Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Rasto
    odpovedal
    Tak problém je po 7 týždňoch vyriešený.
    Chyba bola v invertore čiže jeho výmena a auto zase nabíja bez problemov.

    Pridajte komentár:


  • Rasto
    odpovedal
    Zdravim.
    ​​​​​​Mám problém s mojim nirom ev 150/64 po Fl odmieta nabíjanie na ac/dc stojane, walboxe a aj nabíjačku 220. Diagnostika v Kia bez závad. Majú to tam už pár dní ale všetko vyzerá ok. Zdravie batérie 100%.
    S takýmto problemom som nič nenašiel.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    to ja riešim zrovna cez wallbox, homeassistant nastavuje parametre jemu ohľadom zapínania/vypínania nabíjania a zároveň riadenia domácej batérie domu, lebo som sa bál používať API auta, aby som predčasne neopotreboval malú 16V bateriu v aute

  • vladoh
    odpovedal
    Ano, a hra to dobre s fotovoltikou a zapinanim/vypinanim nabijania.

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    vladoh V poho. Za tie dáta sa to dá obetovať :-D A EXIDE bude asi aj lepšia. Tá VARTA mi vydržala oveľa viac. Vstavanú som zničil, za 3/4 roka

  • vladoh
    komentoval k 's odpoveď
    Vydrzala 2,75 roka, integracia scan interval 360 min...

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Staré Kona/Niro sú citlivé na 12V, hocijaký nonstop device - kamerka s trvalým 12V to žmýka (stačia mrazy, alebo pár dní nejazdiť a je dead). Tým, že sa DC2DC dobíja len tých 30 min 1x 24 hod a nie ako inde - podľa potreby (tesla, egmp, meb, atď), tak te 12V Aux trpí. Nevedeli ani zmeniť interval na častejšie - riešili sme to cez import. Toto mi je ako programátorovi divné, čo tam majú hw časovač. Pri Niro bol prístup obmedzený už roky, tento zákaz sa týkal skôr eGMP. Ale tak už našli príčinu (ICCU fixy).

    Ale súhlas. To časté pristupovanie na API to tiež dobre žmýka.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    len či práve tá integrácia nie je príčinou skoršieho odchodu 12V batérie do dôchodku, presne preto aj v USA zakázali na nejaký čas a neskôr obmedzili pristupovanie k API auta aplikáciami tretích strán, lebo sa im už nechcelo meniť 12V batérie

  • vladoh
    komentoval k 's odpoveď
    Dik za vysvetlenie, eNiro mam integrovane do home assistanta, preto %. Kvoli prehladu to staci.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Je tam signed byte. -1 sa vráti pre neznámu hodnotu / resp. 255 unsigned byte.
    To máš stav ešte z vybitej. Vtedy to dáva 255. Pri výmene chvíľu trvá kým si to chytí / napočíta.

    Príp. si dať na 12V aku https://www.ebay.com/itm/402566459609
    Robí to grafy x dní 24/7, tu pekne vidno kondíciu aj pri vypnutom ako to rýchlo padá. Tie % AUX sú useless.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Treba sledovať napätie, nie %. Mne to po výmene tiež takto zblblo.
    Inak aktuálne prebieha na Kony zvolávačka na 12V batérie, tak možno niečo podobné bude/bolo aj na Niro.

  • vladoh
    odpovedal
    Takto si novu 12V bateriu detekovalo auto

    Pridajte komentár:


  • vladoh
    komentoval k 's odpoveď
    Dal som nakoniec EXIDE START-STOP EFB 55Ah, 12V, EL550, rozmery sedia, funguje...

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Závisí od miesta, mne do Kony najväčšia, ktorá vošla bola Bosch S5 12V 52Ah 520A.
    A ako píše nick81 štartér ku tomu Topdon Car Jump Starter JumpSurge 1200.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som daval VARTA Silver Dynamic C6 12V 52Ah 520 A, 552 401 052 Ale je o 1.5 cm nizsia ako orig, kludne sa moze dat aj ta 54Ah namiesto tejto 52Ah. S evdash zazila dost hlbsich vybiti Urcite tiez odporucam mat LiPol starter. S tym neostanes nikde v stychu.
Pracuje...
X