Zdravim, Vysla nova verze FW pro Ioniq
Software AE_EV.EUR.SOP.007.3.190314
Firmware AE_EV.EUR.0.5.332.190222.MICOM
Navigatore STD_AVN_MID.EUR.HMC.190102.8c96d9f
Mappa EUR.11.47.52.542.101.2(D.F2/E.F2)
pls nemate ji nahodou nekdo k dispozici?
ikdyz byla ke stazeni taxe po ni slehla zem...
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Okolo 9 mesiacov bolo aj pri starom Ioniqu. Nechcu predavat viac ako musia. Nic ine za tym nehladaj. Vedia kolko predaju spalovakov a vedia kolko musia predat baterkacov aby neplatili pokutu za emisie. A vyhnut sa pokute je pre nich jediny dovod preco zacali s baterkami. Nechas priskrtenu vyrobu na nizkych cislach a odradis zaujemcov. Idealne ich sikovny predajca potom presvedci na spalovak ktory maju na sklade
-
Aktuálna čakacia doba na Ioniq PHEV je krásnych 9 mesiacov. Pre porovnanie Prius PHEV 2-3 mesiace s tým, že auto ide do výroby v Japonsku - nie skladovka. V čom je problém?
Pridajte komentár:
-
Pôvodne zverejnené od Wilo Pozrieť príspevkyWow to je celkom slusne navysenie oproti tym 30-50€ co tu lietali z SK servisov. Ale tak niekto musi ten rakusky socialny system zaplatit
Tuna mas pre porovnanie malu studiu z 2018 a minimalna servisna sadzba vo Viedni je uvadzanana urovni 90€: https://wien.arbeiterkammer.at/servi...turen_2018.pdf
Pocitam ze mimo BA su naklady na servisnych pracovnikov odlisne a tych 50€ kludne moze vychadzat (za predpokladu ze business model predajcu nie je postaveny na zisku zo servisnych prehliadok)
Pridajte komentár:
-
-
Hyundai sa vyjadril ze planuje mat do roku 2020 alebo 2021 70% modelov elektrifikovanych. Cisto kvoli znizeniu flotilovych emisii. Maju aj presne vypocitane ze im staci mat 7% predajov v elektrifikovanej forme a su zahojeni. Tucson PHEV asi ludovu cenu mat nebude ale podla tychto cisiel im staci predat 7 kusov PHEV zo 100 predanych Tucsonov a ciel je splneny A nikde nie je napisane ze tych par kusov PHEV nestrelia policii alebo si ich nenechaju ako importerske/predvadzacie auta. A ak predaju par kusov cistych BEV tak tam ten pomer vyzera este lepsie. Tie im mozno stacia 3-4 na 100 spalovakov. Tak aspon sa na nic nehraju a povedali to priamo no. Aspon nezahmlievaju o co im realne ide A chvalim milan84 za iniciativu a aktivitu.
-
Zakontrujem citaciou z emailovej komunikacie s Autopolisom. Otazka znela, ci Hyundai chysta nieco ako elektricky Tucson:
Tucson príde v budúcom roku ( október 2020 ) s pohonom PHEV teda plug –in ale elektrická ostáva len KONAEV s možnosťou mať 11kw trojfázovú palubnú nabíjačku alebo Ioniq ( aktuálne máme aj predvádzačku ) v novej generácii so silnejšou baterkou.
Tak teraz neviem, co vyssie spominanom panovi mysliet, lebo PHEV urcite nie je auto pre ludi (cize lacne...) Ten zvysok ani nema zmysel komentovat
milan84 - dakujem za tutulimutuli - to som tusim doteraz este nevidel napisane
-
kontaktoval som p. Saitza na Linkedin s tym, nech mi vysvetli ako to myslel. Odpisal, ze to myslel presne tak ako to povedal. Trva na tom, ze Hyundai robi auta pre ludi a nikoho nebude nikdy nutit kupovat si elektricke auto. Uputala ma ale ina jeho pre mna nova pamatna hlaska: "Kdyby byla silna poptavka na trhu, potom by prodej EV byl mnohonasobne vetsi nez je ted a stat by nemusel vyhlasovat dotace na koupi EV. At se Vam to libi nebo ne, takova je realita."
Na to som mu uz len napisal, ze ked niekto chce predavat elektromobily, ma to vyzerat ako Tesla. A tiez, ze "poptavka" je nasobne vyssia ako pocty, ktore dodavaju.
Takze ano, naoko ťuťulimuťuli, realita predajcov a riaditelov je zit aj dalej zo spalovakov. Smutne
- Likes 2
Pridajte komentár:
-
Za mna facelift OK (ale v cervenej naozaj nie), pokial to clovek kupuje ako 2. auto do rodiny, tak nabijanie na rychlonabijacke neriesi. Nabitie doma alebo v praci v kombinacii zo zvysenym dojazdom uplne postacuje.
Co sa mi vylozene nepaci su leskle dotykove tlacidla.
A co ma najviac irituje tak to ostalo po starom: Zatahovanie rolety v kufri. Clovek si kupuje auto s kufrom aby ho pouzival. Ked je roleta zatiahnuta, je pristup do kufra minimalny/zly. Ked je roleta otvorena a clovek potrebuje odviezt nieco vacsie, tak ten tvrdy zaobleny koniec (a celkom ostry) zavadzia a neda sa nikam zaaretovat. Riesenie je iba kompletne vybrat a dat pod spodne plato. Plus pod platom nie je rovna plocha. Ale toto asi recenzenti moc neriesia.
Ja kazdy den vozim 3 ruksaky a nejake tasky. Preco tu korejsky sudruhovia nedali normalne zdvyhacie plato ako byva na hatchback-och? nehovoriac ze by to pomohlo k odhlucneniu zvukov zozadu od podvozka (pomaha aj zatiahnutie sucasneho krytu)
Pridajte komentár: