Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
milan84 Mam odlozeny rakusky cennik a vybavu z 2018 v PDF, ale presahuje 1,5MB povoleny limit na prilohu vo fore. Posli mi v PM email. -
Majitelia Ioniq-áci. Mate niekto nastudovane rozdiely medzi vybavami Electric (ktora bola ponukana na SK) a Trend, resp. Style v rakusku a nemecku?
Bavime sa o predfaceliftovom Ioniqu, ktory zatieni novinku.Pridajte komentár:
-
Ja používam Sonoff Pow2 a pod. Tiež to meria spotrebu, 16A. Dá sa tam dať Tasmota software a zapojiť do domácej automatizácie cez MQTT napr. Home assistant. Pomerne ľahko sa potom naklikajú hocijaké pravidlá aj bez programovania. Resp. na Sonoffy som pálil aj vlastný kód cez Arduino IDE s OTA upgradovaním. Sú v nich použité ESP8285 s Wifi 2.4. -
Mam tuto wifi spinanu zasuvku s podobnou funkcionalitou:
https://www.alza.sk/emos-wifi-s-casovacom-d4844267.htm
No nepouzivam ju na nabijanie, pretoze funkciu casoveho spinania nabijania ma i-MiEV urobenu pomocou svojho dialkoveho ovladaca (do 100m od auta), ktorym sa da okrem riadenia nabijania aj kurit a klimatizovat - no len vtedy ked je auto na kabli. -
Ak sa jedná o "Este by som potreboval vymenit tu riadenu zasuvku za taku ktora vie spinat na zaklade merania odberu kW a dohodne sa s Alexou. Potom staci doma povedat "Alexa dobi auto o 30% a ono to naladuje 30%*28kWh*1,1 (straty AC/DC konverzie) a problem je vyrieseny aspon v lete. V zime na spustenie kurenia bude este treba zakazat v aute nabijanie v case ranneho ohrevu a nastavit casovac v zasuvke.
podľa popisu by mala spolupracovať s alexou, navyše je ju možné riadiť mqtt príkazmi napríklad z RPI
to čo hľadá jux, vie len nepriamo - ako citujem vyššie, dá sa z nej vyčítatť celková spotreba od zopnutia a tiež nastaviť čas, za ktorý sa má vypnúť - len podľa času, takže výpočet času potrebného na vypnutie reba urobiť hlavou alebo cez alexu, rpiPridajte komentár:
-
-
No ale teraz si mi vnukol myslienku. Mam to pripojene cez riadenu zasuvku s meracom odberu, tak sa to da nastavit z mobilu nie v aute ale priamo na zasuvke. Este by som potreboval vymenit tu riadenu zasuvku za taku ktora vie spinat na zaklade merania odberu kW a dohodne sa s Alexou. Potom staci doma povedat "Alexa dobi auto o 30% a ono to naladuje 30%*28kWh*1,1 (straty AC/DC konverzie) a problem je vyrieseny aspon v lete. V zime na spustenie kurenia bude este treba zakazat v aute nabijanie v case ranneho ohrevu a nastavit casovac v zasuvke.
Wilo Dik za inspiraciu :-)
Ale keby to Hyundai dorobil priamo do SW v aute, tak som ochotny zaplatit za aktivaciu novej "feature" par Euro... -
Wilo a netreba este urobit reset proceduru (vypnut, vystupit, zavriet dvere, zamknut, odomknut, vlozit kabel) ;-). Dakujem neprosim. S rakuskou zarukou 7 rokov na SoH baterie nad 80% sa takto skrabat lavou rukou za pravym uchom nebudem a radsej necham nabit do 100% (co je v skutocnosti~95%) kapacity baterie. -
Chlapci, treba si osviezit matiku. Je to sice krkolomne riesenie ale lepsie ako nic - Ioniq ma moznost nastavit zaciatok a koniec nabijania. Zapichnete kabel - ukaze vam cas nabitia do plna. Nastavite si nabijanie len pocas “nocneho prudu” a zaciatok nabijania date okamzite a skoncenie date tak aby sa nabijalo odhadovany cas minus 1 hodina. K autu sa vratite s cca 95%pripadne date ukoncenie aj skor ak chcete len 80%. Treba trosku pocitat ale funguje na kazdom aute kde sa neda nastavit cielove SOC.
edit: len bacha lebo ked sa hrate s nastavenim casovaca a je zapichnuty kabel tak nie vzdy sa korektne updatne nastavenie a niekedy bud nabija stale alebo ani nezacne. Je dobre kabel vytiahnut a nanovo zapichnut.Naposledy upravené Wilo; 27-05-2020, 17:25.Pridajte komentár:
-
jux Je na to par change requestov po roznych forach a dokonca aj medzinarodna peticia. Povedal by som ze je to jedna z dolezitych veci, hlavne v zime by sa to zislo, lebo predohrev funguje iba na kabli a zaroven sa neda nastavit maximalna uroven nabitia. Iba na DC nabijacke vypne na 92% (neskusal som ci sa po dalsom zapnuti bude dat este dobit viac).
Vylozene taka blbost na implementaciu v SW a nedorobia to ani za pana v nejakom update. Cakaju ze clovek si kupi nove auto. -
Catchcash nie je problem ze brzdy to neubrzia, su dimenzovane dostatocne. Problem je ked sa pri brzdeni v zakrute bez varovania odpoji regeneracia clovek to necaka a musi riadne slapat na pedal aby kompenzoval stratu brzdneho ucinku. (Nie je to uplne pravda, cakal som ze niekde rekuperacia prestane, pretoze baterka bude plna ale zaskocilo ma ze to prislo pri brzdeni bez varovania).
dango Bol som tuna - https://g.page/naturpark-hohe-wand?share. Nabijacka neznacena, drevena strieska, z jednej strany par zdielanych modrych karavanistickych zasuviek, z druhej strany 2 L2 konektory, pri kazdom spinaci gombik (zadarmo) bez moznosti riadenia/kontroly.
jux Nabijalo ma to odhadom nejakymi 2kW a neviem ako mam zabezpecit aby sa Ioniq odpojil pri 90% ked som na ture ;-). Ked som sa vratil bolo nabite na 100% ;-).
Pridajte komentár: