Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Potom 2 súčasné relácie z KiaCharge idú. Otestovali sme naraz na Ionity Niro a Teslu z 1 karty.
-
Plný graf MY20 bez coldgate a rapidgate z 1% do 100%. 1°C vonku, baterka po dialniciach cca 200km 130kmh.
Pridajte komentár:
-
On je zlý v mrazoch a vysokých výkonoch (diaľnica) 0.4-0.5C a viac, a pod 5% .. Mimo týchto podmienok je ok. Drží si napätie ako ostatné.
Moje testy merajú do 4.9%, chodim 0.2-0.3C, nemeriam kapacitu v zime.. lebo kvôli LTR je kapacita o 1kWh nižšia pri zimných meraniach.
Zatial sa tieto dve veci nestretávali.
Toto je prvý krát čo sa ozval pri +5C, ale ak by som nebol na diaľnici tak to nespraví. Udrží sa medzi 2.8-3V.
-
Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevkyNávštevy pod 3V mu vôbec nerobia dobre. Aj napriek tomu, že som sa celý rok snažil dával na toto pozor. Aj tak sa jeho stav stále zhoršuje.
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
mozeg Článok je pár stoviek, a jeden blok je 5-6 tis eur. Celý pack desiatky tis. Článok vs blok je už porovnateľná robota. Ešte ma môžu úplne odbiť. Uvidíme, ako sa ku tomu postavia. Kým to robilo v mrazoch, sa s tým dalo žiť. Ale toto keď mi bude robiť čím ďalej viac, a už aj jar, jeseň. Ten článok sa už rýchlo zničí úplne. Návštevy pod 3V mu vôbec nerobia dobre. Aj napriek tomu, že som sa celý rok snažil dával na toto pozor. Aj tak sa jeho stav stále zhoršuje.
-
Na Leaf-och normálne menia vadný pack, ja si myslím, že mu budú meniť len ten jeden článok, prípadne modul. Síce je to viac manuálnej roboty ako meniť celú batériu ale zasa aj dopraviť celú batériu z diaľky niečo stojí a určite je pre automobilku diametrálne lacnejšia oprava ako dať nový diel.
-
nick81 som zvedavy ako sa k tomu postavi Kia. Dat mas dost, tak dufam ze to vybavia skoro k plnej spokojnosti.
Inac toto je asi najvacsi problem sucasnej technologie. Jeden clanok vie znefunkcnit celu bateriu. Nastastie clanky nie su zaliate lepidlom tak ako v Tesle a daju sa menit (ale k modularite 28kW baterie originalneho Ioniqu to ma este daleko). Dufam ze vymenia celu bateriu za novy pack.
-
Roman-ba Článku hrabe od začiatku (pr vybitej baterke mal o 0.3V menej ako zvyšok). Min rok v -8.5°C na diaľnici pri SC auto zosekalo výkon, ale až tak, že v extréme na 1.5kW (maximálka na rovinke bola 25-40kW). Dojazd 2-3 km aj pri 4% baterky. Včera sa stalo podobné ale už v +5C.
SOC 20% z PN do TN (35km).Podľa abrp pri 130 príchod zo 7%.
% začali od 20% padať dosť rýcho, ABRP klesol odhad príchodu na 3%, hneď som znížil speed na 100-110, aby som to zastabilizoval. Percentá mi síce stúpli, ale 2km pred exitom (6-7%) na Dalitrans ten článok išiel na 2.5V, Pedál na podlahe, maximálka čo povolilo bolo 80kmh (v 6%).
Ked som zišiel z exitu na okresku, strop auta bol okolo 60kmh.
Ešte, že Dalitrans je hneď pri diaľnici.
-
Pridajte komentár: