
A okrem 100kw nabijania a predohrevu, ktory pri 50kw nepotrebjes, lebo sa bateria dostatocne zohreje jazdou, alebo samotnym nabijanim, tak
ostatne splna. Nabijanie sa da naprogramovat v aute aj cez apku (5 roznych casov/dni), takisto vyhriatie/klimovanie interieru 5 programov aj okamzite cez apku, TC funguje, servis je na SK, ma aj OTA, ma online navigaciu a mozes si cestu naplanovat aj vecer z gauca v apke a odoslat do auta, rano len sadnes do nabiteho, vyhriateho, zacieleneho Zoe a ides.

Osobne som rad ze som zvolil Zoe DC50kw/AC22kw nez DC100kw/AC11kw 208/Corsa ktore som zvazoval ako alternativu. To AC22kw mi setri viac casu ako DC100kw v mojich koncinach. Kym cakam pol hodiny na uvolnenie DC mam zatial na AC 20% nabite.

A myslim ze je pre bat setrnejsie z hladiska zivotnosti/degradacie ju nabijat do 1C nez 2+C.
To Zoe II na rok 2020 ked prislo myslim ze bolo super vyskladane a este aj dnes sa nestrati.
Pee mna je super ze mozem mat dva telefony sucasne aktivne na HF auta napojene (naparovanych moze byt 5). U inych aut som sa s tym nestretol zatial.
Udzriavanie v pruhoch tiez slusne slape, minule som nabral odvahu a nechal som ho prejst sameho aj cely tunel Branisko.

Pridajte komentár: