Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    jasne ze coldgate, je to aj nedostatok auta aj novinarov...v zime terba EV pred rychlonabijanim poriadne zohriar - cize 130 km/h na dialnici

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Jasne ze chladna ale aj chladne baterky pojmu vacsi vykon. Stary 28kWh Ioniq by vedel rozpravat. Taketo extremne spomalenie som este osobne nikdy nikde nevidel. Tymto zmyslanim tam pre norsky trh v podstate ani nemuseli davat DC nabijacku ale stacil by tam obycajny 11kW AC 3-faz na sposob stareho Zoe a stacilo by. Vlastnik by vlastne ani nepostrehol rozdiel

  • Vilo
    komentoval k 's odpoveď
    Pravdepodobne chladná baterka.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Kks inac 13kW nabijanie pri 42% je celkom morda. To uz je taky #coldgate ze aj peklo zamrzne...

  • milan84
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ioniq.jpeg
Videní:	781
Veľkosť:69,2 KB
ID:	50933 Velavravna fotka. Test Ioniqa v sme-čku.
    Akurat nerozumiem ako prisli k tomu, ze na UFC tlaci 40kW ked na 50-ke iba 13kW. Co s tym ma stojan, ze auto je sproste spravene?

    Pridajte komentár:


  • Apos
    komentoval k 's odpoveď
    to auto by bolo tak dobre, keby nedovrzali rychlost nabijania. V podstate vsetko ostatne je "ok"/dobre/super. Ale ze cennikovo si za "toto" pisu v plnej vybave bez stresneho okna 41tisic eur, tak ako ehm, to je trosku moc.

  • Wilo
    odpovedal
    Tak novy Ioniq uplne pohorel. Na 1000km mal o 2 hodiny horsi cas ako stary Ioniq. Neviem co si o tom mysliet. Ako pokrok to nevyzera. Skor 2 kroky spat. Auto okolo komina.

    Bateria nabijala vacsinu casu okolo 32kW kvoli chladu (auto nema zjavne vyhrievanu bateriu) takze novy majitel sa musi pripravit na naozaj dlhe zastavky. Maximum dosiahli cca 47kW na IONITY nabijacke (stary Ioniq 28 tam vali okolo 67-69kW).

    Stary Ioniq dal trasu za 12:15 minut s 15min zachadzkou (takze 12 hodin cisteho casu). Novy Ioniq to mal za 14 hodin. Good job Hyundai!

    Pridajte komentár:


  • Martin Dravecký
    odpovedal
    Zdravím vospolok,

    s priateľkou zvažujeme kúpu Ioniq PHEV (vysoko pravdepodobne menej ako rok starý z DE, keďže tam je možné cenu stlačiť na 25 tis.). Predajca Karireal pri Avione BA ale 2019 verziu nedrží a 2020 im má doraziť vo februári, tak sme nemali šancu si ho "ohmatať".

    Našla by sa v okolí BA či PK dobrá duša, ktorá vlastní toto vozítko, ukázala by nám ho a podelila sa o používateľské skúsenosti? 2-týždňové testy na webe myslím nikdy nepokryjú všetko.
    Ak nie, viete mi aspoň prezradiť ako pristupujete ku kúreniu motorom? Plánujem ním poväčšine chodiť do práce (20km+20km späť) v čisto elektrickom režime a chcem vedieť či sa zaobídem bez vykurovania motorom (napr. 12V fúkar na rozmrazenie čelného skla + vyhrievaný volant a sedadlo), prípadne akú spotrebu mi vykurovanie vygeneruje kým budem jazdiť len na elektrinu?

    Ďakujem

    Pridajte komentár:


  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    No ja viem, mňa na to upozornili v servise, dávam si na to pozor ale manželka bola na nejakej chate, a keď vystúpili z auta, niekto zle zatvoril kufor a ráno nevedela naštartovať.
    Čo je podľa mňa zlé, že Kona nijako neupozorní na nedovretý kufor, žiadny signál, normálne sa auto zamkne a aj svetlo v kabíne zhasne.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba ale dobija. Hyundai vola tu funkciu Aux.BatterySaver+ a je tomu aj v manualy venovana cela stranka. Ked je auto vypnute a funkcia zapnuta (defaultne) tak system kontroluje a automaticky dobija 12V baterku v nejakom casovom okne. Kazdy druhy alebo treti den. Este je tam aj vyslovne napisane ze musia byt zatvorene vsetky dvere, kapota a kufor. Ak nechas cosi otvorene tak smola. Ale vyrobca ta priamo varuje v navode na obsluhu

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Nemyslim si že pri vypnutom aute sa batéria dobíja.Kona EV má od výroby neduh že ked sa nedovrie kufor,ostane v činnosti nejaká elektronika a za noc to vybije batériu tak, že sa ráno nedá "naštartovať", sotva sa odomknú dvere.Upozornili ma na to v Hyundai servise a už sa mi to aj stalo, musel som si pomôcť druhou batériou a štartkáblami. Dokonca sa vtedy ani nedalo spustiť nabíjanie 400V batérie. Ked sa to ale pustilo,hneď sa začala nabíjat aj 12V batéria.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ja by som povedal, ze ma nejakym sposobom vadnu 12V bateriu. U nissan baterii je vo vsetkych elektrickach pouzivana aliancna Renault-Nissan a cca 3 zo 100 skapu skor ako auto zacne jazdit. Tu moze byt tiez nejaky clanok alebo cast, ze nedrzi napajanie.
    Ved ked mas zapnute auto a das multimeter na poly baterie, co ukazuju? vyskusaj.

  • Vilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ako hovorí jux, 12V batéria v EV nie je zaťažovaná štartovaním spaľováku a je neustále dobíjaná DC/DC meničom (keď je auto vypnuté tomu tak nemusí byť). Takže 12V batéria v EV musí vydržať viac ako v spaľováku a za bežných okolností 12V batériu netreba nikdy externe nabíjať.
    Takže to čo popisuješ je chyba Hyuindaia a mali by to riešiť v záruke. Niečo s autom alebo batériou nie je v poriadku. To je absolútny amaterizmus, že Ti povedia, že si máš 12V batériu doma dobiť.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Ze dobijalo pocas statia nesedi s tym, ze bateria bola vybita. Keby aj mala bateria malu kapacitu, tak pri poklese napetia by ju auto malo dobit - aj ked auto nejazdi. Takze dokedy ma 12V bateria aspon nejaku kapacitu tak by elektromobil mal fungovat. 12V bateria v EV vecsinu casu nie je potrebna - len na zapnutie EV. Ked je auto zapnute, tak vsetku energiu na 12V dodava menic, ktory aj nabija 12V bateriu. Menic v EV je ako alternator v ICE s tym rozdielom, ze dodava 12V vzdy v potrebnom vykone.
    Takze dobijat 12V bateriu externe, pokial je v 400V baterii energia je nezmysel.
    No dobijanie 12V baterie pocas vypnuteho auta nerobia vsetky EV. Napr. i-MiEV 12V bateriu pri vypnutom aute nedobija - dobija ju pri nabijani 400V baterie a pri zapnutom aute. Tesla dobija 12V bateriu aj pri vypnutom aute - ak poklesne napetie na 12,3V.
    Moj starsi i-MiEV ma uz 6 rokov a ma povodnu 12V bateriu, TMX ma 3,5 r. - tiez na povodnu 12V bateriu.

    Skus odmerat napetie na 12V baterii pri vypnutom a pri zapnutom aute. Pri vypnutom aute by malo byt na baterii 12,5 - 13V, pri zapnutom okolo 14V. Niekde mas problem, bud je vadna bateria, alebo je nejaky problem v elektronike menica na 12V.

  • opres
    odpovedal
    zdravim. na poslednej prehliadke (2 v poradi, cca najazdenych 33k km) mi povedali, ze autobateria ma mensie napatie, nech si ju dam nabit. Som sa spytal, ze na rocnom aute mam davat nabijat autobateriu? Na ix35 diesel som to za 4 roky ani raz nespravil a to boli pamatam aj zimy -25st. Bol ticho.

    Niekedy mi pri zapnuti auta zahlasilo tu hlasku, neviem presne znenie textu. ze pocas statia bolo nutne pouzitie nabijania vnutornej baterie. No a teraz sa stalo, ze som 3 dni nejazdil, pridem k autu a nula . Musel som dat nabit baterku. Tester neukazal ani jednu bodku pri teste a nabijacka mala problem zacat nabijanie. Musel som ju nechat asi 1den v teple, aby vobec zacala nabijat.

    Nemal s tym nikto problem? Hlavne s tou hlaskou. Lebo teraz rozmyslam, ci mi ju nieco v aute nevybija, alebo je to proste normalne chovanie autobaterie v pripade EV.

    Denne jazdim 20km do roboty a 20km spat domov. To je 5x do tyzdna. Plus niekedy zbehnem trasu cca 800km. Asi raz za stvrtrok.

    V servise v KE mi pridu, ze nemaju vedomosti ako s EV nakladat. Takze skusam nejake rady tu, s ludmi co EV aj maju.

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X