Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    EV_Future, tak tu kupu ti zavidim. To auto si ale asi nenasiel na oficialnych predajnych kanaloch ze?

  • EV_Future
    komentoval k 's odpoveď
    ak ma zapnuty VESS, tak ho bude pocut
    Ja som nedavno kupil v CR Ioniq v Ultimate verzii za 16000 bez DPH, najazd iba 23-tisic km, priamo od Hyundai Nosovice (predvadzacie auto co chodilo po vystavach). Fantasticka kupa, strasne si to auto uzivam, dokonca ma bavi jazdenie s nim viac ako s e-Niro. Oproti Niru nie je v Ioniqu takmer vobec pocut zvuk motora/invertora. iba pri prudkom zrychleni je tam taky maly naznak zvuku, ale rychlo zmizne. Takisto aerodymanicky je to auto neporovnatelne, Niro je krabica, v ktorej pri vyssej rychlosti dost pocut obtekanie vzduchu, Ioniq je aj z tohto pohladu uplne tichy. Iba pneumatiky su hlucnejsie v Ioniqu ako v Nire, ale to je tiez mozno zaapricinene tym, ze tie na mojom aute mam Hankooky s oficialnou hodnotou 72 dB a na Nire mam Micheliny s 69 dB. Na zimu si kupim pre Ioniq tiez tiche pneumatiky, mozno sa to zlepsi.

  • Peter A
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som pri skusobnej jazde na dvoch roznych autach zistil ze je dost hlucny pravdepodobne pneumatiky a preto som sa nakoniec rozhodol pre Leaf I

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    fuha. Ku tym gumam vdaka, vyriesene.
    Za ten zvuk si ma zneistil. Auto ma 2,5r 30000km....ved tomu nic nemoze byt. Idem googlit na YT nejake videa s ioniqom.
    Miroslav Rojko ty ako sveta skuseny a byvaly majitel si o tom co myslis?

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Nie a nie. Aspon ten co sme mali vo firme bol pri rozbiehani uplne tichy. Jediny zvuk co vydaval bolo vrcanie klimy/TC ak bolo zapnute kurenie/chladenie. A v TP mal len R16.

  • milan84
    odpovedal
    Ioniq je na pol ceste k novemu majitelovi. Este sme dali poziadavku na zlavu z ceny kvoli dvom kozmetickym drobnostiam a rano maju volat.

    Ale mam otazku. Asi som uz dlho Ioniq nesoferoval. Jeho zvuk pri rozbiehani (motor? invertor?) je podobne hlasny ako Leaf I ??? Pri spustenych oknach v meste ho pocut. Normalne?

    Niekto z majitelov: ma ioniq v TP aj 15" disky? plechace na zimu...?
    Naposledy upravené milan84; 27-08-2020, 20:34.

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Presne tak. Ja mám napríklad Fiatku 500e ako druhé auto k Tesle. Nemá DC nabíjanie takze je to auto na jazdy “okolo komína” ale z dojazdom 130-200 km (podľa počasia) je to super auto do mesta. Len keby tie ceny klesli aby ľudia mohli povymieňať spalovaky čo na nich chodia do roboty .

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko ja to plne chapem, a ak by som jazdil ako ty 40 tis.km rocne po dialniciach, tak si kupim TM3 tam je to jasne. Ale kto ma EV ako druhe auto tak stary Ioniq je super volba -> v pripade nutnosti s nim totiz dojdes kam chces a celkom rychlo.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Statisticky je pocet ludi ktori cestuju pravidelne 400km zanedbatelny... pre tu vzorku su tu samozrejme vhodnejsie auta ale cisla nepustia. Pre priemerneho obcana ma aj stary Ioniq este masivnu rezervu dojazdu a tych 20 minut na nabijacke asi ozelie nejeden vodic ak moze usetrit 20k€. Najma ti starsi so slabsimi mechurmi 😁

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    hudino nato, že po väčšinu jázd na tú nabíjačku nemusíš a tých 25 minút ušetríš za mesiac 20x, pričom to nie je 25 minút, lebo môže byť pokazená, obsadená, ...

    Áno, pri dlhom výlete nad 1000 km už ide len o rýchlosť nabíjania, ale pri bežných výletoch do 400 km človek nič nerieši, vždy si nabije doma - bez čakania. Proste sadnem do auta a prídem kde chcem a vrátim sa. Je to veľký rozdiel ísť niekam na otočku a nemusieť sa starať kde nabijem. Mesačne robím 3000 km a nabíjam 2 až 3 krát do mesiaca na rýchlonabíjačke. Na Ioniq-u som poznal všetky obchody v nákupných centrách a to nehovorím o zime v mraze, kedy bol dialničný dojazd o tretinu menší.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ..a presne preto volba padla na toto auto. Rychlost nabijania je jeden z top3 argumentov buduceho majitela. Dlho som hladal, aj v rakusku sukromne osoby nevedia co pytat. Tento ma navyse minimum km. Vybava to urcite nie je Trend. To bude chyba v nadpise. Cena by mala byt max 19 a to je pri tejto vybave a km "zadarmo". Tak drzte palce.
    CR som pozeral. Koza je nezmysel, ktory nikto nechce a su drahsie. Procedura s dovozom identicka ako z inej EU krajiny. A Vieden je super blizko.

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 je to dobra cena. Este v CR sa pozri, tam su do 24 tusim 2ks ale v plnej vybave. Slovenske inzeraty moc nema cenu riesit, predalo sa malo kusov a pride mi ze ti co ponukaju tak ich cas netlaci, tak neni dovod davat to pod cenu. Ja by som sa tiez teraz stareho Ioniqa nezbavoval keby som ho mal, ved preco?, doplatit 22k Eur aby som mal 2x nasobny dojazd, ktory doriesim za 25 minut na nabijacke ? naco...

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ioniq mal vždy 5 ročnú záruku. Aj prvé predané v 2016-tom.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Teq vdaka. Nebude treba. Volaco zvladnem aj ja a brat vie dobre po nemecky. Uz mam kupu v Rakusku natrenovanu od cias Leafu

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    mozem ti pomoct s mojou ubohou nemcinou ak chces, ale koncom tyzdna (piatok) som praveze prec
Pracuje...