Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    to je v prdeli a to som sa nan tesil

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    vieme dávno, preto sa teraz od Hyundai oplatí len Kona64, aj Kona 40 nabíja ako nový Ioniq (⅔ rýchlosti Kona64 alebo starého Ioniq-u).

    39kWh baterkové packy majú len dva moduly namiesto troch u 64kWh, preto ⅔ rýchlosť, lebo rýchlosť nabíjania jedného modulu zachovali

  • dango
    odpovedal
    šíííííííííííííííííííííít, ten novy Ioniq doje.../pokazili. Ved to aj Leaf sa nabija rychlejsie :/

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    V piatok v Auto Pola som videl biely Ioniq s prestriekanou maskou na bielo BL426.. asi niekto odtiaľto ? Na živo to vyzeralo celkom dobre.

    Tiež tam mali jeden nový biely s Premium paketom - asi bude inzerát, oni tam predávajú tie cez H Promise.

    Pridajte komentár:


  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    uz je 3f zappi? super, konecne
    dik za info

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Keďže tu spomíname domáce nabíjanie, nedá mi pripomenúť, že existuje niečo také ako zappi - inteligentný wallbox, ktorý má funkciu monitorovania prebytkov fotovoltaiky do siete a dokáže nabíjať aj plnými 32A, aj keď dom má istič napr. 3 x 25A. Jeden jeho režim je taký, že je možné nastaviť maximálnu hodnotu ističa prívodu prúdu k nemu a túto hodnotu odberu kombinuje s prebytkom odovzdávaným do siete a tým obchádza kapacitu ističa (samozrejme musí byť zapojený na tej fáze ako fotovoltaika). Toto poskytoval aj starší model, ktorý stál ako u nás normálne hlúpe wallboxy do 500€, ale bol jednofázový.
    Dobrou správou je, že majú nový model a je už je trojfázový a teda obslúži plnohodnotne aj Teslu. Bohužiaľ troška podražel na 800 € ale keď chodím po výstavách, stále som nenašiel tak dokonale zladený produkt s fotovoltaikou. Väčšina wallboxov je veľmi smart v tom, že sa dá pripojiť blbou appkou a pozerať nabíjanie a tým to končí.
    A multi-feature Electric Vehicle charging point. Zappi is the first charging point to maximise your property’s micro-generation of solar and wind energy.

    Pridajte komentár:


  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 500W pri vykone 7kW je 7%. Vacsina toho stratoveho vykonu pri nabijani nie je zavisla od velkosti nabijacieho prudu, napr. pri nabijani mobilnym konektorom (k Ioniqu je nastaveny na max 9A, t.j. cca 2kW) je strata percentualne ovela horsia. Raz som to meral cez dodane/odobrane kWh, niekde som to tu pisal, nepamatam si presne cisla, ale mam dojem ze to bolo cez 20%
    Naposledy upravené Peterka; 03-05-2019, 18:50.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Neviem ci Nissan ferovo uvadza, pred par tyzdnami som nabijal AC na Leafe 3 hod., dal som do temy Leaf foto, priemerny vykon bol len 6 kW (co zobralo z nabijacky), takze Nissan nenabija 6,6, ale len 6 a to este pred stratami.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    páni vdaka za reakciu. Tym padom jux myslis, ze nissan ferovo uvadza 6,6 a korejci si to prikrasluju, resp. ako bolo pisane, rataju napr. s verziu, ze je v sieti vyssie napatie?
    Ale strata 500W mi pride celkom dost vela, nie?

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Peterka urcite je to tak ako hovoris, Kazdy EV ma podobne straty pri AC nabijani. Meral som iMiEV-y aj Teslu.
    len pre uplnost: tie straty nie su len v nabijacke, elektronika auta si tiez pri nabijani nieco berie.

  • Peterka
    odpovedal
    milan84 Otestoval som AC nabijanie na "aktualnom" Ioniqu, podla diagnostiky bol na baterii nabijaci vykon naozaj iba 6,6kW: pri 79% SoC bolo napatie 384.2V a prud 17.1A, co zodpoveda 6,57kW. Nabijaci stojan ukazoval vykon 7,1kW cize strata cca 500W. Je teda mozne, ze ta katalogova udavana hodnota 1f AC nabijania 6,6kW zodpoveda nabijaciemu vykonu bez strat a teda odberu 32A zo siete. Potom je mozne, ze faceliftovany Ioniq s udavanym zvysenym AC vykonom na 7,2kW ma iba zapocitane straty a je to marketingovy tah. Alebo je ten vykon naozaj zvyseny, ale potom by po zapocitani strat potreboval zo siete na jednej faze viac ako 32A a ten by sa na 3f 22kW dosiahnut nedal. Rychlonabijacie stojany sice maju vacsinou AC 44kW, ale ten asi nik s ioniqom velmi nepouziva..

    Pridajte komentár:


  • Apos
    komentoval k 's odpoveď
    mne bolo u dealera Hyundai povedane, ze globalne je predobjednanych cca 13 tisic KONA, takze aj preto tie cakacky na ne

  • SKolja
    odpovedal
    Vcera som bol u mojho Hyundai dealera vo Viedni, trochu sme diskutovali o novych autach a povedal mi nasledovne:
    Novy 38kWh Ioniq sa neda stale oficialne objednat, v septembri pridu predobjednane predvadzacie vozidla (presne toto iste bolo z Konou minuly rok)
    Sucasny 28kWh Ioniq je skladom a da sa dodat do par dni
    Kona skladom ziadna a od objednavky po dorucenie je cakacia doba 1 rok (pri objednani dnes je predpokladane dodanie koniec aprila 2020) a predlzuje sa.


    Pridajte komentár:


  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Aby to nebolo nakoniec tak, ze este aj ja s malobaterkacom i3 18kWh dojdem skor ako 38kWh verzia, lebo j nabijam max 10min do 80%.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Tu je preložené porovnanie 39 a 64 kWh v Kone, čo by mali byť tie isté články a 39kWh pomalšia aj v tom teste a to dokonca na 50kWh nabíjačke

    Ak zvažujete kúpu elektromobilu Hyundai Kona Electric a neviete sa rozhodnúť, ktorú verziu si vybrať, pomôcť by vám mohol test rýchlosti nabíjania oboch...


    Ešte bude zaujímavé sledovať, či upgrade Ioniqu vlastne nepredĺži cestovný čas oproti súčasnému modelu, lebo rýchlosť nabíjania má najväčší vplyv na čas cestovania pri dlhších cestách a aktuálny Ioniq keď prišiel pred dvoma rokmi, tak to bolo to najlepšie DC nabíjanie, čo medzi ne-Tesla elektromobilmi bolo.
Pracuje...