Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    ja som menil len značky za zelene a nemal som žiadný problém, dávali nám nový techničák.

  • Wilo
    odpovedal
    Je tu niekto kto v poslednej dobe predaval Ioniq starsieho data? My teraz predavame vo firme jeden kus MY2017 a na dopravnom inspektorate nam odmietli urobit prepis. Udajne nam na tomto aute nevedia zapisat pohon ako cistu elektrinu a tym padom neberie ani emisie a prevodovku. Ta ide zapisat az od 12/2018. Starsi datum nam vedia hodit len ako hybrid. Ked som sa pytal ako je mozne ze doteraz to bolo v evidencii tak len pokrcili plecami ze oni to nenahadzovali. Odporucili nas na importera Hyundai aby nam vystavili opraveny TP. Tak teraz riesime celu vec s importerom ktory zas povedal ze udaje su spravne a chybu ma evidencia DI. Hotove kocurkovo... kupujuci uz na nas pozera ako na podvodnikov a my behame od dveri ku dveram. Vie nejaky majitel Ioniqu pozriet TP ako mu vyzeraju tieto dve kolonky? Pripadne najlepsie niekto kto robil nedavnom prepis (ci uz kupa alebo predaj). Ja uz na to ani nemam slov na administrativu v tomto state. Riesime to uz 3 dni a mala to byt obycajna kludna transakcia. Uz tyzden sme sa to snazili riesit aj elektronicky ale tam nam to stale vracalo. Zrejme kvoli tym udajom v TP.

    Pridajte komentár:


  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 a ja zas nabijem 80% baterky do 25 minut toto pocasie co mame teraz je pre nase LEAFy idealne, baterka stihne vychladnut do dalsieho nabijania a ani spotreba nie je vysoka - moj rekord je teraz v zime (cca 5C bolo von) 121 wh/km na ceste z TR do PB cez klak, lebo zohriata baterka na 25 C
    Naposledy upravené Teq; 19-02-2020, 22:09.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    mna to tesi. Aspon Leaf 24 nie je najpomalsie nabijajuci elektromobil
    ja mam 13kW od 70percent a ladovej baterii

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    jasne ze coldgate, je to aj nedostatok auta aj novinarov...v zime terba EV pred rychlonabijanim poriadne zohriar - cize 130 km/h na dialnici

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Jasne ze chladna ale aj chladne baterky pojmu vacsi vykon. Stary 28kWh Ioniq by vedel rozpravat. Taketo extremne spomalenie som este osobne nikdy nikde nevidel. Tymto zmyslanim tam pre norsky trh v podstate ani nemuseli davat DC nabijacku ale stacil by tam obycajny 11kW AC 3-faz na sposob stareho Zoe a stacilo by. Vlastnik by vlastne ani nepostrehol rozdiel

  • Vilo
    komentoval k 's odpoveď
    Pravdepodobne chladná baterka.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Kks inac 13kW nabijanie pri 42% je celkom morda. To uz je taky #coldgate ze aj peklo zamrzne...

  • milan84
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ioniq.jpeg
Videní:	990
Veľkosť:69,2 KB
ID:	50933 Velavravna fotka. Test Ioniqa v sme-čku.
    Akurat nerozumiem ako prisli k tomu, ze na UFC tlaci 40kW ked na 50-ke iba 13kW. Co s tym ma stojan, ze auto je sproste spravene?

    Pridajte komentár:


  • Apos
    komentoval k 's odpoveď
    to auto by bolo tak dobre, keby nedovrzali rychlost nabijania. V podstate vsetko ostatne je "ok"/dobre/super. Ale ze cennikovo si za "toto" pisu v plnej vybave bez stresneho okna 41tisic eur, tak ako ehm, to je trosku moc.

  • Wilo
    odpovedal
    Tak novy Ioniq uplne pohorel. Na 1000km mal o 2 hodiny horsi cas ako stary Ioniq. Neviem co si o tom mysliet. Ako pokrok to nevyzera. Skor 2 kroky spat. Auto okolo komina.

    Bateria nabijala vacsinu casu okolo 32kW kvoli chladu (auto nema zjavne vyhrievanu bateriu) takze novy majitel sa musi pripravit na naozaj dlhe zastavky. Maximum dosiahli cca 47kW na IONITY nabijacke (stary Ioniq 28 tam vali okolo 67-69kW).

    Stary Ioniq dal trasu za 12:15 minut s 15min zachadzkou (takze 12 hodin cisteho casu). Novy Ioniq to mal za 14 hodin. Good job Hyundai!

    Pridajte komentár:


  • Martin Dravecký
    odpovedal
    Zdravím vospolok,

    s priateľkou zvažujeme kúpu Ioniq PHEV (vysoko pravdepodobne menej ako rok starý z DE, keďže tam je možné cenu stlačiť na 25 tis.). Predajca Karireal pri Avione BA ale 2019 verziu nedrží a 2020 im má doraziť vo februári, tak sme nemali šancu si ho "ohmatať".

    Našla by sa v okolí BA či PK dobrá duša, ktorá vlastní toto vozítko, ukázala by nám ho a podelila sa o používateľské skúsenosti? 2-týždňové testy na webe myslím nikdy nepokryjú všetko.
    Ak nie, viete mi aspoň prezradiť ako pristupujete ku kúreniu motorom? Plánujem ním poväčšine chodiť do práce (20km+20km späť) v čisto elektrickom režime a chcem vedieť či sa zaobídem bez vykurovania motorom (napr. 12V fúkar na rozmrazenie čelného skla + vyhrievaný volant a sedadlo), prípadne akú spotrebu mi vykurovanie vygeneruje kým budem jazdiť len na elektrinu?

    Ďakujem

    Pridajte komentár:


  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    No ja viem, mňa na to upozornili v servise, dávam si na to pozor ale manželka bola na nejakej chate, a keď vystúpili z auta, niekto zle zatvoril kufor a ráno nevedela naštartovať.
    Čo je podľa mňa zlé, že Kona nijako neupozorní na nedovretý kufor, žiadny signál, normálne sa auto zamkne a aj svetlo v kabíne zhasne.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba ale dobija. Hyundai vola tu funkciu Aux.BatterySaver+ a je tomu aj v manualy venovana cela stranka. Ked je auto vypnute a funkcia zapnuta (defaultne) tak system kontroluje a automaticky dobija 12V baterku v nejakom casovom okne. Kazdy druhy alebo treti den. Este je tam aj vyslovne napisane ze musia byt zatvorene vsetky dvere, kapota a kufor. Ak nechas cosi otvorene tak smola. Ale vyrobca ta priamo varuje v navode na obsluhu

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Nemyslim si že pri vypnutom aute sa batéria dobíja.Kona EV má od výroby neduh že ked sa nedovrie kufor,ostane v činnosti nejaká elektronika a za noc to vybije batériu tak, že sa ráno nedá "naštartovať", sotva sa odomknú dvere.Upozornili ma na to v Hyundai servise a už sa mi to aj stalo, musel som si pomôcť druhou batériou a štartkáblami. Dokonca sa vtedy ani nedalo spustiť nabíjanie 400V batérie. Ked sa to ale pustilo,hneď sa začala nabíjat aj 12V batéria.
Pracuje...