Volkswagen e-up!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ahojte, riešil niekto kryt pod motor? Menil som cez víkend kolesá a zistil som, že pod motorom nie je žiadny kryt. Sú tam ale montážne otvory. Nemá niekto skúsenosť či pasuje kryt z klasického UPu ? -
Máte pravgu až na to, že je tam aj zvukový signál ten by mohol človeka možno prebudiť. Line assist nie je autonómne riadenie, nesmie robiť viac ako robí. Ale istá pomôcka to v niektorých prípadoch môže byť. Naviac ak je systém tak nedokonalý ako v e-up/ citygo tak ak by fungoval dlhšie tak by to mohlo byť aj skutočne nebezpečné.
NCAP myslím neskúma funkciu asistenčných systémov, len ich prítomnosť čo zohľadní pri finálnálnom hodnotení.
Američania (AAA) testovali cca 10 rôznych vozidiel v reálnej premávke a vyšlo im, ze robia v priemere chybu každých 13 km. Preto na súčasné asistenčne systémy by sa človek nemal nikdy vedome spoliehať mali by zasiahnuť len keď človek niečo prehliadne alebo zle odhadne. Ale je to v podstate len marketingNaposledy upravené palo47; 17-08-2020, 19:35. -
Line asistent sa po chvíli "pasivity" (keď chvíľu nevivíjam na volant žiadnu silu) vypne sám. Akurát upozorní že: Převezměte řízení, a vypne sa. Zmizne aj kontrolka a asistent nefunguje. Aká to je bezpečnosť keď sa fakt niečo stane a on sa na mňa s prepáčením vykašle. Keď to nepotrebujem tak ťahá volant a keď by som náhodou odpadol tak len zapípa a vypne sa. Toto im ako zase cez NCAP mohlo prejsť... -
Line assist sa uživatelsky nedá vypnúť, aktivuje sa vždy pri prektočení 60 km/h. Dá sa deaktivovať prestavením parameru v riadiacej jednotke. Potom je deaktivovaný , t.j. uživateľ si ho už nemôže zapnúť a vždy pri zapnutí zapalovania aito upozorní, že line asist je neaktívny.
Nevidím problém, ak mi line asist vadí (v ostrejších zatačkách volí inú stopu a tahá volantom), tak si ho manuálne vypnúť. Efektívnosť je poslabšia ale ak by v noci človek dostal na dialnici mikrospánok je istá šanca, že pomôže.Pridajte komentár:
-
Tak po x mesiacov som konecne prisiel preco moj e-up zahadne stoji. A bola to cierna strecha z paketu design. az mi rozum stoji ze koli tomuto. posledne 3 mesiace praktcky kazdy druhy tyzden volam predajcovi. samozrjeme ze som to zrusil, aspon nebude tak prazit na hlavu.Pridajte komentár:
-
Cez We Connect sa teplota dá nastaviť pre ovládanie chladenia/vykurovania na diaľku.
Ano, 22stupnov je prednastavené. Po zapnutí auta sa vždy nastaví táto hodnota. Ale pamätá si poslednú intentenzitu klimatizácie. Keď bol pri vypnutí 2. stupeň zo 7mich, tak sa tak aj zapne.
Toto nastavenie sa dá zmeniť cez OBD.
Veľa ľudí sa na to sťažuje, osobne mi to ale nejak nevadí - v lete pri 22 chladí v zime by mal už zohrievať, tak mi to zatiaľ problém nerobí.
Ale line asistenta by som zmenil, nech je po štarte vypnutý a zapnem si ho sám, napríklad na diaľnici. -
Ďakujem za priania, poteší :-)
Objednal som hneď po potvrdení dotácie. Tuším 21.12.2020.
Už ich veľa s uvádzaciou zľavou od VW nezostalo. Tuším ich bolo pre SR 50.
Mne to stihli dodať pred odstavkou, tak hádam tvôj nebude ďaleko od výroby.
Este info ohľadom We Connect aplikácie, možno niekomu pomôže:
Pri registrácii car net služby mi stále vyhadzovalo chybu, že registrácia je neúspešná.
Pre eUP je potrebné zaregistrovať eSIM, moja nebola. Da sa o to požiadať cez zákaznícku podporu a až potom sa dá aktivovať služba.
Tak teraz sa už dá vychladiť auto na parkovisku na diaľku ;-).
Apka je ozaj dohre spravená. Verím, že časom pribudnú ďalšie možnosti.
Inak maps+more ani veľmi nevyužívam, stačí mi automatické spustenie prehrávania hudby a ovládanie cez volant. Zobrazenie údajov na pristrojovke mi postačuje. -
Ahojte,
Tiež sa pridávam do skupiny spokojných majiteľov e-UPu
V Prešove už ich behá zopár, v tejto várke došli 3 kusy (všetky červené). Mám pocit, že ich je zatiaľ viac ako city go e iv :-).
Na každodenné jazdenie do prace super, dobíjam každý deň medzi 50-90%. Na to zatiaľ stačí aj dodávana nabíjačka na 230V/10A.
Na auto som práve kúpil gumy na 16” elektrónoch od jedného city go e iv kolegu, tak ak by niekto mal záujem o povodne 15” pneu michellin, predám za dobrú cenu. Povodne elektrony chcem použiť na zimu.Pridajte komentár:
-
dango typ1/typ2 vyberas kliknutim... linka ta vzdy posle na verziu s typ1.
Pridajte komentár: