Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Tak uz vies, ze na kopci nesmies nabijat doplna. Uz tie 4km z kopca ublizovalo baterii, pretoze vyuzivalo horny buffer, ktory chrani bateriu. Ja byvam na kopci a ked nabijem na tesle 100% nerekuperuje vobec. Tesla ale ma indikaciu, kolko moze rekuperovat - ak je bateria studena alebo/aj nabita nerekuperuje vobec.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Kde si to prosim ta bol? Ze tam bolo take prudke klesanie? Zide sa aj info o moznom nabijani Skusim nastrel: Strbske pleso?

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Tak snad tie brzdy su dimenzovane dostatocne aj keby nahodou rekuperacia nesla nie? Dokonca nejaky vyvojar Skody o tom hovoril ze sa s tym pocitalo prave v takychto pripadoch a nemal by byt problem ubrzdit.

  • SKolja
    odpovedal
    Cez vikend som bol na turistike, na parkovisku na kopci pomala L2 nabijacka, tak som nabil do plna. Prvych cca 7km po odchode je iba dole kopcom, asi 4km brzdilo auto s rekuperaciou, potom bez vystrahy sa rekuperacia odpojila a mal som dost problemy brzdit iba brzdami, pomaly som pretlacil brzdovy pedal cez podlahu. Trvalo zhruba dalsich 5-7km kym sa urobilo miesto v baterke a rekuperacia sa normalne aktivovala (medzitym v chvilkovych intervaloch rekuperacia zapinala a vypinala). Nevadilo by, ale auto by mohlo nejako informovat ked sa chysta odpojit rekuperaciu. Piska na kadejake ciary a pri dobrzdovani natesno, ale tuna ked sa z nicoho nic odpoji min polovica brzdneho ucinku tak je ticho.
    Naposledy upravené SKolja; 27-05-2020, 16:19.

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal
    na odlahcenie: vraj auto po mensej havarii.
    Roztrepany Ioniq, navyse USA import za 12ooo. To je zatial jeden z "top" inzeratov na EV tento rok.
    corona zasahuje nie len pluca, ale aj bunky v hlave ked toto niekto predava.
    autobazar.eu/hyundai-ion...d16545161.html

    Pridajte komentár:


  • LacoJ
    odpovedal
    dával si niekto dodatočne montovať ťažné zariadenie na prevoz bicyklov na ioniq BEV 1.gen ?

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ano riesenie take ze treba manualne vymazat kolonky s prevodovkou a katalyzatorom. BEV bude asi automaticka moznost z drop-down menu. Treba ten technicak jednoducho manualne upravit a nenechat to natahat vsetky udaje automaticky zo stareho TP.

    Vysvetloval to tam taky starsi supervizor. Na monitor som nevidel co presne robia. Takze uradnik s tym moze mat problem ak to este nerobil. Treba si v takom pripade pytat niekoho nadriadeneho. Pani Broňa pri okienku c.37 v KC Tomasikova uz od pondelka vie ako na to 😂😂 Zaklad je nelakat sa a nenechat sa odradit. Zrejme to tu bude cakat viacerych ked budu auta predavat.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Takze riesenie bolo konkretne ake? Zapisat tam BEV ako palivo?

  • Wilo
    odpovedal
    Tak nakoniec uz vsetko ok. Vraj tento TP bol este podla starych pravidiel vyplnany a preto to hadzalo v systeme chybu a nedal sa preto urobit prepis elektronicky. Po novom sa uz vo vela kolonkach EV nepise vobec nic. Ziadny katalyzator ani prevodovka ani emisie. Slovicko ELEKTRINA vystriedala skratka BEV aby to asi splnalo medzinarodne zrozumitelny standard. Ak ma teda niekto este starsi TP tak pri dalsom prepise sa pripravte na moznost prietahov a nemoznost prepisu auta elektronicky. A rovno mozete uradnikovi povedat v com je problem a preco mu to nejde

    Pridajte komentár:


  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Pre Teg:
    Bateria sa pri jazde zahrieva len minimálne. Aj pri jazde 130 km//h dodáva po rovine bateria len cca 28 kW. To nestači na velmi malom vnútornom odpore baterie vytvorit´ dostatok tepla. Takže by pomohlo aspoň jednoduché odporové vyhrievanie baterie.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    paraaada. to uz vsetkym hrabe z corona?
    denne ludia umieraju na chripku ale tu sa tvarime akoby slo o ebolu.
    dnes z rakuska na hraniciach som dostal letacik,kde sa mozem docitat vsetky potrebne info a kam mam volat 😂

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Hej je tam zastupca riaditela ku ktoremu som po tom isiel lebo on vraj vie robit aj nestandardne veci. Po hodine cakania na neho prisiel so slovami “Teraz nemame cas riesit nejake vase auto. Je tu koronavirus a my musime riesit ci tu zavrieme alebo nie. Pridte v pondelok.”

    Pomahat a chranit na slovensky sposob. Zabite 3 hodiny cakania a nakoniec riesia virus... no comment.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som mal problém pri prihlasovaní tiež, bohužiaľ väčšina pracovníkov je vo fáze "robot". Nič navyše nevie, len vyberať z ponúknutých možností. Ale nakoniec sa našiel jeden pracovník, ktorí vie, že je tam možnosť aj manuálneho zadávania políčok a tak sa to dá nahodiť. Treba len natrafiť na niekoho, kto aspoň trocha počúval, keď ich školili.

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Ja mam tiez model 2017 a moj TP vyzera rovnako ako tvoj. Vtedy nemali na DI problem zapisat pohon Elektrika

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba by mal vediet pomoct
Pracuje...