Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal
    Aj toto auto zacina byt cenovo velmi zaujimave a lacnejse ako Elroq.

    Pridajte komentár:


  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    dango Nic nieje matuce, nikdy to nebola priemerka v podmienkach, to ze doteraz to striktne neuplatnovali bola len ich dobra vola.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Teraz ale pozeram, ze tak to bolo definovane aj v starsich OP. Tak som asi zbytocne vyvolal paniku. Lenze dana formulka je potom matuca (ci priemerka este stale trva a podla toho ide sadzba)

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 :
    DC nabíjanie – nabíjanie Elektrického vozidla jednosmerným prúdom, výkonom neprekračujúcim 50 kW;
    Ultra nabíjanie – je nabíjanie Elektrického vozidla jednosmerným prúdom, výkonom vyšším ako 50 kW

    z toho mi vychadza, ze na UFC stojane staci na par chvil prekrocit 50kW (podla ich intervalu vzorkovania) a uz je cela nabijacia relacia v sadzbe UFC.
    Co po starom stacilo nabijat dlhsie / do vyssieho SOC, aby priemerka klesla

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    dango je tam 50? ved tie im miznu a s nimi aj chademo. Tie zdielane su niekedy len 60ky. Tam tym padom ide vzdy o UFC? Ak hej, tak dost odveci od nich...
    Ale na zvysnych 50kach je to jedno, si v nizsej sadzbe, kedze to nepresiahnes.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    a upravili pekne potichu, inokedy informačné maily o každej hlúposti keď treba sa chváliť ale teraz o tom ani neviem a to mi chodí od nich balastu ...

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    od 1.9. ZSEDrive upravilo obchodne podmienky a uz sa nejedna pri cenotvorbe o priemerny vykon. Staci na par sekund prekrocit 50kW a uz je tam UFC sadzba.

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    patapuf Presne, každé má niečo do seba. Celé je to aj tak vždy o drobnostiach. Páčky / bez, engine start či bez ... vo finále si viem predstaviť hocičo.

    Celkovo riešiť kWh/100 ak po 1-2 r auto o 4-8% menšiu kapacitu aku ako konkurencie je nezmysel. Každé auto má niečo spravené lepšie alebo horšie.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko pokial clovek nepotrebuje prekladat ruky na volante, tlacidla su lepsie. Ale akonahle zacinas ruckovat tak je packa vyhodnejsia pretoze je stale na tom istom mieste. Zvyknut sa da na vsetko. Pokial bude mat Tesla drive by wire z variabilnym prevodom riadenia a bude sa dat jazdit po kruhacoch v ramci jednej otacky volantu bez prekladania ruk, som 100% za tlacidla na volante (presne takto to maju pretekarske auta, pretoze tam si prevod riadenia pocas celeho zavodu vystaci z jednou otackou volantu)
    Druha moznost je ze sa smerovky budu zapinat v takychto pripadoch automaticky podla mapovych podlkadov, co by bolo este lepsie lebo ako pise hudino dost soferov tie smerovky nezapina.
    Kto nema po ceste kruhove objazdy, tak si rozdiel ani nevsimne. Pri beznom jazdeni to je v 99% pripadoch OK.

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko "Tesla ma o 2 kWh/100 mensiu spotrebu (a teda nie porovnatelnu ako nas tu presviedcal niekto minule)"
    Asi si reagoval na mňa.
    Zoberieš zadokolku s 55kWh využiteľnou a porovnávaš s dual motor a +20kWh využiteľnou ?
    Premyšľaš trochu?
    SR tam nemalo podobné modely = I6 Rwd a s menšou 58kWh. Všetko tam boli long range.
Pracuje...