Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Inak potom updater napriek tomu, že web aj updater píše ešte novembrovú verziu.
    Stiahnuté súbory majú už 14.12.2021.

    +|21Q2|DE_E_20.S5W_L.001.001.211214|KM|Niro_EV_MY_ 20_EU|1557|1

    Komentár


    • JurekH
      JurekH komentoval
      Upraviť komentár
      Super. Opravilo mi to problem s pravym panelom pri cuvacej kamere, ktory sa prepinal na lubovolnu temu, len nie na senzory. A potesila aj moznost instalacie po vypnuti auta, ktora pribudla pri predchadzajucom update. Takto ani velmi netreba OTA.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Konečne ide komplet na Nirovi Comma.ai Openpilot vrátane Longitudinal control.
    Tj. už nekrúti len volantom a SCC z auta, ale komplet, preberie aj úlohu tempomatu.

    - Automatické prepínanie rýchlosti podľa mapy (50/90 a pod).
    - Automatické spomaľovanie do zákrut
    - na základe vizuálneho trackingu aj podľa mapových podkladov
    - LKAS - centrovanie pruhu nonstop .. tj. aj keď je vypnutý tempomat. Best.
    - Samozrejme je dovolený súbeh šoféra, pri prudšom zásahu, alebo blinkroch (nízka rýchlosť) nachvíľu odstaví centering cez OP
    - Automatická zmena pruhu na blinker - nastaviteľné časy
    - Dá sa povoliť kontrola ošahávania volantu namiesto sledovania vodiča cez kamery
    - atď.

    Nie je to offiko. Ale cez fork sunnyhaibin/0.8.12-prod-full-hkg.
    Plus trochu sme ho museli prefackať, ale postupne sa to snáď vyladí aj do offical.

    Naposledy upravené nick81; 09-01-2022, 05:45.

    Komentár

    • Karol-eNiro
      Junior Member
      • Dec 2021
      • 1

      Zdravim vsetkych.

      Chcel som trosku inak zacat moju pritomnost tu, ale holt ...

      Vybral som si firemneho Roberta eNiro a mam ho uz cele 2 tyzdne. Zatial sa zoznamujeme a celkom nam to islo. Az do dnes. Po nabijani 44kWh (to je z nejakeho dovodu vacsinou strop, raz som sa dostal na 54kWh, ale na slubovanych 77kWh ani nahodou, snad to pride) na ZSE v Auparku cestou domov, sa rozhasila komunikacia s akumulatorom. Panel pred vodicom ukazuje spravne, no stredova konzola s aplikaciou nie. Stredova sa stratila uplne, appka ukazuje stav pred nabijanim.



      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20220108_215713wtf.jpg
Videní:	954
Veľkosť:71,0 KB
ID:	81184

      A appka

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20220108-215905_Kia Connect.jpg
Videní:	903
Veľkosť:45,4 KB
ID:	81185

      Teraz to nabijam z domacej 2,1kWh nabijacky od vyrobcu, panel vodica spokojny, ledky blikaju, stredovy neukazuje nic, appka tvrdi, ze nenabijam.


      Nahodou niekto nieco podobne nezazil? Je to 2021 eNiro Gold, lebo do Platinum sa moje 2 metre kvoli stresnemu oknu neposkladali.

      Komentár


      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Ahoj, vitaj a prajem vela štastných kilometrov. Skus odpojit bateriu 12V na 15 min, sice sa všetko vymaže ale asi je bloknutý infotaiment. potom si aktualzuj infotaiment cez stranku https://update.kia.com/EU/E1/Main, pokiaľ ho nemáš aktualizovaný, daj vedieť ako si dopadol.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Vitaj. Len drobnost: nabijas sa vykonom - kW. kWh je kapacita baterie a spotreba.
        O tom, preco v zime nedosahujes max. vykon je tu toho popisaneho dost. Jednoducho mas studenu baterku.

        Platinum davaju standard s presklennou strechou? Mal si nejaku vyhodnu cenu, vzhladom na novsiu EV6 ?

      • demo
        demo komentoval
        Upraviť komentár
        Vedľa volume knoflíka je malá dierka a v nej je reset, treba ho stlačiť napríklad perom.
        Naposledy upravené demo; 10-01-2022, 08:50.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        V rozsahu 0-53% SOC je 44kW pri teplote baterky 5-14°C, 55kW pri 15-24°C. Pre 77kW potrebujes 25°C.
        Ak chceš vidieť 77kW, treba nabíjať z nuly, potom bude nachvíľu. Alebo dobre zahriať baterku, viď ako tu..
        https://teslaclub.sk/node/13193?p=80840#post80840

      • Karol-eNiro
        Karol-eNiro komentoval
        Upraviť komentár
        Dakujem vsetkym, vyriesil to Reset :-)
    • Rafo
      Member
      • Nov 2019
      • 68

      https://www.kiaevforums.com/threads/...r-handles.666/

      Komentár

      • cetan
        Junior Member
        • Jun 2020
        • 28
        •      

        Neviem ci to tu uz bol tento clanok.
        zaujala ma veta:
        The battery modules sit above cooling plates that channel the same type of water and glycol mix that is used for cooling conventional gasoline engines except the heat emitted from batteries is not normally as intense.
        Hyundai's new 2019 Kona Electric, with its 64 kWh battery and an EPA-rated 258 miles of range, has gotten many positive initial reviews but until now we haven't known much about some important aspects of its internal powertrain design. We knew the basic size, shape, and layout of the pack. We were pretty sure the…

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          2018 .. to este nevynasli EV nevodivy coolant za 3 kila :-)
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        Auto už je v servise.
        • Kto vám robil diagnostiku? Ja.. Tak už len prevaľoval očami :-)
        • Podarilo sa zobrať technika na krátku jazdu. Ak mu "diagnostika nevypíše chybu aku", čo samozrejme nevypísala.
        • "Však máte vybitú baterku" 7%... Na diaľnici to robí pri väčšej záťaži vo vyšších percentách.
        • Tak sme si spravili kolečko Cesta na Senec a spať po Starej Vajnorskej. Postupne išiel pod výkonom (60-70kmh) článok na 2.5V.
        • Starú Vajnorskú sme išli od polovice, 15kmh za hod, po pár desiatkach metrov ako skončilo. Muselo sa off on.. Posledné metre boli LTT.
        • Auto si zatiaľ zobrali. Dúfam, že tam nebude dlho stáť.
        Auto sa chová v zime na diaľnici tak, že od 20% percentá veľmi rýchlo padajú. Niekedy preskočia 2% dole naraz.
        Príklad Trnava - Senec 23km som posledne prešiel na 20%. Pri 7-8% auto pri 2.5 na článok obmedzilo výkon na 1.5kW (30-40kmh) a koniec.
        Pri dobrom aute by sa s tým dalo prejsť 50km.

        PS: v prílohe sú PDF s grafmi, ak by vás zaujímalo ako sa to správa. Ostatné články sa všetky pekne držia (2 z grafov majú zaznamenaných všetkých 98ks).

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	bad_cell.jpg Videní:	0 Veľkosť:75,5 KB ID:	81272
        Pripojené súbory
        Naposledy upravené nick81; 11-01-2022, 20:22.

        Komentár

        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          Ak máte reálny problém s # Coldgate - pomalým nabíjaním v zime na DC, chodte prosím na servis a reklamujte to tam - písomne. Kamarát takto reklamoval jeho Niro, povedali mu, že odpoveď stále nie je ale vidia tam podobný podnet z PK (ja) ... Asi to treba mať písomne a spraviť plošne tlak, inak sa veci nepohnú.
          Ak sa vás to netýka, samozrejme nereklamujte.

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Co je pomale nabijanie na DC? Uz som mal aj take ze mi nabijalo 8-9kw, rano po mrazivej noci bez predoslej jazdy, resp. 5km k nabke a este som mal aj relativne vysoke SOC tusim 80%. To sa asi nerata, ci?
            Tiez som si vsimol ze po jazde mi zacne v mraze nabijat normalne 45kw, ale uz pri SOC 70+% pada na 20-25kw (v lete okolo 35kw), zeby to bolo ochladenim baterie pri mraze aj pocas nabijania? Som myslel ze nabijanim sa udrzi tepla pre max nabijaci vykon...
            Sorry ze tu pisem ked nemam Niro, ale vseobecne ma to zaujima.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Pomale - vyrazne pomalsie ako sa slubuje. Ono to trva celu zimu, tym ze si niro chladi aj v zime baterku cez LTR, tak je to problem skoro kazdeho DC nabijania ak sa neleti ku danej teplote vonku dostatocne rychlo. Samozrejme vyssie stupne coldgate su problematicke, kedy auto nabija neumerne dlho, aj voci priamej konkurencii ako je ID3. Napr. s dango sme prisli na Ionity, ID3 malo 19-20C baterku a hned tam pustilo bez problemu 100kW.
            Co pises ty, mozes mat aj rapid gate. Napr. ak si videl moj clanok s EQS, vsetky tie dalsie (2 a viac) nabijania trpeli skor rapid gate ako coldgate.

            Pomale po 80% je uz jedno, jedna sa hlavne o zakladnu cas. Ak ti vyrobca pise 10-80% za 50 min, nemoze to byt celu zimu 1:20 hod..
            Moze nemoze... Ak ste s tym ok tak moze, len mne to robi problem kazde jedno nabijanie, tym ze nemam AC/DC nedaleko domu.
            Mas zaznamenane krivky, vies si ich porovnat, leto vs zima?
        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          Pôvodne zverejnené od Wilo
          Realita slovenskych servisov.
          Servis je zatiaľ dosť ústretový. Že stiahli ešte potrebné dáta a riešia to cez import s Kóreou. Zatiaľ si mám prísť auto zobrať.
          Naposledy upravené nick81; 11-01-2022, 15:19.

          Komentár


          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Podla mna dostanes novu bateriu.
        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          Pôvodne zverejnené od Wilo
          Vsetci nadavaju na Tesla servis, ale ani pri dinosauroch nie je ta trava zial zelensia.

          Nadavame na Tesla servis ale nie na kvalitu ako skor na dostupnost. Lebo cakat na termin opravy mesiac a viac, ked je auto takmer nepojazdne, je proste prilis dlho na to, ze auto som kupil za 100'000 EUR.
          Ze to bude s kvalitou servisu u dinosaurov velky problem je nad slnko jasnejsie. Sikovny elektronici (lebo mechanikov maju dost) na stromoch nerastu a z automechanika neurobis odbornika na elektroniku. Ten clovek musi byt od zaciatku (ucnovky alebo strednej skoly) elektronik.

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            ...a hlavne musi chciet. Ale ak je jeho zivotna filozofia Golf IV TDi tak tazko nieco zmenis, resp. ich zamestnavatel.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Kvalita, dostupnost, v com je rozdiel? Ked mas posahane auto, a ked ti ho bude nevedia opravit alebo vedia ale nedostanes termin, tak je konecny vysledok taky isty. Auto ti stoji na dielni alebo na dvore a ty chodis taxikom akurat, ze v tom druhom pripade mas nejaku viziu, ze raz termin dostanes. Sice to nie je uplne zivotna otazka od ktorej zavisi vyuzitelnost auta, ale ako dlho uz riesis opravu klimy?

            Dobry servis bol problemom odjakziva, a mam taky pocit, ze aj vzdy bude nove auta to este zhorsili lebo ano, nie kazdy sa rozumie do elektriky. Ale aj ked sa bude rozumiet, stale to bude loteria podobne ako doteraz pri klasickych servisoch. Kazdy schopny mechanik co za nieco stoji ide bud na zapad alebo si otvori vlastnu dielnu.
        • tibor j.
          Junior Member
          • May 2021
          • 8

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	chrome_hpmU05lmbu.jpg
Videní:	710
Veľkosť:199,6 KB
ID:	82512 Mate nejake tipy na cestu do Talianska (Bibione)? Bude to moja prva velka trasa mimo SK.

          Jazdim na Kia Niro 64kWh
          Mam ZSE a GreenWay kartu (appky nepouzivam) na nabojanie ale ziadne predplatene programi - iba na nudzove nabijanie v meste

          Zastavky som si vytvoril cez abetterrouteplanner - ziadne zlozite nastavovanie, cisto vygenerovane start->ciel+ cas na jedlo (to su tie 30 minutove zastavky, tak na jednej z nich by sme si dali ranajky). Preferujem cestu cez Rakusko (vid priloha), ale nebranim sa aj inym odporucenym trasam.

          Mate nejake spolahlivejsie/overene miesta kde nabijat (s rodinou)?
          Viem nabijat pomocou kariet ktore mam, alebo je vyhodnejsie si zabezpecit nejaku inu?

          Ak s to tu niekde uz riesilo kludne postnite link

          Komentár


          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            My sme išli túto trasu do Turína. Do týchto miest išiel s Niro aj Rafo min leto. Niro má fajn dojazd, tak si doma nabi pred cestou na max čo môžeš.

            ZSE/GW ti stačí. Ak máš GW MAX môžeš nabíjať na AT Smatrics (účtovalo nám min rok 0,29e/kwh). Nabíjali pri Grazi na ich UFC hube. Ak nemáš, ZSE roaming po Ionity. Neprekroč hodinu, nech zbytočne neplatíš ďalších 25 eur/ hod. Ak ti ABRP povie 36 min, natiahni to ku tej hodine aby to stalo za tých 25e/hod.

            Pre pohodlie vždy UFC huby, aby si sa vyhol kolíziam. A hlavne väčšinou tam je vždy nejaká prevádzka (wc, pumpa, reštiky, mcdonald a pod.). Ideálne pri ceste, nech nemusíš robiť zachádzky.

            Táto časť IT je dosť diera. Pár 50kW stojanov, v lete dosť z nich malo výpadok - podľa plugshare. Navyše GW má takmer nulové pokrytie IT, ZSE veľmi riedke.. Príp. si nabi na konci AT a v cieli na AC. Príp. IT si pozri podľa ZSE drive. Vždy si over cez apku či je stojan ONLINE (treba si nan kliknúť a pozrieť konektory a ich stav), ideálne aby si mal v dojazde aj nejakú zálohu. Ak by bol pokazený ťaháš na zálohu.

            Ak ti môžem poradiť zriaď si do zálohy od Kia kiacharge.com. Ja si platím 4e/mes paušál. Aj bez pauš. dostaneš prístup ku viac nabkám ako ti dá ZSE. Ale po prihlásení si vždy pozri ceny. Časť v zahraničí má akceptovateľné ceny, ale časť sú dobré pálky..Napr. AT smatrics za 45,60 €/h, či nabka v IT (0,49 € za nabíjaciu reláciu + 0,38 €/kWh (účtované na Wh) + 28,68 €/h. Príp. to použí na AC dobitie. Mám to len ako zálohu, ja si tam ešte platím 13e/mes Ionity a to mám za 0,29e/kwh.. Zahraničie preto skáčem len po Ionity (v abrp si dám filter na Ionity).

            Alternatívne apka pre Taliansko ENELX. Nám neišla v lete aktivovať. Ale mal som čip Plugsurfing a ten tam mal rovnakú cenu ako ENEL apka (0,5e/kwh).
            Namiešať si to vieš podľa toho čo máš vyhodné, hlavne sa nezahrab v čipoch/apkách. Aby si mal minimálnu réžiu.
            Tu je inak blog z našej cesty https://www.mojelektromobil.sk/na-ot...a-e-niro-blog/

          • Pepo096
            Pepo096 komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 tych 25e/hod. pri ZSE roamingu nie je na jedno nabitie, kludne mozes nabijat 3x po 20min a zaplatis 25e.
            Minuly tyzden som toto riesil cez infolinku, ked som potreboval nabijat v cechach. Ale potvrdit to budem vediet na konci mesiaca, ked pride faktura

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Pepo096 Daj vedieť potom. Inak v Turíne sme prepískli pár min. hodinu účtovali cez ZSE nám 18e/hod. Vo Švedsku sme prepískli pár min a 2x25eur. Majú tam nejaké anomálie. V spotrebe na webe/apke máš čo?

            IT*DUF*EM0040 Torino 4.9.2021 1 h 5 min 54,75 kWh Cena 18,00 €
            IONITY Hudiksvall 4.10.2021 1 h 9 min 52,29 kWh Cena 50,00 €

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Pepo096 ja viem tak, ze je to kazda zacata hodina, ved aj Lubos to spomina. Mojmu bratovi to tiez stiahlo 2x pri dvoch nabijaniach vramci dna. Ich infolinke never ani to, ze funguju pre ZSE.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            milan84 Ja som počas 1 dňa viac nabíjaní nemal. Ale hovoríš, že tvojmu bratovi hej. Ono je to logické, mnohé roaming stanice sú na kWh pre nich drahšie ako 25e/hod. Rátajú s nejakým priemerom, niekto nabije menej, niekto viac.

          • Pepo096
            Pepo096 komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 ..apka, ani web mi v spotrebe neukazuju tieto nabijania
            milan84 ..prvykrat som nabijal cca 20min, aby som dosiel na SCH, ale potreboval som cestou na wcko a nieco zjest a bola tam dalsia nabijacka, tak som to chcel vyuzit. Nebol som si isty, tak som volal a tvrdili mi, ze to moze byt viac nabijani spolu do 60min. za 25e.
            Kazdopadne sa to ukaze na konci mesiaca, dam vediet.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Pepo096 Ale to viac nabijani v ramci jednej hodiny (zacnem o 14:00 prerusim o 14:20 presuniem sa na inu a mozem este nabit trebars od 14:40 do 15:00 za jednych 25e_, alebo mozem postupne vycerpat 60min v priebehu dna trebars aj 4x po 15min?

          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            Taur tu je uryvok z obchodnych podmienok ZSE: "3.35 Využívanie Roamingových služieb v rámci Zahraničného roamingu je možné aktiváciou 60-minútového balíčka sprístupnenia nabíjacích staníc Roamingového partnera. 60-minútový balíček sprístupnenia nabíjacích staníc Roamingového partnera je aktivovaný identifikáciou Zákazníka na nabíjacej stanici Roamingového partnera prostredníctvom Nabíjacej karty. Platnosť 60-minútového balíčka sprístupnenia nabíjacích staníc Roamingového partnera je 60 minút od momentu jeho aktivácie na nabíjacej stanici."

            Takze akonahle spustis nabijanie, zacne sa odpocet 60 minut. Kludne mozes nabijat iba 15 - 20 minut, ale cielom by malo byt co najvacsie mnozstvo prijatych kWh, aby cena za jednu kWh bola prijatelna. Z rozmiestnenia IONITY nabijaciek je velmi malo pravdepodobne, ze v blizkom okuhu sa najde nejaka ina lokalita, kam by sa dalo dojst a stihnut este par minut v ramci tej plynucej 60-minutovky.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Takze by to chcelo I5/EV6 s 300kwh bat, to by vysiel 1kwh na 0,10e.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Nezabudaj zeak tam ides cez zimu tak mas coldgate Auto ti bude nabijat max 53kW. Tak sa na ro priprav z casoveho i financneho pohladu.

          • tibor j.
            tibor j. komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg cestu planujem v lete absolvovat

          • tibor j.
            tibor j. komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 urcite pozriem

          • tibor j.
            tibor j. komentoval
            Upraviť komentár
            teraz som cital clanok o powerpass od skody. Zvazoval som Kia Charge kartu ale aj ten Powerpass vyzera dobre z pohladu cloveka, ktory si raz do roka niekam vyjde za hranice a nemusi preberat karty na nabijanie kde cim aktivovat stojan

          • Rafo
            Rafo komentoval
            Upraviť komentár
            Nabijam vzdy v Grazi 1x a potom v Lignano sabiodoro vedla bibione.v portogruaro je ionity

          • Jaroslav Bošela
            Jaroslav Bošela komentoval
            Upraviť komentár
            Ahoj ja ked so isiel do Rakuska som navstivil po ceste rakusky Lidl. Nabijanie zadarmo. Treba pozriet ich stranku. Tam maju napisane kde maju nabijacky. Neviem najst kde som si tu stranku ulozil. Som zo seba nestastny. Pozri na nete. Viem ze Rakusania to maju napisane

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Toto?
            https://www.lidl.de/c/echarge-app/s10007751

            vedla...to je nemecko
            Naposledy upravené jux; 31-03-2022, 18:34.

          • SKolja
            SKolja komentoval
            Upraviť komentár
            Lidl v AT mapu nabijacich stanic nema, ale da sa vyhladavat na mape z aktivovanym filtrom na nabijacie stanice tuna:
            https://kundenservice.lidl.at/SelfSe...destationen-an
            P.S.: je ich relativne malo (zacali stavat asi pred 4 rokmi pri novych filialkach) a su dost vyuzivane, je to jedna z mala moznosti v Rakusku ako nabijat zadarmo.
            Tuna je aktualny zoznam:
            1
            Davidgasse 47, 1100 Wien
            2
            Leberstraße 58, 1110 Wien
            3
            Laxenburger Straße 151A, 1100 Wien
            4
            Sagedergasse 44, 1120 Wien
            5
            Quadenstraße 33, 1220 Wien
            6
            Breitenfurter Straße 351, 1230 Wien
            7
            Linzer Straße 463, 1140 Wien
            8
            Wiener Straße 77, 2514 Traiskirchen
            9
            Mitschastraße 35a, 2130 Mistelbach
            10
            Stadionstraße 44, 2700 Wiener Neustadt
            11
            Hermann-Gmeiner-Gasse 1, 3100 St. Pölten
            12
            Eisenstädter Straße 2, 7350 Oberpullendorf
            13
            Zeiselgraben 2, 3250 Wieselburg
            14
            Bahnhofstraße 1, 3370 Ybbs an der Donau
            15
            Bachgasse 4b, 8605 Kapfenberg
            16
            Hartberger Straße 23, 8200 Gleisdorf
            17
            Kärntner Straße 315, 8700 Leoben
            18
            Westbahnstraße 76, 4300 St. Valentin
            19
            Linzer Straße 71, 4310 Mauthausen
            20
            Weinzöttlstraße 8, 8045 Graz
            21
            Handelsring 2, 4481 Asten
            22
            Linzerberg 21, 4209 Engerwitzdorf
            23
            Eisenstraße 44, 4400 Steyr
            24
            Lagerhausstraße 19, 4522 Sierning
            25
            Landwiedstraße 125, 4020 Linz
            Naposledy upravené SKolja; 01-04-2022, 07:49.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ano to som nasiel, ale treba tam davat mesta... Ako si vypisal vsetky naraz?

          • SKolja
            SKolja komentoval
            Upraviť komentár
            jux iba som si zadal Vieden a nastavil som filter na nabijacky. Potom som Vieden zmazal a filter ostal aktivny a dalo mi to cely list :-)
        • EV_Future
          Member
          • Mar 2018
          • 74
          •      

          Dnes som bol s e-Nirom na 3. prehliadke (po 45-tisic km) a ziadna vymena kvapaliny sa nekonala, takze servis vysiel len na nieco cez 100 EUR (menil sa iba pelovy filter). Ani som sa na tu kvapalinu nepytal, nahodou by ju este dodatocne vymenili a zauctovali Mal niekto uz podobnu skusenost, ze mu tiez nemenili?

          Komentár


          • Rafo
            Rafo komentoval
            Upraviť komentár
            Ani mne nemenili kvapalinu

          • Miron
            Miron komentoval
            Upraviť komentár
            Mne kvapalinu vymenili aby auto nehádzalo hlášku (ževraj) ale nič si za to neúčtovali, pretože zistili, že to nie je potrebné.
        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 439
          •   

          Ahojte len info o 3. prehliadke:

          Prehliadka po 36 mesiacoch............... 65 EUR
          Kontrola karoserie .............................. 19,50 EUR
          Čistiace prostriedky ............................ 4,17 EUR

          Nakolko ho predavama chcem aby bolo v dobrom stave:

          Geometria ........................ 50 EUR
          Vymena pneu .................. 45,83 EUR

          ZIADNA VYMENA CHLADIACEJ KVAPALINY BATERIE.

          KONTROLUJE SA CHLADIACA motora a invertora.

          Komentár


          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Za koľko ho ideš predať?
        • Jaroslav Bošela
          Junior Member
          • Nov 2021
          • 15
          •   

          Chlapi a nemate nahodou prejdenu cestu zo Zvolena do Krakowa? Ak nie tak za tyzden napisem….

          Komentár


          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            ZV-Krakow nie, len viac krát Žilina - Katowice - Varšava - Suwalki. Nabíjanie potrebuješ vedieť?
        • Jaroslav Bošela
          Junior Member
          • Nov 2021
          • 15
          •   

          Ano take nieco. Kukal som ze nabijacka je pred Krakowom pri mojom oblubenom KFC. Ale isiel by som pozriet aj nejake nabijacky zdarma ak by na okoli boli. Dakujem

          Komentár


          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Free si ľahko pozrieš cez Chargemap alebo Plugshare - v oboch filtre na bezplatné. Vyzerá to tam na 2 kauflandy s free ccs.
            Platené si nechaj v zálohe - Greenway, alebo si nainštaluj Orlen charge a priraď kartu. https://www.orlen.pl/en/for-you/mobile-apps/orlen
        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          Vizualizácia diagnostiky ako sa staré e-Niro chová pri 8000km tripe v mid-temp pásme.

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ako to dopadlo s tym ciastocne vadnym clankom v tvojom E-Nire? Ak ten ciastocne vadny clanok este mas v aute, napis, ako sa sprava a ci ma vplyv na pouzivanie auta, resp. ci sa k nemu musis nejak extra spravat?
        Pracuje...
        X