Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • palo47
    odpovedal
    Ešte dodatočne foto (v Safari na iPade sa mi nedajú vkladať fotky)

    Pridajte komentár:


  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som vôbec neuvažoval o wallboxe pre e-up. Ale dosť často jazdím cesty cca 70 km tam a 70 km nazad. Teraz v zime citelne klesol dojazd a keďže nabijam štandartne na 80% tak pred uvedenou jazdou dobíjam na 100%. Musím to plánovať, lebo zásuvková dobijacka je pomalá
    Ja som sa rozhodol pre nový wallbox iD Charger (Elii/VW, pozri web Elli). V DE je do konca roku (akcia) stoji 399 € (v čitane DE poštovneho) ale do SK Elii neposiela. Treba si ho nechať poslať na adresu známeho a objednať kuriera- cca 45 €.
    V základnej verzii má iD Charger DC ochranu a riadenie vykonu podľa záťaže hlavného prívodu (prudové trafa treba dokúpiť). Má výkon 11 kW.
    Volil som ho hlavne kvôli výbornemu dizajnu (čelný panel tvrdené sklo, je to súčasne “bubon” na kábel). Mam ho totiž na ćelnej fasáde, lebo s e-up pre istotu parkujem ćim ďalej od môjho drevodomu.
    Cenový rozdiel voči navodu v Môj elektomobil 380 € a iD Charger basic + poštovne + prúdové trafa , tj 474 € je len cca 100€ ale dizajn definovaná nemecká kvalita (kábel s konektorom Harting a plna záruka bezpečnosti) ďaleko prevyšujú cenový rozdiel 100 €. Dá sa kúpiť aj v SK v autorizovaných servisoch VW ale cena je už cca 620 € s DPH. Myslím že aj to sa však oplatí pre toho kto ho chce umistnit na vonkajšiu fasadu kde je hneď na očiach. Mechanické riešenie je perfektné odolnost voči stiekajú ej vode zaručena a k tomu 2 ročna záruka. Ale ak plánuje niekto umiestniť wallbox do garáže tak je to zbytočný luxus rozdiel 240 € je už citelný.
    Naposledy upravené palo47; 22-12-2020, 11:09.

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    romiix Tak kvôli tomuto sa ja bojím ísť do toho len-tak. Keď to dám spraviť niekomu overenému čo viem že je trieda, tak budem v kľude spávať. Len tá dôvera. Zatiaľ to nejdem siliť, ale do budúcna to bude jasné že priorita No1.

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Sly Zvolil som presné tú možnosť ktorú má nafotenú - aj s tým current senzorom. Myslím, že ceny vcelku sedeli a funguje to bezproblémovo. Teda až na drobný problém s dotiahnutím kábla zásuvky, ten som zjavne nedotiahol dokonale a "oprskal" sa - musel som doťahovať.

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    romiix To bol môj prvý zámysel, ale keďže nemám "vyhlášku" ani iné el. vzdelanie ,tak som sa na to zatiaľ vykašľal. Ináč mal som tam zopár otázok pod tým článkom.. takže som hneď vedel čo mi posielaš. Ktorú možnosť si nakoniec zvolil, kto to pre Teba vyrábal a koľko Ťa to vyšlo, či sú tam tie ceny súčiastok presné..

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Sly Vyrábal som ho presne podla tohoto návodu: https://www.mojelektromobil.sk/nabij...m-vykonu-blog/

    Prišlo mi to celkom lacné a praktické. Menej vkusné, ale je to kompromis..

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    romiix Prosím Ťa, čo znamená lacný wallbox? Som na vážkach, koľko do toho investovať, a rozmýšľam iba nad vonkajšou elektrickou rozvodnicou s ističmi, schuko zásuvkou, a potom s každej 400V po jednom druhu. Možno časom zmena v hlavnej skrini na zväčšenie kapacity na viac A. K tomu som chcel prenosný Wallbox ktorý môžem využiť kdekoľvek na nabíjanie kde bude dostupná "červená" 400V zásuvka

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Presne pre toto som pridal lacný wallbox. Istič mám tiež len 25A, okrem toho celý dom iba na elektrinu a istič za 3 mesiace nikdy nevyhodilo

  • Ivan91
    komentoval k 's odpoveď
    Taur ja mam napr. nizku tarifu iba 6 hodin v noci, dalsie 2 mam cez den
    Taur Ano, malo by to tak fungovat.. ak sa auto stihne nabit do pozadovanej hodnoty v nizkej tarife, tak sa to vypne.. ak nie, tak to pokracuje nabijat aj vo vysokej
    Naposledy upravené Ivan91; 18-12-2020, 17:00.

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    Áno, klasika 10A. To čo bolo pribalené ku autu. Nejdem zatiaľ riešiť WB, kým nemám doriešenú 3f vonku na dome, a možno aj silnejší istič než mám teraz 25A. A tiež auto nie je s nejakou extra veľkou bat. Už keby som mal niečo cez 60kWh musel by som to urgovať

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Sly A to ako pomaly nabijas ze za 8h ti nenabije do 100%? 2,3kw?

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    Ahá. Teraz som to skontroloval a mám nastavené 100% myslel som že je tam tých 70%, ale asi som to nejak nevedomky zmenil. Niektoré zmeny totiž nezoberie na prvý raz, a niektoré dlhšie odosiela na server (synchronizuje).
    Takže to bude vo veci? Stačí znížiť hranicu nabíjania a priorita sa zmení? Skúsim s tým ešte polaborovať , časy a hranice nabíjania, aby som vylúčil všetky premenné.
    Ďakujem

  • Ivan91
    komentoval k 's odpoveď
    Sly Kolko si mal nabite? ak sa nemylim, tak pozadovana hodnota nabitia ma vacsiu prioritu ako nocny prud, cize ak to mas nastavene na 100% a v noci sa to nestihne nabit, tak to bude nabijat dalej

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    Jasné. To píšem že som všetko nastavil na 6:00 ale ráno o pol 7ej auto ešte nabijalo. Tam bude naozaj asi posun s tým časom (možno leto/zima sa nepreplo), ale skúsim aj tú druhú aplikáciu Maps and more tam sa to tiež dá nastaviť, len musíš sedieť v aute, kdeže We Connect má vzdialený prístup

  • stopo
    komentoval k 's odpoveď
    kedze citigo a up su tie iste auta tak to co ide mne na citigo pojde aj na e up. v aplikacii move and fun (citigo), up maps+more tak v e manager je moznost nastavit nocny prud (cas odkedy dokedy) a potom toto priradit pre miesto nabijania.
Pracuje...