Chlapci nejako ste sa tu rozohnili. Čo ste v predvolebnom móde?
Ja som len toľko chcel povedať Milanovi, že nemá zapotreby sa navážať do žiadnej zo značiek. Sledujem, že jeho “výtlak” medzi motoristickými novinármi stále rastie a ma v rukách stále zaujímavejšie autá. Palec hore.
Ak si to chceš udržať musíš zostať neutrálny, nie ako ten blbecek z f-drive.
My 2 cents….
Elektromobil - youtube
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Wilo test bol Misov a Misove su aj slova.
Audi e-tron SUV 2018-2022 vs. Tesla Model X SUV 2015-2021. Compare car dimensions (length, width and height) vs. street perspective.
Mas pocit je ze etron vyrazne mensie auto? o triedu?
Test robil miso, ja som sa zucastnoval, lebo som zohnal majitelov do testu. Boli to v tom case predavane Xka. Raven prisiel o par mesiacov neskor. Neviem, ci je to tazke pochopit, alebo preco teraz mas nutnost dokazat si, ze zly bol Misov test lebo stare tesly, zly je moj test, lebo tesla je dnes uspornejsia. Pises, ze tesla isla smerom ze zefektivnila a audi ide opacnym smerom. To kde prosim beries?
Skusal si niekedy etron? jazdil si s nim?
Ale vlastne je mi to jedno, si vecny stazovatel. Nema vyznam dalej debatovat o tomto. -
Chlapi skusim napísať niečo ako človek čo 4r jazdí na etrone a môže to porovnať s ID.3, TMY.
Mám všetky tie autá doma.
AUDI poskytuje luxus, ktorý vám TMY ani ID.3 nikdy nedodá. Je to predovšetkým AUDI až potom EV
Sú aj iné možnosti prečo to auto milujem. Spotreba je s ohľadom na veľkosť auta prijateľná a primeraná, uvedomme si že to auto je z roku 2019 a vtedy AUDI s eletkromobilitou len začínalo. Matrix svetla, podvozok na vzduchu, nadherny interier, Bang&Olufsen zvuk. Auto predsa nie je iba pohon.
žiadna Tesla nesvieti v noci ako etron.
Na okresných cestach to žerie 23kWh/100km
Na diaľnici pri rýchlosti 130 to zerie 28kWh/100km
Na IONITY mi to nabija konštantne 135-150 kW až do 80%
A spýtajte sa.ktorjekolvek ženy... ci audi alebo tesla .. všetkým sa viac páči AUDI
Keby bol v SR servis, asi si kipim TMX, ked je teraz tak lacné, ale nie som ochotný sa handrkovať o servis v Budapešti alebo Viedni.
Uráža ma.ako zakaznika ze tu stale nie je zastúpenie a servis. To je momentálne najväčší problem Tesly v SRNaposledy upravené cio; 24-09-2023, 13:38. -
Preto som prestal sledovat slovenskych YouTuberov… jeden ma strasny verbalny prejav na kameru, dalsi ma potrebu neustale narazat na nemenovanu automobilku a reagovat na nejakych diskuterov aj vo videach, kde sa to absolutne nehodi, “cesky elektricky tatinek” je zas uplne mimo a zaujaty… zlata zahranicna produkcia mimo CZSK. Tam z nejakeho dovodu nikto nepotrebuje reagovat na cudzich ludi ani mat rozne otrepane narazky na konkretne znacky. Proste povedia sa fakty, a nazor nech si spravi kazdy sam aky chce 🤷♂️ skoda no. -
Wilo Mám na mysli celkovo toto fórum. Nie len túto konkrétnu tému. Nejakú dobu sem už chodím, celkom ma niekedy zaráža správanie niektorých jedincov. Je tu toho celkom dosť popisaného, hľadať to teda určite nebudem. Ale už len pri diskusiách, ktoré sa týkajú videí na YT, sa medzi sebou handrkujú jutuberi ako sopliaci. Neviem na čo je to dobré. Veď každý z nich má sledovateľov pravdepodobne, každý z nich berie danú vec zo svojho uhla pohľadu a nie je možné určiť, koho názor je ten "správny". Veď natočím si video o nejakom aute a budem tam komentovať nejakého iného panáčika, ktorý tiež natáča tieto videá? Načo? Vo videu o aute budem komentovať nejakého panáčika? Hádam si nepotrebuje niekto takýmto spôsobom dvíhať sebavedomie. A pritom tie videá majú niečo do seba, či už od toho alebo od toho. I keď, niekedy majú tie videá nádych, neviem aké slovo zvoliť, nechcem napísať, že nadradenosti, to nie. Ale akoby mal len on ten správny pohľad na vec. Teraz sa nebavíme o technických veciach, tie sú proste dané, ale ide skôr o nejaké pocity či pohľad na vec. A na to proste etalón neexistuje (ako si možno niekto v tom videu myslí o sebe, že to jeho názor je tým etalónom). Osobne veľmi rád sledujem takéto videá, je tam dosť zaujímavých informácií, osobných postrehov vodiča. Len čo keď tam miešajú aj nepodstatné poznámky, ktoré zaváňajú troška takmer až dehonestáciou iného pohľadu na rovnakú vec. -
patapuf kde presne si tu nasiel povysovanie? Ja ti dako nedokazem dohladat. Prvy komentar proti nejakej skupine tu uplne bezdovodne padol od Milana, odtial to uz slo samospadom 🤷♂️ a pritom to bolo uplne zbytocne.
Edit: uz vlastne nic, uz som nasiel, majitel Tesly je na 98% primitiv.Naposledy upravené Wilo; 23-09-2023, 18:23. -
milan84 to nie je ziadny vykrik, ale fakt. Preco si nepozicias eTron S a neodskusas to, namiesto toho, aby si tu popieral niekoho skusenost? Presvedc sa sam na vlastnej kozi, nic ti v tom nebrani.
Za druhe, verejne tu teraz klames. Precitaj si test Autozurnalu, hned v prvom odstavci sa jasne pise, ze TMX je o kategoriu vacsie auto:
V rámci domáceho testu nového Audi e-tron sme sa sústredili na posledné dve oblasti, v ktorých sme ešte nemali jasno - na spotrebu a rýchlosť nabíjania. A aby náš test bol ešte zaujímavejší, na meranie diaľničnej spotreby sme p...
Mas aj link, aby si si mohol poupratovat v tom, co si teraz trepol 😉 Pohlad do interieru a na tabulku tiez jasne ukaze, ze sa nebavime o tej istej kategorii. Nie som si uplne isty teraz, aky vztah mate s Karpatom, ale vase verzie sa ocividne rozchadzaju.
Testovali ste “novinku” od Audi proti starsim modelom TMX, ktore presli prave v tom roku viacerymi upravami. Chapem, ze nie vzdy sa da mat to najnovsie k dispozicii, ale zatial co Tesla od toho testu citelne vylepsila efektivitu, eTron isiel uplne opacnym smerom so svojim S-kom.
Moja vycitka bola mienena tak, ze na videu hovoris jednu vec, velebis nizku spotrebu a vycitas nizku efektivitu, tu na fore je tvoj nazor casto opacny, a zrazu vysoka spotreba az tak nevadi. Neviem preco mas takto odlisne pohlady na roznych platformach, ale asi mas dovod.
Je fajn, ze sa zaujimas o moj ekologicky prinos pre planetu. Ak mi najdes bicykel, ktory uvezie 2 deti a 2 psov, a v zime na nom nezmrznem, rad sa vydam aj touto cestou. Nemam s tym problem. Kym mi vsak dodas link na takyto prostriedok, budem sa musiet uskromnit s obycajnym autom, ale aspon kludnym svedomim, ze bola snaha vybrat to, ktore je co mozno naiviac efektivne a neplytva zbytocne zdrojmi, nielen mojimi. Ale jasne, svet je solidarny, kde niekto usetri, druhy moze zozrat viac, tak uzivajme vsetci 😉 -
Wilo ty prekrucas ako sa len da. Navyse nemas pravda ani v cislach. Pytam sa prave preto, ze sadam z auta do auta a uz mam nejaky prehlad v porovnavaniach.
Povodny etron ked som testoval s autozurnalom vs. dve tesly X (ano, to je priama konkurencia velkostne), tak bral v lejaku, tepote tesne nad nulou a dialnicnom tempe asi 34 (Xko 90P bolo za 32 a obycajne LR za 30). Pisat, ze najvykonnejsi etron S zerie 38 s prstom v nose je nic nehovoriace cislo a vykrik. Ak taku situaciu nasimulujes, tak aj to Xko zoberie aspon 35. Je v tomto pripade Xko super efektivny elektromobil a etron zle navrhnute spalovacie auto prerobene na elektriku?
