Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Na stránke Hyundai Ioniq som našiel toto:
Dĺžka nabíjania na stanici s výkonom 100 kW: 54 minút (na 80 % kapacity batérie).
Dĺžka nabíjania na stanici s výkonom 50 kW (na 80 % kapacity batérie): 57 minút*
Pridajte komentár:
-
SKolja Najskor to spojazdnime ako take.. ,, a potom v 2 kroku vylepsime. Ono tato battery cell obr. vyuzivam ju v praxi najmenej.. pri jazde 2 screen - speed kwh/100 je super.. potom nabijaci graf, sem je dobre dat co najviac veci, teploty vsetkeho ,, vo videu potom video do detailov ako sa chova BMS, kedy obmedzi vykon lebo teplota presiahne nieco, kedy sa vypne chladenie.. A consumption table na odmeranie kapacity/spotreby pri roznych priemerkach,terenoch je super, ale to staci po jazde prepnut.. Napis mi pls mail, nech mozeme pokracovat cez email. Uz mam ioniq 2018 v menu, zostava len spravit ATcommand list pre ioniq a parser PID.
-
Mam BEV, byt to na mne, tak by som z obrazovky kde je Cell Voltage 01-96 odstranil hore tie teploty a namiesto toho pridal nieco z tohto listu (nie som expert na BMS a netusim co je viac relevantne):
000_Auxillary Battery Voltage
000_Available Charge Power
000_Available Discharge Power
000_Battery Current
000_Battery DC Voltage
000_State of Charge BMS
000_State of Charge Display
000_State of Health
A potom by som urobil dalsiu obrazovku cisto na teploty:
000_Battery DC Voltage
000_Battery Fan Feedback
000_Battery Fan Status
000_Battery Heater 1 Temperature
000_Battery Heater 2 Temperature
000_Battery Inlet Temperature
000_Battery Max Temperature
000_Battery Min Temperature
000_Battery Module 01 Temperature
000_Battery Module 02 Temperature
000_Battery Module 03 Temperature
000_Battery Module 04 Temperature
000_Battery Module 05 Temperature
000_Battery Module 06 Temperature
000_Battery Module 07 Temperature
000_Battery Module 08 Temperature
000_Battery Module 09 Temperature
000_Battery Module 10 Temperature
000_Battery Module 11 Temperature
000_Battery Module 12 Temperature
000_Battery Power
000_State of Charge BMS
000_State of Charge Display
Hodim si to cez vikend do torque a pozriem ci vsetko dava data alebo nie
a pridal by som nastavitelny auto shutdown po vypnuti/zamknuti autaNaposledy upravené SKolja; 18-06-2020, 08:02.
-
SKolja Podme sem nech neIoniqujeme v Nirovi. OK Aircon 7b3 (teploty kvapalin, in/out), Cluster 7c6 (odo), 2101 - speed, TPMS 7a0 (tlak pneu) ... Failed je len BMS 7e4
Tu sú PID kódy pre HKG. Máš EV, či PHEV?Mrkni si to XLS + folder extendedpids. Tie všetky info vieme vykúsať a na niečo použiť.
BMS má ioniq tiež na 7e4 akurát namiesto prikazov 220102 treba volať 2102 a pod a niektoré veci budú asi prehodené.
Čo iné voči Niro/Kona .. tak Ioniq má až 12ks battery module temperature. U nás sú len 4Premysli si kam to tam napcháme, ostatné sú podobné.
Naposledy upravené nick81; 18-06-2020, 10:39.
Pridajte komentár:
-
Milan, určite nekupovať Trend!!! Nemá tepelné čerpadlo! Style je normál s TČ. Potom už len +koža +strešné okno.
Ja mám na predaj slovenskú verziu s TČ, bez kože, bez strešného okna. 1.2019., 57000km.,odpočet DPH...príde do Trnavy, idem s ním okolo Slovenska, brat si ti môže so mnou užiť.
-
Majitelia Ioniq-áci. Mate niekto nastudovane rozdiely medzi vybavami Electric (ktora bola ponukana na SK) a Trend, resp. Style v rakusku a nemecku?
Bavime sa o predfaceliftovom Ioniqu, ktory zatieni novinku.
Pridajte komentár:
-
Ja používam Sonoff Pow2 a pod. Tiež to meria spotrebu, 16A. Dá sa tam dať Tasmota software a zapojiť do domácej automatizácie cez MQTT napr. Home assistant. Pomerne ľahko sa potom naklikajú hocijaké pravidlá aj bez programovania. Resp. na Sonoffy som pálil aj vlastný kód cez Arduino IDE s OTA upgradovaním. Sú v nich použité ESP8285 s Wifi 2.4.
-
Mam tuto wifi spinanu zasuvku s podobnou funkcionalitou:
https://www.alza.sk/emos-wifi-s-casovacom-d4844267.htm
No nepouzivam ju na nabijanie, pretoze funkciu casoveho spinania nabijania ma i-MiEV urobenu pomocou svojho dialkoveho ovladaca (do 100m od auta), ktorym sa da okrem riadenia nabijania aj kurit a klimatizovat - no len vtedy ked je auto na kabli.
Pridajte komentár: