Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Je tu niekto kto v poslednej dobe predaval Ioniq starsieho data? My teraz predavame vo firme jeden kus MY2017 a na dopravnom inspektorate nam odmietli urobit prepis. Udajne nam na tomto aute nevedia zapisat pohon ako cistu elektrinu a tym padom neberie ani emisie a prevodovku. Ta ide zapisat az od 12/2018. Starsi datum nam vedia hodit len ako hybrid. Ked som sa pytal ako je mozne ze doteraz to bolo v evidencii tak len pokrcili plecami ze oni to nenahadzovali. Odporucili nas na importera Hyundai aby nam vystavili opraveny TP. Tak teraz riesime celu vec s importerom ktory zas povedal ze udaje su spravne a chybu ma evidencia DI. Hotove kocurkovo... kupujuci uz na nas pozera ako na podvodnikov a my behame od dveri ku dveram. Vie nejaky majitel Ioniqu pozriet TP ako mu vyzeraju tieto dve kolonky? Pripadne najlepsie niekto kto robil nedavnom prepis (ci uz kupa alebo predaj). Ja uz na to ani nemam slov na administrativu v tomto state. Riesime to uz 3 dni a mala to byt obycajna kludna transakcia. Uz tyzden sme sa to snazili riesit aj elektronicky ale tam nam to stale vracalo. Zrejme kvoli tym udajom v TP.1 Bild -
milan84 a ja zas nabijem 80% baterky do 25 minuttoto pocasie co mame teraz je pre nase LEAFy idealne, baterka stihne vychladnut do dalsieho nabijania a ani spotreba nie je vysoka - moj rekord je teraz v zime (cca 5C bolo von) 121 wh/km na ceste z TR do PB cez klak, lebo zohriata baterka na 25 C
Naposledy upravené Teq; 19-02-2020, 22:09. -
Jasne ze chladna ale aj chladne baterky pojmu vacsi vykon. Stary 28kWh Ioniq by vedel rozpravat. Taketo extremne spomalenie som este osobne nikdy nikde nevidel. Tymto zmyslanim tam pre norsky trh v podstate ani nemuseli davat DC nabijacku ale stacil by tam obycajny 11kW AC 3-faz na sposob stareho Zoe a stacilo by. Vlastnik by vlastne ani nepostrehol rozdiel -
-
Tak novy Ioniq uplne pohorel. Na 1000km mal o 2 hodiny horsi cas ako stary Ioniq. Neviem co si o tom mysliet. Ako pokrok to nevyzera. Skor 2 kroky spat. Auto okolo komina.
Bateria nabijala vacsinu casu okolo 32kW kvoli chladu (auto nema zjavne vyhrievanu bateriu) takze novy majitel sa musi pripravit na naozaj dlhe zastavky. Maximum dosiahli cca 47kW na IONITY nabijacke (stary Ioniq 28 tam vali okolo 67-69kW).
Stary Ioniq dal trasu za 12:15 minut s 15min zachadzkou (takze 12 hodin cisteho casu). Novy Ioniq to mal za 14 hodin. Good job Hyundai!My Tesla referral code: http://ts.la/bjrn3169 My other YouTube channel for general vlogs: https://www.youtube.com/channel/UC9tzLCjbIJ1Gw51Og2RlzuQ Scan My Te...Pridajte komentár:
-
Zdravím vospolok,
s priateľkou zvažujeme kúpu Ioniq PHEV (vysoko pravdepodobne menej ako rok starý z DE, keďže tam je možné cenu stlačiť na 25 tis.). Predajca Karireal pri Avione BA ale 2019 verziu nedrží a 2020 im má doraziť vo februári, tak sme nemali šancu si ho "ohmatať".
Našla by sa v okolí BA či PK dobrá duša, ktorá vlastní toto vozítko, ukázala by nám ho a podelila sa o používateľské skúsenosti? 2-týždňové testy na webe myslím nikdy nepokryjú všetko.
Ak nie, viete mi aspoň prezradiť ako pristupujete ku kúreniu motorom? Plánujem ním poväčšine chodiť do práce (20km+20km späť) v čisto elektrickom režime a chcem vedieť či sa zaobídem bez vykurovania motorom (napr. 12V fúkar na rozmrazenie čelného skla + vyhrievaný volant a sedadlo), prípadne akú spotrebu mi vykurovanie vygeneruje kým budem jazdiť len na elektrinu?
ĎakujemPridajte komentár:
-
No ja viem, mňa na to upozornili v servise, dávam si na to pozor ale manželka bola na nejakej chate, a keď vystúpili z auta, niekto zle zatvoril kufor a ráno nevedela naštartovať.
Čo je podľa mňa zlé, že Kona nijako neupozorní na nedovretý kufor, žiadny signál, normálne sa auto zamkne a aj svetlo v kabíne zhasne. -
Roman-ba ale dobija. Hyundai vola tu funkciu Aux.BatterySaver+ a je tomu aj v manualy venovana cela stranka. Ked je auto vypnute a funkcia zapnuta (defaultne) tak system kontroluje a automaticky dobija 12V baterku v nejakom casovom okne. Kazdy druhy alebo treti den. Este je tam aj vyslovne napisane ze musia byt zatvorene vsetky dvere, kapota a kufor. Ak nechas cosi otvorene tak smola. Ale vyrobca ta priamo varuje v navode na obsluhu -
Nemyslim si že pri vypnutom aute sa batéria dobíja.Kona EV má od výroby neduh že ked sa nedovrie kufor,ostane v činnosti nejaká elektronika a za noc to vybije batériu tak, že sa ráno nedá "naštartovať", sotva sa odomknú dvere.Upozornili ma na to v Hyundai servise a už sa mi to aj stalo, musel som si pomôcť druhou batériou a štartkáblami. Dokonca sa vtedy ani nedalo spustiť nabíjanie 400V batérie. Ked sa to ale pustilo,hneď sa začala nabíjat aj 12V batéria.
Pridajte komentár: