Teraz už chápem, prečo si na svoj e-up tak citlivý. Mňa s dotáciou a predaji 15 ročneho Fiata vyšiel eup 8,500,- € a všeličo mu tak prepáčim. Ako reakciu na reklamované pazvyky som chcel napísať jeden starý komentár môjho mechanika a tak ho uvádzam aspoň teraz: ” auto sa nepočúva, na aute sa jazdi”.
Ale ja si uživam aj jazdu na 8 ročnom pohodlnom TDI - len dlhé dialničné jazdy (Praha, Innsbruck.....). Avšak v meste je e-up super. Keby som nemal možnosť nabíjať “zo zásuvky”, tak by som by som aj po dnešných 6500 km výborných skúsenostiach s e-up, bral malé ICE. Som príliš pohodlný aby som strážil dojazd a plánoval a chodil niekde nabíjať a naklady na “palivo” sú na nabijačkách už dosť blízke TDI. TDI plánuje si nechať ešte aspoň 7 rokov. Je to síce verzia “dieselgate” ale NOx su problémom na 99% v meste. Mimo mesta sa časom NOx premení na dusikaté hnojivo a pri dialniciach bude zelenšia trávička. CO2 stopa je aj pri velmi dobrom SK nefosil mixe nie o moc väčšia ako pri e-up (kompletná: od vyroby materialov, ťažby a prepravy surovín na bateriu a likvidáciu baterie).
Volkswagen e-up!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Mám chuť teraz napísať druhú stranu veci, tú pozitívnu. Aby to nevyzeralo že to auto je zlé. Napriek tomu že je to auto stavané do mesta, vzhľadom aj technikou (absencia BMS, TČ a i) tak máme doma z toho auta veľkú radosť. Síce ho využíva na denné dochádzanie z dôvodu väčšej vzdialenosti do práce viac moja žena, tak sa na jazdu v ňom teším aj ja. Mám rád tú ľahkosť jazdy, obratnosť, pružnosť, podvozok mi tiež robí veľkú radosť. Druhá vec je ako si s týmto malým 80 koňovým autom chcú merať dĺžku svojich "ťažko zarobených" eur 50 000 ové a viac (majitelia nemeckých prémiových koní) a toto auto "na diaľkové ovládanie" sa ich do rýchlosti 130km väčšinou nezľakne. Je toho viac čo by chcel človek povedať, ale cesty s ním sú zábavné a cestujeme teraz aj na dlhšie výlety po Slovensku aj napriek tomu že máme doma väčšie ICE auto s "dlhším dojazdom" čo každého vždy ako prvé najviac trápi.. 😉 aby som nezabudol, bol som zarytý odporca VW group a jeho koncernových áut "cez kopírák" a stále dokážem na ne povedať kritiku, ktorej fakt nie je málo. Proste je to dobré auto na danú cenovú kategóriu (zaplatil som zaň cez 18000 a nemám dotáciu) aj napriek tomu že konštrukčným základom toho auta je ICE up citygo. -
Ja mám to isté pri cúvaní a následnom brzdení, naraz to tak buchne. Nie je to až tak nejak strašne, ale presne sem tam ma to prekvapí. A to búchanie od prednej nápravy čo som tu spomínal sa vyriešilo znovu prevážením diskov so zimnými gumami. A zrazu ticho. Ale mali sme pocit že sa niečo uvoľnilo a pri nejakých rýchlostiach a pri plachtení to tiež búchalo. My máme e-up od konca júna, ale stihli sme už prekročiť 10k km. Tiež by som chcel vedieť aké zmeny prinesú "súdruhovia" z NDR a či sa to dozvieme alebo budú čakať na najbližší servis (po 30 000km) -
Na funkciu bŕzd nemá ten jav vplyv. Mám vozidlo vyrobené 05/2020 a ten tento zvuk je tam od novoty.
Presný zoznam úprav vydaných výrobcom nemám, predpokladám však, že na stránkach ŠKODA fóra bude čoskoro tento dokument zverejnený.
Keď už je nás tu viacero majiteľov elektrických trojičiek, mám aj ja otázku. Pri jazde po nespevnenej vozovke (lomový kameň a pod.) hlavne pri nižšej rýchlosti je na Vašich autách počuť hluk od zadných kolies v podobe jemného klopkania pri prejazde drobných nerovností? Skúšal som kolegove Citigo iV a správa sa to rovnako. -
Ale samozrejme, ak bude niečo bové, dám vedieť. Ten zvuk je dosť otravný, hlavne pri parkovaní v podzemnej garáži. Síce sa dá jazdiť tak, aby ten zvuk tam nebol keď jemne pribrzdíš pri samotnom cúvaní, ale mnohokrát sa človek zabudne a ten hluk ho prekvapí.
V 46. týždni boli vydané od výrobcu modifikácie na aktuálnu verziu e-up!, tento problém to žiaľ nerieši. -
Takze si mi presne potvrdil moju teoriu ze je toto.
Som sice len teoreticky mechanik (tzn. viem vsetko ako funguje, som pri rozoberani ale nic nerobim), ale presne som im toto tvrdil.
No, lenze moj servis je taky neschopny, ze vobec ani neukazali na tie dosky, co som jasne hovoril prijmaciemu technikovi !
A este si za to chceli uctovat 18e za kontrolu podvozku !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ak by si nahodou mal nejake TPI alebo ako to volaju vo VW (tzv.interna zvolavacka), tak prosim daj jeho cislo -
Ok teda. Len aby si to využil "na plno". Áno, programovať sa dá aj bez kreditov (na to je zase potrebná Pro verzia) , ale je problém dopátrať sa ku niektorým údajom ktoré by si chcel meniť. A cez rýchle skratky (za kredity) sa mi nepodarilo zmeniť 3blik na 4blik. Stále mi vypisovalo nejakú chybu, vraj zapnite zapaľovanie. -
dik za ponuku, ale zobral som rovno pro verziu, je celkom fajn akcia. chcem to hlavne si merat nabijaci prud lebo zatial som si nenasiel ako to merat v aute. predpokladam ze sa dostanem aj k napatiam clankom, takze same zaujimave info.
a takisto zmenit si tu teplotu.
ako teda so zarukou ? mam to nejako riesit ? myslim tu adaptaciu na teplotu
AD kredity:
ak som pochopil vsetky videa spravne, ak viem kam idem -> takze chcem ist do RJ A/C -> zmenit danu adaptaciu, tak na to to kredity netreba.
Kredity sa pouzivaju len na one-touch tzv. skratky. Nemam pocit zeby som to potreboval ak to budem menit iba raz.
Livedata si tiez viem najst v menu -
Ak si z okolia BB, BR tak ja viem OBD eleven poskytnúť. Mám next gen, aktivovanú PRO licenciu, aj dostatok kreditov. Ja to využívam prevažne VW group ICE. U e-upu som len checkoval chyby (a je ich tam furt dosť) a meniť som ešte nemusel nič. Neviem si nájsť na to čas preskúmať e-up nejak hlbšie. -
S detailami WeConnect to chvilu trvá kým tomu človek príde na kobylku. Ale všetko funguje bez problémov. Prehladnejšia je webová verzia WeConnect. Odtial sa dá stiahnuť aj cela databáza jázd.
Neni problem v OBDeleven vrátiť čokolvek nazad. Len treba zobrať na vedomie, že každé pouzitie niektorej funkcie (kódovania) prevažne to stojí 10 kreditov, tie sa kupujú nejaké kredity sú súčasťou balicka adapter+ SW. OBDeleven potrebuje pre svoju činnosť pripojenie na internet (mobil musí byt pripojený na internet).
Pridajte komentár: