Elektromobil - youtube
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
nick81 riesim aktualnu produkciu, tak ako povedal Milan 😉 ak da Stellantis 700-800km a, podla vyvojara platformy, spotrebu 14kWh/100km, tak budem medzi prvymi co bude tlieskat. Ale zatial sa mi to zdaju byt dost fantasmagoricke cisla, najma od koncernu, ktory je pod vedenim velkeho odporcu elektromobility. To by tromfli Korejcov aj Teslu, ktori sa tomu celemu venovali trosku dlhsie, intenzivnejsie a s vacsou motivaciou, nielen vyplakavanim v mediach o tom, ako elektromobilita berie ludom pracu. Ale necham sa v kazdom pripade prekvapit, prvu lastovicku slubuju uz tento rok. Ktovie, mozno si nakoniec kupim svojho prveho Francuza -
Wilo Našťastie Tesla klub je celkom ok, až na tých posledných pár príspevkov. Snáď bude zas dlhšie kľud.
Stellantis, Honda, Subaru, Toyota.... myslíš, že nemajú na to obsadiť si kus trhu? Stellantis má teraz tú novú STLA s range 700-800 km / 800V systémy. Spali? Asi úplne nie. Každý si robí len vývoj po svojom. Toyota, keď sa prebudí tiež to môže byť zaujímavé, napr. landcruiser v elektrike. V segmentoch lacného vozítka pre bežné rodiny, terénne EV je kopec priestoru, kde sa môžu predviesť. -
Európska sieť IONITY posledné mesiace otvára jednu lokalitu za druhou a zároveň existujúce posilňuje. Nová lokalita poskytujúca až 6 stojanov s výkonom 350kW... -
nick81 plne sa stotoznujem, ale prave tu nastava ten kamen urazu. Ako je mozne v tomto, aj inych vlaknach vidiet, majitel Tesly si rypne do ineho auta, lebo odflakli pohonne ustrojenstvo alebo cosi. Takisto aj neTeslaci rypu do Tesly, ze nema servis, a dlhy konfigurator a dazdnik vo dverach. Je to v poriadku, lebo prave konkurencia je to, co ma hnat vsetkych dopredu. Keby fungoval konkurencny boj tak ako ma, uz sme vsetci mohli jazdit na nasobne lepsich autach. Lenze potom sa pozries na to, co vypusti Stellantis, Honda alebo Mazda a je ti do placo-smiechu. To nie je auto konkurujuce ani technikou, ani cenou, ani akymikolvek vyhodami pre uzivatela, ani neviem ako ten produkt nazvat v spolocnosti eGMP alebo Tesly. A takych nedorobkov je na trhu strasne vela. Jasne, pred 10 rokmi by sa to dalo ospravedlnit. Ale dnes? Niekto sa musi zobudit. A aby sme sa vratili k teme, ano Teslak si rypne do auta. A neTeslak si rypne do coho? Priamo do Teslaka osobnymi utokmi a nadavkami. Pride ti to ako ferova diskusia, kde jeden poukazuje na spotrebnu vec, a druhy utoci osobne? Mne to pride ako ze si niekto potrebuje silne ventilovat frustraciu alebo nejake osobne problemy. Ako klud, bavime sa len o prachobycajnom aute, na internete… ako sa takyto clovek potom sprava v skutocnom zivote? 🤷♂️ vznikol tu flejm, ktory sa tykal auta, a urcite individua to presunuli do hulvatskej roviny a utokov. Ale nebol to ziadny majitel Tesly. Najdi mi tu jeden jediny verbalny utok na neTeslaka. Ako neviem, Teslaci sa tu propaguju ako fanatici, ale podla vyjadrovania vidim problem skor na druhej strane. Ad “rypkanie do Ionity”, stale si to nepochopil, do Ionity nikto nerypal, dokonca sa viac ludi zhodlo, ze ma podstatne lepsiu lokalitu ako SCH, ta reakcia bola na nieco uplne ine, ale bude lepsie nechat to uz lezat -
Ospravedlňujem sa, na začiatku (2020) som správal ako debil. Chvíľu mi trvalo, kým som pochopil, že každý má iné požiadavky a logicky aj výber EV je úplne iný. Odvtedy sa snažím pochopiť majiteľa Tesly, alebo MEB/iné, prečo sa rozhodli pre daný model aj keď mi to mozog na prvý krát neberie.
Kazdy majitel elektromobilu je vitany. Len sa treba troch preniest nad zakladnu ludsku nadutost typu "ja som najlepsi, moj elektromobil je najlepsi". Treba si priznat ze nikto nie je najmudrejsi a najlepsi. Kazdy ma nejake minusy a robi kompromisy.
milan84 je exponovany, ma citatelny nazor na elektromobility a tak sa do neho navaza viacej ludi ktori si chcu dokazat/podporit svoju pravdu. Z jeho pohladu je ta ukricana mensina v prevahe, pretoze ludia ktorii s nim suhlasia sa vacsinou neozvu. Chapem jeho poziciu.
Pridajte komentár:
-
Nedá sa mi už nereagovať. Situácia je komplikovaná, nie len tu, aj na YT či FB. Tak ako majitelia spaľovacích pohŕdali Teslou, tak časť (všeobecne) majiteľov Tesiel takto pohŕda ostatnými značkami. Čo zrovna v dnešnej dobe, kedy je už toho na výber fakt dosť veľa a každé auto má čo ponúknuť je až smiešne.
Aspoň ja to tak vnímam odkedy som kúpil Niro. Stále sa prizvukovalo, že jedine Tesla je naj, lebo OTA, najlepšia spotreba, najlepší infotainment. Všetci zaspali, skrachujú, iba superchargery sú top. Onanie okolo giga press, štrukturálky, ako 4680 všetko rozmetajú. atď. Všetko sú to samozrejme fajn veci, ale vôbec nič z toho mi nechýbalo a auto videlo 18 krajín.
YT situácií nepomahajú. Na urážlivé video Martina z nejrychlejší nezabudne asi nikto. Detto videá Ondru (tesláčka) ako stále spomína, že EÚ automobilky krachnú, Čína a Tesla všetko rozvalcuje a pod. nezmysly. Zbytočná priepasť medzi Tesla vs others. Do istej miery teda Milana chápem, keď po každom videu do neho ultras (nie vy) rýpu. Ťažko je byť potom úplne neutrálny.
Ospravedlňujem sa, na začiatku (2020) som správal ako debil. Chvíľu mi trvalo, kým som pochopil, že každý má iné požiadavky a logicky aj výber EV je úplne iný. Odvtedy sa snažím pochopiť majiteľa Tesly, alebo MEB/iné, prečo sa rozhodli pre daný model aj keď mi to mozog na prvý krát neberie.
Niekto potrebuje ťahať 3 tony, niekto priestor, efektivitu, iný rýchle dobíjanie, ďalší 1 mil.matrix. A niekto len robí kompromisy, aby vôbec nejaké EV mohol mať. Toto je nutné pochopiť, že niekedy výber S3XY jednoducho nevie pokryť kľúčové požiadavky majiteľa.
Aby som to tu nenaťahoval. Aj to vaše "rýpkanie" do Ionity Dubnica. Nemáte ani poňatia ako sa dobre cestuje po Ionity super diaľky (nerieším SR). Či už Pobaltie, Švédsko, klasika ČR/DE/DK/NL/FR. Všetko hladko a lacno (keď sa chce). SCH ani destination mi naozaj nechýbajú. Ten komfort je porovnateľný.
Podobne rýpanie do spotreby Ioniq 6, že to nie až také dobré ako TM3. Je to problém? Mal som 28% pred bytovkou v PK. Na Ionity Ladná cca 10% a za 15 min .. 80%. Prišiel som v pohode do Prahy (130+++). Nie je jedno či je auto o 2-3kwh/100km lepšie, keď to nabíja diaľky za 15-20 min / 300km na 130kmh? Pre mňa porovnateľné autá. Dojazd to tiež ukazuje (zatiaľ provizórne, ale presne), segmentové matrixy a hud. Interiér maskujú, ale je taký už skôr na cenu/náklady ako Tesla (som s tým ok). Účel to mi to auto splní.
Nevidím, žiadny rozdiel diskomfortu vôči TM3/Y. Všetko sú to už vymakané stroje. Nie len Tesla a eGMP. Je už dnes fakt jedno, aké si kto kúpi auto.
Aj to spomínané XC40 Twin recharge. Človek čo má Volvo si len presadne a funguje 1:1. Spotreba voči 2021 išla s novým faceliftom výrazne dole. 300kW AWD, veľmi živé auto a istej skupine to úplne sadne.
Na záver teda. Nežite si v Tesla bubline spred x rokov a snažte sa tiež trochu pochopiť, prečo si iný nekúpi Teslu.
Ja vás plne rešpektujem. Ak si kupujete stále Tesly, asi viete prečo - máte najazdené viac ako ja a mali ste veľa iných áut. Ale pre mnohých to naozaj všetko nie je len o 300-400kW a super efektivite pohonu.Naposledy upravené nick81; 25-09-2023, 08:42.Pridajte komentár:
-
rapid - A vieš čo? Daj sa vypchať s takými rečami.
Chlapi čo vam tu všetkým hrabe? Toto je fórum o elektromobilite?
Ste tu z kedysi pozitívneho ducha priekopníkov niečoho noveho spravili žumpu ako Facebook.
Tak vam teda pekne ďakujem. -
rapid Predpokladam ze protiargument bude ze normalny Teslaci nechodia sockovat po freenabkach ale nabijaju doma a na SCH, tak to nemoze byt korektna vzorka typickych Teslakov. Na com asi nieco bude. Je ale fakt ze niektori Teslaci na tych free su neprijemnejsi ako Boltaci. No netreba hadzat vsetkych do jedneho vreca, an Teslakov a ani Boltakov. -
Ja len zasnem. Kedysi v jeho zaciatkoch som Milana sukromne kritizoval za neprimerane nadrzanie a propagaciu Tesly (napr. Teslacke tricka pri recenziach konkuencie) s tym ze by mal byt fakticky a neutralny. Obhajoval sa mi vtedy ze je fanusikom Tesly a nehambi sa za to. Niesom jeho sledovatelom ci ako sa to vola, pozeram jeho videa len sporadicky ked ich tu postne a zaujme ma uputavka tak som nepostrehol kedy presiel na "temnu stranu siy", ale dufam ze som nenastartoval ten proces ja. -
milan84 Staci sa posadit dnu. Do eTronu das dokonca aj 7 ludi, ale to uz vsetci vieme, ze? eTron som jazdil, ako povodnu verziu, na ktoru som mal dokonca zlozenu zalohu, ale po skusobnej jazde ma to auto nepresvedcilo a vycuval som z toho, tak aj S model, ktorym sa ma snazil predajca neskor zlomit znova. Ale ta spotreba nebola ze vysoka, to bola katastrofa. Chapem, ze 3 motory si cucnu svoje, ale toto bolo uplne peklo. Po vikendovej zapozicke som mal priemerku 39kWh/100km, na TMY mam 17.7-18.6kWh. Niektore dni ked som tomu slapal na krk to islo cez 45kWh, pri tak dynamickej jazde som mal na Tesle do 25. I ked musim povedat aj to, ze eTronS je vykonovo vyssie a je to konkurent silnejsich Tesiel. Avsak ten rozdiel v spotrebe bol desivy.
Nepotrebujem nic dokazat, stale sa ti len snazim naznacit, ze si neustale protirecis, a ty sa furt nechytas a ides si svoje. Alo vidis, dokonca ani nepadli osobne urazky alebo narazky na teba alebo majitela akejkolvek znacky, jedine ne-Teslaci tu zacali majitelov Tesiel nalepkovat ako primitivov, narcisov, povysencov a cokolvek… ok aj tak sa da viest diskusia, ale je potom otazne, kto je naozaj ten radikal
Ja: Volvo XC40 je neumerne uzrane svojej velkosti
Ty: Pracuju na tom, nove modely budu/su lepsie
vs
Ja: Pouzili starsiu verziu TMX
Ty: Ine vtedy nebolo (zrazu nevadi, ze vyrazne lepsia verzia uz bola vo vyrobnom pipeline?)
Ty: Teslu skoro nikto nehejti, je to len par ludi
Ja: no v skupinach co som ja je to velmi vela ludi
Ty: som v dvoch vacsich skupinach a vzdy Teslaci hejtia inych, na ostatne skupiny a weby nemam silu, tak som si urcil, ze ich nazor nie je relevantny a budem si nazor formovat len v tejto malej bublinke
Ty: napisat, ze eTronS zerie 38 s prstom v nose je nic nehovoriace cislo a vykrik
Ja: Auto som jazdil od piatku do pondelka rana na mojich beznych trasach, ktore mam dennodenne odjazdene s inymi autami v roznych podmienkach. Ty si predpokladam v eTroneS ani nesedel, nieto este skusal, ale hned vies co je vykrik 🙈 nejakeho zaujateho blazna, co ti nabura diskusiu na YouTube nazves “odbornikom” lebo nema ani sajnu a keca nezmysly, ale ked tu zacnes ty teoretizovat o niecom, co si ani neskusal, tak je to ok a utvrdzujes sa vo svojej pravde.
Nerozumiem tvojmu radikalnemu obratu, kedysi si bol z tych umiernenych, robil si neutralne testy a podaval neskreslene informacie. V nejakom bode si zacal neustale utocit, mat uplne zbytocne podprahove narazky a vsetko zacalo byt dako cudne tendecne. Tvoje argumenty boli vzdy trefne a racionalne. Teraz si schopny hned v druhom komentari uplne popriet to co si povedal v prvom, a zapajas do debaty teoreticke dojmy pred faktami. Ja som primitiv a narcis tak ako vacsina ostatnych Teslakov, mna si vsimat nemusite. Ale teba je skoda 🤷♂️
Pridajte komentár: