Pomale - vyrazne pomalsie ako sa slubuje. Ono to trva celu zimu, tym ze si niro chladi aj v zime baterku cez LTR, tak je to problem skoro kazdeho DC nabijania ak sa neleti ku danej teplote vonku dostatocne rychlo. Samozrejme vyssie stupne coldgate su problematicke, kedy auto nabija neumerne dlho, aj voci priamej konkurencii ako je ID3. Napr. s dango sme prisli na Ionity, ID3 malo 19-20C baterku a hned tam pustilo bez problemu 100kW.
Co pises ty, mozes mat aj rapid gate. Napr. ak si videl moj clanok s EQS, vsetky tie dalsie (2 a viac) nabijania trpeli skor rapid gate ako coldgate.
Pomale po 80% je uz jedno, jedna sa hlavne o zakladnu cas. Ak ti vyrobca pise 10-80% za 50 min, nemoze to byt celu zimu 1:20 hod..
Moze nemoze... Ak ste s tym ok tak moze, len mne to robi problem kazde jedno nabijanie, tym ze nemam AC/DC nedaleko domu.
Mas zaznamenane krivky, vies si ich porovnat, leto vs zima?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Co je pomale nabijanie na DC? Uz som mal aj take ze mi nabijalo 8-9kw, rano po mrazivej noci bez predoslej jazdy, resp. 5km k nabke a este som mal aj relativne vysoke SOC tusim 80%. To sa asi nerata, ci?
Tiez som si vsimol ze po jazde mi zacne v mraze nabijat normalne 45kw, ale uz pri SOC 70+% pada na 20-25kw (v lete okolo 35kw), zeby to bolo ochladenim baterie pri mraze aj pocas nabijania? Som myslel ze nabijanim sa udrzi tepla pre max nabijaci vykon...
Sorry ze tu pisem ked nemam Niro, ale vseobecne ma to zaujima.
-
Ak máte reálny problém s # Coldgate - pomalým nabíjaním v zime na DC, chodte prosím na servis a reklamujte to tam - písomne. Kamarát takto reklamoval jeho Niro, povedali mu, že odpoveď stále nie je ale vidia tam podobný podnet z PK (ja) ... Asi to treba mať písomne a spraviť plošne tlak, inak sa veci nepohnú.
Ak sa vás to netýka, samozrejme nereklamujte.
-
Auto už je v servise.- Kto vám robil diagnostiku? Ja.. Tak už len prevaľoval očami :-)
- Podarilo sa zobrať technika na krátku jazdu. Ak mu "diagnostika nevypíše chybu aku", čo samozrejme nevypísala.
- "Však máte vybitú baterku" 7%... Na diaľnici to robí pri väčšej záťaži vo vyšších percentách.
- Tak sme si spravili kolečko Cesta na Senec a spať po Starej Vajnorskej. Postupne išiel pod výkonom (60-70kmh) článok na 2.5V.
- Starú Vajnorskú sme išli od polovice, 15kmh za hod, po pár desiatkach metrov ako skončilo. Muselo sa off on.. Posledné metre boli LTT.
- Auto si zatiaľ zobrali. Dúfam, že tam nebude dlho stáť.
Príklad Trnava - Senec 23km som posledne prešiel na 20%. Pri 7-8% auto pri 2.5 na článok obmedzilo výkon na 1.5kW (30-40kmh) a koniec.
Pri dobrom aute by sa s tým dalo prejsť 50km.
PS: v prílohe sú PDF s grafmi, ak by vás zaujímalo ako sa to správa. Ostatné články sa všetky pekne držia (2 z grafov majú zaznamenaných všetkých 98ks).
Naposledy upravené nick81; 11-01-2022, 20:22.
- Likes 2
Pridajte komentár:
-
Neviem ci to tu uz bol tento clanok.
zaujala ma veta:
The battery modules sit above cooling plates that channel the same type of water and glycol mix that is used for cooling conventional gasoline engines except the heat emitted from batteries is not normally as intense.Hyundai's new 2019 Kona Electric, with its 64 kWh battery and an EPA-rated 258 miles of range, has gotten many positive initial reviews but until now we haven't known much about some important aspects of its internal powertrain design. We knew the basic size, shape, and layout of the pack. We were pretty sure the…
Pridajte komentár:
-
V rozsahu 0-53% SOC je 44kW pri teplote baterky 5-14°C, 55kW pri 15-24°C. Pre 77kW potrebujes 25°C.
Ak chceš vidieť 77kW, treba nabíjať z nuly, potom bude nachvíľu. Alebo dobre zahriať baterku, viď ako tu..
https://teslaclub.sk/node/13193?p=80840#post80840
-
Vedľa volume knoflíka je malá dierka a v nej je reset, treba ho stlačiť napríklad perom.Naposledy upravené demo; 10-01-2022, 08:50.
-
Vitaj. Len drobnost: nabijas sa vykonom - kW. kWh je kapacita baterie a spotreba.
O tom, preco v zime nedosahujes max. vykon je tu toho popisaneho dost. Jednoducho mas studenu baterku.
Platinum davaju standard s presklennou strechou? Mal si nejaku vyhodnu cenu, vzhladom na novsiu EV6 ?
-
Ahoj, vitaj a prajem vela štastných kilometrov. Skus odpojit bateriu 12V na 15 min, sice sa všetko vymaže ale asi je bloknutý infotaiment. potom si aktualzuj infotaiment cez stranku https://update.kia.com/EU/E1/Main, pokiaľ ho nemáš aktualizovaný, daj vedieť ako si dopadol.
-
Zdravim vsetkych.
Chcel som trosku inak zacat moju pritomnost tu, ale holt ...
Vybral som si firemneho Roberta eNiro a mam ho uz cele 2 tyzdne. Zatial sa zoznamujeme a celkom nam to islo. Az do dnes. Po nabijani 44kWh (to je z nejakeho dovodu vacsinou strop, raz som sa dostal na 54kWh, ale na slubovanych 77kWh ani nahodou, snad to pride) na ZSE v Auparku cestou domov, sa rozhasila komunikacia s akumulatorom. Panel pred vodicom ukazuje spravne, no stredova konzola s aplikaciou nie. Stredova sa stratila uplne, appka ukazuje stav pred nabijanim.
A appka
Teraz to nabijam z domacej 2,1kWh nabijacky od vyrobcu, panel vodica spokojny, ledky blikaju, stredovy neukazuje nic, appka tvrdi, ze nenabijam.
Nahodou niekto nieco podobne nezazil? Je to 2021 eNiro Gold, lebo do Platinum sa moje 2 metre kvoli stresnemu oknu neposkladali.
Pridajte komentár:
-
Konečne ide komplet na Nirovi Comma.ai Openpilot vrátane Longitudinal control.
Tj. už nekrúti len volantom a SCC z auta, ale komplet, preberie aj úlohu tempomatu.
- Automatické prepínanie rýchlosti podľa mapy (50/90 a pod).
- Automatické spomaľovanie do zákrut
- na základe vizuálneho trackingu aj podľa mapových podkladov
- LKAS - centrovanie pruhu nonstop .. tj. aj keď je vypnutý tempomat. Best.
- Samozrejme je dovolený súbeh šoféra, pri prudšom zásahu, alebo blinkroch (nízka rýchlosť) nachvíľu odstaví centering cez OP
- Automatická zmena pruhu na blinker - nastaviteľné časy
- Dá sa povoliť kontrola ošahávania volantu namiesto sledovania vodiča cez kamery
- atď.
Nie je to offiko. Ale cez fork sunnyhaibin/0.8.12-prod-full-hkg.
Plus trochu sme ho museli prefackať, ale postupne sa to snáď vyladí aj do offical.
Naposledy upravené nick81; 09-01-2022, 05:45.
- Likes 9
Pridajte komentár:
-
Inak potom updater napriek tomu, že web aj updater píše ešte novembrovú verziu.
Stiahnuté súbory majú už 14.12.2021.
+|21Q2|DE_E_20.S5W_L.001.001.211214|KM|Niro_EV_MY_ 20_EU|1557|1
- Likes 1
Pridajte komentár:
Pridajte komentár: