Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	12D1373E-FC5D-44B1-951D-8240257BA821.jpeg Videní:	0 Veľkosť:114,7 KB ID:	72369 Inac vzdy ma fascinovala nepruznost Tesla servisu a tie hororove pribehy na cakanie na diely, ale zda sa, ze inde to nie je az tak odlisne. Dnes mi volal typek, ktoremu sme v marci 2020 predali firemny Ioniq cely zufaly, ci nahodou neviem odkial zohnat sklo, resp ci som to uz neriesil.

    17.3. tohto roku mu odstrelil kamen od kamionu a rozbilo sklo, prasklina krizom cez cele sklo.
    30.3. sa s tym konecne dostal do servisu, kde mu povedali, ze vedia nove sklo dodat okolo 20.5. To sa mu zdalo trosku vela cakat 7 tyzdnov na obycajne sklo, tak skusil este rakusky Denzel Hyundai vo Viedni. Tam mu dali ze do 11.5. Reku aj tyzden k dobru je fajn, objednali a…. Caka doteraz, 19.5. 🙈

    Rozne autoskla aj Ebay maju v ponuke neoriginalne kusy, bud polskej alebo nemeckej vyroby, v zasade totozni vyrobcovia vsetko. Podla recenzi ale ziadna slava, polske casto nepasuju rozmerovo alebo su krive, a nasledne nedoliehaju, nedrzia alebo zatekaju. Tie nemecke zas sice sedia, ale vraj su dost krehke a podstatne lahsie praskaju. Tak stale caka na original. Pomaly sa blizia 2 mesiace.

    Takze celkom fasa skusenost s takou obycajnou “spotrebnou” suciastkou, akou je celne sklo. Cenu toho skla radsej ani nejdem hovorit, ale za tie roky, co bol Ioniq vo vyrobe, sa v zasade velmi nezmenila od toho, co tu bolo ukazovane nejakym clenom fora par rokov dozadu. Akurat zasoba tych skiel sa zda, ze sa podstatne zmensila. To len tak, ak niekto zvazuje nahodou Ioniq5 a jeho argumentom voci TMY bol napriklad servis. Lebo pre mna to bol pomerne silny argument, ale ako vidim, nie uplne relevantny 😂 servisovanie auta sa stava pomerne krkolomnou zalezitostou bez ohladu na znacku.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Podarilo sa niekomu side-loadnut aplikacie do headunit Ioniqa? Ja sa vobec nemozem dostat do engineering menu (191209).

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Nie ani sledovať, tam písali na americkom fóre, že kto prijme náhradu, tak mu to aj cez bluelink proste nastavujú na 80% - asi pri prijatí peňazí musí podpísať súhlas, určite to majú v zemi právnikov ošetrené.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    To chce Hyundai takto potajme spehovat zakaznikov, kolko kto nabija? To by malo v USA zavan dalsej hromadnej zaloby... no neviem 🤔

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Podľa mna v Europe to nebudú dávať nielen preto ze europsky zákazník nie je tak súdne naladený ako americký ale aj to nemajú ako kontrolovať. V USA totiž mali Bluelink (SIM kartu) všetky Kony - aj ročníky 2018 a 2019, ktoré v Európe ešte prístup nemajú.

  • Roman-ba
    odpovedal
    Aj ja si prosím 500 USD, aj ja trvalé nabíjam do 80%..😂

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    O tom "odskodnom" som pocul z Kanady tiez, nejakych 240CAD.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    a v USA dáva zákazníkom ako odškodné ku každej Kone, kde si zákazník nastaví nabíjanie do 80%, 500 USD na náklady na častejšie nabíjanie

    to by som bral aj ja, aj tak mám stále nastavené do 80% aby som šanoval batériu

  • SKolja
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od Wilo
    Ionic Electric: Vehicles manufactured from May 2, 2019 to November 30, 2019
    Podla sprav zo zahranicnych for, Huyndai zacina zvolavat postihnute Ioniq-y a nastavuje max nabijanie do 80-90%. Zakaznik musi toto nastavenie dodrzat az do momentu vymeny baterie. Baterie maju zacat prichadzat v Auguste.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    nick81 Postnem to radsej sem. Ioniq MY2020+ ma v menu winter mode. Ioniq 2016-2019 to v menu nema, ale robi predohrev baterie ked je nastavene casovanie nabijania a aj pocas nabijania, pokial minimalna teplota baterie nestupne nad 0C.
    Tuna je popisany priebeh predohrevu na prvej generacii: https://www.goingelectric.de/forum/v...20721&start=10
    Druha generacia by mala mat identicke spravanie ako Kona/e-Niro

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Ioniq vs TM3

    Pridajte komentár:


  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    Ja mám dve skúsenosť, s čelným sklom, bolo to vyše 1000€ , našťastie cez havarijnú. Druhé nedobrzdilo do mňa auto, našťastie kufor bez škrabanca, len nárazník a veci pod tým nejaké, oprava vyše 2500€ z PZP druhého auta. Teraz mám prasknutý nárazník vpredu od kvetináča, tak po zime to dám spraviť som zvedavý koľko si zapýtajú. Určite odporúčam dobré havarijne poistenie. Teta mi nabúrala na inom aute nárazník zadný, farba a trochu preliačina, hovorí mi že dám Vám 50€ kúpte si sprej to určite, dal som to spraviť a vyše 1200€vo VW stála oprava.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    V tom inzrate sa mi paci najma "Havarované, Ako nové kúpené v SR, TOP stav..." To akoze TOP naburane?

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo tak to bola teda smola, je pravda ze teraz taky tukanec moze stat pekne peniaze, v predu pod maskou/naraznikom uz je toho schovane vela.
    S tym nabijanim v predu mi to pride ako prakticke riesenie, pri konektore z boku sa stava ze niekedy kabel zavadzia popred dvere. V predu zase vadi sneh a lad a samozrejme takato nehoda by asi auto odstavila. Tak neviem, mohli by na novych autach davat z obidvoch stran :-) a mozno by sa dalo aj turbo nabijat ;-)

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Nebolo klzko, uplne sucha cesta a peknych 20-25C, bol myslim maj alebo jun. Bolo to na D1 pred odbockou TT/NR. Kolega isiel od BA smer Nitra v pripajacom pruhu za dodavkou s robosmi, pred ktoru sa prudko zaradil cez 2 pruhy nejaky idiot na Audi Q7 bez smeroviek, dodavka to strhla do zvodidiel co ju zjavne spomalilo rychlejsie ako bolo ziaduce AEB na Ioniqu bol nastaveny na defaultnu strednu uroven, vrestal ako divy ale nerobilo to nic extra. Kolega to zjavne predbehol a aplikoval vcas max brzdy takze uz to nemalo co viac urobit okrem pistania. Stale je ludska preventivna predvidavost pred elektronikou, ktora uz len hasi vzniknutu krizu, ale nepredchadza jej tu zial nepomohlo nic. Nehoda mala este aj 5 svedkov z dodavky, ale znacku si nik nestihol zapamatat v tej situacii. Kolega este aj dostal 50€ pokutu rovnako ako vodic dodavky 🙈 vivat spravodlivost, skoda, ze nemala ta dodavka kameru. Kolega mal, ale nebolo cez skrinu velku nic vidiet, len take mihnutie strieborneho SUV na kraji zaberu jedine stastie, ze Ioniq ma dvierka nabijania vzadu, keby to bola Kona alebo Niro tak by auto dojazdilo asi takto sa dalo auto este 2 tyzdne pouzivat kym nas zobrali do servisu na termin.
Pracuje...