Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    50-60 kWh je zlata stredna cesta, s energetickou hustotou aku mame teraz. SUV sa podla mna kupuju aj preto lebo este nemame ziadny EV "kombik" alebo station wagon. 40 kWh LEAF ma slsuny priestor ale aj rapidgate

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    V zasade je mi jedno kto na com jazdi. ja viem preco chcem EV dokonca aj ako jedine auto do rodiny. Ideu sirim nenasilne dalej. Ale ak niekto chce SUV s velkym objemom a emisiami musi pochopit ze musi aj cvakat za tento svoj konfort. CO2 dan, cestna dan, vyssie poistky. V podstate totozny system ako v Rakusku len s tym ze sa ceny prisposobia platom- dajme tomu 30% dole. To by bol poprask ze si ludia nemozu dovolit kupit staru 3l popelnicu z DE. Ale som zly, musim prestat. :-)

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Stacili by keby ludia rozmyslali racionalne a kupovali auto podla skutocnej potreby. Lenze v dnesnej dobe musi mat kazdy velke SUV lebo denne stahuju chladnicky a pracky plus tie 2 cesty rocne s plnym autom na lyzovacku/k moru. Proste musia byt pripraveni na nastrahy velkomesta a civilizacie A teraz si predstav takuto 2-tonovu krabicu na kolesach s aerodynamikou babickinej skrine s 50kWh bateriou. By v zime stal na kazdej nabijacke cestou

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    50kWh je v pohode, pretoze sa da ist cca 2 hod na dialnici vkuse. pri 28 resp. 38 sa to neda.... myslim tym normalnou predpisovou rychlostou a nie 110km/h. Cakam s cim pride Mazda, ked to Hyundai takto zazdil.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Teq tiez si myslim ze baterky do 50kWh stacia z nad hlavu pre vacsinu obyvatelstva.

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    pritom je to ta najlepsia cesta...naco tlacit 100 kWh baterie a nicit cesty / tlmice / gumy zbytocnou vahou, radsej spravit poriadnu infraskuturu a staci aj ovela mensie baterie a cesty si mozme spiemnit zdavou zastavkou na nabitie auta a kavickou / obedom

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Tak Norsko z nas tak skoro asi nebude to je pravda

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    myslel som ten novy, stary bude mat zrejme vyssiu degradaciu, ten co testoval bjorn mal tusim 8-9%, co je viac ako moj LEAF co ma 69 000 km a 93.5% povodnej kapacity (a teda vobec ho nesetrim)

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Bateria v Ioniqu sa prave nabija voci ostatnym EV dost velkym C, ma dost malu kapacitu, pozri moju tabulku:
    https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...2739#post22739

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    veru je to vydarene auto, banujem ze som oblicku nepredal a nedal 10 000 viac za auto...na druhej strane je to dost stresujuce a nebude to pre bezneho cloveka jazdiaceho dlhe trasy, teda pokial nebude na kazdom odpocivadle nabijacia stanica so 4ma stojanmi a platbou cez kreditnu kartu (nieco ako IONITY)

  • Wilo
    odpovedal
    Stary Ioniq pekne zahviezdil v poslednom Bjornovom 1000km teste. Na 1000km bol len o 1 hodinu pomalsi ako 4x drahsia TMS P85 a noveho Leafa nechal zahanbeneho v kute. Velmi slusny vysledok. Plus mal najazdenych 90.000+ km a ani nejaku postrehnutelnu degradaciu nebadat podla tych dojazdov.

    Pridajte komentár:


  • Teq
    odpovedal
    N druhej strane ta bateria v ioniqu vydrzi 3 auta, sak sa v priemere nenabija ani na 1C
    Divne, vzdy som bol v tom zeby sa EV bateria mala nabijat aspon na 2C a potom je setko v pohode

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    odpovedal
    Co ja vnimam pozitivne na Hyundai a KIA je free update map a firmwaru v multitaimente. Ak ak to zabudnu spravit tak sa to da spravit aj doma cez SD kartu.

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Okrem toho myslim ze odpoved najdeme v type pouzitych clankov a ich zapojenia. Skusim pogooglit co tam presne je a ako je to zapojene.

  • kayle
    komentoval k 's odpoveď
    Keď už spomínate Taycan, pokiaľ si človek nedokúpi pri Taycan-e nedokúpi 150kW nabíjanie, tak sa môže načakať. Totiž 270kW je len pri 800V, pri 400V je v základe len 50kW.


Pracuje...