Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Vyjadrenie ceskeho generalneho Hyundaiu z poslednej elektrickej tlacovky na otazku ohladne buducnosti spalovakov:

    „Stále chceme prodávat a věřím, že i budeme, taková auta, která si normální smrtelník může dovolit,“ ujistil Martin Saitz, generální ředitel českého zastoupení Hyundai.

    Inymi slovami beru EV len ako hracky pre bohatych ktore im umoznuju predavat viac smradochov. V tomto kontexte dava domrvene nabijanie absolutny zmysel.

  • PeeKay
    odpovedal
    Tak facelift sa málokedy niekomu podarí ak vôbec niekomu. Prvú generáciu robili ľudia z BMW a dostali voľnú ruku. Už sú preč. Našťastie je tu TM3 a prípadne ID.3 na jar.

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    pre mna to je vyslovene skarede auto teraz. aj keby malo uzasne technicke vlastnosti, asi by som mal problem s jeho kupou Mozno ina farba alebo kolesa, ale toto je pre moj vkus uplna katastrofa

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    No vidis, mne sa zase fakt paci, podstatne krajsie ako stary Ioniq. Skoda ze to domrvili s tym nabijanim. Furt to tu opakujeme, ze fosilne automobiliky proste neurobia po vsetkych strankach vyborne EV. Ani VW nie. Ved co keby to ludia chceli, ze?
    Recenzia "veskrze pozitivni", palec hore.

  • milan84
    odpovedal
    Asi prvy Slovensky test:
    https://www.pcrevue.sk/a/Komfortna--...uhej-generacii
    Prekvapili ma relativne vysoke spotreby. Myslim, ze p. Hubinsky uz ma co to s elektromobilom najazdene, tak neviem co to sposobilo. Pise, ze na dialnici nad 20kWh. Skoda, ze uz nenapisal ci pri 110 alebo 140
    V meste sa predsa majitelia motaju okolo 10 nie?
    Ale zabilo ma to nabijanie. Max 44kW. Je to tusim viac ako nameral Bjorn, ale aj tak sa tomu smejem.Hodinu cakat na rychlonabijacke...fuu, to mam so starym Leafom, v brutus zime a s uplne prazdnou bateriou. Ja viem - dobijem iny dojazd ale je to udaj raz taky, ako ma dosluhujuca generacia Ioniqa.
    A ten facelift sa mi faaaakt nepaci

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Tak su aj EV s este mensou baterkou a nedosahovali efektivnosti Ioniqu ani s prizmurenym okom Baterka tam prave preto bola taka aka bola lebo v ramci celkovej efektivity postacovala na to aby stale tromfli dojazdom alebo rychlostou cestovania aj auta s vacsimi bateriami. Cisla su cisla a nic sporne na tom nebolo.

    V kazdom pripade je uz na case ze nejake EV od zaciatku koncipovane ako EV konecne porazili v efektivite hybridny 3v1 paskvil. To bola celkom hanba ze to trvalo az 3 roky a spalovaci koncept bol efektivnejsi ako z gruntu navrhnute EV koncepty. By som povedal ze sa niekde stala chyba a niekto si urobil domace ulohy lepsie ako ostatni

    Nech zije novy kral a nech je to start boja za lepsie zajtrajsky Dufam ze rukavicu zdvihne co najviac konkurentov.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Uz aj povodne vitazstvo Ioniqa bolo sporne, pretoze ma podstatne mensiu bateriu.

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Zlá správa pre Ioniq. Po troch rokoch prvenstva v efektívnosti nový model Ioniq-a s 39 kWh baterkou sa vyrovnal (prepadol) Tesle 3 2019. Ale keďže Tesla 3 2020 je ešte efektívnejšia, Ioniq je už druhý.

    Nech žije nový kráľ !

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_5201.jpg
Videní:	1346
Veľkosť:175,6 KB
ID:	43890

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Mne sa novy Ioniq tiez nepaci ale v tejto cervenej vyzeral prekvapivo dobre. Je to blba fotka ale v skutocnosti bola ta cervena trosku hlbsia. Urcite lepsia farba ako ta debilna oranzova co davali na povodny Ioniq. “Stary Ioniq” vyzeral ozaj dobre v zakladnej bielej ktora mu slusela a bola elegantna. Novy vyzera v bielej asi najhorsie. V bielej vystupi ta clenita maska aj svetla a denne LEDky a vyzera to ako Bane z tretieho Batmana. V tejto cervenej imho podstatne lepsie lebo ciastocne odputava pozornost od toho cumaku. Este som zvedavy ako to vypali v ciernej. Odtiene striebornej a sedej bude tradicna nuda ako vsade. Neviem ci je planovana aj modra?

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    je to subjektivne, mne sa tento FL paci ovela viac ako model predtym, ale napaci sa mi cena

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    no ...som jediny, komu sa v tejto farbe ani najmenej to auto nepaci? ta nova grafika svetiel, "zvrasnena" predna maska, strasne kolesa a zaklincovane farbou.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    hudino ja mam len 2 decka a male ale hovoris mi z duse. Aj ked ideme k moru kazda zastavka min. Hodinu. 😂

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    dango, no neviem. ja som zistil ze mam s deckami vzdy zastavku aspon hodinu, naposledy hodinu a pol. To vies dostat 3 decka z preliezok, na WC, napojit. nasytit, znova ich dostat z preliezok, nalozit a hodka a pol vcudu
    vlastne to nabijanie je moc rychle

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    v CZ uz su na vypozicanie, ale s tym nabijanim ziadna slava. Nad 70% je to uz na slucku, cize realne vyuzijes aj tak iba kapacitu stareho Ioniqa. Cize jazdenie bez sebatryznenia je 1 nabijanie, ~350km zatah; co samozrejme vacsine musi stacit. Ale stale na "cestu do Chorvatska" to zial nie je

  • Wilo
    odpovedal
    Uz tu mame prvu lastovicku Niekto odtialto alebo importerske?

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X