Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Peterka
    odpovedal
    Konecne pridali aj bluelink, len dufam, ze aj pre EU trhy
    https://www.mojelektromobil.sk/hyund...-a-faceliftom/

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Predny sivy diel sa mi nepacil predtym a ani teraz.Akurat sa to bude horsie striekat resp lepit na to folia. Ale ocenujem vacsi vyko a vacsiu bateriu. Vyslovene nemam rad ak display v strede vytrca z palubky takymto sposobom. Dostupnist bude asi opat brutalna.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ta predna maska s hviezdickami je ako lego technic. Za mna krok spat voci cistej ploche aktualnej generacie.
    Skuste niekto, kto tomu rozumie prezradit, ci rozdiel v nabijacke 6,6kW a 7,2kW nie je len marketing.
    Ved podla mna by to mala byt rovnako vykonna, ked sa riadime vypoctom:
    16*230*1=3,68kW a teda pri istici cez 32A bude aj vykon dvojnasobny, cize 2*3,68=7,36kW. Realne ale neviem ci niekto dosiahol viac ako napr. 6,6kW kvoli stratam a este neviem akym vplyvom.
    A ako potom Hyundai pride k cislu 7,2kW ?

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Batériou z Kony troška zdegradujú rýchlosť nabíjania pri vyššom SOC, Kona pri 39 aj 64 kWh o 10% nabitia skorej znižuje rýchlosť nabíjania. Preto asi nabíjanie na 100 kW DC až 54 minút oproti 20 minutám aktuálneho Ioniq-u.

    Pridajte komentár:


  • Apos
    odpovedal
    Konecne mame aj oficialnejsie realne info aj o facelifte elektrickeho Ioniqu dostupne:

    - silnejsi 136k motor
    - bateria 38.3kWh (vraj "presne ta" co je v KONA, mi bolo povedane zastupcom Hyundai, prakticky tym asi chceli povedat, rovnaka chemia clankov, ale logicky ine usporiadanie skrz iny tvar)
    - nove LED svetla predne (full led), aj zadne
    - 10.25" stredovy displej
    - nova predna maska, nove disky
    - 7.2kW nabijacka v aute oproti 6.6kW
    - 294km WLTP norma dojazd
    - nabitie na 80% mozne za 54 minut (pri 100kW nabijacke, samozrejme neznamena to 100kW nabijanie)
    - aktualizovana aplikacia v telefone (pridane funkcie, zatial ale je otazne, ci bude vobec dostupna apka do mobilu v EU...), uz by mala vediet remote start/stop, battery status, ...


    Dostupnost by mala byt "akoze" od Septembra 2019, realne mi ale bolo z viacerych miest povedane tu december, az prvy kvartal 2020.


    Kto si chcete pozriet obrazky, pripadne v anglictine viac precitat, tak tu: https://electrek.co/2019/05/02/hyund...esign-refresh/

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    odpovedal
    Podla mna super navod, hodiaci sa pre kazde auto. Inak hlucnost klesla zhruba o 4 decibely, co v praxi znamena znizenie pocitoveho hluku o polovicu. Super. Mozno by stacila aj ta bitumenova samolepiaca folia bez toho striekania.

    Pridajte komentár:


  • Apos
    odpovedal
    keby niekoho do extremu trapila hlucnost Ioniqu od kufra

    Pridajte komentár:


  • Apos
    odpovedal
    Ahojte, novy clen, uvazujuci nad Ioniqom. Vzhladom na "cakanie" na nove dotacie, a facelift, Hyundai uz ma aspon nieco "ofi" dostupne co sa tyka faceliftov, na korejskej stranke (v anglickej verzii tiez, aj ked v korejskej je toho viac) pre hybrid a plug-in.

    Vseobecna obkecova stranka: https://www.hyundai.com/kr/en/eco/io...ighlights.html
    PDF katalog pre hybrid a plug-in: https://www.hyundai.com/content/dam/...atalog-eng.pdf

    Z google translate korejciny a tohto to vyzera na 2 stupne vybavy zrejme, u hybridu a plug-inu nebudu menit baterku ani motory, a zrejme vyssia vybava bude mat ten vacsi 10.25" displej a tie nove full led svetla, ktore je vidiet aj v tom PDF katalogu a dalsich obrazkoch.

    Na youtube je (vacsinou v korejcine, ale aspon s anglickymi titulkami) i viacero videi, kde uz maju obvykle hybrid na predajni v Korei, tak je mozne vidiet "nazivo", ako vyzeraju zmenene narazniky, maska, svetla, interier (pristrojovka ma dostat cast v kozi vo vyssej vybave s vacsim displejom).
    Napr: https://www.youtube.com/watch?v=_b5BceRmQq8
    Napr2: https://www.youtube.com/watch?v=mqb6499Gb1w

    Pre elektricku verziu zatial ani korejci nemaju na stranke nic, ale vybavy asi budu rovnako dve a podla toho co som cital po roznych forach, sa zrejme predpoklada, ze ta nizsia vybava ostane s 28kWh bateriou, a len ta drahsia vybava dostane i vacsiu 38kWh bateriu (co ma vraj odobrat dake miesto v kufri) a vraj by mala mat cenu vyssiu o cca 4000 EUR (toto je vraj info od nemeckeho dealera/predajcu), a ta nizsia vybava rovnaku, ako je cena teraz.

    Pridajte komentár:


  • Marcel Pavlík
    komentoval k 's odpoveď
    na hybride je článok od človeka, ktorý tam pracoval a popisuje ako bolo keď prišiel a ako keď odchádzal, ako sa tesla v priebehu času výrazne menila. a v diskusii od človeka, ktorý je fanúšikom EV taký akýsi divný koment že koho to zaujíma. mne to naopak pripomenulo anabázu spred 70 rokov pár konštruktérov, ktorí "vybudovali" špičkový podnik (na obranu vlasti).

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Uz som pocul o roznych divnych zakonoch, tak sa necudujem tomu o zakaze deti davane do mikrovlnky. Podla jedneho Kavinaka zijuceho v LA ked robil skusky na driving licence - voidcak (dufam ze som to napisal spravne) mal tam otazku, ze aku pokutu dostane ked na dialnici vyhodi psa z iduceho auta. Takze na takychto otazkach nedosiahol plny pocet a musel si test zopakovat. Prtom cesky ridicak spravil na prvu a z plnym poctom a to aj u nas sa najdu krepe otazky v testoch. Takze ano vazne je to tak. Rozum nad tym zastava, ale......

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    ale cele zle i tam i tam

  • Peter A
    komentoval k 's odpoveď
    A čo keď má Ioniq akumulator 35 kWh zamknuty na 28 kWh čo umozni nabijat do 100% bez pripadnej degradacie a riadiaca jednotka pri poklese vyuzitelnej kapacity postupne zmensuje uzamknutu cast aby nebolo vidno pokles celkovej kapacity az do doby ked uplynie zaruka ...

  • jux
    odpovedal
    Dobre poznam problemy tesly. Servisna siet je poddimenzovana - ze aspon uz konecne otvorili servis v Prahe.
    Spravanie sa tesly voci nam z "other europe" je vyslovene odporne. Auta co tesla vyraba nie su dokonale, no stale su technicky lepsie a inovativnejsie ako elektromobily inych vyrobcov, pricom poskytuju kopu funkcionalit navyse. Pouzivanie ficurin samozrejme stoji energiu navyse. Tesly maju vykon ako ziaden iny konzumentsky elektromobil, co samozrejme pri agresivnom pouzivani narazi na hranice. Takze ked niekto vytrhava z kontextu vlastnosti, ktore su sposobene tym, ze u tesiel su navyse voci inym a negativne suvislosti s tym spojene zdoraznuje, pricom dava do porovnania elektromobily, ktore tie funkcionality nemaju, tak musim reagovat.

    Za tych viac ako 10 rokov, co mam rozne elektricke vozidla si dovolim tvrdit, ze problematike dostatocne rozumiem a vyjadrujem sa k veci a dostatocne presne.
    Ak som sa niekedy nechal vyprovokovat a reagoval som netechnicky, tak sa ospravedlnujem.

    Moje merania vybijania a nabijania 12Vbaterie vo vlakne
    https://teslaclub.sk/forum/tesla-mot...-12v#post13291
    su jednoznacne a presne popisuju, ako 12V system tesly funguje v roznych situaciach. Jasne dokladuju, ze kludova spotreba tesly je pri spravnom nastaveni a rozumnom pouzivani na urovni inych EV a vyvracaju tiez hoax o castom cyklovani 12V baterie o ktorom sa zosiroka pise napr. tu:
    https://syonyk.blogspot.com/2016/10/...-analysis.html

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Ioniq - no, ten obrazok z TezLabu je sice pekny ale uplna hovadina. Mal som Tezlab nainstalovany, a - guess what - moj pokles cez noc sa ztrojnasobil. Lebo ten hlupy soft "pinga" auto kazdu chvilu a auto nikdy nejde do sleep modu.
    Kazda apka, ktora ma login do Tesly ju budi a prispieva k "phantom drain". A este som si vsimol jednu vec - ta hodnota, co uvadza TezLab nie je totozna s realnym poklesom SOC. Mal som bezne ubytok dojazdu v tejto apke priemerne, vraj, podla nej, 10 km ale v aute mi tolko neubudlo.Tak neviem ako na to prisli.
    Odinstaloval, odhlasil, problem solved.
    Niekedy menej je viac - Ioniq nema dialkovy pristup a drzi SOC. Ale zase nemas moznost na dialku skontrolovat ci nabija alebo ovladat nabijanie. Nieco za nieco, ako vzdy.
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 26-04-2019, 06:33.

  • Komat44
    odpovedal
    Jaj, velmi zle sa toto zase cita, zase si dam pauzu z tohto fora.. chlapci zlati teslacki, fakt nepripustite v nicom ze tesla nie je vzdy dokonala? Ked sa musk vysere na tanier a vytlaci tam logo tesly, budete to vydavat za cokoladovy puding najlepsi na svete? Nejdem sa vobec pustat do tejto debaty, ale jednu poznamku si fakt nemozem odpustit- v jednom odstavci sa tu spominaju hoaxy a zaroven tiez ako maju v usa v navodoch zakaz susenia deti v mikrovlnke, to akoze vazne? By ma len tak zlahka zaujimalo ci zaroven treba velebit este aj rusacikov na cele s batuskom vladimirom.. stravil som roky v usa a potom roky v rusku a verte mi, cele zle..

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X