Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    nemajú asi takú vstupno-výstupnú kontrolu, je to ako kedysi s americkými, napríklad v poslednej mi zabudli niečo vo dverách, čo mi tam teraz stále hrkoce, asi šróbik ale nechcem to sám vyberať ak to od niekiaľ vypadlo, predtým v jednej som mal problém so zadným kufrom, nebol dobre nastavený a skoro akoby "strielal" zámok, taký divný zvuk ako keď je niečo našponované, predtým som mal štyri čínske postupne v priebehu kvartálov a nikdy som nič podobné nemal, všetko sedelo, všetko pevne držalo

    nedávam to za vinu materiálom, aj keď tá jarná berlínska, bolo treba viacej trieskať dverami, boli nejaké tvrdé tesnenia ale skôr Tí robotníci v Berlíne nemajú takú úroveň, takže nie je to kritika parametrov, materiálov, skôr tej práce a výstupnej kontroly a nikdy som nič také nepostrehol pri niekoľkých čínskych kusoch či už 3 alebo Y

    tým, že človek auto mení každých pár mesiacov a možno aj častejšie, tak vnímam aj detaily, ktoré si zákazník s jedným autom nemá šancu uvedomiť, na druhú stranu sú teraz v poslednej z Berlína trošku lepšie odhlučnené (alebo tichšie) motory, nepočuť tak motory ako na jarných čínskych keď idem bez rádia a len si užívam ticho ale to možno už aj čínske ale nedajú sa už v Európe kúpiť, takže to už nebudeme vedieť ako išla ďalej Čína

    veď ani tie vylepšenia Y RWD v Európe ešte neurobili, čo Číňania už majú (o 1s lepšie zrýchlenie, podsvietenie,...)

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    offtopic, ale Miro bud konkretnejsi. V com vidis nedostatky nemeckeho spracovania Y voci Cine?

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Keď spomínaš Teslu, je čínska výroba poznať pozitívne. Berlínska Y, na ktorej jazdím teraz, má ešte muchy oproti čínskym Y, ktoré som mal na jar.

    A keď teda konkrétne o Volve, jeho značka Polestar (aj XC40 má zhodnú Polestar 2 techniku) sa v Číne robí už dlhšie a auto je to fest pekne urobené po všetkých stránkach a po tohtoročnej oprave efektivity aj na zváženie.

    A inak - EX30 ako Volvo prehlásilo, sa bude robiť aj v starej Volvo továrni v Belgicku, myslím, že Genf, ktorá robila a robí malé autá S40/V50 kedysi, už vtedy pravoverní Volvisti neuznávali hocičo pod S80/V90, lebo že sa to nerobí vo Švédsku (len ako prežívali keď bol majiteľom Ford, tie fordie motory a fordie podvozky).

    Preto do hodnotenia podľa globalizácie by som sa nepúšťal, sú lepšie urobené autá a horšie - lacnejšie urobené autá, aj Stellantis sa nemá čím chváliť a je to v Európe vyrábané, to ovládanie infotainmentu (ak sa tak dajú nazvať tie displeje v aute) myslím, že od MG ďaleko neutieklo v použiteľnosti.

    MG možno začne používať Android ako Volvo a bude to podobné. Kričí z toho skôr východ (nie Čína), to je skôr presnejši, ako keď človek sadne aj do niektorých japoncov, je to ako o dve desaťročia dozadu aj použitými materiálmi.

    A o vnútornom a vonkajšom dizajne - ak môže byť čínsky DongFeng prelepený logom Dacie v určitých obdobiach pomaly najpredávanejší EV v Európe, zákazníci presadajúci zo starých šrotov evidentne rozdiely medzi východom a západom nevnímajú až tak výrazne a MG môže byť predajný hit, teda aj bude.
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 01-11-2023, 10:47.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    usla ti pointa. Na MG cinsku vyrobu, spracovanie a vyvoj, resp. hlavne slovo vidno v celom interieri a v podstate aj na dizajne exterieru. EX30 je spracovanim, materialmi, dizajnom a celkovym dojmom to iste, ako ocakavame u inych modelov Volva. Jednoducho tam vyrobu v Cine necitit. Asi podobne ako TM3, ktora sa tam vyraba ale nie je to nijako negativne poznat.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Začínam sa trocha strácať v tom, čo sa označuje ako čínske auto a čo nie.
    Príklad:
    1) Volvo - pôvodom EU automobilka, dnes vlastnená číňanmi, vyrobí XC30 v Číne čo je teda podľa videa úplne v poriadku lebo "Volvo ostáva Volvom".
    2) MG - pôvodom EU automobilka, dnes vlastnená číňanmi, vyrobí MG4 v Číne čo je brané ako obrovský problém a patrične pripomenuté v každej 2-3 vete videa.
    Inak autíčko šikovné, kompaktné. Uvidíme zimné spotreby, mesto asi fajn ale čo diaľnica.
    Ak by od toho odvodili ešte nejaké nižšie C30 tak spoko.

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    tommik Nikdy nekupuj prvu verziu auta, plati tu ako este nikdy (akurat ze to nie je prva verzia, ups :-))

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Tisíc malých bolestí
    Už len veriť, že s väčšou batériou (77kWh?) príde aj SW update.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Prekvapila ma podobnost podvozkovych dielov z VW. Asi si fakt jeden ID.3 kupili, rozobrali a vyrobili toto.
    99% ludi jazdi a neriesi SW, maximalne navigaciu, ale to ovladanie klimatizacie by ma dostalo do hrobu.
    Pokial cena bude rozdielna tak sa to bude dat prekusnut, ale z cenou podobnou iD.3 nevidim dovod kupovat.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Zas také auto na DIY a aftermarket príslušenstvo. Len ako integrovať dodatočne do systému blindspot radary?

    Nemyslel som si, že soft vie byť horší ako v "tradičných" automobilkách.
    Vizuálne to pripomenulo dobu resistive touchscreen.

    VW killer :-D Bože, ľudia sú tak strašne mimo.... :-DDD Som ticho...

    Koláč EV trhu je našťastie veľký pre všetkých. S dobrou cenou to bude MG4 pre mnohých vstupenka do EV.
    A kto bude chcieť 5 radarov, má možnosť si priplatiť...

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Tym, ze je to zdielana platforma aj pre spalovaky, tak sa nemozme divit tomu prednemu nahonu. Znizili Nm, udajne pre ten rozbeh.Niekde som ale cital, ze aj upravili prevodovy pomer. Myslim, ze najvacsi kamen urazu bude rychlost nabijania, ale uvidime. vzdy sa rozdavaju karty pri case 10-80.
    V2L to ma v zaklade (na rozdiel od nira) a je to od nira v plnej vybave lacnejsie cca o 6000e, takze sa to da, pricom kia je mrtva v tomto zial.
    Jazdi sa s tym ale fakt dobre, je to tichsie, pohodlne, hardwarove auto.
    Moje vysnivane auto to nie je ani nebude, ale zakaznikov si najde. No je pravda, ze uspech prvej generacie sa uz nezopakuje (aj preto, ze maju dva dalsie a lepsie modely v znacke).

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Kony bola škoda. Kompaktný crossoverík ala motokára. Komu bola malá, išiel do Nira. Bolo na výber. Toto je Niro s Háčkom na kapote. Ďalší dôvod prečo sa začať zaujímať o "Čínu". Škoda.
    Ale chválim predohrev, V2L a ventilované sedačky, na to kukajú aj audinkári. Tu je naozaj vidieť rozdiel medzi generáciami. Nemec sa môže inšpirovať.

    btw...Neschopnosť rozbehnúť sa bez preklzu sa dá riešiť, keď už nie prácou s pedálom, tak buď eco režimom alebo celoročnými pneu. Teraz je ten ecorežim v podstate permanentný.

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:

Pracuje...