Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Teq tiez si myslim ze baterky do 50kWh stacia z nad hlavu pre vacsinu obyvatelstva.

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    pritom je to ta najlepsia cesta...naco tlacit 100 kWh baterie a nicit cesty / tlmice / gumy zbytocnou vahou, radsej spravit poriadnu infraskuturu a staci aj ovela mensie baterie a cesty si mozme spiemnit zdavou zastavkou na nabitie auta a kavickou / obedom

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Tak Norsko z nas tak skoro asi nebude to je pravda

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    myslel som ten novy, stary bude mat zrejme vyssiu degradaciu, ten co testoval bjorn mal tusim 8-9%, co je viac ako moj LEAF co ma 69 000 km a 93.5% povodnej kapacity (a teda vobec ho nesetrim)

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Bateria v Ioniqu sa prave nabija voci ostatnym EV dost velkym C, ma dost malu kapacitu, pozri moju tabulku:
    https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...2739#post22739

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    veru je to vydarene auto, banujem ze som oblicku nepredal a nedal 10 000 viac za auto...na druhej strane je to dost stresujuce a nebude to pre bezneho cloveka jazdiaceho dlhe trasy, teda pokial nebude na kazdom odpocivadle nabijacia stanica so 4ma stojanmi a platbou cez kreditnu kartu (nieco ako IONITY)

  • Wilo
    odpovedal
    Stary Ioniq pekne zahviezdil v poslednom Bjornovom 1000km teste. Na 1000km bol len o 1 hodinu pomalsi ako 4x drahsia TMS P85 a noveho Leafa nechal zahanbeneho v kute. Velmi slusny vysledok. Plus mal najazdenych 90.000+ km a ani nejaku postrehnutelnu degradaciu nebadat podla tych dojazdov.

    Pridajte komentár:


  • Teq
    odpovedal
    N druhej strane ta bateria v ioniqu vydrzi 3 auta, sak sa v priemere nenabija ani na 1C
    Divne, vzdy som bol v tom zeby sa EV bateria mala nabijat aspon na 2C a potom je setko v pohode

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    odpovedal
    Co ja vnimam pozitivne na Hyundai a KIA je free update map a firmwaru v multitaimente. Ak ak to zabudnu spravit tak sa to da spravit aj doma cez SD kartu.

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Okrem toho myslim ze odpoved najdeme v type pouzitych clankov a ich zapojenia. Skusim pogooglit co tam presne je a ako je to zapojene.

  • kayle
    komentoval k 's odpoveď
    Keď už spomínate Taycan, pokiaľ si človek nedokúpi pri Taycan-e nedokúpi 150kW nabíjanie, tak sa môže načakať. Totiž 270kW je len pri 800V, pri 400V je v základe len 50kW.

    https://twitter.com/robertvg/status/1169318347697246208
    https://www.caradvice.com.au/789624/...aycan-battery/

  • SKolja
    odpovedal
    Rychlost nabijania je tragicka, keby to bolo aspon dimenzovane tak aby vyuzivalo dostupnu infrastrukturu (0-90% na 50kW) tak by sa to dalo pochopit. Uvidime co sa casom dozvieme, but sa tu niekde setrilo alebo je nejaky problem s bateriami a takymto sposobom sa snazia znizit pocet plnych cyklov pri rychlonabijani a predlzit zivotnost.
    Sam pouzivam Ioniq ako druhe auto na dochadzanie do prace (nabijam doma) a prave rychlost nabijania je to co kompenzuje velkost baterie/dojazd. Nabijam 1-2x do tyzdna a ked sa mi nahodou stalo ze som potreboval v priebehu dna urgentne dobit (2-3x do roka), tak som si skocil do Lidla kupit cerstve pecivo (alebo hocikde inde na rychlonabijacku vo Viedni) a za 15 mam dobite.
    Z pomalsim nabijanim bude clove musiet castejsie dobijat aby mal v aute vzdy dostatocnu rezervu.
    Samozrejme pre ludi co sa nikam neponahlaju a jazdia stale tu istu trasu to nie je ziaden problem a znizenu rychlost nabijania nepocitia.
    Nechapem preco neurobili Ioniq v 2 verziach tak ako Konu. Dufam ze to budu hodnotit v kazdej recenzii negativne (zatial som videl 3 a vsade je to zasadny problem) a Hyundai sa spamata a vo facelifte nabijanie vrati na predchadzajucu uroven.

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ja vas chapem ludia, ale ak pindame na rapidgate Leafu tak ani tato "vychytavka" Ioniqu nie je na chvalu. To je proste objektivna vec.
    Podla mojich info by uz coskoro mali byt na SK moznosti rychlejsieho nabijania ako 50kw, od nasho starsieho operatora. Potom, ak si planujem cestu na vychod, sever...proste smerom kde taka nabijacka bude, tak to vie usetrit cas a je to krok vpred a ten sa vzdy rata.

  • head
    komentoval k 's odpoveď
    Podla mna je to Fail (s velkym F). Novsia verzia je horsia ako stara. Je to krok spat. Najma ked v buducnosti bude viac rychlejsich nabijaciek tak bude radost na ne cakat ked ich tam budu taketo nepodarky okupovat.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Inak z dost velkej casti suhlasim s Mirom. Bezny uzivatel ktory si Ioniqa kupi ani nic nespozna. Rapidgate to nie je a nakolko nas najblizsie roky stale caka 50kW obdobie nabijaciek bude to postacovat. Okrem toho ide o 40kWh bateriu (nic sialene velkd), tiez si myslim, ked sa nad tym viac zamyslim, ze 50kW nabijanie bude stacit. Cena nepusti a na toto obdobie zatial postacuje. Tieto auta sa nekupuju na dlhe pravidelne trasy, obcas 200km obcas 500km a raz za rok k moru 700km. To raz za rok ked je clovek aj tak na dovolenke to vydrzi, cestu si moze rozdelit na polovicu a ani nezbada ze ho to obmedzuje (nabija pri ubytku). My napr. ked ideme do HR alebo IT si cestu aj tak rozdelime a prespime po ceste niekde v polke, bez stresu a vzdy vidime nieco nove, proste sme na dovolenke tak naco sa stresovat. Na bezne pouzivanie to bude plne postacovat a bude to aj vhodne k bytovkam pretoze uz sa nebudu moct ludia vyhovarat ze nabijat kazdy treti den sa im nechce, nabiju raz do tyzdna pocas nakupu.
Pracuje...
X