Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • stopo
    komentoval k 's odpoveď
    akurat ze riesenie nie je to len tak vypnut a clovek ktory napr dostane infarkt tak ho to posle rovno mimo cestu, ked to uz ma elektronicky regulovane brzdy, preco auto radsej nezacne brzdit? namiesto toho rovno vypne system.

  • Tommy_blue
    odpovedal
    Ahojte, riešil niekto kryt pod motor? Menil som cez víkend kolesá a zistil som, že pod motorom nie je žiadny kryt. Sú tam ale montážne otvory. Nemá niekto skúsenosť či pasuje kryt z klasického UPu ?

    Pridajte komentár:


  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Máte pravgu až na to, že je tam aj zvukový signál ten by mohol človeka možno prebudiť. Line assist nie je autonómne riadenie, nesmie robiť viac ako robí. Ale istá pomôcka to v niektorých prípadoch môže byť. Naviac ak je systém tak nedokonalý ako v e-up/ citygo tak ak by fungoval dlhšie tak by to mohlo byť aj skutočne nebezpečné.
    NCAP myslím neskúma funkciu asistenčných systémov, len ich prítomnosť čo zohľadní pri finálnálnom hodnotení.
    Američania (AAA) testovali cca 10 rôznych vozidiel v reálnej premávke a vyšlo im, ze robia v priemere chybu každých 13 km. Preto na súčasné asistenčne systémy by sa človek nemal nikdy vedome spoliehať mali by zasiahnuť len keď človek niečo prehliadne alebo zle odhadne. Ale je to v podstate len marketing
    Naposledy upravené palo47; 17-08-2020, 19:35.

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    Line asistent sa po chvíli "pasivity" (keď chvíľu nevivíjam na volant žiadnu silu) vypne sám. Akurát upozorní že: Převezměte řízení, a vypne sa. Zmizne aj kontrolka a asistent nefunguje. Aká to je bezpečnosť keď sa fakt niečo stane a on sa na mňa s prepáčením vykašle. Keď to nepotrebujem tak ťahá volant a keď by som náhodou odpadol tak len zapípa a vypne sa. Toto im ako zase cez NCAP mohlo prejsť...

  • palo47
    odpovedal
    Line assist sa uživatelsky nedá vypnúť, aktivuje sa vždy pri prektočení 60 km/h. Dá sa deaktivovať prestavením parameru v riadiacej jednotke. Potom je deaktivovaný , t.j. uživateľ si ho už nemôže zapnúť a vždy pri zapnutí zapalovania aito upozorní, že line asist je neaktívny.
    Nevidím problém, ak mi line asist vadí (v ostrejších zatačkách volí inú stopu a tahá volantom), tak si ho manuálne vypnúť. Efektívnosť je poslabšia ale ak by v noci človek dostal na dialnici mikrospánok je istá šanca, že pomôže.

    Pridajte komentár:


  • BEVirgin
    odpovedal
    Tak po x mesiacov som konecne prisiel preco moj e-up zahadne stoji. A bola to cierna strecha z paketu design. az mi rozum stoji ze koli tomuto. posledne 3 mesiace praktcky kazdy druhy tyzden volam predajcovi. samozrjeme ze som to zrusil, aspon nebude tak prazit na hlavu.

    Pridajte komentár:


  • Spartakus
    komentoval k 's odpoveď
    Line asistent sa automaticky zapína po prekročení rýchlosti 60km/h. Pod 60km/h sa vypína.

  • BEVirgin
    komentoval k 's odpoveď
    To s tym line asisstentom som prave nedavno cital ze dava bonus pri euroncap. Nevedel som ze je vzdy zapnuty. Aj toto si ale myslim ze nejako cez diag sa musi dat vypnut

  • LuboG
    komentoval k 's odpoveď
    Cez We Connect sa teplota dá nastaviť pre ovládanie chladenia/vykurovania na diaľku.

    Ano, 22stupnov je prednastavené. Po zapnutí auta sa vždy nastaví táto hodnota. Ale pamätá si poslednú intentenzitu klimatizácie. Keď bol pri vypnutí 2. stupeň zo 7mich, tak sa tak aj zapne.

    Toto nastavenie sa dá zmeniť cez OBD.
    Veľa ľudí sa na to sťažuje, osobne mi to ale nejak nevadí - v lete pri 22 chladí v zime by mal už zohrievať, tak mi to zatiaľ problém nerobí.

    Ale line asistenta by som zmenil, nech je po štarte vypnutý a zapnem si ho sám, napríklad na diaľnici.

  • BEVirgin
    komentoval k 's odpoveď
    co som pozeral youtube videa tak som si vsimol 2 problemy. klima sa vzdy zapina na teplote 22C. a na dialku sa neda zmenit teplota. je to tak ?

  • LuboG
    komentoval k 's odpoveď
    Ďakujem za priania, poteší :-)

    Objednal som hneď po potvrdení dotácie. Tuším 21.12.2020.
    Už ich veľa s uvádzaciou zľavou od VW nezostalo. Tuším ich bolo pre SR 50.
    Mne to stihli dodať pred odstavkou, tak hádam tvôj nebude ďaleko od výroby.

    Este info ohľadom We Connect aplikácie, možno niekomu pomôže:

    Pri registrácii car net služby mi stále vyhadzovalo chybu, že registrácia je neúspešná.
    Pre eUP je potrebné zaregistrovať eSIM, moja nebola. Da sa o to požiadať cez zákaznícku podporu a až potom sa dá aktivovať služba.

    Tak teraz sa už dá vychladiť auto na parkovisku na diaľku ;-).
    Apka je ozaj dohre spravená. Verím, že časom pribudnú ďalšie možnosti.

    Inak maps+more ani veľmi nevyužívam, stačí mi automatické spustenie prehrávania hudby a ovládanie cez volant. Zobrazenie údajov na pristrojovke mi postačuje.

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    Vitaj veľa šťastných kilometrov prajem, občas chodím cez PO pár ich tam vidím behať

  • BEVirgin
    komentoval k 's odpoveď
    gratulujem. kedy si objednaval ? U mna stale nic a brane v decembri. 21.7 po zavodnej dovolenke povedali, ze potrebueju 2 tyzdne aby si dali dokopy objednavky, v pondelok sa uz tesim na ich odpoved

  • LuboG
    odpovedal
    Ahojte,
    Tiež sa pridávam do skupiny spokojných majiteľov e-UPu

    V Prešove už ich behá zopár, v tejto várke došli 3 kusy (všetky červené). Mám pocit, že ich je zatiaľ viac ako city go e iv :-).

    Na každodenné jazdenie do prace super, dobíjam každý deň medzi 50-90%. Na to zatiaľ stačí aj dodávana nabíjačka na 230V/10A.

    Na auto som práve kúpil gumy na 16” elektrónoch od jedného city go e iv kolegu, tak ak by niekto mal záujem o povodne 15” pneu michellin, predám za dobrú cenu. Povodne elektrony chcem použiť na zimu.

    Pridajte komentár:


  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    dango typ1/typ2 vyberas kliknutim... linka ta vzdy posle na verziu s typ1.
Pracuje...