Elektromobil - youtube
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Nemyslim, ze BMW a Tesla maju uplne rovnaku klientelu. Ten co pokukuje po tomto bavoraku nebral Teslu nikdy ani do uvahy. Ten co pokukuje po Tesla to bude mat podobne. Urcite prekrytie tam bude, ale to bude v predajoch statisticky zanedbatelne. Obe auta maju svoje miesto pod slnkom a svojich zakaznikov. Mna na tom bavoraku zaraza skor ten dizajn, to auto je vyslovene hnusne, a je to asi najskaredsia 5-er vsetkych cias. Aj Banglova E60 bola proti tomuto krasavica. Aj ked je dizajn subjektivny… fanusikovske fora tiez horia hejtom, toto im podla mna vyslovene nevyslo. Nazivo to vyzera este horsie
-
Miroslav Rojko niekto chce a niekto musi. Cez vikend som cital clanok, a najvacsi prepad hodnoty v percentach zaznamenali Tesly (ciastocne aj koli zlacneniu novych modelov) a pritom je to najpredavanejsia znacka elektromobilov. To je teda paradox... Ale sklady su plne, tak cena ide dole.
Efektivita BMW nie je az taka zla, ked sa pozries ake moznosti mas na trhu, tak BMW cisla spotreby su v tej lepsej tretine.
Keby som si ja mal dnes vybrat, tak idem do Nio ET5 Touring. Ale kedze moj vyber riadia firemne pravidla, tak to o 2 roky zase bude BMW. Kombi alebo 5 dverove, momentalne vyhovuje iba i4 (na Taycan Tourismo moj budget nestaci ;-))Naposledy upravené SKolja; 04-12-2023, 11:55. -
To vazne ideme porovnavat i5 na vzduchu s natacacou zadnou napravou s TM3 highland? V tom druhom menovanom som este nesedel, podla vsetkeho je to velky krok vpred, ale hadam to bol len pokus o vtip...toto porovnanie.
Cena je podla mna dost vysoka presne aj preto, ze vozis 150cm zabiteho priestoru pred sebou a aj dizajnovo sa ti musi pacit. -
Sa Vám čudujem, že za tie peniaze chcete niekto kupovať tie prerobené spaľováky, čo stratia za prvý rok polovicu hodnoty. Je to maximálne nevyužitý priestor - po spaľovacom aute s blbou efektivitou, akurát tam furt dávajú čačky mačky aby to auto zaujalo, ale všetko je draho zaplatené príplatkami. Stačí sa povoziť na novej trojke Highland a podvozok BMW sa môže odporúčať. 6iadna inovácia, len strkanie toho istého motorčeka a baterky do rôznych modelov. -
PistaTT milan84 no ved preto pisem, vo videu som nezachytil ze by Milan rozpraval o zakladnej cene verzie M60. Ja som to pochopil ako zaklad ceny i5 vseobecne.
Ja som si vcera naklikal moju konfiguraciu (samozrejme na sedane a bez xDrive), momentalne by vysla na 83k€, +nejake 3-4k€ za xDrive a som na 85k€. Za takychto cien to bude pre mna so sucasnym budgetom na hrane.
Uvidime co spravi Neue Klasse, lebo vozit 1,5m prazdny priestor v predu sa mi moc nepaci (uz aj v i4 je problem v meste vidiet do krizovatky). Panaramaticka kamera to trocha zachranuje ale jazdit po Viedni v malych ulickach a kazdych par metrov sa pomaly plazit do krizovatky nie je bohvie co.
Na dialnici to je ine story, tam sa ten velky predok da povazovat za vyhodu (deformacna zona, zlepsena aerodynamika), ale ja by som si uz konecne rad kupil auto ktore bude vhodne na oba sposoby pouzitia, aj mesto a aj dialnica.Naposledy upravené SKolja; 04-12-2023, 09:13. -
-
Keď bude kombi i5 xDrive (nie M verzia) tak je o 2 roky na zozname. Akurát má zarazila cena. i5 začína v AT tesne pod 70k€, a M60 tesne pod 100k€. Ty si vo videu spomínal tuším viac. U i4 xDrive prichádza teraz, 2 roky po uvedení modelu.
Inak tie "ambientne" listy sú šialené. Pomaly čínsky supermarket. Carbon pack by som si tiež odpustil. Keď už tak matné drevo. -
Prvá jazda s modelmi od BMW znamená jedinečnú príležitosť stráviť pár hodín za volanom ich novinky. Po záplave elektromobilov od nemeckej značky prichádza ďa... -
Hyundai Kona Electric v prvej generácií zožal obrovský úspech a majitelia sú s ňou veľmi spokojní. Ako na to zareaguje druhá generácia? Má šancu príbeh zopak...Pridajte komentár:
-
Vlajková loď Volkswagenu z radu elektromobilov nesie meno ID.7. Elegantná a veľká limuzína vzala vietor z plachiet nejednému konkurentovi z prémiových značie...Pridajte komentár:
-
To je super aj pre “veteranov” typu Ioniq, ktory daval dakych 62kW ci kolko… na tu dobu super, teraz platia tolko co vsetky moderne auta, a to vsetko za jemne prehupnutie sa cez nejaky vymysleny limit. V dnesnej dobe, vzhladom na ponuku aut na trhu, by tu UFC tarifu mohli posunut aspon na 80kW 😕 je to fakt nefer -
Na pána Žemberyho a jeho teóriu, že ak vám nabka dáva menší výkon ako by pri aktuálnom SoC mala dávať tak na 99% je chyba v aute si spomeniem vždy keď na Rovinke pripojím auto a nabíjam 33 kW. Následne preparkujem k vedľajšiemu stojanu a tam už idem 70+ kW. Takže asi tak ZSE...
Pridajte komentár: