Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Ja si myslím že nová verzia FW riadiacej jednotky baterie a problém s vytekajúcim elektrolytom člankov baterie sú dva samostatné problémy, ktoré nesúvisia.

    Predpokladám, že ak je informácia v zvolávačke ohľadom špičiek a následne zhoreného odporu pravdivá, tak ide o problém “zastavenie vozidla- chyba elektrosystému” čo sa už na fórach pretriasa min od apríla 2020. Objavili sa aj indície, že problém sa inicioval DC nabíjanim. Chyba sa objavoval už po niekoľko 100 km ale aj po niekoľko tisíc km. Nepríjemné pre postihnutých bolo, že oprava vyžadovala demontáž HV baterie a výmenu riadiacej jednotky na čo ešte v servisoch nemali vyškolených ľudí a náradie. Preto termíny boli až niekoľko mesačné.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    doteraz som sa k tomuto nejak nevyjadroval, ale myslite, ze je OK takyto produkt, ktory sa vyrabal par mesiacov, mal to byt len upgrade starsej verzie a ma uz zvolavacky o.i. kvoli baterii? A pritom realne hrozi problem, nie je to len kontrola. Celkom pruser, nie?
    Co ti sudruhovia "uspěchali" vývoj ?

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Doplňujem dôležitú informáciu k zvolávačke ohľadom HV baterié, viď môj príspevok vyššie.
    Údajne sa to týka všetkých modelov trojičiek a údajne ide o vozidlá, ktoré boli vyrobené v máji až júni 2020, pravdepodobne len niektorých VIN.
    Naposledy upravené palo47; 08-01-2021, 16:10.

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    Uff závažná chyba, už len mat dobrú poistku...

  • palo47
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Notification_A12_01792_20_en.jpg
Videní:	1509
Veľkosť:80,7 KB
ID:	66638 K zvolávacej akcii Seat 93J4 prikladám originál EU dokument.
    Obávam sa, že keďže trojičky sa vyrábajú na jednej linke, tak to môže platiť aj pre e-up a citygo
    . Ak sú tu ľudia, ktorí majú interné informácie z VW Ba tak tí by mohli k tomu možno vedieť podrobnosti
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené palo47; 08-01-2021, 15:53.

    Pridajte komentár:


  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som to zistil na jednom fóre a VW servis mi potvrdil, že táto zvolávacia akcia platí aj pre moj e-up (2kt 2020).
    Prebieha však aj iná zvolávacia akcia na trojičky - 93J4 (číslo platí pre Seat Mii)
    . Tam ide o výmenu celej HV batérie. Niektoré články sú netesné a unikajúci elektrolyt môže spôsobiť teplotne preťaženie vnútra batérie čo zvyšuje riziko požiaru.

  • Ivo Redaj
    komentoval k 's odpoveď
    rovno tu navstevu vyuzijem, kedze som zistil, ze nefunguje vyhrievanie soferovej sedacky... Taka slaba zima, ze som na to prisiel az nedavno

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    Majú pomalí internet kvôli ochrane údajov sa pripájajú cez modem do WV a používajú BBsku spred 20 rokov 😀

  • Raza
    odpovedal
    Na citigo iv mi to robili v pondelok a trvalo to hodinu

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    prvu hodinu a pol zistuju, co je to eUP a ako sa to robi

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    na IDcku nahravaju novy soft 7 hodin

  • Ivo Redaj
    odpovedal
    Ahojte, dnes mi prišiel "povolávací rozkaz" do servisu 😁 servisné opatrenie 9717, Aktualizácia riadiacej jednotky.
    Vraj 2hod... Čo chcú aktualizovať 2h?

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    A Tvoj Leaf má 3 alebo 6kW nabku ? Lebo ak len 3, tak aj 2,3 môže mat potrebu chladiť a pri 6 je to len tretina dimenzovaného výkonu, čo netreba chladiť.

    Už vidím v profile máš 3 - tak možno to je dôvod.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ja som si praveze na Leafe v lete a nabijani 10A kablom vsimol viackrat velmi slaby zvuk od motora-nejaky ventilator, nieco co asi chladilo elektroniku. Vzdy som to postrehol len v garazi, ked bola zatvorena a vsade ticho.

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som stanovil meraním podiel energie, ktorá reálne prešla cez vstupné svorky kompletného AKU packu k energii, ktoré sa odobrala z energerickej siete.

    Za energiu ktorá šla do batérie ručím (OBD parameter mám overený). Merač energie je verifikovaný (pre sinus prúd - ohmická záťaž). Kúrenie určite nešlo, -dodatočne som kontroloval chovanie We Connect po opakovanom pripojení nabíjacieho kábla. Kontroloval som aj čisla odpočtov meračov a stavov OBD (mám sfotené ich displeje), všetko sedí.

    Ale stále sa mi nechce veriť, že počas 3 hod nabíjania niečo v aute odoberalo výkon cca 1 kW: (ak účinnosť vlastného meniča AC/DC s reguláciou prúdu = AC nabíjačka, odhadujem na 92%).
    Wall box je absolútne mimo hru, sú v ňom len prepojené výkonové drôty z konektora na energetickú sieť

    Samozrejme je tu ešte vlastná účinnosť Li,Pol článkov (pomer dodanej energie z def SoC na definované SoC a energie ktorú dodá do záťaze pri opačnom prechode SoC. Pre nepoužité NMC články a 25 deg C uvádza hodnoverný zdroj účinnosť cca 97%.(určité iný model ako LG Chem e61 v e-up). Ale to zo zmeranou účinnosťou NESÚVISÍ., je to za meranými svorkami.

    Pri nasledujúcom nabíjaní budem všetko omnoho dôkladnejšie kontrolovať a monitorovať cez OBD a aj priamo čo sa mi bude dať. Asi som nemal toto moje prvé meranie s 7 kW nabíjaním vôbec zverejňovať a mal som meranie viackrát zopakovať.

    V skutočnosti však o nič nejde, nijak ma netankuje, že zaplatím za nabíjanie o 20% viac ako bol odhad. Len ma baví zisťovať ako sa veci majú. .
    Naposledy upravené palo47; 22-12-2020, 18:22.
Pracuje...