Zahliadol som na hybrid.cz, že vraj má inak zapojené články, takže má menšie napätie ako 28kWh verzia.
Tu je spomínaných 319.4V
28kWh mala vraj 360V
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
to by znamenalo pre novu baterku priemernu (nie max) rychlost nabijania cca 37kW, povodne baterka mala priemernu rychlost cca 62kW, ak som sa nesekol pri pocitani. Korejska stranka uvadza: Approximately 54 minutes (based on 100kW) / 57 minutes (based on 50kW) [0% to 80% charged] -
Ak nabijanie naozaj bude trvat 54 minut, tak uz sa tesim na Bjornov race: Ioniq 28kWh vs Ioniq 38kW. Myslim ze suverenne vyhra ten s mensou baterkou. -
Vytrcajuci displej sa nepaci ani mne, tak ako aj ten "monitor" v TM3
Co sa tyka AC nabijacieho vykonu, na Delte GW v Avione so videl udaj 7,2 kW. Na svojom wallboxe so meral prud, pri nastaveni na 32A Ioniq bral cca 31A. Potom je vykon podla napatia, nemusi byt presne 230V, jednak kvoli tolerancii a aj v zavislosti od instalacie- ubytku na vedeni. Mozem najblizsie pozriet, aky vykon na baterii ukazuje diagnostika, ale tych 7,2 kW vidim uplne realne.
Edit: Jirko tu niekde raz pisal, ze on ma v ramci instalacie fotovoltiky v domacej sieti napatie okolo 250V, tam by bol nabijaci vykon este vyssiNaposledy upravené Peterka; 02-05-2019, 20:28. -
Konecne pridali aj bluelink, len dufam, ze aj pre EU trhy
Hyundai už 3 roky ponúka elektrický model IONIQ a dnes predstavil vylepšenia, ktoré zahŕňajú väčšiu batériu a solídne zvýšenie dojazdu. Hyundai Ioniq Electric Súčasná verzia má EPA dojazd 200 km a s 28 kWh batériou je najefektívnejším elektromobilom v histórii cyklu EPA. Kórejská automobilka teraz vylepšuje batériu na kapacitu 38,3 kWh s novou verziou IONIQ […] -
ta predna maska s hviezdickami je ako lego technic. Za mna krok spat voci cistej ploche aktualnej generacie.
Skuste niekto, kto tomu rozumie prezradit, ci rozdiel v nabijacke 6,6kW a 7,2kW nie je len marketing.
Ved podla mna by to mala byt rovnako vykonna, ked sa riadime vypoctom:
16*230*1=3,68kW a teda pri istici cez 32A bude aj vykon dvojnasobny, cize 2*3,68=7,36kW. Realne ale neviem ci niekto dosiahol viac ako napr. 6,6kW kvoli stratam a este neviem akym vplyvom.
A ako potom Hyundai pride k cislu 7,2kW ? -
Batériou z Kony troška zdegradujú rýchlosť nabíjania pri vyššom SOC, Kona pri 39 aj 64 kWh o 10% nabitia skorej znižuje rýchlosť nabíjania. Preto asi nabíjanie na 100 kW DC až 54 minút oproti 20 minutám aktuálneho Ioniq-u.Pridajte komentár:
-
Konecne mame aj oficialnejsie realne info aj o facelifte elektrickeho Ioniqu dostupne:
- silnejsi 136k motor
- bateria 38.3kWh (vraj "presne ta" co je v KONA, mi bolo povedane zastupcom Hyundai, prakticky tym asi chceli povedat, rovnaka chemia clankov, ale logicky ine usporiadanie skrz iny tvar)
- nove LED svetla predne (full led), aj zadne
- 10.25" stredovy displej
- nova predna maska, nove disky
- 7.2kW nabijacka v aute oproti 6.6kW
- 294km WLTP norma dojazd
- nabitie na 80% mozne za 54 minut (pri 100kW nabijacke, samozrejme neznamena to 100kW nabijanie)
- aktualizovana aplikacia v telefone (pridane funkcie, zatial ale je otazne, ci bude vobec dostupna apka do mobilu v EU...), uz by mala vediet remote start/stop, battery status, ...
Dostupnost by mala byt "akoze" od Septembra 2019, realne mi ale bolo z viacerych miest povedane tu december, az prvy kvartal 2020.
Kto si chcete pozriet obrazky, pripadne v anglictine viac precitat, tak tu: https://electrek.co/2019/05/02/hyund...esign-refresh/
Pridajte komentár:
-
Podla mna super navod, hodiaci sa pre kazde auto. Inak hlucnost klesla zhruba o 4 decibely, co v praxi znamena znizenie pocitoveho hluku o polovicu. Super. Mozno by stacila aj ta bitumenova samolepiaca folia bez toho striekania.Pridajte komentár:
-
Ahojte, novy clen, uvazujuci nad Ioniqom. Vzhladom na "cakanie" na nove dotacie, a facelift, Hyundai uz ma aspon nieco "ofi" dostupne co sa tyka faceliftov, na korejskej stranke (v anglickej verzii tiez, aj ked v korejskej je toho viac) pre hybrid a plug-in.
Vseobecna obkecova stranka: https://www.hyundai.com/kr/en/eco/io...ighlights.html
PDF katalog pre hybrid a plug-in: https://www.hyundai.com/content/dam/...atalog-eng.pdf
Z google translate korejciny a tohto to vyzera na 2 stupne vybavy zrejme, u hybridu a plug-inu nebudu menit baterku ani motory, a zrejme vyssia vybava bude mat ten vacsi 10.25" displej a tie nove full led svetla, ktore je vidiet aj v tom PDF katalogu a dalsich obrazkoch.
Na youtube je (vacsinou v korejcine, ale aspon s anglickymi titulkami) i viacero videi, kde uz maju obvykle hybrid na predajni v Korei, tak je mozne vidiet "nazivo", ako vyzeraju zmenene narazniky, maska, svetla, interier (pristrojovka ma dostat cast v kozi vo vyssej vybave s vacsim displejom).
Napr: https://www.youtube.com/watch?v=_b5BceRmQq8
Napr2: https://www.youtube.com/watch?v=mqb6499Gb1w
Pre elektricku verziu zatial ani korejci nemaju na stranke nic, ale vybavy asi budu rovnako dve a podla toho co som cital po roznych forach, sa zrejme predpoklada, ze ta nizsia vybava ostane s 28kWh bateriou, a len ta drahsia vybava dostane i vacsiu 38kWh bateriu (co ma vraj odobrat dake miesto v kufri) a vraj by mala mat cenu vyssiu o cca 4000 EUR (toto je vraj info od nemeckeho dealera/predajcu), a ta nizsia vybava rovnaku, ako je cena teraz.
Pridajte komentár:
-
na hybride je článok od človeka, ktorý tam pracoval a popisuje ako bolo keď prišiel a ako keď odchádzal, ako sa tesla v priebehu času výrazne menila. a v diskusii od človeka, ktorý je fanúšikom EV taký akýsi divný koment že koho to zaujíma. mne to naopak pripomenulo anabázu spred 70 rokov pár konštruktérov, ktorí "vybudovali" špičkový podnik (na obranu vlasti). -
Uz som pocul o roznych divnych zakonoch, tak sa necudujem tomu o zakaze deti davane do mikrovlnky. Podla jedneho Kavinaka zijuceho v LA ked robil skusky na driving licence - voidcak (dufam ze som to napisal spravne) mal tam otazku, ze aku pokutu dostane ked na dialnici vyhodi psa z iduceho auta. Takze na takychto otazkach nedosiahol plny pocet a musel si test zopakovat. Prtom cesky ridicak spravil na prvu a z plnym poctom a to aj u nas sa najdu krepe otazky v testoch. Takze ano vazne je to tak. Rozum nad tym zastava, ale......
Pridajte komentár: