nick81 ano, VW v tejto oblasti valcuje, ako jedini pochopili vyznam komunity a interakcie s nou pre budovanie lojality, toto je buducnost. By som sa necudoval, keby v Korei aj niektori ludia chceli, ale narazaju na byrokraticku stenu. Korejci su strasne rigidni a nepruzni, mam spoluziaka co robi v Kia Zilina na pravnom oddeleni a to je peklo tam cosi zmenit, aj ked sa jedna o zjavne zlepsenie veci.
A neviem ako Megan, ale ja moc Renaultu neverim, a nie je to len kvoli znaku na kapote 🙈 asi som zaujaty vdaka Nissanu a Dacii
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
jurajsun Na tvojom mieste by som bral. Cenu má super. Nie je to zlé auto. Aj 40 min v zime vieš občas prežiť. Vždy to vieš zraziť na 25 a pod. Riešime tu hlavne sídliskových a pravidelných diaľkových cestovateľov, samozrejme zimy na severe a princíp :-) Keď sa sľúbi 18min, nemôže to 130kW VW predbehnúť len updatom :-) Stále verím, že západný tlak bude taký, že ich to zlomí a aspoň I5/EV6 to dostane spätne.
-
Wilo 04/2020 som posielal prvé CG podklady na servis, ktorý to mal cez zastúpenie poslať výrobcovi. Vybodli sa na to. O 5 mesiacov máme 2 roky... A bolo tam kopec pripomienok aj ku navigácií a pod. Pozri na VW ako sa aktívne po vzore Tesly venuje aj spätne, odovzdal síce na začiatku SW polotovar, ale aspoň počúva požiadavky a je snaha. H/K či chce alebo nie musí prejsť na tento model, inak ich to zožerie. Autá, ktoré majú takto fatálne a dlho neriešené veci nikto nebude chcieť, už len preto, že ich potom budú mať problém predať za rozumnú cenu. Megane Etech EVsa tiež nezdá - google os, poriadny plánovač, počítanie zostatkových %. Konkurencia pribúda.
-
nick81 To je dobry postreh… pri Kone/Nirovi, ktore boli obmedzene dakymi 80kW ci kolko to tlacilo to ludia az tak nevnimali, najma ked vyrobca sam uvadzal nabitie okolo hodiny.
Teraz to s tym marketingom prestrelili… chvalit sa 800V, 230kW a 18 minutami, to potom naserie kazdeho ked tam neuvidi ani 100kW a doba nabitia cez pol hodiny 😁
Ale tak uz si uvedomili svoje chyby a robia na tom. Skoda, ze prvi majitelia zostanu ukrateni s neplnohodnotnymi autami. Mali ich kusok lacnejsie, ale to zas nepovazujem za utechu. V USA by to mozno bolo aj na nejaku hromadnu zalobu. O to smutnejsie to cele je, ze si im tu peticiu posielal uz davnejsie, minimalne niektori ludia z H/K vedeli o tom, a mohli ten ohrev pretlacit a zapracovat uz do prvych kusov, aspon dako softwarovo. Skoda no…
-
Wilo V lete sme cez patreon kontaktovali rôznych ľudí aj EV olution / Bjorna. Už vtedy to oni spomínali. Ale Kona/Niro nemala taký výtlak.
Tu pomáha samotný Ioniq5 a EV6. Hyundai/Kia si strelili do vlastnej nohy s 800V a 230kW. To už masívne naštartovalo aj tých čo majú kde nabíjať. Do médií to tlačia sami ľudia v zahraničí.
-
Bojím sa otvorit odkaz a pozriet, ked stare bolo krajsie …
-
nick81 milan84 tak toto MG Marvel by sa oplatilo pretestovat, na prvy pohlad to vyzera dobre, ale pri 4% baterie im zbehlo napatie na jednom clanku na 2,455V pricom ostatne boli na 3,01V. Vyzera ze na ziadne velke buffre sa tu nehrali.
Propagacia Lubosovej peticie je super, vidno ze sa to pomaly zacina chytat aj v dalsich mediach :-)
-
klasicky facelift, nic podstatne sa nezmenilo. Mne osobne sa tento novy dizajn vobec nepaci, stare bolo subjektivne krajsie. A technologicky - ak naozaj bude EV technologia nezmenena, tak to je na dnesnu dobu uz pod hranicou uvazovania, volil by som radsej auto, ktore netrpi (aleo trpi ovela menej) na coldgate. A urcite je z coho vyberat.
-
Pridajte komentár: