Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • romik16
    komentoval k 's odpoveď
    Podla slov je to novy ,len maju jeden zvysny ,asi viac tych toyot kupovali a kedze v buducnosti planujem ist do toyty aj ja ,cena sa mi zdala byt ok a kedze ako vravis malo by ist o walbox ako kazdy iny ,tak uz poriesim asi len tu dopravu z Prahy,dakujem

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Aha ja som myslel ze novy chces kupovat. Na to ci to pojde su tu ini odbornici ale nevidim dovod preco by to nemalo ist je to taky isty wallbox ako kazdy iny

  • romik16
    komentoval k 's odpoveď
    Vobec sa tomu nerozumiem,je to len na moje pouzivanie v garazi ,pani to predava za 12 000 ceskych korun,len ci by sa s tym v pohode nabijalo?

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Ma to aj nejaku autorizaciu alebo moznost uzamknutia? Nikde to tam nevidim. A aka je pls cena?

  • romik16
    odpovedal
    Chcem sa spytat majitelov tohto šikovneho auticka ci by bol vhodny na nabijanie tohto auta tento walbox letak_wallbox_toyota.pdf,,ci by to fungovalo ,ci je to vhodnejsie ako nabijenie original kablom na od vw na 240 wolt

    Pridajte komentár:


  • R82
    komentoval k 's odpoveď
    Panasonic Made in Indonesia som zohnal . Nepomohlo. /nová mala 3,21V/ . Nechal som tam povodne a vymenil baterky medzi sebou. Nahradný kluc funguje aj stou co som si myslel, že je vybitá. Hlavný kluc stale len bliká po sltačení tlačítok, ale auto nereaguje. Idem sa pokúsiť reklamovať.

  • R82
    odpovedal
    Bol tam panasonic made in indonesia. Idem pozhanat taku istu a uvidim.

    Pridajte komentár:


  • demo
    komentoval k 's odpoveď
    Raz som si všimol, že vo VAG klúčoch je dáka somarina, že nová batéria musí mať vyššie napätie ako nejaká hranica, inak sa elektronika nespustí. Musel som vtedy dobiť novú batériu na vyššie napätie (3.5 V?) a až potom to začalo fungovať.
    Originál nové batérie majú asi vyššie napätie, je to asi robené zámerne, aby si človek potom kúpil VARTU alebo čo.

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Ak je to pod 2 roky, skúsil by som reklamáciu.

  • R82
    odpovedal
    1. Tak, veko sa otvara na dverach samozrejme. Nikdy som to nepouzil. Vzdy klucom ,tak mi to nenapadlo vecer.

    Pridajte komentár:


  • R82
    odpovedal
    1. Viete niekto ako otvoriť kryt nabíjacieho portu na VW-eup/citygo ak je nefunkčný kľúč (elektronicka časť)?.Tlačitkom pred riadiacou pákou to nejde.

    2. Ešte pred hodinou som si myslel, že je klúč vybitý, lebo už dva dni ide tak 50/50. Baterka 3,05V. Vymenil som za novu 3,32V (je tam CR2032), ale stále nefunguje. Tlacítka niesu vybehané, lebo tá červena ledka blikne pri stlaceni. Ešte mi napadlo, že medzi výmenou baterky prešlo cca. 2 min. , ci sa nestratila nejaká info z kluca. ( padla mi baterka pod gauč počas výmeny :-/) .
    Mam druhý náhradný, ale o tento by som nerád prišiel. Nový podľa odhadu je do 200€.
    Prípadne ak je tam nejaký sposob nakopirovania dát z náhradneho na tento. Mechanicky vyzerá ako nový z vnútra suchý bez korózie. Prípadne, je to na reklamáciu?

    Pridajte komentár:


  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    @Play3man
    Nie je isté či je menší počet cyklov e-up 2019 je výhodou. Každá technológia má inú rýchlosť degradácie s počtom cyklov. Ale je veľmi pravdepodobné, že to výhodou je.

  • play3man
    komentoval k 's odpoveď
    Starý e-up sa nabíja úplne v pohode výkonmi nad 40 kW aj do vysokého SoC a nový vie ísť max na 37-38 kW na pár sekúnd. Čiže v praxi síce nový e-Up má väčší dojazd a prvých 50 percent nabije približne rovnako rýchlo ako starý, no práve tých bonusových 16 kWh sa nabíja už výrazne pomalšie. Inak povedané, starý a nový e-up dokáže prejsť rovnakú trasu cca rovnako rýchlo. Ak ale niekto jazdí trasy niekde na hranici 150 km bez nabíjania s tým, že v cieli si ho vie nabiť a čas nie je podstatný, tak nová generácia je pre neho určite lepšia. A síce, nová verzia je všeobecne lepšia.. a hlavne, batéria robí menej cyklov.

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Ľuboš ak sa smiem spýtať koľko nakoniec stál ten e-up!?

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Veľmi doležitá je konkrétna technológia použitých člankov. E-up 2013 má članky s cca polovičnou energetickou objemovou/váhovou hustotou ako e-up 2019 (članky LG Chem e-61, skoro zhodne s -e-63, specifikácia sa ľahko najde na googli). Starý model článkov je zrejme menej citlivý na max velkosť nabíjacieho prúdu a jeho pokles pri pri poklese teploty a na a u nového modelu sa platí za dvojnásobnú kapacitu zníženým max nabíjacieho prídu a jeho výrazne väčšim poklesom pri poklese teploty. Ak chce VW garantovat 70% kapacity na 8 rokov tak musí rešpektovať špecifikáciu výrobcu. Naviac e-up nema teplotný manažment batérie.

    Vplyv ma aj použitá konfigurácia bateriového packu 2P- 82S keď sú radene paralelne len dva članky a to obmezuje nabijaci prúd. Ak by bola kofiguracia 3P- 82s s rovnakými člankami, tak sa nabija max 60 kW ale kapacita by bola 48 kWh a e-up by nestal cca 24 k € ale cca 30 k€. E-up 2013 má, ak si dobre pamätám, cca 2P 102S čo tiež zvyšuje MAX nabíjací vykon.

    Ale treba rešpektovať že VW navrhol e-up na mestské jazdenie kde sa predpokladá prioritne nočnych AC 2,4 kW z bežnej zásuvky. Uz teraz bežne díleri v CZ hovoria záujemcom, že BEV sa nehodí pre tých čo nemajú možnosť nočného nabíjania.
    Naposledy upravené palo47; 24-02-2022, 01:18.
Pracuje...