Volvo XC a C vylepsuje. O dva tyzdne mam modifikovany C40. Nova bateria, zadny nahon, komplet prepracovane. Uz povodna C40 bola citelne uspornejsia ako XC40. Tie pokroky tam su a zodpovedaju kratsim skusenostiam s vyvojom a inemu pristupu pri navrhu. Resp. ked prerabas krabicu na EV tak asi tazko navrhnes efektivne auto ako Tesla.
Zrejme nepozeras moje videa pozorne. Ioniq si odo mna za cisla vysluzil obrovsku poklonu. ID.3 po facelifte na dialnici zerie len nepatrne viac ako sedany od tesly a hyundaiu. To, ze su na trhu SUV znamena, ze ich mam ignorovat, lebo zeru viac ako male a nizsie auta? Ci ako bola mienena tvoja vycitka? Ak chces ukazat, aky si eko, tak predaj obe auta a chodievaj na bicykli. To nie je, ze EUropa nechce mensie a uspornejsie auta. Ani my ! inak by sme sa nevozili v autach, ake mame. Zacat treba od seba, ked ti to vadi. -
milan84 neviem uplne s cim to mam porovnavat, lebo klasicky eTron je vacsi ako TMY, ale mensi ako TMX. Ale ked napriklad Audine pomozem a zoberiem TMX, rovnako vykonny eTron vo vykonovom stupni S zerie cez 38kWh s prstom v nose aj bez tazkej nohy. Jasne vies zobrat zakladnu verziu, ale s cim to potom porovnat ked ani vykonovo ani velkostne to nikam nepasuje. Uz tak ma TMX velkostny aj vykonovy handicap a predsa je efektivnejsia. Kam vsetka ta energia v eTrone ide? Dalsi adapt plytvania je napriklad Volvo XC40, ktore na svoju mini velkost zerie tolko co zakladny eTron alebo este viac ako TMX. Ako to niekto mohol von vypustit ako zelenu alternativu mi hlava neberie. Testujes auta, mas porovnani milion, a viac krat sam spotrebu kritizujes, tak nechapem taketo otazky. Ale akceptujem, ze si sa vydal inym smerom a efektivita uz nie je u teba na programe dna ako kedysi. Byvalo to inac… -
Wilo Babkinu fujaru Tesla hejterov (už som alergický na slovo hejter, ako keby musel každý vždy so všetkým súhlasiť, akonáhle povieš niečo proti, automaticky ťa niekto označí za nejakého hejtera, lebo sa z môjho nesúhlasu ide psychicky zosypať), je jedno o aké auto ide. Jedni nadávajú a povyšujú sa nad druhých. Je toto normálne? Niekto si sadne do auta a hneď sa tvári ako malý boh. A bohužiaľ sa tak aj správa. Pritom aj jeden aj druhý má len nejakú plechovú kraksňu. Mne osobne je značka auta totálne ukradnutá. Na jednej značke sa mi páči alebo mi tam chýba to, či ono, na inej značke sa mi zase páči niečo iné a chýba mi tam niečo iné. Ide len o to, aké mám preferencie a čo som ochotný tolerovať či akceptovať. A nejaké mediálne či marketingové keci o nejakých super vlastnostiach sú mi tiež ukradnuté. Vyberiem si jednoznačne podľa skúseností iných a podľa vlastnej skúsenosti pri odskúšaní auta. Je mi jedno, či je to Tesla, VW koncern, Volvo alebo z Číny. Pokiaľ budem mať dostupný servis, kvalitu a spracovanie aké požadujem, výbavu auta akú požadujem, jazdné vlastnosti, aké požadujem a aj dizajn a ergonómiu, idem po tom a hotovo. Tieto trápne naťahovačky o to, ktoré vaše autíčko je lepšie, kto má lepšie stránky o autách, kto má lepší kanál s nejakými videjkami, to ako keď sa handrkujú nejakí pubescenti. Veľa kecov o ničom a pre mňa ako užívateľa to má hodnotu 0,0. Takéto infantílne a úbohé handrkovačky by si mohli vybavovať cez súkromné správy. Ako v jednej internetovej diskusii, keď som potreboval niečo zistiť o jednom simulátore, prešiel som niekoľko strán jednej témy, aby som nezakladal tú istú znova a handrkovali sa tam o gramatike. Vyše 20 strán prečítaných a informatívna hodnota nič. Veď je to úbohé.
-
milan84 lenze ty tu teraz miesas jablka s hruskami, a zas pokladas nazor jedneho “majitela” za nazor komunity. Ak ja ako Teslak kritizujem Audi za spotrebu, je to kvoli uplne inym veciam, a znacka ani zivotnost baterie ako taka nema s tym nic spolocne. Priznam sa, som fanusikom EV kvoli filozofii, kvoli tomu, ze ludstvo by malo nieco robit s plytvanim zdrojmi a ked uz nie znizit globalne emisie, aspon odstranit tie lokalne a hodit ich niekam za dedinu, aby sa nam lepsie zilo tam kde zijeme. Svoj postoj som uz argumentoval v prispevku od nicka81 - serie ma, ked ludia plytvaju. A Audi plytva. Rovnako ako plytva Mercedes a x inych znaciek. Pride mi absurdne, ze niekto zacne davat von akoze ciste elektromobily, chvalia sa v reklame udrzatelnostou, a potom vypusti von chu*ovinu co zerie o 30-40% viac energie ako by mala, pokial by vsetko urobili poriadne. A kompenzuju to rychlejsim nabijanim. To je presne ako rozsirit hrdlo nadrze a hadice na cerpackach, ked nedokazem urobit usporny motor. Vsak co, ze plytvam, ved majitel nebude cakat zbytocne a vysoka spotreba sa tak zakamufluje. Kde sa podela udrzatelnost a tie ekologicke kecy z marketingovych materialov? Kazdy vyrobca uz mal u seba rozobratu Teslu, urcite. Elektromobily tu mame vyse 10 rokov, kazdy uz videl co funguje a co nie, a akym sposobom treba robit veci. Korejci to pochopili na prvy krat, zobrali co je dobre a napriek par mucham robia vyborne EVcka v zmysle filozofie udrzatelnosti uz od ich prvotin. Potom pride Audi, a realne urobi ekvivalent benzinovej preplnanej V8 a ide sa tvarit, ze aha aki sme zeleni. Ja nepotrebujem hejtovat znacku, to co je na kapote mi je ukradnute. Stve ma, ked sa niekto nesnazi a plytva potencialom. A niekedy pritom staci tak malo, ako urobit lepsie a udrzatelnejsie auto. Staci chciet, ale Europania nechcu. Oni si ziju vo svojom fosilnom svete. Preto teraz vsetci Nemci biju na poplach a lobuju za spomalenie Cinanov, lebo Cinan vie urobit efektivne EV. Zaujimave, ze Korejci ani Tesla proti Cine nebroja, nemaju totiz dovod. Ale my tu ideme branit tieto spiatocnicke pohlady na vyrobu aut, a kohokolvek kto na to poukaze nazveme fanatikom a sektarom. Bravurne 👏 aby neboli sudruhovia v DE prekvapeni skor ako cakali. Prave o Audi sa uz dlhsie spekuluje, ze bude spolu so Skodou a Cuprou ako prve na odstrel, ked pride Cinan. Ludia uz pozeraju na premiu inac ako kedysi, a Audi straca kazdym rokom viac na vyzname. O chvilu to bude len ludovy a masovy VW aby stihali drzat krok s Cinou, a k tomu premia od Bentley a Porsche pre tych majetnejsich. Vela ludi este zaplace, a prave tato filozofia plytvania od Audi ich onedlho velmi zaboli 🤷♂️ -
Ako malé rozmaznané decká. Strašné čosi. Je až smiešne, keď jeden "nakladá" na druhého, pričom sú obaja úplne rovnakí.Ak sa niekomu z vás bude chcieť pozrieť South Park, konkrétne diel Nebezpečí snobu (pre tých, ktorí sú hnilí si nájsť presne ktorý diel to je - 10x02). Presne to niektorých z vás vystihuje. Ale našťastie sa medzi vami nájdu aj normálni ľudia.
Pridajte komentár:
-
Ziadny, asi len ten, ze zas tvrdis, ze 98% z tych milionov majitelov Tesiel je narcisov na zaklade tvojej zanedbatelnej skusenosti s hrstkou z nich. Ja mam rozne skusenosti s majitelmi roznych znaciek, ale neodvazil by som sa zajst tak daleko, ako ich vsetkych onalepkovat. Proste 10 ludi zo 100.000 je velmi chabe cislo. Ale chapem, ze si to chces ulahcit.
Pridajte komentár: