olej je tam zrejme v prevodovke a klimatizacii
isto nie univerzalny
Volkswagen e-up!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Ahojte,. Prepína sa aj vám na e-upe 2020 palubný pc do nemčiny? Mám odsledovane že sa to deje pri poklese trakčnej báť pod cca. 10%. A po opatovnom nabití je už v nemcine. Cca o deň sa to vráti opäť na cz. Nezmení sa len jazyk, ale zobrazí aj info ktoré mám bežné vybnute. Napríklad celková prejdena vzdialenosť. Našťastie mi vyhovuje štandardné nastavenie metrickych jednotiek, ale ak by som napr. využíval km/kw bola by to veľká zmena a chaos na ten jeden deň. Žiadne hodnoty sa neresetuju.
V štvrtok som prišiel z prvej garancky po 30000km. Zvolavacka/Aktualizácia softvéru prebehla nastastie ok. Ale prekvapila ma položka 0.3l univerzálneho oleja. Viete niekto kam to naliali?Pridajte komentár:
-
stopo Uplny laik, nevedel ani co je DC a co AC. Sme potom pokecali ked prisiel a trosku som ho poucil. Ale som netusil ze to je normalne u trojcat, lebo mne Zoe pri 90% nabija este 22kw, este aj pri 99% ide 10-12kw. Z 1na97% priemer mam 37kw. To som potom rad, ze sa mi trojicka neusla a musel som ist do Zoe. -
Je toto pre e-up/citygo normalne? Viem ze je teplo a trojicky nemaju TM, ale zeby az tak ze DC nabija na urovni ich AC? Nechcel som ho vypinat, aby nebrblal tak som cakal kym mu skonci limit 30min. Pre porovnanie kolko som ja zatial nabil na AC Zoe.
Ja som prisiel z dialnice, on nie, pytal som sa ho ked prisiel, takze rychlou jazdou nemal prehriatu bat.
Je to obvykle ci by nal reklamovat?2 FotkyPridajte komentár:
-
Ja som dospel k názoru, že VW umelo obmedzuje výkon v závislosti od teploty, dĺžky zaťaženia, veľkosti zaťaženia a stupňa nabitia. Robí to pre udržanie degradácie batérie na prijateľnej úrovni. Hlavne preto aby nemusel meniť v záruke bateriu kvôli poklesu kapacity pod 70%.
Ale v konečnom dôsledku je to aj v záujme uživateľa (pokial po 8 rokoch neklesne u 95% baterii kapacita na 71%) -
Z Klečenova na pamätnik je to 4,5 km s prevýšení 140 m tj priemerné stúpanie cca 3%. Tam podľa mňa s 1 osobou nie je potrebný plný vykon aj pre 100 km/h (jazdim cez Donovaly- 7%). Ale pri tak dlhom stúpaní už výkon určite klesá a ukazovateľ môže byť užitočný.
Ak treba na konci takéhoto dlhého stúpania predbiehať , tak možno by pomohol “kickdown” tj plné prudké stlačenie plynu. Mám overené, že kickdown napr. zruší obmedzenie ECO módu. Len asi by to chcelo na okamih povoliť plyn. -
je to celkom uzitocne ked sa ide cez kopec. napr. co ja jazdim TV- KE tak od obce dargov hore, dam plny kotol a ked mam menej baterie ( cca 60%) tak sa pred horizontom znizi vykon aj na 60%. a to je celkom blbe, ak treba obehnut napr. kamion co je dalej. Jedna sa o konstatne stupanie, nevedel som dohladat ake prevysenie, dlzka stupania je 4KM.
Pridajte komentár: