Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Pepo096 Daj vedieť potom. Inak v Turíne sme prepískli pár min. hodinu účtovali cez ZSE nám 18e/hod. Vo Švedsku sme prepískli pár min a 2x25eur. Majú tam nejaké anomálie. V spotrebe na webe/apke máš čo?
IT*DUF*EM0040 Torino 4.9.2021 1 h 5 min 54,75 kWh Cena 18,00 €
IONITY Hudiksvall 4.10.2021 1 h 9 min 52,29 kWh Cena 50,00 €
-
My sme išli túto trasu do Turína. Do týchto miest išiel s Niro aj Rafo min leto. Niro má fajn dojazd, tak si doma nabi pred cestou na max čo môžeš.
ZSE/GW ti stačí. Ak máš GW MAX môžeš nabíjať na AT Smatrics (účtovalo nám min rok 0,29e/kwh). Nabíjali pri Grazi na ich UFC hube. Ak nemáš, ZSE roaming po Ionity. Neprekroč hodinu, nech zbytočne neplatíš ďalších 25 eur/ hod. Ak ti ABRP povie 36 min, natiahni to ku tej hodine aby to stalo za tých 25e/hod.
Pre pohodlie vždy UFC huby, aby si sa vyhol kolíziam. A hlavne väčšinou tam je vždy nejaká prevádzka (wc, pumpa, reštiky, mcdonald a pod.). Ideálne pri ceste, nech nemusíš robiť zachádzky.
Táto časť IT je dosť diera. Pár 50kW stojanov, v lete dosť z nich malo výpadok - podľa plugshare. Navyše GW má takmer nulové pokrytie IT, ZSE veľmi riedke.. Príp. si nabi na konci AT a v cieli na AC. Príp. IT si pozri podľa ZSE drive. Vždy si over cez apku či je stojan ONLINE (treba si nan kliknúť a pozrieť konektory a ich stav), ideálne aby si mal v dojazde aj nejakú zálohu. Ak by bol pokazený ťaháš na zálohu.
Ak ti môžem poradiť zriaď si do zálohy od Kia kiacharge.com. Ja si platím 4e/mes paušál. Aj bez pauš. dostaneš prístup ku viac nabkám ako ti dá ZSE. Ale po prihlásení si vždy pozri ceny. Časť v zahraničí má akceptovateľné ceny, ale časť sú dobré pálky..Napr. AT smatrics za 45,60 €/h, či nabka v IT (0,49 € za nabíjaciu reláciu + 0,38 €/kWh (účtované na Wh) + 28,68 €/h. Príp. to použí na AC dobitie. Mám to len ako zálohu, ja si tam ešte platím 13e/mes Ionity a to mám za 0,29e/kwh.. Zahraničie preto skáčem len po Ionity (v abrp si dám filter na Ionity).
Alternatívne apka pre Taliansko ENELX. Nám neišla v lete aktivovať. Ale mal som čip Plugsurfing a ten tam mal rovnakú cenu ako ENEL apka (0,5e/kwh).
Namiešať si to vieš podľa toho čo máš vyhodné, hlavne sa nezahrab v čipoch/apkách. Aby si mal minimálnu réžiu.
Tu je inak blog z našej cesty https://www.mojelektromobil.sk/na-ot...a-e-niro-blog/
-
Mate nejake tipy na cestu do Talianska (Bibione)? Bude to moja prva velka trasa mimo SK.
Jazdim na Kia Niro 64kWh
Mam ZSE a GreenWay kartu (appky nepouzivam) na nabojanie ale ziadne predplatene programi - iba na nudzove nabijanie v meste
Zastavky som si vytvoril cez abetterrouteplanner - ziadne zlozite nastavovanie, cisto vygenerovane start->ciel+ cas na jedlo (to su tie 30 minutove zastavky, tak na jednej z nich by sme si dali ranajky). Preferujem cestu cez Rakusko (vid priloha), ale nebranim sa aj inym odporucenym trasam.
Mate nejake spolahlivejsie/overene miesta kde nabijat (s rodinou)?
Viem nabijat pomocou kariet ktore mam, alebo je vyhodnejsie si zabezpecit nejaku inu?
Ak s to tu niekde uz riesilo kludne postnite link
- Likes 1
-
Taur Ešte nie.. Zatiaľ len pracovňa :-) Toto s ext. myšou a klávesnicou je super. Výkon skoro ako v práci.
https://www.mojelektromobil.sk/wp-co...e-1024x649.jpg
-
Kvalita, dostupnost, v com je rozdiel? Ked mas posahane auto, a ked ti ho bude nevedia opravit alebo vedia ale nedostanes termin, tak je konecny vysledok taky isty. Auto ti stoji na dielni alebo na dvore a ty chodis taxikomakurat, ze v tom druhom pripade mas nejaku viziu, ze raz termin dostanes. Sice to nie je uplne zivotna otazka od ktorej zavisi vyuzitelnost auta, ale ako dlho uz riesis opravu klimy?
Dobry servis bol problemom odjakziva, a mam taky pocit, ze aj vzdy budenove auta to este zhorsili lebo ano, nie kazdy sa rozumie do elektriky. Ale aj ked sa bude rozumiet, stale to bude loteria podobne ako doteraz pri klasickych servisoch. Kazdy schopny mechanik co za nieco stoji ide bud na zapad alebo si otvori vlastnu dielnu.
-
...a hlavne musi chciet. Ale ak je jeho zivotna filozofia Golf IV TDi tak tazko nieco zmenis, resp. ich zamestnavatel.
-
Pôvodne zverejnené od WiloVsetci nadavaju na Tesla servis, ale ani pri dinosauroch nie je ta trava zial zelensia.
Ze to bude s kvalitou servisu u dinosaurov velky problem je nad slnko jasnejsie. Sikovny elektronici (lebo mechanikov maju dost) na stromoch nerastu a z automechanika neurobis odbornika na elektroniku. Ten clovek musi byt od zaciatku (ucnovky alebo strednej skoly) elektronik.
- Likes 2
Pridajte komentár:
Pridajte komentár: