presne tak, je to tym, v servise samozrjeme vobec nevedeli co to robi, ale som si spomenul na tvoju radu, a pomohlo to. cele je to nejake divne, tie lokacie niesu vobec podla gps aktivne, len manualne zapinat...
Skusal niekto na 2020 e-up / citigo ten obdeleven ? Pozeram na to, a podla mna za 100e to stoji. len predpokladam ze to treba vratit naspat pri dalsiej prehliadke koli zaruke ?
Volkswagen e-up!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Pridaj ešte fotku z WeConnect. Choď do “Časy odjazdov” a odfoť obrazovku kde sú Čas odjazdu 1 , Čas odjazdu 2 a Čas odjazdu 3.
We Connect je platená služba 100 €/ rok. Prve tri roky ju dáva VW k e-up zadarmo. Takže možno niekomu vypršala a omylom zrušili tebe.
To sú všetko prkotiny (mimo hlučnej prednej nápravy). Horšie je, že je dosť veľa prípadov kedy sa auto nedá neštatovat a musi isť do vybraneho servisu. Problémom sú zlyhávajúce članky a riadiaca jednotka baterie. Oprava trvá mesiace (je nedostatok baterii)
Vie niekto z tohto fóra o nejakých prípadoch v SK (citigo, e-up)? Spanieli už zakladajú databázu
postihnutých.Naposledy upravené palo47; 09-12-2020, 12:14. -
Pridal som fortky k postu.
som si isty ze prve dni toto nerobilo, normalne bola zelena fajocka pri tom charging.
Pripominam, ze auto teraz stoji, ma zavrete viecko a NENABIJA sa.
Inac mimochodom, VW sa rozhodlo deaktivovat We-connect v piatok, volal som v pondelok ze co a "omylom" deaktivovali simku. Vcera to uz fungovalo. Strasny amaterizmus -
Kontrolka nabijania svieti trvale ak je nastavený časovač nabíjania /klimatizovania vo WeConnect. Rovnako vtedy WeConnect upozorňuje ak nie je zasunutý kábel nabíjania. Nemá to nič s vičkom nabíjania. Ak je všetko v poriadku, tak víčko nabijania sa zaisti po cca 30 s (nemeral som to)
To je taký problém vždy po zapnutí zapalovania stlačit 8 x tlačidlo “-“ nastavenia teploty?
Obávam sa, že VW servis ti prednastavenú teplotu neprestaví (tam sú všetky zmeny v riadiacich jednotká logované na server VW) ale dá sa to jednoducho urobiť (napr v OBDelevenen cca 100 € a viď youtube - Tedo Nash alebo nejaký známy s diagnostikou VCDS).Naposledy upravené palo47; 09-12-2020, 11:15. -
Mam za sebou 400km. Dnes do servisu, nieco odflakli na prednej naprave vodicova strana a dost to klopka pri prejazde nerovnosti. Taktiez, ked cuvam a nasledne zastavim, nieco lupne v prednej naprave. dufam ze to nebude nic vazne.
Dalsi problem mam s vieckom nabijania. Teraz prave studujem navod a pozeram ako vlastne funguje to tlacidlo vedla prepinaca rezimov. V navode ho oznacuju ako "tlacidlo rezimu nabijania" cca 3 dni mi stale svieti pocas jazdy. Ak to stlacim, tak to na chvilu zmizne. No Weconnect hlasi - skontrolujte kabel nabijania. krytku som viackrat vybral, snazil troska vyfuknut, nebola tam ziadna voda ale. potom vlozil naspat. Teraz cez noc som nabijal ale nezmenilo sa to - stale to svieti pri jazde. Viecko nadrze je ale tym padom stale odomknute. Je toto spravne fungovanie alebo robim nieco zle ?
Mimochodom, zistil som ze eco rezim dost znizuje vykon topnej spiraly, spotreba sla dost dole. Po vykureni mam po meste 13Kwh, takze odost lepsie.
Dnes este idem do servisu a chcem riesit to automaticke nastavenie na 22C. Osobne mi to strasne vadi, staci mi nastavenie na 18C + vyhrievanie sedadiel, predsalen robim dost kratke jazdy. To ale viem ze sa da niekde najst na youtube, len ci budu ochotny to zmenit ...Naposledy upravené BEVirgin; 09-12-2020, 11:44. -
Podla mňa je vo vedlajšej spotrebe:
- kúrenie a vuhtievanie okien a sedačiek
- dobíjanie 12 V aku, dobija sa vždy po zapnutí zapaľovania (ready)
- kľudová spotreba riadiacich jednotiek a výkonovým jednotiek (invertor, DC-DC konverotor...
- obehové čerpadlo chladenia motora, vykonovým modulov, AC nabíjačky DC-DC konvertora
- ventilátor ofukovania
- kompresor klimy
- všetko osvetlenie
- komunikačný modul pre We Connect
- ?
Ak je vypnuté: kurenie,ventilátor, je nabitá 12 V bateria, zapnuté len denné svietenie, na aute sa nejazdilo (chladný motor) tak u mňa to činí cca 0,3 kW. Na spotrebu na 100 km to treba vždy individuálne prepočitať podľa aktuálne rýchlosti jazdy. -
Ak nechceš v zime pri krátkych jazdác často dobíjať tak sa treba zmieriť so zimou v kabine treba sa dobre obliecť a dať si aj rukavice.
Ak je kabina vychladená, tak kúrenie začne bežať plnym výkonom 5 kW. Parametre spotreby pri uvedenej 3 km jazde po prepočítamí potvrdzujú, že celý čas beźalo kúrenie naplno tj na 5 kW.
Ak nie je človek priliš navlečený, tak treba skúsiť pri krátkych jazdách zapnúť len vyhrievanie sedačky, to nabieha veľmi rýchlo. -
Mne kuri Ioniq okamzite (cca 20-30sec od startu). Porovnavat zo spalovakom sa neda, spalovak ktory vyuziva na kurenie odpadove teplo ma spotrebu vyssiu iba kym sa zahreje motor. A ako hovori Miroslav Rojko kazdy lepsi diesel ma bufik minimalne na predohrev motora a pripadne aj elektricku spiralu v kureni. Pri EV kde nie je skoro ziadne odpadove teplo a je treba kurit spiralou a kde sa da po zohriati aj tepelnym cerpadlom, je toto sice nevyhoda, ale stale efektivnejsi sposob narabania s energiou ako u spalovaku kde by ste z vsetkych prebytkov z neefektivnosti motora premienat palivo na kineticku energiu vykurili aj 2 domy. -
na prejdených troch km ukazovať spotrebu - to je trošku nefér - a navyše prejsť 3 km za 8 minút znamená - to ako keby som 5 minút na mieste kúril a potom išiel 6é-kou po meste 3 km a je to dokopy 8 minút - no nemal by som zo státia taký priemer ?
kúrenie - neviem aké ste to mali diesle ale ako píše Sly, ja som mal za celý život dva - jeden MB a jeden BMW (som skôr bol na benzín) a obidva kúrili hneď, mali od výroby bez nejakého príplatku nezávislé kúrenie - bolo mi povedané, že to má každý naftový motor, že kto by čakal dokedy začne kúriť auto -
nick81 - tomu "zvuku" neverím ani omylom. pred rokmi cca 78-9 manželka obchádzala stojaci bus a kútikom oka (periférne) niečo zbadala. zabrzdila a do trabiho narazilo zo päť detísk. že také rozplacnuté ksichty na sklách ... jednoducho decko keď niečo vidí cez cestu, tak letí, zvuk nezvuk, aj v3s, 111, všetko jedno. "ich krugozor očeň ograničen" ako stálo v ruskej predokťabrovej klasike. aj na detskej psychológii nás to učli (50+ rokov) -
BEVirgin To zas s Ignisom 1,3L 4x4 sa v zime odstanem po meste na 10L a niekedy aj 12 v pohode. Dan za pouzivanie dialkoveho startu motora, aby mi vykurilo auto koli rozmrazeniu okien, aby som nemusel oskrabavat.No a potom v priebehu dna kratke jazdy 2-8km v malom meste, cize vzdy studeny motor.
-
Taur. Kde som napísal že sa divím že auto Ľubovoľného pohonu žerie v zime viac? Ja len píšem že po 11000km a 5 mesiacoch používania si povieš toto auto už poznám, a zrazu dostaneš kopanec. Áno, u každého vozidla (aj druhu pohonu)
je veľa premenných , človek ráta z veľa vecami, no sem tam Ťa niečo prekvapí, či už pozitívne alebo aj negatívne.
Edit: a k cene sa vyjadrovať radšej nejdem, kopol si do nesprávnej veci. Mal som vybraté Niro , ale keďže nemám dotáciu zobral som na "začiatok" niečo lacnejšie. Keďže sa mi nechcelo poučiť sa na niečom raz tak drahom. Takže e-up ma vyšiel 20 000 aj s priplatenou výbavou. Kupoval som elektromobil s presvedčenia, nie kvôli dotáciám.Naposledy upravené Sly; 02-12-2020, 19:54. -
Sly ved nikto ta nekamenuje, len sa divime ze sa divis ze auto lubovolneho pohonu ma v zime ovela vyssiu spotrebu ako v lete.A tiez sme sa ohradili voci tomu ze EV su na tom rovnako ako ICE.
Ty si mal asi zazracne ICE lebo ja som mal od malych V4 po velke V8 vsetko benziny a ani jeden mi v mrazoch nekuril do komfortu skoro ihned, ucite nie v meste na prvych 3km, co je tak 5 minut jazdy max. A pokial viem diesle sa zohreju neskor ako benzinaky.
A tiez musis brat do uvahy ze si kupil to najlacnjesie na rebricku normalnych EV, uplny spodok. Nemozes to porovnavat s 3 bavorom co je o 2 ci 3 triedy vyssie.
Pridajte komentár: