Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Taur No tak aj auto za 10k€ zvykne zvládať kúriť do minutia PHM
    To že nie je možné kúriť posledných ~23% dojazdu, aj keď by mi to na dojazd domov stačilo, je proste UX fail. Keby to šlo aspoň prestaviť v appke alebo cez OBD.

  • Ivan91
    komentoval k 's odpoveď
    uprimne, budem milo prekvapeny ak ti daju nahradne auto.. mne v Audi vysvetlili zaruku mobility ako odtah do servisu a zavezenie pasazierov domov. aj ked, reklamacie by sa mali vyriesit do 30dni.. pri autach je to rovnako alebo je tam iny zakon?

  • Andrejjj
    komentoval k 's odpoveď
    Nahradne mi nedali ani nenukali, zatial som nepytal. nebol som tam ani osobne, byvam v satelite a som cez den na home office aj so skolopovinnymi deckami, takze som riesil len odtah. Budem sa ich pytat na nahradne vozidlo, ked mi prezradia, co im povedala diagnostika. 3-4 mesiace bez auta si uz neviem velmi predstavit, zvykli sme si na dve a toto je navyse prudko navykove. :-)

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    romiix Chapem. A sa neohanaj autom za 20K, nevies ze pri BEV musis pouzit koeficient 1/2 , cize akoby si mal auto za 10K a od toho vela nemozes cakat.

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Je to vec zavadzajúca v interiéry auta. V aute za 20k€ by som dúfal v kúrenie kým je to technicky možné.
    Zároveň má auto podla manuálu povolený príkon spotrebiča na 12V zásuvke len 120 W. To je v zime, keď je potrebný príkon aj cez 3 kW žiaľ slabota.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    romiix urcite sa da kupit teplovdusny ohrievac do 12V zasuvky, ta hadam funguje aj pri nizsom SOC, ci nie? Taky spotrebic neporusuje zarucne podmienky a riesi problem.

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Ou, riadny problém. Dali aspoň náhradné auto? Mne po zlyhaní aktualizácie na zvolávačke aspoň dali náhradné, i keď nie elektro.

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Ešte by ma celkom zaujímalo, či tieto zmeny nemajú vplyv na uznanie záruky v prípade problému auta. Tipol by som, že sa na tieto úpravy ľahko vyhovoria.
    12V Kábel by som aj natiahol, ale zasa, záruka.
    Keď auto nebude raz v záruke, tak by som najradšej pridal 12V vykurovaciu špirálu do kúrenia a zapínal to aspoň manuálne
    Preferenciu dojazdu pred kúrením ako tak chápem, ale konkrétne ja by som väčšinu jázd ocenil Eco+ z pohľadu obmedzenia výkonu a plné kúrenie až do vybitia baterky.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Andrejjj mna by zaujimalo ci ti daju nahradne auto alebo mas byt 4 mesiace bez auta. Pol dna alebo den sa to da vydrzat ale toto je extrem...

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    vidíte, treba kúpiť viac aby keď je jedno v servise, na druhom sa zatiaľ chodilo

    ja som mal zvolávačku bez problémov, na 9:00 som doviezol jedno, o 9:15 druhé a o 10:05 volali, že už sú obidve hotové, software nahratý, všetko v poriadku, odišiel som s potvrdením pre každé auto, že bola vykonaná zvolávacia akcia

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    jux Iny pristup pri aute v cene 4-5tich eup/citigo by bol dost divny. K zakaznikom A8 tiez maju iny pristup ako k autu na spodku rebricka.

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Na VW BA zabudnite, tam sa auta len vyrábajú, nie je to žiadny servis.
    Údajne je problém s nahradnými dielmi - riadiaca jednotka HV baterie. Aj keď “zhorí” jeden odpor, tak sa montuje nová riadiaca jednotka, nič sa neopravuje.
    Problém je, že aj väčšie VW servisy majú len jedného človeka na riešenie SW problémov. Ak keď je tam už štvtrý v poradí tak to tak vychádza. Diagnostický SW VW je dosť nedokonalý, veľa vecí sa musí riešiť dialkovým prístupm s centrálnym servisom a ten má tiež dlhú odozvu takže jedno auto sa rieši aj týždne. Aj FW riadiacich jednotiek má veľa vela falošných chybových hláseni.

    V servise elektromobilov sa nedá VW zrovnávať s Teslou, väčšina VW servisov doteraz elektoautá vôbec neservisovala. A teraz sem tam nejaké takže praxminimálna.

    Naviac je v súčasnosti problém s polovodičovými súčiastkami (čipmi), obmedzuje sa výroba vo VW v Škoda a inde.
    Naposledy upravené palo47; 14-01-2021, 11:45.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    To musia cakat do buduceho tyzdna na zastrcenie OBD konektora a precitanie chyb?
    Vsetci tu kritizuju teslu za zly servis... Ked som mal problem s X-kom (dookola sa restartoval velky displej), stacilo zavolat, pozreli na dialku aky je problem, povedali, ze to nevedia spravit na dialku, ze mam auto odviezt do servisu. Vytelefonoval som nahradnu teslu, zaviezol moju a odisiel na nahradnej. Dalsi den volali, ze auto je hotove, no kedze sa mi nehodilo ist pre neho hned, spytal som sa, ci mozem prist az o 3 dni, povedali, ze ziaden problem

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    To vazne? A naco do servisu nejakeho, ved to mohli odbviezt rovno do fabriky VW BA kde ho vyrobili nech opravia nepodarok. Tam ich za den vyrobili neviem kolko tak vymenit bateriu im hadam nebude trvat 3 mesiace. alebo aj cele auto.

  • Andrejjj
    komentoval k 's odpoveď
    Uz mi volali zo servisu, ze sa mam pripravit 3-4 mesiace cakania, ak to je bateria. ze su predo mnou 4 ludia na cakacke. A v SR su dvaja technici (aspon, ze pracuju v servise, kam mi ho odviezli), co vedia tieto veci (asi myslel baterie a neviem ci len VW e-UP, alebo mysleli aj Citigoe IV) opravovat. Ocividne aktualne dost zaostava servisna podpora za predajmi. Buduci tyzden to daju na diagnostiku, aby zistili, aky tam je problem. :-(
Pracuje...