Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nick81
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
    mod menezmentu sme uz z BMS dekodovali.
    Toto ma včera veľmi potešilo. Stav v akom sa nachádza BMS sa mi podarilo zamerať minulú zimu. Analyzoval som asi 1.5 mesiaca jázd, státisíce záznamov.
    Kvôli tomu vznikli špecialne jednoúčelové nástroje. Tak už sa to začalo objavovať v OBD2 appkách.

    Toto aj Bjornovi jasne povie, ktorý režim beží a nebude musieť hádať - lebo napr PTC je len ambient temp sensor - vyletí hore aj keď sa PTC vypne. Ioniq5/EV6 ľudia, ak viete odsledujte prosím tie čísla. Teraz je to copy paste logiky z Nira. a zdá sa mi, že 2022 I5/EV6 majú prehodené číslovanie, 1 - nechladí LTR ale beží PTC a pod. Príp to reportujte autorovi apky,
    Tiež budem rád, ak dáte vedieť aj mne. Pridam do evDash úpravu pre I5/EV6. Ďakujem za spoluprácu :-)

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	bms.jpg
Videní:	641
Veľkosť:76,0 KB
ID:	80589

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Parada Lubos uz si vo svete.

  • ivan32
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 Tak tú petíciu teraz Nextmove spropagoval 23:47 vo videu nižšie a v 21:10 ukazuje toto tlačítko na MG Marvel
    https://youtu.be/K3uRNfr_914

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    LTR = nechladí tak rýchlo. Závisí aký máš studený blok motora. Ak chodim nabíjať pri dome a som tam hodinu, tak nasledne zmizne 6C cca po 15 min jazdy.Takisto ak je -6, -12 a oni pustia LTR.
    Premyslal som ako by to mohli fixnut. Ak by sa im nechcelo opravovat LTR, úplne by stačilod povoliť od 5C 56kW (150A) a od 15C 75(200A). Ak sú tam rovnaké baterky ako má I5/EV6, ten má od 5C ešte viac 75kW.
    Proste obetovať trochu degradáciu, tým padom byť LTR prestalo hrať rolu. Teraz v mrazoch pod 0C a okreskách sa vždy nabíja z 2 úrovne CG, a to už zdržiava.

  • cetan
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 to video som pozeral a prave v kontexte toho mojho "jojo" som rozmyslal, ze mozno ani jojo netrebalo, ze 130km/h staci (pisal si to na viacerych miestach ze nad nulou je to dostatocne tusim) a vo videu to vidno .. ja som mal vacsi mraz a chvilku trvalo nez nabehla maximalka nabijania..

    Cize v zime treba ist 130kmh a budu vyhriate baterie, ale spotreba bude taka vysoka, ze budem nabijat dlho a casto ... cize zasa nedobre

    Ked je teplo chodim PO->BA (resp. naspat) s jednym nabijanim cca 25minut .. (120km/h a plny vykon nabijania)
    v zime v mrazoch 35+15minut je minimum casu, ktory potrebujem stravit na nabijacke ..

    U tvojho videa ma prekvapilo, ze to LTR tu baterku nechladi az tak rychlo ako som cakal .. ale ajtak mas po 200km taku teplotu, ze cakas a cakas na zohriatie na nabijacke ...

    Naco by bolo LTR, ak by sme naspat chceli baterku predhrievat a vykon potrebny na ohriatie sa bez LTR pouzije na ohrev interieru a komponentov (cize namiesto vyuzivania tepla baterky cez LTR sa mohlo pouzit teplo z tepelneho cerpadla alebo PTC) ..
    Keby to bolo volitelne ci si zapnem LTR napriklad na dojazd domov, alebo nezapnem lebo cestou este budem nabijat ..
    dokonca si zapnem predohrev pred nabijackou ... tak ako sa to snazite tou peticiou (ja som samozrejme podpisal)
    To ale vsetci obycajni uzivatelia BEV nezvladnu, lebo bezne nezvladaju pouzivanie tempomatu alebo inych automatickych pomocnikov..

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    cetan Aha pri 0C. Baterka z 3C na 18C po Budču len 130kmh, bez jojo. Pri KE od Sorošky 3x jojo na tej rýchlostnej 130kmh -> 60kmh +2C
    https://www.youtube.com/watch?v=3kk71N5D1DU

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Zas pochopme ze kedy rekuperuje 150kW, ked brzdi clovek zo 130-140kmh. Bezne po meste je rekuperacia do 50kW.
    Naposledy upravené mozeg; 11-12-2021, 13:36.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 150kw, no ty kokso. Niro nabija tusim 77kw, rekuperovat moze az dvojnasobkom a dokonca za studena? Mne pri sucasnych rannych teplotach dovoli 6-8kw, potom sa to postupne zvysuje. Aj preto asi nekorejci trpia kratsim zimmym dojazdom, o dost menej narekuperujem po meste a okreskach pri kratkych jazdach.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Kórea asi jediná dovoľuje plné. Na 2-3C baterke nie je problém 150kW rekuperovať. Ale iné sú chvíľkové brzdenia a iné nabíjať konštantne 150kW.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 Niro/kia nereguluje rekuperaciu podla teploty bat? Mne Zoe pise ze obmedzena rekup lebo bat studena a auto mi slabsie "brzdi motorom", postupne ako sa bat zohrieva mi intenzita rekup/brzdenia stupa. Tak beriem ze to maju osetrene a nemusim neutralovat.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa Od Kony 2018-19 sa s tou logikou nepohlo. Aj v IT sa programujú niektoré veľké veci štýlom, že ďalej sa už len riešia opravy žiadne vylepšenia a inovácie ako pri Tesle alebo VW teraz aj spätne. Toto nikoho netrápi - ešte im tam horeli Kony. Odsiera si to len zákazník časom na nabke. Navyše zákazník to nemá kam nahlásiť. Prídeš na servis, coldgate, oni to čo je - auto má baterku ok, obrátte sa na zasúpenie. Píšeš na zastupenie, oni s tým nič nemajú a pošlú ťa za predajcom. Ten pozerá na teba ako teľa na vráta, to treba ís na servis ... Takže výrobca takmer vo všetkých prípadoch nedozvie nič. Ok dodal som podklady ale končí to v "prázdne". Viď reakcie Hyundai Europe - existuje wintermode, je to ok ako to je... a Nošovice - iba nový model. Dodám včerajšie video, že ešte to budú urgovať aj do Nošovíc aj do Europe. To človek musí takto 2 roky zbierať dáta, zanalyzovať BMS spraviť prehľadnú projekciu.... aby aha, skúsime... Stále bez úspechu. Vy to riešite tiež štýlom,, kúp si Teslu. Aj to je riešenie.
    2. Baterku nehuntujem. Mám teploty stále na očiach. V zime 0C bat jazdím ECO a neagresívne. Ak hrozia veľké0 reku - z kopca z práce, dávam neutrál.
    Pri jazde sa baterka drží okolo 10C, ale to sú už teploty kde I5/EV6 má 80kW.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Šmýka dá ten volant dostatočne v tom výreze keď ideš na Open pilota ?

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 - Mam dve otázky:
    1. Máš teóriu o tom prečo sa to takto nezmyselne správa?
    2. Ako je možné, že máš degradáciu 0-1% pri takomto “huntovaní” batérie. To mi hlava nebere.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Si to kupim uz kvoli tomu ze ked opriem notas, alebo diar pri pisani pritlacim o volant, tak nechcenym podrzanim tlacidla OK si zresetnem palubny PC, uz sa mi to parkat stalo. A aj ta druha strana na jedenie sa zide pri zranici na nabke.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Preto som dal 20e a za 2 dni bolo z linku vyssie doma :-) Cas su peniaze.. Potrebujem to teraz v decembri. Ono je to blbost. Len mna dost boli po case krk ked mam ntb na kolenach.
Pracuje...
X