Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Len gumami to nevyriesis. To je od podlahy vadna koncepcia podvozku a pohonu. Predny nahon a lahky predok. Mozno nejake gumy sirky 225 by to vyriesili ale take tam nedas. Ioniq je na kludnu a pohodovu jazdu.

  • head
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som dal Ioniqa na nejake continentaly na jar. Dojazd neriesim, tak cisla ti neviem dat, ale tipujem, ze to bude do 5-10%. Co sa preklzovania tyka tak preklzovat to bude stale, mozno len o trochu menej. Ja som to menil tiez kvoli preklzovaniu a cakal som od toho viac.

  • SKolja
    odpovedal
    Jazdite uz niekto na "neoriginalnych" ne-ECO pneumatikach? O kolko sa znizil dojazd? Ak je to niekde medzi 5-10% tak asi pri najblizsom prezuvani dam nove letne, lebo to preklzovanie pri rozbiehani na mokrom povrchu/ prachu zacina trosku vadit ;-).
    Na zimnych to drzi o trochu lepsie.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Toto mi poslal kolega s Ioniqom z minulej soboty:

    “9% SOC prichod Velke Bierovce. 19.54kWh / 21minut @ priemer 60kW na upgradnutej Delte. Nabijal do cca 80%. Plna rychlost takmer pocas celej doby.”

    Nie som si isty ci ten novy Ioniq vobec pojme 60kW. Ked to Bjorn testoval tak sa to motalo dlhodobo okolo 3x kW ako na starych problemovych DBT. To by znamenalo aj takmer 2x dlhsi cas na nabijacke za symbolicke zvysenie dojazdu vacsou bateriou. Asi bude dost zalezat aj na hustote pokrytia nabijackami, ci ti tych extra 50km nieco pomoze alebo nie. Ale vyhody budu imho velmi prilezitostne a v specifickej situacii. Vyznam rychlosti nabijania krasne predviedol eTron v Bjornovom teste. Sice o 20% horsia spotreba a dojazd ako TMX ale vdaka rychlejsiemu nabijaniu rovnaky cas na 1000km.

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Ja mam dost "specialnu strategiu", kvoli moznej obsadenosti/poruche nabijacky si nechavam pokial sa da rezervu na dojazd k dalsej, takze nabijam niekedy uz pri 30-40%. Nemyslim si, ze to spomalenie nabijania pri 38kWh baterke bude nejake vyznamne. Pokial bude mat novy Ioniq BlueLink a ovladanie cez appku, moznost nastavenia percent na ukoncenie nabijania a podobne vylepsenia ako ma Kona, tak to urcite prevazi tych obcasnych par minut cakania na nabijacke naviac.

  • hudino
    odpovedal
    Viete mi prosim napista ti co mate Ioniqy, ked jazdite dlhsie trasy a musite nabijat DC, pri kolkych % zostavajucej kapacity zvacsa nabijate? (asi nieco medzi 10-20%) Chcem si dokladne prepocitat o kolko sa predlzi cestovanie na dlhsie trasy s 38 kWh Ioniqom. Nemyslim ze to bude az take strasne....

    Pridajte komentár:


  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    Joe79 kolko ma spotrebu pri 140km/hod na tachometri ?

  • Joe79
    komentoval k 's odpoveď
    hudino - 3 nabitia, 2 budu malo, pokial sa nechces na Ioniqu 28kWh obmedzovat.

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    ale KE - BA u Ioniqu 28 kWh bez obmedzovania rychlosti na 2 nabitia das mozno v lete, v zime nie...

  • Bejo
    komentoval k 's odpoveď
    U mna zostava 28ka Ioniq asi naj elekteoauto. K uplne neobmedzujucemu vyuzitiu chyba uz len hustejsia siet nabijaciek... ale aj to bude... viem si predstavit napr. pri ceste KE-BA 2x 20 min pauzu... teraz to robim s jednou 30-40 min... pri dvoch by som nemusel obmedzovat sposob jazdy...

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    ale tie male krabicky od VW (eUP, CITIGO,..) nebudu stat 40 000 ako Ioniq! Tie su uz na pohlad auta do mesta. Bol by si sprosty dat za Ioniqa tolko penazi, aby si s nim jazdil v radiuse 100km, lebo na dlhsiu trasu na nabijacke sa aj dockas dochodku...

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    50-60 kWh je zlata stredna cesta, s energetickou hustotou aku mame teraz. SUV sa podla mna kupuju aj preto lebo este nemame ziadny EV "kombik" alebo station wagon. 40 kWh LEAF ma slsuny priestor ale aj rapidgate

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    V zasade je mi jedno kto na com jazdi. ja viem preco chcem EV dokonca aj ako jedine auto do rodiny. Ideu sirim nenasilne dalej. Ale ak niekto chce SUV s velkym objemom a emisiami musi pochopit ze musi aj cvakat za tento svoj konfort. CO2 dan, cestna dan, vyssie poistky. V podstate totozny system ako v Rakusku len s tym ze sa ceny prisposobia platom- dajme tomu 30% dole. To by bol poprask ze si ludia nemozu dovolit kupit staru 3l popelnicu z DE. Ale som zly, musim prestat. :-)

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Stacili by keby ludia rozmyslali racionalne a kupovali auto podla skutocnej potreby. Lenze v dnesnej dobe musi mat kazdy velke SUV lebo denne stahuju chladnicky a pracky plus tie 2 cesty rocne s plnym autom na lyzovacku/k moru. Proste musia byt pripraveni na nastrahy velkomesta a civilizacie A teraz si predstav takuto 2-tonovu krabicu na kolesach s aerodynamikou babickinej skrine s 50kWh bateriou. By v zime stal na kazdej nabijacke cestou

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    50kWh je v pohode, pretoze sa da ist cca 2 hod na dialnici vkuse. pri 28 resp. 38 sa to neda.... myslim tym normalnou predpisovou rychlostou a nie 110km/h. Cakam s cim pride Mazda, ked to Hyundai takto zazdil.
Pracuje...
X