Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Veru nasiel som to na ali za 7e. Ale dorucenie az 9.1., takze ani do rusnackych vianoc nestihne prist.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Je to aj na aliexpresse.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Pridal som ďalšie obr bez ntb. Kúpil som to tu https://www.mojeautodoplnky.sk/produ...zka-na-volant/, resp na ebay to tiež.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    To je nejaka tacka polozena na kolenach, ci zavesene na volante, ci? Fota z inych uhlov by neboli?

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 to je pravda

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Catchcash Nevyhovuje, ale lepšie ako nič :-)

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Teda ja by som takto robit nevedel ale ak ti to vyhovuje tak super

  • nick81
    odpovedal
    Super vec do car office. Konečne nebude bolieť krk (aspoň nie tak moc). Ešte poriešiť normálnu myš :-)

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	office.jpg Videní:	37 Veľkosť:146,7 KB ID:	80326
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené nick81; 10-12-2021, 17:21.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Tá ich odveď je trocha nelogická:

    "životnost baterie " - áno je dobré neohrievať nad 5 stupňov, lebo sa tým predĺži životnosť, batérie majú rady rekuperovať, keď sú studené

    "Při současném způsobu navržení systému a daném výkonu instalovaného PTC topení není jisté, že by doplnění Vámi požadovaného manuálního zapnutí předehřevu vedlo ke kýženému výsledku. " - takže ak je batéria -10 stupňov a má ju zohriať na nulu, to systém zvládne, ale keď je teplejšia, napr. 15 stupňov nad nulou a má ju ohriať, na to už výkon nestačí, zaujímavé, čo dokážu vymyslieť aby sa to podľa nich nedalo

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Aj napriek súčasnému coldgate si kúpim zas Kiu, preto mi na tom záleží. Väčšinu prípadov CG si viem workaroundovať. Normálne auto je pre mňa také, kde môžem mať Openpilot. Zvykol som si na samoriadenie auta (copilota) a krok späť v riadení odmietam spraviť. Je to oveľa väčší benefit ako nemať coldgate.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg Tak by to malo byť. Z 20-25 by sa teplo nemalo vyhadzovať. LTR má zmysel ak je vonku 16-18.. motor je relatívne teplý, ide sa 130kmh, aby nemusela baterka dochladzovať klímou. Ale nie takto v mrazoch, kedy pri motor po nabíjaní ľadový. A LTR mám zaznamenaný aj v -12C, motor mal -12C. To je dosť chorá logika.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 Aj tak sa Ti čudujem, robíš namiesto nich robotu a ešte sú spokojní s tým ako to je. Namiesto toho aby si oni zaplatili poriadnych testerov, tak to majú od Teba na lopate a ešte hovoria, že je to v poriadku. Pri aktuálne predávaných autách nepolepšia nič, je to stratené, treba sa ich zbaviť a kúpiť si niečo normálne. Neustálym doprosovaním sa, keď výrobca nemá záujem, sa nikam nedostaneš.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Smutne je ze uz i3 s ohrevom sedaciek, ktora mala aj PTC heater baterie udrziavala PTCkom baterku na 10C a nasledne sa system snazil drzat baterku na 23C ako idealnu teplotu.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Ja len ze pls. dopln do zatvorky co vysvetlenie skratky PTC a LTR, staci na zaciatku a potom uz stacia skratky. Dik R

  • nick81
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od cetan Pozrieť príspevky
    skvelo zhrnute! dik
    Video bolo to spravené na mieru pre Hyundai CZ. Lebo tvrdia , že Kona/Niro fungujú v poriadku...
    Aký je váš názor na -5 až -5°C ako optimálnu ako operačnú teplota Li-Pol ?

    Ak máte niekto súkromný Ioniq 5 alebo EV6, mohli by sme zmerať toto zlé použitie LTR pri nich.
    Môže by aj press car, ak s tým predajca súhlasí. Zatiaľ po podľa novinárskych videí to vyzerá na rovnaký problém.


    Ano, Vaší peticí se kolegové v Hyundai Motor Europe zabývali.

    A závěr je, že systém a jeho popis v návodu k obsluze jsou v pořádku. Automatický předehřev baterie funguje v rámci limitů tohoto uzavřeného systému a jeho jednotlivých komponent. Cílová teplota ohřevu baterie je v rozpětí od -5 do + 5° Celsia. Způsob, jakým je systém nyní navržen, nezohledňuje pouze Vámi tolik sledovanou rychlost nabíjení, ale i další faktory, jako je například celková efektivita systému, životnost baterie a další. Při současném způsobu navržení systému a daném výkonu instalovaného PTC topení není jisté, že by doplnění Vámi požadovaného manuálního zapnutí předehřevu vedlo ke kýženému výsledku.

    U IONIQ 5 se podle mých informací funkce předehřevu/předchlazení baterie před nabíjením řidičem připravuje od modelového roku 2023, který se začne vyrábět na jaře 2022 (aktuálně květen). Bude se ale jednat nejen o změnu software, ale upgrade celého systému BMS, takže s největší pravděpodobností nebude aplikovatelný na již vyrobené kusy.

    Dá se očekávat, že funkce bude doplněna i do budoucích EV modelů koncernu Hyundai Motor Group.

    O doplnění IONIQ 5/KIA EV6 do Vaší petice budu HME informovat.
    Naposledy upravené nick81; 10-12-2021, 10:43.

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X