Vyjadrenie ceskeho generalneho Hyundaiu z poslednej elektrickej tlacovky na otazku ohladne buducnosti spalovakov:
„Stále chceme prodávat a věřím, že i budeme, taková auta, která si normální smrtelník může dovolit,“ ujistil Martin Saitz, generální ředitel českého zastoupení Hyundai.
Inymi slovami beru EV len ako hracky pre bohatych ktore im umoznuju predavat viac smradochov. V tomto kontexte dava domrvene nabijanie absolutny zmysel.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tak facelift sa málokedy niekomu podarí ak vôbec niekomu. Prvú generáciu robili ľudia z BMW a dostali voľnú ruku. Už sú preč. Našťastie je tu TM3 a prípadne ID.3 na jar.
-
No vidis, mne sa zase fakt paci, podstatne krajsie ako stary Ioniq. Skoda ze to domrvili s tym nabijanim. Furt to tu opakujeme, ze fosilne automobiliky proste neurobia po vsetkych strankach vyborne EV. Ani VW nie. Ved co keby to ludia chceli, ze?
Recenzia "veskrze pozitivni", palec hore.
-
Asi prvy Slovensky test:
https://www.pcrevue.sk/a/Komfortna--...uhej-generacii
Prekvapili ma relativne vysoke spotreby. Myslim, ze p. Hubinsky uz ma co to s elektromobilom najazdene, tak neviem co to sposobilo. Pise, ze na dialnici nad 20kWh. Skoda, ze uz nenapisal ci pri 110 alebo 140
V meste sa predsa majitelia motaju okolo 10 nie?
Ale zabilo ma to nabijanie. Max 44kW. Je to tusim viac ako nameral Bjorn, ale aj tak sa tomu smejem.Hodinu cakat na rychlonabijacke...fuu, to mam so starym Leafom, v brutus zime a s uplne prazdnou bateriou. Ja viem - dobijem iny dojazd ale je to udaj raz taky, ako ma dosluhujuca generacia Ioniqa.
A ten facelift sa mi faaaakt nepaci
Pridajte komentár:
-
Tak su aj EV s este mensou baterkou a nedosahovali efektivnosti Ioniqu ani s prizmurenym okomBaterka tam prave preto bola taka aka bola lebo v ramci celkovej efektivity postacovala na to aby stale tromfli dojazdom alebo rychlostou cestovania aj auta s vacsimi bateriami. Cisla su cisla a nic sporne na tom nebolo.
V kazdom pripade je uz na case ze nejake EV od zaciatku koncipovane ako EV konecne porazili v efektivite hybridny 3v1 paskvil. To bola celkom hanba ze to trvalo az 3 roky a spalovaci koncept bol efektivnejsi ako z gruntu navrhnute EV koncepty. By som povedal ze sa niekde stala chyba a niekto si urobil domace ulohy lepsie ako ostatni
Nech zije novy kral a nech je to start boja za lepsie zajtrajskyDufam ze rukavicu zdvihne co najviac konkurentov.
-
Uz aj povodne vitazstvo Ioniqa bolo sporne, pretoze ma podstatne mensiu bateriu.
-
-
Mne sa novy Ioniq tiez nepaci ale v tejto cervenej vyzeral prekvapivo dobre. Je to blba fotka ale v skutocnosti bola ta cervena trosku hlbsia. Urcite lepsia farba ako ta debilna oranzova co davali na povodny Ioniq. “Stary Ioniq” vyzeral ozaj dobre v zakladnej bielej ktora mu slusela a bola elegantna. Novy vyzera v bielej asi najhorsie. V bielej vystupi ta clenita maska aj svetla a denne LEDky a vyzera to ako Bane z tretieho Batmana. V tejto cervenej imho podstatne lepsie lebo ciastocne odputava pozornost od toho cumaku. Este som zvedavy ako to vypali v ciernej. Odtiene striebornej a sedej bude tradicna nuda ako vsade. Neviem ci je planovana aj modra?
-
v CZ uz su na vypozicanie, ale s tym nabijanim ziadna slava. Nad 70% je to uz na slucku, cize realne vyuzijes aj tak iba kapacitu stareho Ioniqa. Cize jazdenie bez sebatryznenia je 1 nabijanie, ~350km zatah; co samozrejme vacsine musi stacit. Ale stale na "cestu do Chorvatska" to zial nie je
-
Uz tu mame prvu lastovickuNiekto odtialto alebo importerske?
1 Bild
- Likes 1
Pridajte komentár:
Pridajte komentár: