Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Ak to bola reakcia na mňa, tak áno, trvám na tom, že 125A nabíjačka (tzn. marketingovo označovaná ako 50kW) je pre Citigo-iV optimálna.
    Disponujem vlastnou fotkou na ktorej je Citigo-iV pripojené s 19% SOC, nabíjací výkon 36,72 kW a vzhľadom na charakteristiku batérie odhadujem pre dané SOC napätie batérie 306,6V (nie je žiaľ na displeji nabíjačky). Tzn. nabíjací prúd okolo 119A.
    Zároveň plne súhlasím, že tento prúd je využiteľný nanajvýš jednotky minút a preto postačuje aj 100A nabíjačka.
    Žiaľ, napr. 60A Delta je naopak vyslovene nevhodná, veľmi pomalá a napriek tomu že deklarovaný 25kW výkon nie je pre Citigo-iV úplne slabý, reálne sa dobíja ešte kus pomalšie.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko ako som napisal, nabijacie parametre tychto aut nepoznam. Podla toho co sa pod mojim komentarom pise, je moja poznamka pre tieto 2 auta naozaj irrelevantna.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Pokial viem tak eUP/Citigo aj oficialne v prospektoch ma udavane DC 40kw max, tak tazko mozno cakat 40+.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    120A a mensie napätie, ja som na Citigo nikdy cez 40kW nevidel.
    Takze Vase reakcie smeruju tam, ze Citigo je limitovane na 50kW nabijacke alebo je to skoro na hrane ? Zobudte sa zo sna.

  • romiix
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Čisto technicky je 50kW (125A) pre Citigo-iV tak akurát. Ak si správne spomínam, limit auta za ideálnych podmienok je 120A.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja myslim, ze Tvoja poznamka o dodani dostatocneho vykonu je v tejto teme pri tychto dvoch autach uplne irelevantna. Ako Citigo tak aj eUpu sa ani nesniva, ze by prekrocili vykon 50kW nabijacky.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko to co hovoris o nabijani pri rovnakom C je pravda, ale nabijacka musi byt schopna dodat pozadovane kW, 50kW nabijacky pri Lidli urcite 2C do 32kWh baterie nebudu vediet dodat (netusim pri kolko C nabija ten e-UP, je to iba priklad) a cas sa bude natahovat. Mozno maju auta rozdielnu chemiu baterii.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Viaceri aj svetovi Youtuberi porovnavaju % u rozdielnych velkosti baterky, ide o vykon C, nie kWh. Ak mensia baterka nabije skorej ako vacsia, tak nabija vacsim C a je a) bud lepsie urobeny manazment baterky aby tak mohla nabijat alebo b) vyrobca kasle na degradaciu.
    Prvy Ioniq nabijal cez 2C, Tesla 3 nabija v urcitom pasme cez 3C a tento maly VW je verim tomu s C lepsie ako Citigo a preto slova chvaly su namieste.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Uvedomujes si ze 10% zo 16kwh stareho eUP je 1,6kwh a 10% z 32kwh noveho eUP/citigo je 3,2kwh cize logicky novemu z 90% na 100% to moze trvat 2x tolko cize o 100% dlhsie a aj tak budu nabijat rovnako ryhclo?
    Ja som toto zazival so starym Zoe 26kwh vs Zoe II s 52kwh. Ten stary bol na AC22kw prakticky vzdy za hodinku plne nabity, novemu tie iste percenta trvaju 2x dlhsie pri jeho dvojnasobnej kapacite baterie a % lezu hore polovicnou rychlostou oproti staremu ked na ne clovek pozera.

  • Ľuboš Geleta
    komentoval k 's odpoveď
    Milo - ja šírom nezmysli? Obávam sa že tvoj príspevok je nezmysel. A odpusti si tento spôsob vyjadrovania sa lebo sa ti dostaví len také isté správanie - možno si na to z kŕčmi zvyknutý. Tak či tak mám v pláne spraviť porovnanie rýchlosti nabíjania na týchto dvoch autách na rovnakej nabíjačke za rovnakých podmienok - tam sa ukáže či dokážem nabiť z 90-100% nabiť o presne 100% času naviac oproti E-UP 16 kWh.

  • Milo
    komentoval k 's odpoveď
    Tak ty tu vystupuješ ako propagátor EV a sám šíriš takéto nezmysly. Keď to má takú malú baterku (16 KWh) tak sa asi aj kratšie nabíja ako baterky s podstatne väčšou kapacitou, bez ohľadu na spomalenie ku konci. To je matematika asi základnej školy. Btw rýchlosť nabíjania nie je vôbec "šialene rýchla" ani oproti faceliftu eUp alebo eGolfu.

  • Ľuboš Geleta
    komentoval k 's odpoveď
    Áno Tommik oproti verzii kde je 32 kWh je to priam šialene rýchlo. Aj z veľa inými elektromobilmi keď to porovnám bez ohľadu na prijaté množstvo elektriny v kWh sa tá staršia verzia 16 kWh nabije nadpriemerne rýchlo z 90-100%. Neviem či je to štandard ale ak si dobre spomínam tak z 33-100% to dal za asi 25-29 minút, žiaľ som to nezaznamenal. Ale to napravím a porovnám keď v Lidli spustia rýchlonabijanie v PE.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Veľmi rýchlo?

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Známi si kúpil VW E-UP 2019 akumulátor 16 kWh. Mám k tomu video. Mrzí ma že som nezaznamenal rýchlosť nabíjania na E-UP ktorá ma šokovala. Šlo to veľmi rýchlo a aj od 90-100% sa to z nabíjaním vôbec nemaznalo. Rozdiel v dojazde som zaznamenal.

    Pridajte komentár:


  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    My máme teraz na e-upe cca 35tis, ale na servisnú prehliadku pri 30000 sme mali podobný rozpis prác aj s nejakou zvolávačkou, platili sme v BB autonovo 58 eur a najväčšia naúčtovaná sranda bola Eko nemrznúca zmes za asi 8 eur. A nekúp to! Nabudúce doplním všetko, nenechám voľné ani na poldeci vody.
Pracuje...