Tak problém je po 7 týždňoch vyriešený.
Chyba bola v invertore čiže jeho výmena a auto zase nabíja bez problemov.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Zdravim.
Mám problém s mojim nirom ev 150/64 po Fl odmieta nabíjanie na ac/dc stojane, walboxe a aj nabíjačku 220. Diagnostika v Kia bez závad. Majú to tam už pár dní ale všetko vyzerá ok. Zdravie batérie 100%.
S takýmto problemom som nič nenašiel.
2 Fotky
Pridajte komentár:
-
to ja riešim zrovna cez wallbox, homeassistant nastavuje parametre jemu ohľadom zapínania/vypínania nabíjania a zároveň riadenia domácej batérie domu, lebo som sa bál používať API auta, aby som predčasne neopotreboval malú 16V bateriu v aute
-
Ano, a hra to dobre s fotovoltikou a zapinanim/vypinanim nabijania.
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
Miroslav Rojko Staré Kona/Niro sú citlivé na 12V, hocijaký nonstop device - kamerka s trvalým 12V to žmýka (stačia mrazy, alebo pár dní nejazdiť a je dead). Tým, že sa DC2DC dobíja len tých 30 min 1x 24 hod a nie ako inde - podľa potreby (tesla, egmp, meb, atď), tak te 12V Aux trpí. Nevedeli ani zmeniť interval na častejšie - riešili sme to cez import. Toto mi je ako programátorovi divné, čo tam majú hw časovač. Pri Niro bol prístup obmedzený už roky, tento zákaz sa týkal skôr eGMP. Ale tak už našli príčinu (ICCU fixy).
Ale súhlas. To časté pristupovanie na API to tiež dobre žmýka.
-
len či práve tá integrácia nie je príčinou skoršieho odchodu 12V batérie do dôchodku, presne preto aj v USA zakázali na nejaký čas a neskôr obmedzili pristupovanie k API auta aplikáciami tretích strán, lebo sa im už nechcelo meniť 12V batérie
-
Je tam signed byte. -1 sa vráti pre neznámu hodnotu / resp. 255 unsigned byte.
To máš stav ešte z vybitej. Vtedy to dáva 255. Pri výmene chvíľu trvá kým si to chytí / napočíta.
Príp. si dať na 12V aku https://www.ebay.com/itm/402566459609
Robí to grafy x dní 24/7, tu pekne vidno kondíciu aj pri vypnutom ako to rýchlo padá. Tie % AUX sú useless.
Pridajte komentár: