Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Podľa mna v Europe to nebudú dávať nielen preto ze europsky zákazník nie je tak súdne naladený ako americký ale aj to nemajú ako kontrolovať. V USA totiž mali Bluelink (SIM kartu) všetky Kony - aj ročníky 2018 a 2019, ktoré v Európe ešte prístup nemajú.

  • Roman-ba
    odpovedal
    Aj ja si prosím 500 USD, aj ja trvalé nabíjam do 80%..😂

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    O tom "odskodnom" som pocul z Kanady tiez, nejakych 240CAD.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    a v USA dáva zákazníkom ako odškodné ku každej Kone, kde si zákazník nastaví nabíjanie do 80%, 500 USD na náklady na častejšie nabíjanie

    to by som bral aj ja, aj tak mám stále nastavené do 80% aby som šanoval batériu

  • SKolja
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od Wilo Pozrieť príspevky
    Ionic Electric: Vehicles manufactured from May 2, 2019 to November 30, 2019
    Podla sprav zo zahranicnych for, Huyndai zacina zvolavat postihnute Ioniq-y a nastavuje max nabijanie do 80-90%. Zakaznik musi toto nastavenie dodrzat az do momentu vymeny baterie. Baterie maju zacat prichadzat v Auguste.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    nick81 Postnem to radsej sem. Ioniq MY2020+ ma v menu winter mode. Ioniq 2016-2019 to v menu nema, ale robi predohrev baterie ked je nastavene casovanie nabijania a aj pocas nabijania, pokial minimalna teplota baterie nestupne nad 0C.
    Tuna je popisany priebeh predohrevu na prvej generacii: https://www.goingelectric.de/forum/v...20721&start=10
    Druha generacia by mala mat identicke spravanie ako Kona/e-Niro

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Ioniq vs TM3

    Pridajte komentár:


  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    Ja mám dve skúsenosť, s čelným sklom, bolo to vyše 1000€ , našťastie cez havarijnú. Druhé nedobrzdilo do mňa auto, našťastie kufor bez škrabanca, len nárazník a veci pod tým nejaké, oprava vyše 2500€ z PZP druhého auta. Teraz mám prasknutý nárazník vpredu od kvetináča, tak po zime to dám spraviť som zvedavý koľko si zapýtajú. Určite odporúčam dobré havarijne poistenie. Teta mi nabúrala na inom aute nárazník zadný, farba a trochu preliačina, hovorí mi že dám Vám 50€ kúpte si sprej to určite, dal som to spraviť a vyše 1200€vo VW stála oprava.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    V tom inzrate sa mi paci najma "Havarované, Ako nové kúpené v SR, TOP stav..." To akoze TOP naburane?

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo tak to bola teda smola, je pravda ze teraz taky tukanec moze stat pekne peniaze, v predu pod maskou/naraznikom uz je toho schovane vela.
    S tym nabijanim v predu mi to pride ako prakticke riesenie, pri konektore z boku sa stava ze niekedy kabel zavadzia popred dvere. V predu zase vadi sneh a lad a samozrejme takato nehoda by asi auto odstavila. Tak neviem, mohli by na novych autach davat z obidvoch stran :-) a mozno by sa dalo aj turbo nabijat ;-)

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Nebolo klzko, uplne sucha cesta a peknych 20-25C, bol myslim maj alebo jun. Bolo to na D1 pred odbockou TT/NR. Kolega isiel od BA smer Nitra v pripajacom pruhu za dodavkou s robosmi, pred ktoru sa prudko zaradil cez 2 pruhy nejaky idiot na Audi Q7 bez smeroviek, dodavka to strhla do zvodidiel co ju zjavne spomalilo rychlejsie ako bolo ziaduce AEB na Ioniqu bol nastaveny na defaultnu strednu uroven, vrestal ako divy ale nerobilo to nic extra. Kolega to zjavne predbehol a aplikoval vcas max brzdy takze uz to nemalo co viac urobit okrem pistania. Stale je ludska preventivna predvidavost pred elektronikou, ktora uz len hasi vzniknutu krizu, ale nepredchadza jej tu zial nepomohlo nic. Nehoda mala este aj 5 svedkov z dodavky, ale znacku si nik nestihol zapamatat v tej situacii. Kolega este aj dostal 50€ pokutu rovnako ako vodic dodavky 🙈 vivat spravodlivost, skoda, ze nemala ta dodavka kameru. Kolega mal, ale nebolo cez skrinu velku nic vidiet, len take mihnutie strieborneho SUV na kraji zaberu jedine stastie, ze Ioniq ma dvierka nabijania vzadu, keby to bola Kona alebo Niro tak by auto dojazdilo asi takto sa dalo auto este 2 tyzdne pouzivat kym nas zobrali do servisu na termin.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Peterka tiez sa cudujem, lebo mne pride Ioniq dost bojazlivy a brzdi trocha skor ako by som to potreboval. Par krat mi riadne skocil na brzdu ked som dochadzal v kolone a este bola minimalne 30-50cm rezerva. Ale asi rataju z rezervou koli zhorsenej prilnavosti eko pneumatik.
    Naposledy upravené SKolja; 23-03-2021, 17:20.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ak si to nevieš opraviť sám a kúpiť celý predok auta z nejakej čorky z Poľska za pár sto €, tak do toho nechoď. Ale keďže sa pýtaš tu, tak vlastne odpoveď je rovno nechoď to toho.

    Od kamarátov čo kedysi vozili a opravovali búračky som sa dosť napočúval a určite to nie je cesta pre niekoho, kto nemá tie možnosti ako píšem vyššie. Už len to, že to stojí pred servisom, je memento aby som to nekupoval, lebo to najpravdepodobnejšie servis "pripravil na predaj", tzv. trocha ponaprával tie hav.diely tak aby to vyzeralo lepšie. Rozdiel oproti cene nehavarovaného je tak mizivý ...

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Nemal by dobrzdit AEB? Ci bolo klzko?

  • Marko
    odpovedal
    Ach... Tak toto nevidím nádejne. Ďakujem veľmi pekne za info.

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X