Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Martin Dravecký - vyskusane aj v mode Auto a aj v manualnom, chova sa to rovnako. Dratovy teplomer je na ceste, pichnem ho do vyduchu a zmeriam na presno. Mne nevadi ze by prestal fukat, ale vadi mi ze pocitovo zacnem citit chlad, lebo zacne fukat zrazu studensim. Normalne by som to nezaregistroval, lebo jazdim kratsie trasy, ale teraz cez pandemiu rozvazam rano deti/zenu aby nemuseli jazdit preplnenym metrom a je to dost iritujuce.

  • Martin Dravecký
    komentoval k 's odpoveď
    Neviem naisto, ale môj PHEV v "AUTO" režime kúrenia tiež dospel do bodu, že sa po ustálení požadovanej teploty vypol (mal som v lete klímu a tá sa vypla a prestala fúkať). Je možné, že je to tým AUTO nastavením. Pokiaľ môžem povedať, systém sa sám nereaktivuje. Možno manuálne nastavenie kúrenia obíde túto fičúru

  • SKolja
    odpovedal
    Spozorovali ste niekto ze Ioniq (moj 2018 s tepelnym cerpadlom) po zahriati interieru prestane kurit? Po zahriati interrieru (40min-1h) sa vypne el. kurenie (zhasne oranzovy inikator "heat" na klimatizacnom paneli a ostane svietit iba modry "cool". Od tohto momentu fuka do interieru iba vlazny vzduch. Zatial som nemeral teplomerom priamo vo vyduchu teplotu, ale pride mi ze vyfukovany vzduch je chladnejsi ako nastavena teplota. Neviem ci to je "vlastnost" alebo chyba po prepnuti kurania kompletne na tepelne cerpadlo.

    Pridajte komentár:


  • Martin Dravecký
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som už disky kúpil (BORBET Y) s CUB UNI snímačmi, ale vďaka PS: šlo o R16 7J 48ET variant a už mesiac na nich jazdím v pohode, neďaleko mali servis, ktorý mi snímače preprogramoval z Hondy od predošlého majiteľa 😊😊

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    Mam original Hyundai disky s original TPMS senzormi zostali mi z Elantry , budu ti predpokladám pasovať , ak máš záujem kontaktuj ma PM rozmer 205/55 R16, obute letne pneu top stav Hankon Ventus Prime 2
    Naposledy upravené jurajsun; 21-10-2020, 21:50.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Alternativne disky a pneumatiky je možné zapísať na základe potvrdenia od importéra alebo certifikátu COC. Už sa mi podarilo zapísať aj na základe TUV certifikátu ale to je tak trochu aj o nálade a vôli policajta ktorý to práve dostane do rúk.Nezabúdajte že o málo širšie kolesá enormne zaťažujú nápravy a zvyšujú opotrebenie podvozkových dielov..

  • Martin Dravecký
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som zháňal disky na leto, síce rovnako veľké, ale dočítal som sa toto: zo zákona musia byť v TP zapísané všetky obúvané rozmery pneumatík (zápis stojí myslím do 15€). Spolu s nimi sa zapíšu aj rozmery diskov, ku ktorým treba osvedčenie o kompatibilite s vozidlom (mal by stačiť certifikát TÜV od výrobcu diskov). Btw - keby sa potom menili disky a pasovali by na už zapísané rozmery pneumatík, polícia nemá nárok riešiť ich šírku či ET, pokým kolesá viditeľne nevyčnievajú do strán. Proste že pneumatiky sú jediné potrebné v TP, disky sa síce zapíšu, ale potom je možné ich obmeniť bez potreby znova zapisovať...
    Naposledy upravené Martin Dravecký; 20-10-2020, 21:22.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    mas prilis velky dojazd, ze?
    Predpokladam, ze potrebujes od importera nejaky suhlas. A neviem ci ho dostanes, kedze na BEV sa ina velkost nedavala, aj ked samozrejme fyzicky pasuje.

  • LacoJ
    odpovedal
    riešil niekto zápis väčšich diskov na ioniqu ? chcel by som dať 17ky na leto

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    s kalkulačkou na displeji nabíjačky

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Nie, neukazuje... teda aspon ten starsi model bez bluelinku

  • milan84
    odpovedal
    A druha otazka amatera: ioniq neukazuje rychlost nabijania tak ako Kona ?

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Peterka celkom dobry napad, mozno by stacil maly arduino box co by poslal pri pozadovanom stave SoC cez OBD autu alebo na signalny pin priamo walboxu signal na ukoncenie nabijania :-)
    nick81 mozno je to zaujimava featura na implementaciu do dashboardu ;-)
    Naposledy upravené SKolja; 30-09-2020, 20:26.

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Ja mam "stary" Ioniq, 95% nabijani mam v praci, tak som si kvoli tomu urobil wallbox, ktory cita cez OBD data a teda si viem nastavit SoC, pri ktorom chcem ukoncit nabijanie. Wallbox ovladam a nastavujem z PC v kancelarii. Pisem to sem iba kvoli informacii, ze sa to da, nechystam sa vyrabat dalsi kus ani nikomu moje riesenie ponukat :-D

  • EV_Future
    komentoval k 's odpoveď
    trochu by som opravil odpoved:
    Stary Ioniq nema moznost nastavenia limitu nabitia
    Novy Ioniq to ma - bud priamo v aute alebo cez BlueLink appku, takisto ako v pripade KIA to maju nove e-Niro/e-Soul (tie ktore podporuju UVO aplikaciu)
Pracuje...