Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • BEVirgin
    komentoval k 's odpoveď
    nemate k tomu to TSB - technical service bulltetin alebo ako tomu nadavaju tzv. cislo internej zvolavacky / servisnej akcie. Lebo aspon moj predajca sa bude snazit ma co najrychlejsie odbit/ zbavit. tiez chcem riesit klopkavy zvuk od zadnej napravy, nech sa to naraz vsetko poriesi

  • Pisi69
    komentoval k 's odpoveď
    @E-Up!

    V ČR, bohužel ne přímo v Auto Jarov co by za Prahu mělo mít jako jediné oprávněni na EV. Ale v Auto Spořilov

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Pisi69

    V ktorom servise ste sa informovali, bolo to na Slovensku, alebo v ČR?

  • Pisi69
    komentoval k 's odpoveď
    Ahoj, mohu také poprosit o nějaký detail. Snažil jsem se hluk (bouchnuti při couvani reklamovat u citigo iv a neuznali mi to). Dekuji

  • Ivo Redaj
    komentoval k 's odpoveď
    Tak volal som so servisu Auto Gabriel KE a nevedeli mi nič povedať o tom, že by bola k tomu nejaká reklamačná zvolávačka alebo niečo podobné. Síce o probléme vedia, ale vraj sa to aktuálne nijak nerieši. Tak teda neviem...

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Myslím to kopanie pri cúvaní

    V servise by o tom mali vedieť, myslím, že sa stačí len informovať, alebo objednať na zákrok.

  • R82
    komentoval k 's odpoveď
    Myslíš odstránenie zvuku ktorý znie ako keby boli hrdzavé/ zanesené brzdy, alebo to kopanie každý meter pri cúvaní?

  • Ivo Redaj
    komentoval k 's odpoveď
    Ahoj, máš k tomu aj nejakú oficiálnu informáciu? Aby som vedel kontaktovať servis..

  • E-Up!
    odpovedal
    Ahojte,

    výrobca zapracoval na probléme spojenom s hlukom pri brzdení počas cúvania a v rámci záruky montuje opravnú sadu pre strmene predných bŕzd.
    Mám to namontované asi 3. týždeň a tento problém je definitívne vyriešený.

    Pridajte komentár:


  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Servis mi dal len všeobecný výstup, kapacita je vyššia ako 70 %, celkové množstvo kWh, čas státia a % maximálneho nabitia akumulátora.

  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Len pre zaujímavosť, koľko zistil servis kapacitu akumulátoru cez diagnostiku?

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Ten dojazd bol s kúrením pri jazde mimo mesta.

    Nemyslím si, že by zakazovalo, ak by som chcel presnú kapacitu trvá to viac ako 8 hodín a pravdepodobne je to platená služba.

    Nižší dojazd mi nevadí, je pre mňa postačujúci aj v zime, len ma zaujíma, kde sa stratila tá kapacita

  • palo47
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od E-Up!
    Skúšal som vypočítať kapacitu rovnakým spôsobom ako to realizuje TeslaBjorn. Pri priemernej spotrebe 12,2 kWh som na plnú baterku zvládol len 215 km. Pri teplote + 3 stupne Celzia mi vychádza kapacita 26,23 kWh. Pokles kapacity o cca. 19 % po 20.000 km mi pripadá dosť veľa.

    V servise mi vykonali základnú kontrolu trakčnej batérie, pomer AC/DC nabíjaní je 77 % vs. 23 %., akumulátor má kapacitu vyššiu ako 70 %.

    Pri tomto akumulátora sa nevykonáva určitý druh kalibrácie? Ten pokles je dosť výrazný.
    Dojazd 215 km v sučasnej zime je podľa mňa normálny aj ak sa to meralo bez kúrenia.
    Vyzerá to tak, že že VW zakazuje servisom oznamovať zákazníkovi skutočnú kapacitu baterie ale len údaj, že je viac ako garantovaných 70%.

    Cez OBD sa dá napr pomocou appky Car Scanner vyčitať PID “Battery History” kde sú celkové kWh ktoré boli dodané do baterie a ktore bateria dodala. S toho sa dá stanoviť presne spotrebovaná energia.
    Dá sa postupovať napr nasledovne:

    - nabiť na 100% zaznamenat čitač histórie nabijania
    - jazdiť do 0%
    - nabiť do 100% a zaznamenat čitač histórie nabíjania
    - rozdiel čitačov je kapacita baterie

    Alebo asi správnejšie výjsť z čítača vybíjania pri 100% a pri 0%. Z nabíjania by mala výjsť o cca 4% vyšsia kapacita (účinnosť baterie).

    Ako uvádza Nick81 môže byť 0% SOC v zime iné ako v lete tak kapacita môže vyjsť nižšia. Naviac treba brať do úvahy, že s poklesom teploty klesá kapacita. 32,3 kWh platí pre 25 deg C.
    Ja by som sa s tým teraz netrápil (pokial ma znížený dojazd 215 km v zime neobmedzuje). Na 99% sa v lete dojazd obnoví.

    Pridajte komentár:


  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    V lete som kapacitu akumulátora takýmto spôsobom nezisťoval. Tiež má podozrenie, že ten ukazovateľ spotreby nie je presný, v lete po nabití na 80 % mi dojazd v meste zobrazoval 350 km, čo asi nebude reálny údaj.

    Budem si asi musieť počkať na teplejšie počasie a potom to opätovne spočítať.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Teslu sme diskutovali tu .. https://teslaclub.sk/node/1256?p=68450#post68450 (posl.pár príspevkov)
    Nezdá sa mi tá metodika úplne presná. A vyzerá, že Tesla si v zime pri studenej baterke chráni časť kapacity.
    Iné čo mi napadá môže byť prípad, ak je nejaký článok divný, ako mám napr. ja jeden. Tak pri studenej baterke (7C) a -12C mi v podstate zablokoval prístup cca ku 4% kapacity. Pri -1C vonku (10-12C) už sa dostanem ku plnej kapacite.
    Cez OBD2 a nejakú appku sa nedostanete na čítače celkové charged/discharged v BMS ? Cez to by to išlo odmerať veľmi presne.
Pracuje...