Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

BMW i4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • SKolja
    odpovedal
    Konecne sa mi podarilo importovat data z auta (nie, cez OBD 2 to zatial nejde ) cez BMW car data cloud services.
    Z dat co zatial mam som si urobil analyzu realnej kapacity baterie a strat pri nabijani (BMW meria celkovu dodanu energiu a energiu ulozenu do baterie).
    Zatial kapacita zodpoveda tomu co deklaruje vyrobca (vyrobca deklaruje 67kWh , namerany priemer mam 67,66kWh) a za prvych 7000km nie je pozorovatelny ziaden ubytok kapacity.
    Straty pri AC nabijani 11kW su 5-7% pri pomalsom stupaju az to 12,5%. DC straty sa drzia medzi 1-6% (zalezi ci sedim v aute a klimatizujem alebo nie).
    Priemerna spotreba od za prvych 7000km je 17,75kWh, so zapocitanim strat 18,68kWh.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	510
Veľkosť:114,2 KB
ID:	93149

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Traffic jam assist v plnom nasadeni
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	544
Veľkosť:594,2 KB
ID:	92981
    Sorry za rozmazany obrazok, lepsie sa mi zatial nepodarilo...

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Spalovacie BMW je kasicka na peniaze no… ja som do tej rieky vstupil naivne celkom 4x a vzdy katastrofa az natolko, ze auto islo prec do 2 rokov a 40tis km 🙈 Tesla narozdiel od toho 2 auta a bez jedinej chybicky 💪

  • SKolja
    odpovedal
    Narazil som na fore majitelov i4 na takyto prispevok ohladom kvality:
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	538
Veľkosť:18,3 KB
ID:	92899
    celkom dobre porovnanie :-D
    Hi everyone, new member here and currently cross shopping the above and wondering if anyone else did as well? Clearly you’d have gone for the i4 and I’m...

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Ideme sa v sobotu 16.9. s nick81 previezt a trochu porovnat spotreby medzi BMW i4 a Ioniq 6. Najde sa niekto s Tesla M3/MY kto by sa pridal?
    https://teslaclub.sk/node/92754

    Pridajte komentár:


  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    TeslaMate mi v statistike pise, ze za tych 36 minut (13%-90%):
    Added: 73.85 kWh
    Used: 75.10 kWh
    Efficiency: 98%
    kW: 123.1 kW

    to kW vyzera byt ako priemer nabijania.

    Inak toto je auto, ktorym sa da ist HR na jedno nabijanie. Do SC Sormas prichadzam s 48-50%, nabijem pocas jedla do 99% a dojdem az na Zadar SC s 13% (cize kludne dole do Zadaru do mesta bez dalsieho nabijania). Da sa v pohode ist aj Senec->SC Zagreb a potom az kludne dole za Sibenik. Ale nikto z posadky to dalej ako za SC Sormas nevydrzi bez toalety, takze chodime tam, kedze je tam 16 stojanov ;-) V HR mi potom staci jedno kratke 10 minut WC na 50kW MOL nabijacke (ak nechcem ist na SC Zadar), chodim do okolia Sibenik. Respektive dodrzat 130km/h a HR spravim do Sibenik bez dalsieho nabijania.

    To auto (Model S LR) je na dialkove cestovanie fakt mega vyborne, sam som prekvapeny. 100kwh baterka, famozna spotreba. Nastava tam uz ten zlom, ze ta nabijanie ziadno neobmedzuje. V Sormas je to typicky nabite na 100% skor ako stihneme zjest jedlo. A to tam uz vsetkych casnikov a listok pozname, takze uz s prichodom objednavame, aby to bolo rychle.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    nemas poznacene, kolko kWh si za ten cas nacerpal?

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Takto nejako som si to predstavoval aj ja na BMW, ale bohuzial realita ma sklamala :-(. Dufam aspon ze po case pride update ktory sucasny stav vylepsi

  • jeeff
    odpovedal
    Pre zaujimavost posielam nabijaciu krivku Tesla S LR 2023, zhodou okolnosti som v sobotu nabijal na Supercharger V3 z 13% do 90%. Nabijanie po 20 minutach malo 70%, cele nabitie z 13% do 90% trvalo 36 minut.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Snímka obrazovky 2023-07-17 o 7.29.13.png
Videní:	297
Veľkosť:46,6 KB
ID:	91784 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Snímka obrazovky 2023-07-17 o 7.30.44.png
Videní:	297
Veľkosť:137,4 KB
ID:	91786
    Pripojené súbory

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Vcera som si trochu pokempoval na nabijacke a pozbieral som par dat. Tuna je nabijacia krivka zo nazbieranych dat. Ziadna velka slava. Prvy graf je podla SoC, druhy podla casu.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:74,6 KB ID:	91746
    Ziadna velka slava, najzaujimavejsia (najuzitocnejsia) je cast 0-25%SoC, pripadne 0-60%SoC. Nad 60%SoC je to utrpenie, respektive strata casu.
    nick81 na taketo logovanie by sa evDash stale zisiel ;-)

    Dodatocna uprava 19.7.2023:
    Od dnes vie my BMW app (3.7.0) kreslit nabijacie krivky. Este ako ich dostat von :-)
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	242
Veľkosť:66,0 KB
ID:	91825
    Naposledy upravené SKolja; 19-07-2023, 08:47.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Este trocha k pneumatikam. Co som porovnaval, tak vyzera ze v AT vsetky e35/e40 maju symetricke pneu v predu/vzadu 245 ak sa objednaju 17 alebo 18 palcove kolesa. 19 palcove uz su asymetricke 245 vpredu a 255 vzadu a to iste plati pre M50. 17'' su vzdy Eco pneu, od 18'' dava BMW normalne
    17'' pneu po mojej skusenosti nedoporucujem, za normalnych okolnosti su super pohodlne, ale v pripade trochu agresivnejsej jazdy nedrzia uplne dobre a auto sa trocha vlni. Na 18'' je to o dost lepsie. 19'' su uz moc tvrde na bezne jazdenie.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    4,5 roka Ioniq 28kWh. Ioniq mal super nabijaciu krivku. Za 20 min bateria nabita do 92%, cely cas maximalny vykon. BMW je v tomto ohlade velmi konzervativne, nabijat nad 60% pomaly nema vyznam, pri 80% to treba kazdopadne zabalit. Spotreby su na BMW o 3-4kWh vacsie ako na Ioniqu. Kabina v Ioniqu je priestrannejsia a sedenie lepsie. BMW ma zase super odhlucnenie a neporovnatelne lepsie jazdne vlastnosti (Ioniqu sa v kuse pretacaju predne kolesa, vykon bol nad moznosti pneumatik a prednej napravy). Najvacsim sklamanim je na BMW nabijacia krivka, 10-80 za 30 min je sen, realne 20-70% za 30 min. Pri dialkovych cestach sa dostavame na nabijanie kazdych 200-250km (zatial stale nevyskusane, ale takto mi to pride podla toho co som doteraz odsedel na nabijackach). Cize v tomto ohlade to az taky velky posun nie je. Ocakaval som ze realne budem moct robit 2x tolko ako som robil z Ioniqom. Realita zatial je niekde okolo 1,5-1,7. 2x pravdepodobne bude robit e40. Tam ale pomer kapacity baterie (76,6kWh vs 28kWh vyuzitelnych) je 2,7.
    Ak BMW softverovo upravi nabijaciu krivku (tak ako Tesla urobila na Modeli 3) tak hadam budem spokojny. Zatial ale v tomto ohlade nie som.

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Na tak malý akumulátor to nie je až tak zlý dojazd. Akým elektromobilom si jazdil pred i4kou? Máš možnosť to porovnať?

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    po necelych 1000km mozem povedat ze mesto bude 400+ a dialnice 300km leto a v zime zhruba -15%

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Lacné to teda nie je Aký je reálny dojazd tejto verzie?
Pracuje...
X