17.3. tohto roku mu odstrelil kamen od kamionu a rozbilo sklo, prasklina krizom cez cele sklo.
30.3. sa s tym konecne dostal do servisu, kde mu povedali, ze vedia nove sklo dodat okolo 20.5. To sa mu zdalo trosku vela cakat 7 tyzdnov na obycajne sklo, tak skusil este rakusky Denzel Hyundai vo Viedni. Tam mu dali ze do 11.5. Reku aj tyzden k dobru je fajn, objednali a…. Caka doteraz, 19.5. 🙈
Rozne autoskla aj Ebay maju v ponuke neoriginalne kusy, bud polskej alebo nemeckej vyroby, v zasade totozni vyrobcovia vsetko. Podla recenzi ale ziadna slava, polske casto nepasuju rozmerovo alebo su krive, a nasledne nedoliehaju, nedrzia alebo zatekaju. Tie nemecke zas sice sedia, ale vraj su dost krehke a podstatne lahsie praskaju. Tak stale caka na original. Pomaly sa blizia 2 mesiace.
Takze celkom fasa skusenost s takou obycajnou “spotrebnou” suciastkou, akou je celne sklo. Cenu toho skla radsej ani nejdem hovorit, ale za tie roky, co bol Ioniq vo vyrobe, sa v zasade velmi nezmenila od toho, co tu bolo ukazovane nejakym clenom fora par rokov dozadu. Akurat zasoba tych skiel sa zda, ze sa podstatne zmensila. To len tak, ak niekto zvazuje nahodou Ioniq5 a jeho argumentom voci TMY bol napriklad servis. Lebo pre mna to bol pomerne silny argument, ale ako vidim, nie uplne relevantny 😂 servisovanie auta sa stava pomerne krkolomnou zalezitostou bez ohladu na znacku.
Pridajte komentár: