Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Podla wiki Tiguan je C, cili o 2 kategorie vyssie. Up nieje primarne urceny na dialnice, ale je miniauto na mestske pobehovanie, tak to nieje fer porovnanie.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Tiguan je tiez segment A? Ci hrusku s jablkom porovnavas?

  • palo47
    odpovedal
    Ja som síce najazdil s e-up len 2500 km a po R1 len cca 250 km ale to ticho pri vysších rýchlostiach nie je nič moc. Slabé odhlučnenie od pneu a od aerodynamického hluku (závisí od typu asfaltu). Voči starému Tiguánu TDI 2.0 je to od 110 km/h možno aj hlučnejšie (na 6 stupeň ustálená rýchlosť)

    Pridajte komentár:


  • palo47
    odpovedal
    Tak na Škoda Connect to sedi. Ja mám na Apple WeConnect prehodenú spotrebu motora a vyslednú spotrebu (po pripočítaní klimatizácie a odčítaní rekuperácie). Keď som to reklamoval na VW Support tak tvrdili, že je to v poriadku.
    za takúto sluzbu chce VW po troch rokoch 100 €/rok.
    Aj teraz mi napr ukazuje vytrvale pozíciu e-up pri dome dome, hoci je s ním manželka už dve hodiny cca 4 km od domu.
    VW hrozne podcenil vývoj SW a teraz na ňom krváca (iD3, nový Golf ).

    inak ale maximálna spokojnosť, už som nabehal 2500 km. Čo ma prekvapilo je výkon. Napr na Donovaly v trojprúdke pred Hanesmi to vydá 110 km/h a ešte by zrýchlilo keby nie obec. Ale je to jednoznačne mestké auto, sedieť v ňom viac ako hodinu je už pre mňa dosť obťažujúce, mohli si dať viac záležať na sedadlách.

    Pridajte komentár:


  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Ak si dobre spominam tak pri cca 115 to bolo 15kWh/100km na R1.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Prečo nie, veď je to normálne schopné auto. Ak bude medzi ZV a KE nejaká DC, tak to bude pohoda, na Budči/ZV sa dobije len max.speed pásme. Akú má eUp spotrebu na diaľnici napr. pri 110/120?

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    To ano. A nepopieram ze sa moje priority s vekom zmenia Ale aktualne ocenujem aj prednosti EV aj krasu starej poctivej mechaniky a nepovazujem ani jedno za zle

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Neboj nic aj ty budes raz dedo . Ani nemusis byt stary ....

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    ja tomu rozumiem tak ze 13.6 je spotreba samotneho auta pri jazde + 1.3 bola klimatizacia co je dokopy 14.9 ale 4.7 bola rekuperacia cize ubudlo z baterky 10.2.

  • palo47
    odpovedal
    Ano, vďaka. Je to dosť iné ako na e-up WeConnect.
    Čo je spotreba elektriny 13,6 a čo 11,2 kWh?
    Naposledy upravené palo47; 09-06-2020, 13:59.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Nemusi vobec revat “ako jeble” a obtazovat okolie. Prave preto ocenujem Taycan ze ma vnutri zvuk pre nadsencov a vonku nikoho nerusi.

    Ako hovorim. Nie kazdy oceni krasu mechanickeho zvuku (teraz nehovorim o Taycane). Vy “stari dedulovia” (bez urazky) uz urcite ocenite pokoj a poznam x dalsich ludi co si uzivaju ticho. Ja patrim k tym co radi pocuju zvuk sania a zavyjanie kompresoru. Zvuk turba nemusim rovnako ako fejkove vyfuky a tiez posahanych motorkarov co to vypeckuju na medzi domami. Ale mechanika ma svoje caro ked citis kazdy pohyb suciastky. A do zabudnutia to urcite nepojde. Trh s veteranmi a autami z 90. rokov je aktualne zivsi ako kedykolvek v minulosti. Prave kvoli absencii elektroniky a puristickemu pocitu.

  • E-Up!
    odpovedal
    BEVirgin

    V tak malom aute ako je e-up! bude asi málokto jazdiť trasu BA-KE, aj keď úprimne to nie je nemožné. Pred e-upom som jazdil práve takýmto dieslom a netúžim sa vrátiť, to ticho je k nezaplateniu.

    Pridajte komentár:


  • Catchcash
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od palo47
    Po otvorení položky “Údaje jazdy” pošli “Rekuperácia” , “Spotreba” a “Vedľajšia spotreba”
    A ešte z displeja auta priemerú spotrebu za poslednú jazdu.
    Skúsím po rovnať vzájomné vzťahy na Škoda Connect a predpokladám že máš Android mobil.
    neviem ci som ti rozumel co vsetko si chcel tak posielam aspon toto. Ak nieco ine este chces vediet tak mi posli screenshot toho co chces aby sme si rozumeli

    A ano, mam android.
    Pripojené súbory

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Nechápem, prečo by malo parádne auto revať ako jebnuté pri zrýchľovaní. Kto chce nech si to pustí dovnútra aj na 100 dB ale mne to vadí rovnako ako smrad z výfuku. A najviac ma serú vytúnení motorkári.

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Chyba je asi len v Apple WeConnect.
    Daj vedieť prosim z hlavnej obrazovky v riadku položky “Údaje jazdy” spotrebu.

    Po otvorení položky “Údaje jazdy” pošli “Rekuperácia” , “Spotreba” a “Vedľajšia spotreba”
    A ešte z displeja auta priemerú spotrebu za poslednú jazdu.
    Skúsím po rovnať vzájomné vzťahy na Škoda Connect a predpokladám že máš Android mobil.
    Naposledy upravené palo47; 09-06-2020, 12:05.
Pracuje...