Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • milan84
    odpovedal
    Tentokrat ja, ale nie na mojom YT, ale o to vacsi to ma zaber u ne-elektro obyvatelstva

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    uvidime v domacom teste, vdaka za dobry podnet.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Ja by som sa hneď spýtal, či je tu systém rekuperácie tak "zbastený" ako v I5, že ak si pádlami naťukám 0, tak auto nerekuperuje ani pri stlačení brzdového pedála, alebo je to ala Niro/Kona, kde napriek lvl 0 pomáha frikčným brzdám rekuperácia?

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 Neviem co je " aktivne vedenie v jazdom pruhu", ma line assistent=asistent udrziavania v jazdnom pruhu, ktory moze bud len upozornovat vibrovanim volantu a kvakanim ked vybocujes z pruhu, alebo aj krutit volantom aby ta v nom udrzal. Ja ho mam vzdy zapnuty, nastaveny na minimalne vibracie (su 3 stupne) a na vcasnu reakciu cize ked sa priblizi k ciare ( este sa da nastavit ked je na ciare, alebo az ked ju prekroci). Funguje celkom fajn, ani nemusia byt dokonale ciary, staci mu napr, aj kontrast spojnice co vznika medzi novymi kobercami asfaltu medzi pruhmi nez nakreslia ciary, alebo cesty a krajnice ak je vyraznejsi. Dari sa mu aj v noci a vcelku aj za dazda. Neda sa nan 100% spolahnut, obcas vacsiu zakrutu nezvladne ak su horsie ciaryy, alebo flekaty asfalt ... ale ako som pisal uz mi soferoval aj 10-12min sam na dialnici. Nema distancny tempomat takze ked nieco dobehnem musim zasiahnut. Na to ze funguje zrejme na jedinej kamere az cumim co zvlada.
    V navode pisu ze funguje pri 70-130km/h ale slape aj pri 136. Vyuzivam ho na dialnici, na okreskach pri protiiducich autach nechcem riskovat a vlastne aj tak obieham co sa da, tak mi ho tam netreba.
    Nieje problem ho mat stale aktivny, lebo nieje otravny, netreba volant velmi pretlacat, vystraha pipanim udzrujte ruky na volante sa da v poho zniest. ..
    Mam vybavu Intense, neviem v akej si jazdil.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Ja uz si nepamatam, ma ZOE aktivne vedenie v jazdom pruhu? Uz su to dva roky, co som v nom sedel naposledy.

    Ano, nabijaci port je tak ako pises. Trochu ma mrzi, ze to pri Megane zmenili a dali nezmyselne na bok.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Ak to funguje obdobne ako pri Zoe tak:
    1. Kurenie/klimovanie pri nabijani sa da spustit obchvatom cez apku, alebo naprogramovanim casu odjazdu. Predtym treba auto zamknut/uspat. Tvarit sa ze v nom niesi. Je to skriabanie sa dookola, ale da sa to.
    2. Asistent udrziavania v pruhu nieje autopilot, ale na Zoe za mna funguje celkom fajn pri nastaveni minimum vibrovania a skorej reakcie mi na dialnici kludne aj 10-12 minut "soferuje sam", kym nedobehnem kamion... To pipanie drzania ruk na volante nieje neprijemne, da sa v poho ignorovat.

    Nespomenul si, neukazal vo videu, ale predpokladam ze nabijaci port ma tiez v strede vpredu pod znakom <>, ci? To je obrovska vyhoda, vzdy mi je luto ked vidim ako komplikovane sa steluju k DC nabkam vacsina ostatnyvh a natahuju kable kvoli par cm dobre ze ich nevytrhnu z nabky (co sa uz aj stalo v Kauf-PO).

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa - ja si myslim ze ako spomina Wilo su strasne opatrni a boja sa zariskovat. Ich nezmyselna strategia zo "samonabijacimi hybridmi" pokracuje. Ale ich hlavny trh nie je EU, ale US a Azia a tam (okrem Ciny a Korei) nikto elektromobily neriesi.
    Z ich pohladu stale maju cas a nemusia sa nikam ponahlat.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa su zviazani svojou filozofiou. Su prilis opatrni. Pouzivaju len rokmi overenu techniku, nehrotia vykony na hranu, jednoduchsia konstrukcia. Vsetko co moze zvysit spolahlivost. To, co sa naucili a fungovalo im dlhe roky pri spalovakoch, zrazu pri EV nefunguje. Oni to mozno aj vedia, ale nechcu dat von “nespolahlivu Toyotu”. Tym, ze zaspali dobu a na pozadi nerobili dlhsiu dobu vyvoj, nastupuju teraz pomaly. A hrdost im zjavne nedovoli prebrat/odkupit techniku od niekoho ineho, co by bol v ich aktualnej situacii podla mna najlepsi krok. Vycuvali zo spoluprace s Teslou, teraz sa tazko vratit spat a nevyzerat ako hlupak. Mohli by teoreticky rozsirit existujucu spolupracu s BMW.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Inak videli ste to Bjornove video? BZ4X nie je nádejný vstup ale paródia na EV.
    Ale ako dôkaz že elektromobil je úplne k ničomu je to výborný výrobok.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Bjorn ma teraz na svojom kanaly video, ze dostal email od Toyoty ohladne planovanych SW zmien. Zjavne sami neboli spokojni s vysledkami a jeho test ich nepotesil Znizenie extremneho bufferu, znizenie spotreby, rozdelenie usekov nabijacej krivky z 2 schodikov na 3.8 schodku, zvysenie celkoveho vykonu nabijania atd. Som zvedavy, ako sa zmeni charakter auta po update. Je sranda, ako sa vylepsovanie aut s prichodom EV radikalne zmenilo. Kedysi sa muselo cakat 3-4 roky na medzigeneracny facelift, teraz to vyriesia ITckari jednym updatom. Zial to ma vplyv aj na aktualnost recenzii, v priebehu roku budes musiet milan84 urobit asi revidovane video 😇 zostava dufat, ze pracuju rychlejsie ako pani z VW s ich nekonecnym pribehom sw3.0.

  • milan84
    odpovedal
    Legenda po čase opäť na obrazovke.

    Pridajte komentár:

Pracuje...