tommik slniecko najvacsie, ked ty nieco zorganizujes pre svoju komunitu, potom sa mozme bavit. Ked ma nesledujes a preto si neprisiel, je to tvoj problem. Bolo to jasne oznacene, tak o com tocis?
Urazeny, ze si nebol pozvany menovite? Uz pred 10 rokmi si sa vozil a aky je z toho prinos pre komunitu a desiatky dalsich ludi?
Elektromobil - youtube
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ono je asi problém v tom, že dneska si kdejaký jojo kúpi EV a má pocit, že je priekopník. Potom ide na svoj prvý zraz a všade vypisuje, aký bol ten historicky prvý zraz emobilistov na Slovensku úžasný. Hold slniečko vládne. Ľudia ako my, čo sme sa na EV vozili už pred 10 rokmi to, verím, berieme s nadhľadom -
Prvy poriadny zraz bol v Demänovskej doline - dva dni s bohatym programom a hosťami, co organazovali tu zakladatelia fora. Tatry s ukazkou vodnej elektrarne organizovane Palkom Kopcikom tiez boli vyborne. Neda sa to porovnavat s parkoviskovymi stretavkami bez programu. -
Bola pre divakov tohto YT kanalu. Kazdy, kto je divak, mohol prist. Venoval som sa xy ludom a chcel som sa im podakovat za priazen. Aj napriek tomu sa nas stretlo velmi vela a bol to teda podla mojich info najvacsi EV zraz na Slovensku. Na mojom YT k tomu bola video pozvanka. -
Tato akcia bola "ElektromobilTV only" ?
-
cio Citaj s porozumenim. Nepisal som nic o obmedzovani rozvoja emobility, ale o regulovani poctu automobiliek/znaciek ktorych pocet sa zivelne rozrastol. Proste prebehla nejaka sprava ze sa Cinskej vlade zda ze ich uz je privela a nebudu podporovat zakladanie novych dalsich, ale rozvoj/rast uz existujucich automobiliek. -
Taur vyditeľne "zachycuješ informácie" z nesprávnych zdrojov. Mal by si prehodnotiť čo čítaš a sleduješ.
Čína ide brutálne dopredu a elektromobilitu chápu ako nástroj byť nezávislí v mobilite na dodávkach fosílnych palív, ktoré musia draho kupovať.
My v EÚ sa musíme rozlúčiť s rozprávkou že niekto bude stáť o tie naše nablýskané autá na naftu a benzín.
Rozprávke je koniec -
Predjedlo v podobe základnej Cupry Born s výkonom 150kW a nižšej výbavy sme tu už mali pred pár mesiacmi. Až teraz Vám však môžem predstaviť Cupru tak, ako s...Pridajte komentár:
-
Jiri GrandPa prave VW si myslim, ze by to mohlo ustat ako jedna z mala EU automobiliek. Ich snahy su viditelne. Skor mam starost o ten Stellantis, ako si spravne poznamenal. Popravde netusim, cim chce ten koncern konkurovat. Uz teraz maju same tragedie v ponuke, a tym, ze maju vo vedeni odporcu elektromobility to uz len korunuju. Plus Azia no, Mazda, Subaru, Suzuki zaspali. Toyota to dako potiahne cez trhy tretieho sveta. Cakaju nas burlive casy. Vobec by som sa necudoval, keby vacsina dinosaurich automobiliek skoncila nakoniec v cinskych rukach. Otazne je uz len to, ci to bude este stat Cinanom za to, a ci nepotiahnu na Europu priamo cez svoje znacky. -
Jiri GrandPa Ja som zachytil kedysi spravu ze Cina utlmuje podporu pre elektromobilky lebo ich pocet vyse 400 je uz privela a ze to chcu zregulovat na 250-300 ktore by mali stacit. Neviem ci sa im za par mesiacov podarilo klesnut na "ubohych" 300. -
PistaTT - je od teba pekne, ze priznavas, ze nazor na situaciu ohladne potreby vystavby novych zdrojov si mal na zaklade "dojmov". To sa casto nevidi.
Ako vidis, problem s dostatkom EE na pohon nasich milacikov nenastane.
VELKY problem ale je, ze ze bezna populácia na SK (aj v CR) ma presne rovnaky pristup a EV je pre nich doslova nepriateľ a za tym ucelom pouzivaju akekolvek davno vyvrátené mýty.
Pritom cely tlak Bruselu na zakaz predaja novych spalovacich aut je uplne KONTRAPRODUKTIVNY.
V roku 2035 nikto z tych co teraz velebia naftu nebude chciet kupit auto so spalovacim motorom. Pretoze cinske automobilky to tu doslova prevalcuju svojou ponukou lacnych a kvalitnych aut.
Kolko poznate cinskych automobiliek - namatkou MG4, NIO, Genesis, Xpeng, BYD. Dalej z hlavy neviem. Ale kvalifikovany odhad cinskej produkcie hovori o existencii az TRI STO (ano 300) firiem produkujucich EV.
Uz dnes ti velki dosahuju v pohode 5 * v NCAAP testoch, kvalita materialov casto lepsia ako v mojej Tesle.
Najneskor za 2-3 roky tu su tak o co tu tocime? VW, Stelantis su v riti lebo na tu zaplavu nebudu mat sancu vobec odpovedat.
K tomu vplyvu EU na globalny trh - jednak tie emisie nie su 0.5 % celeho sveta ale to nie je podstatne. Podstane je to, ze prinutila klasicke automobilky aby (konecne) vrhli peniaze do vyvoja EV a tie sa zacnu presadzovat aj na inych trhoch. Vplyv Tesly and predaje v EU je sice vyznamny ale to by samo o sebe nestacilo.
Mimochodom podiel EV na novych predajoch v Cine uz dosahuje 30% takže kecy typu "my sa mozeme snazit z CIna na to serie" su tiez iba splechy bez kuska znalosti ich producenta.
Pridajte komentár: