami áut do originálnych servisov (aj počas záruky) do Čiech a bolo to tam za menej ako polovicu ako u nás za to isté. -
Neverím že sa dostaneš s cenou pod 150 €, ja som mal garančky na Konu v rozmedzí od 160 - 227 €. Skús si vopred dohodnúť čo majú skontrolovať a koľko to bude stáť. Mne sa naposledy snažili urobiť kontrolu bŕzd a keď som sa ozval že to robili naposledy tak mi technik doslova povedal: dobre teda, tak skontrolujeme geometriu. Najlepšie na tom bolo, že mi dali protokol z kontroly, podľa ktorého bola geometria úplne v poriadku no aj tak si za ňu zaúčtovali 80 ,e bez DPH a ešte v rámci toho rozhasili reflektory.. Osobne sa zamýšľam nad tým že tam už nepôjdem, skúsim na radu prítomných buď Malacky alebo Nové Zámky. Z prístupu servisu AutoPola mám pocit, že musia silou-mocou na zákazníkovi zaarobiť čo najviac peňazí.. -
hej, sorry. Autopola
Miroslav Rojko nie nebudemani brat, ktoreho tam smerujem. Ja mam auto po zaruke a neviem si vynachvalit servis v domacich podmienkach
z Autopola dosla cena do 100e bez peloveho filtru. -
akurát ty tam nebudeš mať ceny ako my ostatní, čo sme Ioniq-y kúpili normálne, za servis budeš mať pomaly raz také sadzby lebo ho máš ojazdený zahraničný (len aby si nečakal 38€ za prehliadku) -
Majitelia ioniqov. V BA alebo najblizsom okoli odporucate na rocnu garancku Autopolis Nova Roznavska?
-
"Heat" podla manualu zapina kurenie, predpokladam ze to indikuje aktivny vyhrev spiralou ale nie je to nikde explicitne napisane, vsade pisu len "heating" bez oznacenia cim sa kuri.
Ja som v Rakusku, tu bolo v prvej generacii tepelne cerpadlo ako volitelna polozka, ale podla dealera dovozca daval preventivne cerpadlo do vsetkych konfiguracii co objednaval (ja som si ho chcel pridat, a povedali mi ze bez TC neobjednavaju a vsetky skladove objednavky ho maju bez ohladu na vybavu). To si myslim bolo celkom premyslene a uzitocne rozhodnutie. -
vsetky ioniqy predavane na Slovensku ako nove maju TC - najvyssia vybava electric.
Bez TC su zakladne a niektore prostredne verzie.
Aj na leafe po nejakom case ked vyhreje interier prestane ist horuci vzduch. Nezhasne heat, ale jednoducho uz nepeckuje a len udrziava. Ten pocitovo chladnejsi vzduch prepdokladam je nejaky udrziavaci a naozaj len pocit v zime sposobuje, ze pripada studeny. Ved zmeras a uvidis.
Pridajte komentár: