Volkswagen e-up!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Chcem sa spytat majitelov tohto šikovneho auticka ci by bol vhodny na nabijanie tohto auta tento walbox letak_wallbox_toyota.pdf,,ci by to fungovalo ,ci je to vhodnejsie ako nabijenie original kablom na od vw na 240 wolt
-
Panasonic Made in Indonesia som zohnal . Nepomohlo. /nová mala 3,21V/ . Nechal som tam povodne a vymenil baterky medzi sebou. Nahradný kluc funguje aj stou co som si myslel, že je vybitá. Hlavný kluc stale len bliká po sltačení tlačítok, ale auto nereaguje. Idem sa pokúsiť reklamovať. -
Bol tam panasonic made in indonesia. Idem pozhanat taku istu a uvidim.Pridajte komentár:
-
Raz som si všimol, že vo VAG klúčoch je dáka somarina, že nová batéria musí mať vyššie napätie ako nejaká hranica, inak sa elektronika nespustí. Musel som vtedy dobiť novú batériu na vyššie napätie (3.5 V?) a až potom to začalo fungovať.
Originál nové batérie majú asi vyššie napätie, je to asi robené zámerne, aby si človek potom kúpil VARTU alebo čo. -
1. Tak, veko sa otvara na dverach samozrejme. Nikdy som to nepouzil. Vzdy klucom ,tak mi to nenapadlo vecer.Pridajte komentár:
-
1. Viete niekto ako otvoriť kryt nabíjacieho portu na VW-eup/citygo ak je nefunkčný kľúč (elektronicka časť)?.Tlačitkom pred riadiacou pákou to nejde.
2. Ešte pred hodinou som si myslel, že je klúč vybitý, lebo už dva dni ide tak 50/50. Baterka 3,05V. Vymenil som za novu 3,32V (je tam CR2032), ale stále nefunguje. Tlacítka niesu vybehané, lebo tá červena ledka blikne pri stlaceni. Ešte mi napadlo, že medzi výmenou baterky prešlo cca. 2 min. , ci sa nestratila nejaká info z kluca. ( padla mi baterka pod gauč počas výmeny :-/) .
Mam druhý náhradný, ale o tento by som nerád prišiel. Nový podľa odhadu je do 200€.
Prípadne ak je tam nejaký sposob nakopirovania dát z náhradneho na tento. Mechanicky vyzerá ako nový z vnútra suchý bez korózie. Prípadne, je to na reklamáciu?Pridajte komentár:
-
@Play3man
Nie je isté či je menší počet cyklov e-up 2019 je výhodou. Každá technológia má inú rýchlosť degradácie s počtom cyklov. Ale je veľmi pravdepodobné, že to výhodou je. -
Starý e-up sa nabíja úplne v pohode výkonmi nad 40 kW aj do vysokého SoC a nový vie ísť max na 37-38 kW na pár sekúnd. Čiže v praxi síce nový e-Up má väčší dojazd a prvých 50 percent nabije približne rovnako rýchlo ako starý, no práve tých bonusových 16 kWh sa nabíja už výrazne pomalšie. Inak povedané, starý a nový e-up dokáže prejsť rovnakú trasu cca rovnako rýchlo. Ak ale niekto jazdí trasy niekde na hranici 150 km bez nabíjania s tým, že v cieli si ho vie nabiť a čas nie je podstatný, tak nová generácia je pre neho určite lepšia. A síce, nová verzia je všeobecne lepšia.. a hlavne, batéria robí menej cyklov. -
Veľmi doležitá je konkrétna technológia použitých člankov. E-up 2013 má članky s cca polovičnou energetickou objemovou/váhovou hustotou ako e-up 2019 (članky LG Chem e-61, skoro zhodne s -e-63, specifikácia sa ľahko najde na googli). Starý model článkov je zrejme menej citlivý na max velkosť nabíjacieho prúdu a jeho pokles pri pri poklese teploty a na a u nového modelu sa platí za dvojnásobnú kapacitu zníženým max nabíjacieho prídu a jeho výrazne väčšim poklesom pri poklese teploty. Ak chce VW garantovat 70% kapacity na 8 rokov tak musí rešpektovať špecifikáciu výrobcu. Naviac e-up nema teplotný manažment batérie.
Vplyv ma aj použitá konfigurácia bateriového packu 2P- 82S keď sú radene paralelne len dva članky a to obmezuje nabijaci prúd. Ak by bola kofiguracia 3P- 82s s rovnakými člankami, tak sa nabija max 60 kW ale kapacita by bola 48 kWh a e-up by nestal cca 24 k € ale cca 30 k€. E-up 2013 má, ak si dobre pamätám, cca 2P 102S čo tiež zvyšuje MAX nabíjací vykon.
Ale treba rešpektovať že VW navrhol e-up na mestské jazdenie kde sa predpokladá prioritne nočnych AC 2,4 kW z bežnej zásuvky. Uz teraz bežne díleri v CZ hovoria záujemcom, že BEV sa nehodí pre tých čo nemajú možnosť nočného nabíjania.Naposledy upravené palo47; 24-02-2022, 01:18.
Pridajte komentár: