Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nick81
    odpovedal
    Potom 2 súčasné relácie z KiaCharge idú. Otestovali sme naraz na Ionity Niro a Teslu z 1 karty.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	kiacharge.jpg
Videní:	521
Veľkosť:81,7 KB
ID:	80844

    Pridajte komentár:


  • nick81
    odpovedal
    Plný graf MY20 bez coldgate a rapidgate z 1% do 100%. 1°C vonku, baterka po dialniciach cca 200km 130kmh.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	graph.jpg
Videní:	525
Veľkosť:76,0 KB
ID:	80841
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	state.jpg
Videní:	466
Veľkosť:72,2 KB
ID:	80842

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    On je zlý v mrazoch a vysokých výkonoch (diaľnica) 0.4-0.5C a viac, a pod 5% .. Mimo týchto podmienok je ok. Drží si napätie ako ostatné.
    Moje testy merajú do 4.9%, chodim 0.2-0.3C, nemeriam kapacitu v zime.. lebo kvôli LTR je kapacita o 1kWh nižšia pri zimných meraniach.
    Zatial sa tieto dve veci nestretávali.

    Toto je prvý krát čo sa ozval pri +5C, ale ak by som nebol na diaľnici tak to nespraví. Udrží sa medzi 2.8-3V.

  • jux
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
    Návštevy pod 3V mu vôbec nerobia dobre. Aj napriek tomu, že som sa celý rok snažil dával na toto pozor. Aj tak sa jeho stav stále zhoršuje.
    Ak je ten clanok tak zly, ako je mozne, ze celkova kapacita baterie co si nameral po tolkych najazdenych kilomertoch klesla len o minimum? Pisal si, jedno precento ? Nejako mi to nesedi, mas vysvetlenie?

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg Článok je pár stoviek, a jeden blok je 5-6 tis eur. Celý pack desiatky tis. Článok vs blok je už porovnateľná robota. Ešte ma môžu úplne odbiť. Uvidíme, ako sa ku tomu postavia. Kým to robilo v mrazoch, sa s tým dalo žiť. Ale toto keď mi bude robiť čím ďalej viac, a už aj jar, jeseň. Ten článok sa už rýchlo zničí úplne. Návštevy pod 3V mu vôbec nerobia dobre. Aj napriek tomu, že som sa celý rok snažil dával na toto pozor. Aj tak sa jeho stav stále zhoršuje.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Na Leaf-och normálne menia vadný pack, ja si myslím, že mu budú meniť len ten jeden článok, prípadne modul. Síce je to viac manuálnej roboty ako meniť celú batériu ale zasa aj dopraviť celú batériu z diaľky niečo stojí a určite je pre automobilku diametrálne lacnejšia oprava ako dať nový diel.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg Neviem, asi. Ja tie apky vôbec nepoužívam :-)

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 co je to za appku Torque PRO?

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    No, podla mna sa im nebude chciet rozoberat pack a vymenit prislusny modul. Je to kopec manualnej prace a tu treba zaplatit. Takze sobne si myslim ze nick81 ak mu uznaju reklamaciu tak dostane novy bateriovy pack. :-)

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 som zvedavy ako sa k tomu postavi Kia. Dat mas dost, tak dufam ze to vybavia skoro k plnej spokojnosti.
    Inac toto je asi najvacsi problem sucasnej technologie. Jeden clanok vie znefunkcnit celu bateriu. Nastastie clanky nie su zaliate lepidlom tak ako v Tesle a daju sa menit (ale k modularite 28kW baterie originalneho Ioniqu to ma este daleko). Dufam ze vymenia celu bateriu za novy pack.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba Článku hrabe od začiatku (pr vybitej baterke mal o 0.3V menej ako zvyšok). Min rok v -8.5°C na diaľnici pri SC auto zosekalo výkon, ale až tak, že v extréme na 1.5kW (maximálka na rovinke bola 25-40kW). Dojazd 2-3 km aj pri 4% baterky. Včera sa stalo podobné ale už v +5C.
    SOC 20% z PN do TN (35km).Podľa abrp pri 130 príchod zo 7%.
    % začali od 20% padať dosť rýcho, ABRP klesol odhad príchodu na 3%, hneď som znížil speed na 100-110, aby som to zastabilizoval. Percentá mi síce stúpli, ale 2km pred exitom (6-7%) na Dalitrans ten článok išiel na 2.5V, Pedál na podlahe, maximálka čo povolilo bolo 80kmh (v 6%).
    Ked som zišiel z exitu na okresku, strop auta bol okolo 60kmh.
    Ešte, že Dalitrans je hneď pri diaľnici.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Ako si na to prišiel? To si si náhodou všimol, alebo sa auto nejako divne správalo?

  • cetan
    komentoval k 's odpoveď
    Teraz som zvedavy aky bude postup a ako sa to podari. Drzim prsty.
    Niesom si isty, ze ci si chcel byt aj v tomto testovaci kralik a pre nas vsetkych vytvorit reklamacny precedens.

  • nick81
    odpovedal
    Reklamujem vadný článok v baterke. Čo robilo pred rokom pri vybitej v -8.5C, už robí aj v +5C (článok išiel na 2.5V).
    Ledva som sa dovliekol do TN.

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    jurajsun ty beries I5,ze? Aka bola pls cena? Su to dobre auta a coldgate na urovni 70kW plus je nakonci dna na tych par minut pohoda. Baterka bude nesmrtelna ako v eNirovi.
Pracuje...
X