Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • cio
    komentoval k 's odpoveď
    No neopraví to hocijaký dedinský servis.. chlapi ešte len začali behať po školeniach a počas COVID sa to všetko neuveriteľne zabrzdilo.

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    Smutné je že ja ako zákazník viem o tom aute viac ako servisný technik, ten si vtiahne servisné manuály a postupuje podľa nich, čiže sa reálne učí až na reálnej poruche môjho auta. Niečo ako predikcia chyby z reálnych skúsenosti alebo na základe vzdelania technika zatiaľ nehrozí.

  • Jiri GrandPa
    odpovedal
    No, podľa tohto to vyzerá, že nie len u Tesiel je problém so servisom.
    Čo je vam, majiteľom VW, KIA, Škoda apod. platne, že je servis v každom meste keď nie sú schopní auto spraviť lebo nemaju ľudí...
    Myslim, že aj toto bude dosť brzda rozmachu elektromobility.

    Pridajte komentár:


  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    Zatiaľ mám svoje i keď mi nefunguje manažment nabíjania cez infotaiment raz nabehol tak som si stihol nastaviť obmedzenia nabijania AC 80% DC 100%. Predajca ma k dispozícii predvadzacku Kia eNiro, predpokladám že výmena jednotky im nezaberie viac ako 1 deň, tak či tak auto potrebujem mať náhradné tak uvidíme ako sa k tomu postavia, zatiaľ čakajú na ND trvá im to už vyše mesiaca....

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Žiaľ nedali žiadnu tankovaciu kartu a vzhľadom na to, že najazdím ~4000 km mesačne, niečo ma to bude stáť :/

    jurajsun Adekvátne auto nemajú, elektrá k dispozícií nemajú. V Kii ti dali adekvátnu náhradu?

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som kontaktoval Autonovo BB. (VW) mailom aj s uvedením VIN priamo na prijímacieho technika ešte medzi sviatkami a ten mi potvrdili zvolávačku na upgade FW a dostal som aj termín na 11 jan.
    Naposledy upravené palo47; 09-01-2021, 15:14.

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    Ja keď som na tej škoda stránke skúsil overiť VIN tak mi dalo že sa ma týka zvolávačka, a keď som volal do Autonova v BB tak ešte o ničom nevedeli, že im to dá vedieť priamo Volkswagen a potom ma skontaktujú.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    U nas ujo majitel Kii ma zdravy nazor ze nahradne vozidla chce mat elektricky, jednak chce aby si ich zakaznici vyskusali, jednak su prenho efektivne na udrzbu a zakaznici mu ich nemaju ako jazdou dodrbat v porovnani s ICE s manulnou prevodovkou.

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    To určite ešte mu povedia že nech je vôbec rad že ma nejaké náhradné auto, bohužiaľ to je celkovo tragédia slovenských servisov, mal si dostať adekvátnu náhradu čiže iné auto na el.pohon ja mam v Kii reklamáciu v záruke už mesiac a týždeň akože snažia sa to riešiť vedia aj chybu ale náhradný diel je zatiaľ v nedohľadne som zvedavý ako dlho ti budu riešiť reklamáciu.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    romiix A to ti dali k tej Scale aj tankovaciu kartu, ci drahu prevadzku spalovaku si mas platit mesiac sam pre ich neschopnost vyrobit kvalitne a servisovat rychlo?

  • Ivo Redaj
    komentoval k 's odpoveď
    Hati 07/Apr/2020 bol vydany prvy technicak

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Skúste si overiť zvolávačku na portáli Škody: http://recall.skoda-auto.com/004/en-com Fnguje pre všetky modely trojičiek, neposkytne vša info o čisle zvolávacej akcie. Obdobný portál VW VIN e-up prehlasil sa neexistujúci.
    Ja som kontaktoval VW servis a ten mi overil či sa ma zvolávačka týka. Doporučujem tento postup.

    Domnievam sa, že kompletne bateriové packy sa do BA dovážajú z DE a VW Ba ich len zamontuje.
    Naposledy upravené palo47; 09-01-2021, 08:59.

  • Hati
    komentoval k 's odpoveď
    Aky je to mesiac/rocnik?

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Celkom zvidím. Dnes som bol na 11:30 v servise kvôli zvolávačke. Malo to trvať hodinu. O 13 som sa prišiel popýtať na auto a zistil som, že im umrelo

    Vraj sa nepodarilo nahrať update do riadiačky a neporadili si s tým ani vzdialene v centrále. A tak som odišiel s náhradnou Scalou na mesiac

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    To bolo nejak pred odstavením fabriky ak sa nemýlim. Ľudia už boli mysľou doma... 😆
    ale mi nie je do smiechu, vyzerá to tak že obidve zvolávačky sa ma týkajú. Ešte ma nikto ohľadom toho nekontaktoval.. sakra
Pracuje...