Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • denial
    komentoval k 's odpoveď
    olej je tam zrejme v prevodovke a klimatizacii
    isto nie univerzalny

  • dango
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od R82
    Ale prekvapila ma položka 0.3l univerzálneho oleja. Viete niekto kam to naliali?
    sebe do oktavky

    Pridajte komentár:


  • R82
    odpovedal
    Ahojte,. Prepína sa aj vám na e-upe 2020 palubný pc do nemčiny? Mám odsledovane že sa to deje pri poklese trakčnej báť pod cca. 10%. A po opatovnom nabití je už v nemcine. Cca o deň sa to vráti opäť na cz. Nezmení sa len jazyk, ale zobrazí aj info ktoré mám bežné vybnute. Napríklad celková prejdena vzdialenosť. Našťastie mi vyhovuje štandardné nastavenie metrickych jednotiek, ale ak by som napr. využíval km/kw bola by to veľká zmena a chaos na ten jeden deň. Žiadne hodnoty sa neresetuju.

    V štvrtok som prišiel z prvej garancky po 30000km. Zvolavacka/Aktualizácia softvéru prebehla nastastie ok. Ale prekvapila ma položka 0.3l univerzálneho oleja. Viete niekto kam to naliali?

    Pridajte komentár:


  • stopo
    komentoval k 's odpoveď
    Ja ked nabijam 10-75% tak mam priemer 28-30kw. Pri 80% to uz ide len okolo 10-12kw. Pri 85% uz len okolo 7kw....
    Ale mne to dako nevadi DC potrebujem max 2x do mesiaca. A auto potrebujem nabit nad 70% tiez max 2x za mesiac

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    stopo Uplny laik, nevedel ani co je DC a co AC. Sme potom pokecali ked prisiel a trosku som ho poucil. Ale som netusil ze to je normalne u trojcat, lebo mne Zoe pri 90% nabija este 22kw, este aj pri 99% ide 10-12kw. Z 1na97% priemer mam 37kw. To som potom rad, ze sa mi trojicka neusla a musel som ist do Zoe.

  • stopo
    komentoval k 's odpoveď
    Uplne normalne ked niekto nabija DC a je na 93%. Inac nechpem preco niekto nabija na DC ked ma okolo90% baterie nabitej a zbytocne odsadzuje nabijacku.

  • Taur
    odpovedal
    Je toto pre e-up/citygo normalne? Viem ze je teplo a trojicky nemaju TM, ale zeby az tak ze DC nabija na urovni ich AC? Nechcel som ho vypinat, aby nebrblal tak som cakal kym mu skonci limit 30min. Pre porovnanie kolko som ja zatial nabil na AC Zoe.
    Ja som prisiel z dialnice, on nie, pytal som sa ho ked prisiel, takze rychlou jazdou nemal prehriatu bat.
    Je to obvykle ci by nal reklamovat?

    Pridajte komentár:


  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    palo47 Jasné že každý chce auto využívať maximálne, ale zároveň chce aby batérie vydržali čo najdlhšie v najlepšom stave.

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som dospel k názoru, že VW umelo obmedzuje výkon v závislosti od teploty, dĺžky zaťaženia, veľkosti zaťaženia a stupňa nabitia. Robí to pre udržanie degradácie batérie na prijateľnej úrovni. Hlavne preto aby nemusel meniť v záruke bateriu kvôli poklesu kapacity pod 70%.
    Ale v konečnom dôsledku je to aj v záujme uživateľa (pokial po 8 rokoch neklesne u 95% baterii kapacita na 71%)

  • Sly
    komentoval k 's odpoveď
    Áno myslím ten paličkový ukazovateľ na MFD, nie "otáčkomer". Tam je to aj definované ako Ukazovateľ výkonu, alebo dostupný výkon.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    palo47 tusim sa bavime o inych ukazovateloch ja som myslel tie palicky dole nie samotny "otackomer".

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Ukazovatel výkonu (= ľavý budík na palubke) podľa mňa ukazuje dobre a ukazuje dodávaný elektrický výkon do motora.
    Žial pocity človeka často klamú.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Ukazovat moze ale realne aj mas pocit ze to ma plny vykon? Ja ked mam podla ukazovatela menej ako 25% baterky tak citelne je pomalsie to auto (nie nemam eco rezim).

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Z Klečenova na pamätnik je to 4,5 km s prevýšení 140 m tj priemerné stúpanie cca 3%. Tam podľa mňa s 1 osobou nie je potrebný plný vykon aj pre 100 km/h (jazdim cez Donovaly- 7%). Ale pri tak dlhom stúpaní už výkon určite klesá a ukazovateľ môže byť užitočný.
    Ak treba na konci takéhoto dlhého stúpania predbiehať , tak možno by pomohol “kickdown” tj plné prudké stlačenie plynu. Mám overené, že kickdown napr. zruší obmedzenie ECO módu. Len asi by to chcelo na okamih povoliť plyn.

  • BEVirgin
    komentoval k 's odpoveď
    je to celkom uzitocne ked sa ide cez kopec. napr. co ja jazdim TV- KE tak od obce dargov hore, dam plny kotol a ked mam menej baterie ( cca 60%) tak sa pred horizontom znizi vykon aj na 60%. a to je celkom blbe, ak treba obehnut napr. kamion co je dalej. Jedna sa o konstatne stupanie, nevedel som dohladat ake prevysenie, dlzka stupania je 4KM.
Pracuje...