Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

BMW i4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Reálna spotreba TM3 bude vyššia, v porovnaní s Polestar 2 to vychádza o 15 % viac ako zobrazuje palubný PC.

    https://www.youtube.com/watch?v=0vOlRYvEd4w

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    100 km/h 14,5 - 16 kWh

    120 km/h 17 - 18 kWh

    130 km/h 18,2 - 19 kWh

    Sucha cesta >15°C, plynula jazda, kolesa R20 (vacsie). Este vacsia matematicka zabava prichadza za dazda alebo v mraze, kde ten rozdiel atakuje 40% ako som uz v minulosti pisal 😉 alebo pri vacsich rychlostiach, co je pri tejto kategorii prirodzene, nekupujes si ///M kvoli nakupu v Lidli, na to ti staci aj obycajna i4 40.

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo

    Mám tu aj niečo pre teba, skús to porovnať so svojou TM3 PR :

    https://www.youtube.com/watch?v=vZ9w7mtH8KI

    BMW i4 M50

    100 km/h 18,2 kWh

    120 km/h 21,5 kWh

    130 km/h 23,2 kWh

    O koľko je tvoja Tesla úspornejšia?

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    “Podla moderatora” 😁 kto tu ma RWD TM3, prispejte spotrebou 😉

  • E-Up!
    odpovedal
    Stále sa tu spomína vysoká spotreba BMW i4. Prikladám odkaz z testu BMW i4 eDrive40 pri diaľničných rýchlostiach medzi Mníchovom a Frankfurtom. Spotreba pri 130 km/h 21,4 kWh, spotreba pri 160 km/h 26 kWh. Podľa moderátora spotreba a efektivita porovnateľná s TM3.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    jux - stale nechapem na co narazaz. Dana veta na ktoru reagujes je uplne jasna a ten "sklebak" je jej sucastou a neobracia vyznam danej vety ale je jej neoddelitelnou sucastou. Ta veta by mala taky isty vyznam aj bez emotikonu, akurat by bolo treba v dalsej vete napisat ze slo o ironicke prirovnanie.
    Zahadou mi je aj tvoja druha veta kde pises za na taketo prispevky bez informacnej hodnoty reagovat nebudes, a predsa sa tu rozpisujes.
    Ak ti nieco vadi, napis co to je priamo a pokial sa bude dat, tak sa budem snazit nabuduce tomu vyhnut.
    Zatial ti zelam pekny den.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Uz to nerozpitvavaj, jednoducho ja v prispevkoch ocakavam priame a jednoznacne nazory a cokolvek co nazor v poslednych znakoch obracia proti textu prispevku je len znehodnotenie textu. Pre jednoduchost na take prispevky nebudem reagovat.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    jux neviem o akej pol strane hovoris, je to par viet. Precitaj si prispevok este raz. Ten "sklebak" sa vztahuje presne na tu vetu v ktorej je napisany. Text je podla mna napisany jasne, nech sa prihlasi kazdy kto nepochopil o co mi v prvom prispevku islo.
    Neviem preco sa viaceri teslaci ohrazaju voci tomu prirovnaniu, ked prave ten "tablet" je centralny riadiaci prvok celeho auta. Ako sam Elon hovori, jeho ultimatnym cielom je plne autonomne auto ktore si ludia nebudu kupovat do vlastnictva ale prenajimat ako sluzbu (ktora bude riadena cez ten tablet).
    Vsetci uznavaju ze tesla je v elektromobiloch daleko pred ostatnymi, pretoze od zaciatku riesi elektromobilitu ako e2e sluzbu, kdezto ostatne automobilky stale len predavaju auta.
    Tesla ale nie je v uplne vsetkych parametroch lepsia ako i4, a tu sa vedie polemika o vahe jednotlivych veci. Kedze tato vaha je subjektivna, vznikaju okolo toho diskusie. A preto sme tu na fore a diskutujeme.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    A naco je dobre napisat pol strany textu a na koniec ho zabit sklebakom, ked ani nie je jasne na ktoru cast textu sa sklebak vztahuje. Preferujem jasny text.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    jux a ten smiley na konci vety ";-)" si si nevsimol? Malo to byt myslene ako vtip. A na zaciatku pisem "Vyzera". Zalozil som tuto temu presne koli tomu aby som si ujasnil moj nazor, ktory bol na zaciatku iba na zaklade "papierovych" dat. Ako so v predchadzajucom poste po mesiaci napisal, TM3 je omnoho lepsi elektromobil a diskusia v tomto vlakne mi tiez pomohla k danemu vysledku dospiet.
    Tak sa nerozculuj, vsetko je tak ako ma byt ;-). Pekny vikend

  • jux
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od Find all postsView ProfileSKolja Pozrieť príspevky
    Mal niekto uz v rukach i4? Vyzera ze to je konecne auto ktore moze konkurovat TM3 ale pritom stale ostava autom a nie tabletom na kolesach ;-)
    Mne tvoje tvrdenie o tablete pripada velmi smiesne... Hlavne ked TM3 je pre mna vo vsetkych parametroch lepsim autom ako BMW i4.
    The BMW i4 eDrive40 M Sport uses an 80.7 kWh battery pack, has a WLTP-rated range of 365 miles, and reaches 62 mph in 5.7 seconds. In comparison, the entry-level Tesla Model 3 has a 75 kWh battery, gets 374 miles of WLTP-rated range, and hits 62 mph in 4.2 seconds.

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Mas pravdu. Ked som robil v Izraeli tak som dostal niekolkokrat otazku ci viem, preco patria Zidia k najmajetnejsim ludom - no lebo obracaju kazdy $ 2x kym ho vydaju. Aj ked v ich pripade je to uz ozaj extrem, na tom koncepte nieco je.

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo
    Veď píšem, že nenáročnému to môže stačiť. Niekomu stačí pustiť hlasnejšie rádio aby hluk prekryl silnejším hlukom.
    Ten jazdný štýl a situácie môžu byť pre niekoho typické, zas by som to nepaušalizoval. Napr. ja sa s takýmito situáciami čo popisuješ stretávam výnimočne a to myslím, že jazdím relatívne dosť veľa.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Taur ja to neriesim, to tuna kolega sa rozplyva na rozdiely 0.9dB 🫢 na ceste sa samozrejme stratia aj podstatne hlucnejsie specialitky

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Mnohi nepocuju ani sanitku co huka aby jej uhli, tak co tu riesite ci pocuju 1db.
Pracuje...
X